Lolwut?quote:Eitjes in tomatensaus (heerlijk!), bonensalade, quinoasalade, quinoa met kip/vlees/vis, noten, zaden, eiwit pannekoeken (recept komt eraan!)..
De opties zijn echt eindeloos!
brrrrrrrrrrrrr, sounds horrible!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit mag je wel eten van KeiDroog:
[..]
Lolwut?
goeden gevarieerden menu, einz!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lolwut?
Wel huisdieren hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
natuurlijk zitten asiels vol met staffords, het zijn fakking vechthonts, geen huisdieren
en ja, van krassen kun je afvallen, mits op de juiste plek en diep genoeg. Kilo of zes, max.
Eitjes in tomatensausquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lolwut?
Ja en tokkies zijn nou niet bepaald types die veel investeren in de opvoeding van een huisdierquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
natuurlijk zitten asiels vol met staffords, het zijn fakking vechthonts, geen huisdieren
en ja, van krassen kun je afvallen, mits op de juiste plek en diep genoeg. Kilo of zes, max.
Ohquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef BGTes het volgende:
Een kennis van me dacht dat je permanent afviel als je bloeddeDus toen ik een halve liter bloed ging doneren, was ze helemaal enthousiast 'Jaaaa dat is weer een halve kilo minder
Supergoed!! EINZ derp'
BUT IT'S SO FLUFFYYYquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
chowchows, die zijn echt wazigook geen gezellige huishond overigens
Meh, een chau is heul niet zo lief....quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil zoeen teddybeerhont
[ afbeelding ]
They're evolllquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
BUT IT'S SO FLUFFYYY
waarom?![]()
![]()
Ze dacht ook dat als je terminale kanker had, je kanker had in je 'terminaal'quote:
kruizenruikerds met blauwe tongquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil zoeen teddybeerhont
[ afbeelding ]
zijn vrij agressiefquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
BUT IT'S SO FLUFFYYY
waarom?![]()
![]()
Wat dacht ze dan dat je terminaal is? Je anus ofzo? PAK ME EVEN IN MIJN TERMINAAL JANquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ze dacht ook dat als je terminale kanker had, je kanker had in je 'terminaal'^1000
Goeden hont voor mij danquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn vrij agressief
en chihuahua's
Whut?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ze dacht ook dat als je terminale kanker had, je kanker had in je 'terminaal'^1000
ik noemde die altijd varkenshonden, wat een enge en lelijke beesten zijn dat zegquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
DEZON DAN![]()
![]()
![]()
Die zit ook in babe
Ik heb niks te willen, da's wat anders.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga met IJs trouwen want die neemt ook geen hont
Goeden tip, zeker aangezien eten een emotioneel ding is en het bijzonder makkelijk is voor mensen om door te slaanquote:- Negeer IEDEREEN
Dat klinkt hard, maar je medemens zal je vaak naar beneden proberen te halen. Hoe vaak horen we niet: “Ga JIJ trainen? Ben je gek geworden? Je bent zo slank!” of “Sjonge wat ben jij geobsedeerd zeg, je hoeft er niet in door te draaien hoor.” Tip: negeer deze mensen.
Gelukkig kunnen anorecten dit artikel dan wel lezen en denken "wait wut, ik behoor heul niet tot de doelgroep!quote:Ik snap je punt Sophia. Maar als we altijd rekening moeten houden met alle mogelijke uitzonderingen wordt elke tekst van 100 woorden altijd verdubbeld.
Ik ben het absoluut met je eens dat sommige mensen compleet doorgeslagen zijn en hun gezondheid volledig verwaarlozen, maar dat is ook niet de doelgroep waar ik voor schrijf.
Het probleem is ook dat als ik het punt subtiel had gebracht en zou zeggen ‘maar hou altijd rekening met je gezondheid en luister naar mensen als ze zeggen dat je er ongezond uitziet’ dat die mensen het alsnog negeren. Anorexia is ook zo moeilijk op te lossen omdat veel slachtoffers de bewustzijn missen.
Ach, er zijn ook mensen die denken dat als ze zich helemaal insmeren met tijgerbalsem, hun beroerte of hersentumor over gaatquote:
boeiend! Trouwen met mij zul je!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb niks te willen, da's wat anders.
Die is groter dan ikzelfquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
varkenshont
en je moet gewoon een newfie nemen spees
Mijn stiefmoeder had er zo 1 die was lomp ( op je schoot willen springen terwijl ze heul niet zo klein was) en stonkquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
DEZON DAN![]()
![]()
![]()
Die zit ook in babe
Zo 1 had een vriendinnetje van me toen ik klein was. Wat een lelijk beest zegquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
I'm sexy and I know it
ja leuk kan dat beest zo spees omdonderen, like a bossquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
varkenshont
en je moet gewoon een newfie nemen spees
Ze was echt eng domquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat dacht ze dan dat je terminaal is? Je anus ofzo? PAK ME EVEN IN MIJN TERMINAAL JAN![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja leuk kan dat beest zo spees omdonderen, like a boss
Ik las Zündapp-hontquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan zoeen studhalsband, met van die dikke spikes. Gothic hont ftw
Wie is 23 en een mooiboi?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik neem soberso geen advies aan van 23-jarige mooibois
Kurkdroog word je van hemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Je hoord mensen ineens zeggen over ja mijn IQ is hoog, Leuk zo'n nationale IQ test helaas is je IQ gedeelte niet alles zeggend. Ja inderdaad je weet wat 1+1 is. Maar uiteindelijk wanneer je EQ laag is kan je niet eens sociaal participeren in de samenleving. Dus laten we het zo zeggen doe de Nationale IQ+EQ test en dan gaan we kijken of mensen met een hoog IQ nog steeds zo scoren als mensen met Hoog EQ, uiteindelijk gaat het om de juiste balans.
Rowdy vindt dat ook prima hoor en die stinkt nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo 1 had een vriendinnetje van me toen ik klein was. Wat een lelijk beest zeg![]()
Maar zo liev, die kinderen konden op z'n hoofd gaan zitten en dan deed hij nog niks
Jij hebt ook heul geen anorexiaquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik neem soberso geen advies aan van 23-jarige mooibois
quote:1. Dat ontbijt is beter dan de meesten het doen, maar je hoeft niet zo veel fruit te eten. Zeker als je veel zou af moeten vallen is fruit een boosdoener.
Goeden IJs!quote:
Geen fruit? Geen Gluten? Geen Lactose? Dat je van alleen water afvalt wist ik al hoor!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt ook heul geen anorexia
[..]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goeden voorbeeld van ik en den hont als ik een nfl neem![]()
[ afbeelding ]
WHAHAHA DIE HAD EEN HELE LAGE SCORE EINZquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Iemand wilt een superintelligent bericht plaatsen op fb en faalt al bij het tweede woord
[..]
check al dat kwijl man!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goeden voorbeeld van ik en den hont als ik een nfl neem![]()
[ afbeelding ]
Huh, je editte en nog snap ik je zin nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
ONEE ER ZIT FRUIT IS SUIKER VERBRAND AL HET FRUIT![]()
![]()
ninja editquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
ONEE ER ZIT FRUIT IS SUIKER VERBRAND AL HET FRUIT![]()
![]()
ja dat dusquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Huh, je editte en nog snap ik je zin niet
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WHAHAHA DIE HAD EEN HELE LAGE SCORE EINZ![]()
er zit suiker in fruit --> verbrand het fruit want daar word je dik vanquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Huh, je editte en nog snap ik je zin niet
Ik ken een rotwijf met zo'n hont dus als ik die zie zie ik meteen die rotkopquote:
kuitenhappertjesquote:
Ja maar dan had je fruit en suiker om moeten draaien liefjonquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
er zit suiker in fruit --> verbrand het fruit want daar word je dik van
Ik plas in mijn broekquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar dan had je fruit en suiker om moeten draaien liefjon
dan ruikt zeker alles binnen no time naar natte hont, bah!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is geen kwijl, die beesten krijgen dat door water drinken
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel ik moest lachen omdat ik een fouten t wegedit en dan die mongolfout niet zie
Niceeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit wordt mijn hont
[ afbeelding ]
GMTAquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
HAHA JE ZEI NEMENquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil nog steeds een keertje een stel (buiten)konijnen nemen, die zijn leuk en gezellig
Jezusquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HAHA JE ZEI NEMEN
[ afbeelding ]
Knolwippenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Beestjes.
En ik zit te twijfelen of ik weer wil gaan paardrijden. Maar ik zou niet weten wanneer.
Ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Beestjes.
En ik zit te twijfelen of ik weer wil gaan paardrijden. Maar ik zou niet weten wanneer.
LOL!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HAHA JE ZEI NEMEN
[ afbeelding ]
Ik wel zei :quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
LOL!
Ik heb geen piemol dus dat wordt lastig
Gelukkig wil je vent geen konijnen nemenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
LOL!
Ik heb geen piemol dus dat wordt lastig
Volgens mij stinkt dat beest zo erg uit zn muil hequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wel zei : [ afbeelding ]
Ook dat.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar ik zou ook niet weten van welk geld
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
nu zit ik in mijn hoofd
if you ever blabla lama
once a lama twice a lama
llalalalla lama lama
lama lama duck
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan niet naar bed; hont ligt op mij en wil mij niet laten gaan. I think he missed me
Aahwquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan niet naar bed; hont ligt op mij en wil mij niet laten gaan. I think he missed me
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gelukkig wil je vent geen konijnen nemen
quote:
You no say?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Ik heb vanmiddag samen met collega lopen nadoen hoe je een kat moet nemen![]()
MAUW
MAUW
MAUW!
Met bijbehorende bewegingen
De arts die langs liep keek inderdaad een beetje zo jaquote:
Spees!quote:
LOL!!!!quote:
goeden professionele photosoep welquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goeden buikspieroefening wel![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind die lakjes van A England trouwens best fijn en het duurt niet superlang voor ze drogenGewoon normaal.
Jonge, ik vond pinguins altijd liefquote:
SMILE AND WAVE BOYS, SMILE AND WAVE!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jonge, ik vond pinguins altijd liefNow not so sure
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jonge, ik vond pinguins altijd liefNow not so sure
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
SMILE AND WAVE BOYS, SMILE AND WAVE!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
SMILE AND WAVE BOYS, SMILE AND WAVE!
And tomorrow in the morning.... I'm making waffles!quote:
Omnomnomquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
And tomorrow in the morning.... I'm making waffles!
Dicooootjeeee!quote:
Rappen jonge!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.beautyscene.nl(...)release_2_maart_2012
Die Nicki doet blijkbaar niet alleen aan nagellak maar ook aan make-up, wie is dat hoerige gedrocht eigenlijk???
Kipppieeeeeeee!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dicooootjeeee!
Je bent wel lekker bezig met je reva he! Goed zeg!
Voor hem is het vast een super piemolquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ricky Martin met een enorme roze lipstick
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Voor hem is het vast een super piemol
Oh vandaar dat ik het niet ken.... gezien het hoerige uiterlijk en de negerpruik had ik het ook wel kunnen raden op zichquote:
Ja is zwaar zo'n traject, maar goed, je hebt er wel wat aan en je moet nog heeeeeeeeeeeeeel lang mee, dus het is investerenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Kipppieeeeeeee!
Jup, 3x in de week! Is wel super vermoeiend dat wel maar it's worth itMoet minstens nog 6 weken dus hopelijk blijf ik zo denken
Net Lil' Kim jonguh!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik het niet ken.... gezien het hoerige uiterlijk en de negerpruik had ik het ook wel kunnen raden op zich
Inddquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik het niet ken.... gezien het hoerige uiterlijk en de negerpruik had ik het ook wel kunnen raden op zich
Ja ik ook door jouquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Visuals, I haz em all zeh time
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik ook door jouBedankt hee
YSL vind ik veel te duur voor de toch vaakl matige kwaliteit van make-up moet ik zeggen...quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
want
[ afbeelding ]
WANT
Mijn lipstick is echtquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
YSL vind ik veel te duur voor de toch vaakl matige kwaliteit van make-up moet ik zeggen...
Bosma?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:50 schreef megamandy het volgende:
Wat een kutplaatjes hier
Ooh en die Bosma klagen dat HIJ deze week aan de publieke schandpaal genageld zou zijn
Jij deed toch niks kopen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
want
[ afbeelding ]
WANT
Ja dat ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:52 schreef megamandy het volgende:
En dat goud allemaalVind ik echt kitsch
Kitschquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:52 schreef megamandy het volgende:
Maar dan mag ik het toch wel willenquote:
Oh dat vind ikquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:52 schreef megamandy het volgende:
oh die idioot... die gast zou zo in van Kooten en de Bie kunnen als die nog sketches zouden doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die gast van de pvv hier in Limburg die iemand van de pvda had beledigd blabalbla
Nee joh, Too Facedspul, da's pas kitsch.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:52 schreef megamandy het volgende:
ja dat ook, en matige kwaliteit oogschaduws vind ik en duuuuuuuuuurquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, Too Facedspul, da's pas kitsch.
Tuurlijk. Was even benieuwd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan mag ik het toch wel willen
Maar zulke fijne palletsquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij kan een faaldrang wel mooi wegnemenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat ook, en matige kwaliteit oogschaduws vind ik en duuuuuuuuuur
Dat is haar kantoooorrrrrquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omgg masja heeft een kantoorruimte, best leuk. Maar nu heeft ze er van die mega kasten neergezet, krijg bijna claustrofobie als ik ernaar kijk[ afbeelding ]
Mooie sfeer, met d'r Ikea meubeltjes en d'r kantoorvloerbedekking en d'r systeemplafondquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omgg masja heeft een kantoorruimte, best leuk. Maar nu heeft ze er van die mega kasten neergezet, krijg bijna claustrofobie als ik ernaar kijk[ afbeelding ]
Oja die palettesquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, geen idee van, ik heb alleen de oogprimer van ze.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat ook, en matige kwaliteit oogschaduws vind ik en duuuuuuuuuur
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooie sfeer, met d'r Ikea meubeltjes en d'r kantoorvloerbedekking en d'r systeemplafond
Ik heb Too Faced en ik vind het onwijs tegen vallenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij kan een faaldrang wel mooi wegnemen
Neeeequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en dr bureau is 'like a boss' gepositioneerd, directe quote uit haar filmpje![]()
Ja dat vind ik altijd zo kleautequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb Too Faced en ik vind het onwijs tegen vallen![]()
Ik heb ook al best lang geen make-up meer gekocht.
Ik zie weleens leuke dingen, maar vaak in de VS en die komen toch praktisch nooit naar NL
Ok, die is wel briljant, dat moet ik ze nageven. Beste make-up product ooitquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, geen idee van, ik heb alleen de oogprimer van ze.
WELK FILMPJEquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en dr bureau is 'like a boss' gepositioneerd, directe quote uit haar filmpje![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en dr bureau is 'like a forever alone' gepositioneerd, directe quote van kip![]()
Zoiets bedoel ik!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:57 schreef BGTes het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50103086/#/10103088
Ik ga deze kast kopenKan ik mijn boeken in pleuren
Ik wissel af met die van UD.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ok, die is wel briljant, dat moet ik ze nageven. Beste make-up product ooit
rozequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:56 schreef megamandy het volgende:
Ze had geen deuren bij die kasten moeten nemen, gewoon zo een open dingen waar je de muur zoor kan zien zou ruimtelijker zijn denk ik.
Ooh en ging ze het niet opfleuren met roze dingen?
Ik had die in mijn huurappartementje, ideaalquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zoiets bedoel ik!
Wil ik ook op mijn kamer die ik ergens deze of volgende week ga vernieuwen
Irritant dat ik elke keer weer mijn proxyding moet openen om haar dingen te zienquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
LINK
http://www.beautygloss.nl/2012/01/13/filmpje-mijn-nieuwe-kantoor/
Maar toen was die heul niet af.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
LINK
http://www.beautygloss.nl/2012/01/13/filmpje-mijn-nieuwe-kantoor/
Nee maar daar zegt ze like a bossquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar toen was die heul niet af.
Wat een anticlimaxquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee maar daar zegt ze like a boss
Spot de 3 fouten in anderhalve zinquote:morgen komt er weer een (very fun, al zeg ik het zelf) haar tutorial online. Fijne vrijdagavond dames!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb dezelfde kast als Masjajajajaja als linnenkast in een slaapkamer, maar met andere (lees: leukere) deuren
Jonge, dat filmpje kom nog wel. Vrees maar nietquote:
Oh ik moest trouwens heel erg lolleren om jouw goeden fixquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Ze is dus gewoon een forever alone Fok-lurker.
En dat onder het mom van "research doen voor site" en "7203 uur werken per week"
Doe mij ook zo'n baan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Ze is dus gewoon een forever alone Fok-lurker.
En dat onder het mom van "research doen voor site" en "7203 uur werken per week"
goed zo, ben ik toch nog ergens nuttig voorquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik moest trouwens heel erg lolleren om jouw goeden fix
en fappen onder haar bureautjequote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Met een dildo in de een hand en een fles Chilly zure sloten spoelmiddel in de andere hand
quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Met een dildo in de een hand en een fles Chilly zure sloten spoelmiddel in de andere hand
quote:ps:ik ben echt weg van je site, maar (en ik zoek echt geen ruzie met andere bezoeksters ofzo) ik ben christelijk en vind het daarom niet zo leuk dat je weleens o my god ofzoiets zegt.
Ach jee! (<----- dat mag ook niet want dat ik afgeleid van jezus!quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:09 schreef BGTes het volgende:
[..]
Hier kan ik me nog wel even mee vermaken
quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
ITEM TOTAL ¤ 1,831.69
SHIPPING ¤ 25.00
SUBTOTAL ¤ 1,856.69
Yves Saint Laurentquote:
Maar we hebben niksquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:16 schreef BGTes het volgende:
Als ik geld had zat ik nou niet in mijn 16m2 studentenhokje
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:18 schreef Lindytje het volgende:
Schoonheidsglans uitlachen, dan voel ik me altijd meteen weer beter!!
emoslinger.gif
Aan mijn hapjes van gisteravond kan het niet gelegen hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2012 07:46 schreef Stormqueen het volgende:
mogguh!
Ik mag niks meer over de weegschaal zeggen van schaar, dus dat zal ik achterwege laten
Jeuzus, naast all obvious faal in dat filmpje: Ik heb haar zelden zo Haags horen praten zeg! Ik maak altijd fautaus van die mèden, hastikkuh leuk!quote:
Alsof jij je iets van mij aan moet trekken jongequote:Op donderdag 19 januari 2012 07:46 schreef Stormqueen het volgende:
mogguh!
Ik mag niks meer over de weegschaal zeggen van schaar, dus dat zal ik achterwege laten
Lijken wassen!quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ja ik heb echt het meest uit mijn zielige status gehaald!!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik was allang niet meer gestopt
En PRIEM!! volgens mij hebben we allemaal iets vergeten te vragen aan je!
Like: LAAT ZIEN DAN!!!!
Kusjekroelquote:
Ikke wel ! Heb nieuw project gekregen. Deadlines ftwquote:
quote:
ZOMG iedereen heeft ineens een levenquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Koffie![]()
Ga ik zo ook doen
O en wie van den studenten hier gaat deze doen?
[ afbeelding ]
Lange holidayquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kreeg mail dat die ringen de 30e pas geshipped worden door een of andere 'holiday' in hongkong?
Ow kut!quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:23 schreef Lindytje het volgende:
Beste docenten, de boodschap is nu echt wel duidelijk... Ja, ik moet gaan leren, nee, ik haal het niet op de uni als ik niet naar colleges kom en niet leer.
Weer een 5 terug
Doe eens leren danquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:23 schreef Lindytje het volgende:
Beste docenten, de boodschap is nu echt wel duidelijk... Ja, ik moet gaan leren, nee, ik haal het niet op de uni als ik niet naar colleges kom en niet leer.
Weer een 5 terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeden tentamenperiode![]()
Don't come closer, I might hurt you
Ja, dat ga ik volgend semester maar eens doen...quote:
Ja, nouja.. het is toch al een grote fail, dus deze kon er ook nog wel bijquote:
Nope... sorry...quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:30 schreef Puckzzz het volgende:
Ook hier even een oproepje:
WIE O WIE HEEFT NOG EEN SMARTPHONE LIGGEN DIE IK EVEN MAG LENEN?
Ok, is voor Patje, maar hij wordt genaaid door KPN, die hem 1 of andere aftandse LG als leen-telefoon geven terwijl zijn Galaxy S2 bij de reparateur ligt.
Moet er iig mee kunnen whatsappen enzo...
Computert uit.. Telefoon uit... boek voor je en lezen. Samenvatting maken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik volgend semester maar eens doen...
Maar ik weet serieus niet hoe dat moet...En ja, dat is ernstig, maar ik heb het nog nooit hoeven doen
Ik heb niet eens een smartphone ! Je weet zelluuufff !quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:30 schreef Puckzzz het volgende:
Ook hier even een oproepje:
WIE O WIE HEEFT NOG EEN SMARTPHONE LIGGEN DIE IK EVEN MAG LENEN?
Ok, is voor Patje, maar hij wordt genaaid door KPN, die hem 1 of andere aftandse LG als leen-telefoon geven terwijl zijn Galaxy S2 bij de reparateur ligt.
Moet er iig mee kunnen whatsappen enzo...
Om de 2 uur pas? Ik stop als ik geen concentratie meer heb (en dat is altijd eerder dan 2 uur) want anders kan ik lezen wat ik wil maar komt er toch niks binnenquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Computert uit.. Telefoon uit... boek voor je en lezen. Samenvatting maken.
Herhalen!
Om de 2u een pauze van 10minuten en dan weer verder !
Volgende dag extra vroeg opstaan om stof door te nemen.
Slagen met een 9.0 like a boss
<- heeft ever altijd moeten studeren
Ohja, tuurlijk!!! Zelf samenvattingen maken!!quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Herhalen!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik volgend semester maar eens doen...
Maar ik weet serieus niet hoe dat moet...En ja, dat is ernstig, maar ik heb het nog nooit hoeven doen
Kak, daar heb je discipline voor nodig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Herhalen!
Ja...quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kak, daar heb je discipline voor nodig.
Goeden tipsquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..].
Stap 1: Men slaat het boek open
Stap 2: Men leest het boek
Stap 3: Men maakt een samenvatting van het boek (kan gecombineerd met stap 2)
Stap 4: Men leest den samenvatting honderd miljoen keer
Stap 5: Men probeert al den feiten uit den samenvatting te onthouden
Eventueel stap 6: Men ontdekt dat het hele tentamen gaat over alle dingen die niet in uw samenvatting stonden
(extra tip: Dit stappenplan kan niet in 2 uur voltooid worden)
Verkorte versie:
Stap 1: U regelt een samenvatting bij een klasgenoot
Stap 2: U gaat verder bij stap 4 van den vorige programma
Ultra verkorte versie:
Stap 1: U pijpt uw leraar
Stap 2: U krijgt een cijfer tussen de 6 en de 10 (afhankelijk van de kwaliteit van uw pijp-werk
ftfyquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..].
...
Ultra verkorte versie:
Stap 1: U pijpt dino't uw leraar
Stap 2: U krijgt een cijfer tussen de 6 en de 10 (afhankelijk van de kwaliteit van uw pijp-werk
goeden ,masterplan wederomquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..].
Stap 1: Men slaat het boek open
Stap 2: Men leest het boek
Stap 3: Men maakt een samenvatting van het boek (kan gecombineerd met stap 2)
Stap 4: Men leest den samenvatting honderd miljoen keer
Stap 5: Men probeert al den feiten uit den samenvatting te onthouden
Eventueel stap 6: Men ontdekt dat het hele tentamen gaat over alle dingen die niet in uw samenvatting stonden
(extra tip: Dit stappenplan kan niet in 2 uur voltooid worden)
Verkorte versie:
Stap 1: U regelt een samenvatting bij een klasgenoot
Stap 2: U gaat verder bij stap 4 van den vorige programma
Ultra verkorte versie:
Stap 1: U pijpt uw leraar
Dankuquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Goeden tentamenresultaten Lin! Ben fier op u!
En beterschapsjes voor Loqi
Gaat goed he, met je adviesbureau?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze tips werden u aangeboden door adviesbureau schagelnaartje
Ik heb al een goeden slogan bedacht:quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gaat goed he, met je adviesbureau?
Goeden slogan welquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb al een goeden slogan bedacht:
"Wij hebben verstand van alles, lijken wassen"
Mijn telefoon is mijn partner in de afdeling "goeden ideeën hebben"quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
Lijken wassen.. Ik blijf em briljant vinden
Ik had ontdekt dat mijn telefoon een functie heeft waarbij je iets inspreekt en hij er tekst van maakt. En dat doet hij nog best leukquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ik begrijp heel het Lijken wassen niet en heb geen zin om terug te lezen waar het eigenlijk over gaat
Hihihihi...geweldig die spraakherkenningquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had ontdekt dat mijn telefoon een functie heeft waarbij je iets inspreekt en hij er tekst van maakt. En dat doet hij nog best leuk. Dus ik was op die manier aan het posten.
Toen heb ik ingesproken "EINZ LIKE A BOSS" en toen maakte hij daar "ais lijken wassen" van
Duurt ongeveer 4 wekenquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
kan petje niet gewoon ff een weekje sms-en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |