Welnee. Je kunt mij herkennen aan mijn ondertitel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dat maakt het weer makkelijker voor mij je te spotten in Groningen.
quote:
Irakees, Iranier. Al zeg ik soms ook Iranees.quote:
Stalkerquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Irakees, Iranier. Al zeg ik soms ook Iranees.
Je zei dat in NWS in iran vs VS topic.
Goed op het laatst nog even een complimentje toegevoegd, en ook zo subtiel, o VBL player.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Perzische vrouwen zijn ook érg mooi. Mooi donker haar, mooie ogen..:@
Ik zit veel in NWS man.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stalkernet nadat hij zijn roofies kenbaar heeft gemaakt.
Ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Perzische vrouwen zijn ook érg mooi. Mooi donker haar, mooie ogen..:@
Die uiterlijke kenmerken die je in je signature genoemd hebt gelden voor wel meer meiden in Groningen. Je ondertitel snap ik niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:29 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Welnee. Je kunt mij herkennen aan mijn ondertitel.
Ja, ben nu wel benieuwd naar jouquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:31 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja.
Er zitten ook hele lelijke vrouwen tussen maar over het algemeen zijn Perzische vrouwen zeker mooi.
Mijn Iranese lerares was half kaal en kon geen Nederlands, maar ik geloof dat ze iets ouder was dan 18 dus jij zal het wel niet geweest zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:31 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja.
Er zitten ook hele lelijke vrouwen tussen maar over het algemeen zijn Perzische vrouwen zeker mooi.
Dat zijn turken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:32 schreef Caland het volgende:
Je hebt toch geen enorme haargroei op je armen he?
Nu zegt hij slimme dingen, dus is hij 12. Maar hij zit al in de brugklas, dus daarom kijk ik naar 'm op.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat heb je toch van veel dingen verstand Smoofie, en dat voor een 14 jarige.
Haast geen haar waardoor Turken denken dat ik het weghaal maar das niet zo. True story.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:32 schreef Caland het volgende:
Je hebt toch geen enorme haargroei op je armen he?
Ja. Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
Als er oorlog komt moet je dan vechten voor Iran esperanza?
Klopt, perzen zijn een heel ander ras dan turken. Gelukkig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:35 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Haast geen haar waardoor Turken denken dat ik het weghaal maar das niet zo. True story.
Dat is waar. Ik verwissel mijn ondertitel met mijn signature dan want ik bedoelde die lange tekst, daar kan je me aan herkennen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die uiterlijke kenmerken die je in je signature genoemd hebt gelden voor wel meer meiden in Groningen. Je ondertitel snap ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |