Als ze mooi en niet al te dom is gedoog je dat lijkt mij.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
Zou wel mooi zijn als die Caland serieus iets met een chick zou krijgen die elke paar maanden in zo'n oranje indianenpak YMCA en Hazes zou meebleren hossend in de arena.
Ik denk het niet, er bestaat al een SC. Al is dat een bejaardenkliek waarvan 90% sowieso nooit in VBL postquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:11 schreef Paul-89 het volgende:
Zal dit topic mogen blijven bestaan ?
Wellicht, wanneer pinksteren en pasen op één dag vallen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
Zou wel mooi zijn als die Caland serieus iets met een chick zou krijgen die elke paar maanden in zo'n oranje indianenpak YMCA en Hazes zou meebleren hossend in de arena.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht, wanneer pinksteren en pasen op één dag vallen.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze mooi en niet al te dom is gedoog je dat lijkt mij.
Waarom nou gelijk weer over een chick beginnen?. Geef Caland op zijn minst de kans om homo te zijn. Ik zeg niet dat hij er 1 is hoor, maar op deze manier wordt het taboe nooit doorbroken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
Slim en hossend in een indianenpak gaan niet echt samen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze mooi en niet al te dom is gedoog je dat lijkt mij.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom nou gelijk weer over een chick beginnen?. Geef Caland op zijn minst de kans om homo te zijn. Ik zeg niet dat hij er 1 is hoor, maar op deze manier wordt het taboe nooit doorbroken.
Waarom?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht, wanneer pinksteren en pasen op één dag vallen.
Waar is die dan? Anders gaan we daar gewoon posten, schijt aan die bejaardenquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk het niet, er bestaat al een SC. Al is dat een bejaardenkliek waarvan 90% sowieso nooit in VBL post
Hohoho, we hebben al een kasthomo heur in de vorm van de_kromme.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom nou gelijk weer over een chick beginnen?. Geef Caland op zijn minst de kans om homo te zijn. Ik zeg niet dat hij er 1 is hoor, maar op deze manier wordt het taboe nooit doorbroken.
Tuurlijk wel. Slim en in een voetbalshirt in een stadion te lopen schreeuwen toch ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Slim en hossend in een indianenpak gaan niet echt samen.
[HOOLS] De VBL Kroeg #1987: Blazen Cyprioten opquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar is die dan? Anders gaan we daar gewoon posten, schijt aan die bejaarden
Hij is inderdaad wel bovengemiddeld geinteresseerd in zijn mede gebruikers ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hohoho, we hebben al een kasthomo heur in de vorm van de_kromme.
Topic nooit begrepen. Ok hier valt ook geen woord over voetbal, maar de users hier posten nog eens buiten dit topic. (Op Tong naquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:16 schreef Caland het volgende:
[..]
[HOOLS] De VBL Kroeg #1987: Blazen Cyprioten op
Is je serieus nooit opgevallen?
Zou ik niet doen hoor, het schijnt dat als Tong ontevreden is, hij kuttopics gaat openen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar is die dan? Anders gaan we daar gewoon posten, schijt aan die bejaarden
nee, dat zijn of gedrochten of huppelkutjes die met hun vriend meegaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Slim en in een voetbalshirt in een stadion te lopen schreeuwen toch ook.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hohoho, we hebben al een kasthomo heur in de vorm van de_kromme.
Zoals die chick die bij die rellen zo'n ME'er van zijn paard probeert te slaanquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:16 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, dat zijn of gedrochten of huppelkutjes die met hun vriend meegaan.
Heb je ook een stone island jas? Raad ik je aan man, die jas scheurt niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:14 schreef Paul-89 het volgende:
Oke dan doe ik vast mijn ninja muts op voor de eventuele rellen. Dubbel gestikt uiteraard, handig in bepaalde situaties.
Die show op Discovery ging echt nergens over, maar het zal vast goed voor zijn imago zijn geweestquote:
Klinkt best grappig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zoals die chick die bij die rellen zo'n ME'er van zijn paard probeert te slaan
Wie kijkt daar nou? Maar goed, nu heb ik daar ook één reactie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:16 schreef Caland het volgende:
[..]
[HOOLS] De VBL Kroeg #1987: Blazen Cyprioten op
Is je serieus nooit opgevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |