Lolwut?quote:Eitjes in tomatensaus (heerlijk!), bonensalade, quinoasalade, quinoa met kip/vlees/vis, noten, zaden, eiwit pannekoeken (recept komt eraan!)..
De opties zijn echt eindeloos!
brrrrrrrrrrrrr, sounds horrible!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit mag je wel eten van KeiDroog:
[..]
Lolwut?
goeden gevarieerden menu, einz!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lolwut?
Wel huisdieren hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
natuurlijk zitten asiels vol met staffords, het zijn fakking vechthonts, geen huisdieren
en ja, van krassen kun je afvallen, mits op de juiste plek en diep genoeg. Kilo of zes, max.
Eitjes in tomatensausquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lolwut?
Ja en tokkies zijn nou niet bepaald types die veel investeren in de opvoeding van een huisdierquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
natuurlijk zitten asiels vol met staffords, het zijn fakking vechthonts, geen huisdieren
en ja, van krassen kun je afvallen, mits op de juiste plek en diep genoeg. Kilo of zes, max.
Ohquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef BGTes het volgende:
Een kennis van me dacht dat je permanent afviel als je bloeddeDus toen ik een halve liter bloed ging doneren, was ze helemaal enthousiast 'Jaaaa dat is weer een halve kilo minder
Supergoed!! EINZ derp'
BUT IT'S SO FLUFFYYYquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
chowchows, die zijn echt wazigook geen gezellige huishond overigens
Meh, een chau is heul niet zo lief....quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil zoeen teddybeerhont
[ afbeelding ]
They're evolllquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
BUT IT'S SO FLUFFYYY
waarom?![]()
![]()
Ze dacht ook dat als je terminale kanker had, je kanker had in je 'terminaal'quote:
kruizenruikerds met blauwe tongquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil zoeen teddybeerhont
[ afbeelding ]
zijn vrij agressiefquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
BUT IT'S SO FLUFFYYY
waarom?![]()
![]()
Wat dacht ze dan dat je terminaal is? Je anus ofzo? PAK ME EVEN IN MIJN TERMINAAL JANquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ze dacht ook dat als je terminale kanker had, je kanker had in je 'terminaal'^1000
Goeden hont voor mij danquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn vrij agressief
en chihuahua's
Whut?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ze dacht ook dat als je terminale kanker had, je kanker had in je 'terminaal'^1000
ik noemde die altijd varkenshonden, wat een enge en lelijke beesten zijn dat zegquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
DEZON DAN![]()
![]()
![]()
Die zit ook in babe
Ik heb niks te willen, da's wat anders.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga met IJs trouwen want die neemt ook geen hont
Goeden tip, zeker aangezien eten een emotioneel ding is en het bijzonder makkelijk is voor mensen om door te slaanquote:- Negeer IEDEREEN
Dat klinkt hard, maar je medemens zal je vaak naar beneden proberen te halen. Hoe vaak horen we niet: “Ga JIJ trainen? Ben je gek geworden? Je bent zo slank!” of “Sjonge wat ben jij geobsedeerd zeg, je hoeft er niet in door te draaien hoor.” Tip: negeer deze mensen.
Gelukkig kunnen anorecten dit artikel dan wel lezen en denken "wait wut, ik behoor heul niet tot de doelgroep!quote:Ik snap je punt Sophia. Maar als we altijd rekening moeten houden met alle mogelijke uitzonderingen wordt elke tekst van 100 woorden altijd verdubbeld.
Ik ben het absoluut met je eens dat sommige mensen compleet doorgeslagen zijn en hun gezondheid volledig verwaarlozen, maar dat is ook niet de doelgroep waar ik voor schrijf.
Het probleem is ook dat als ik het punt subtiel had gebracht en zou zeggen ‘maar hou altijd rekening met je gezondheid en luister naar mensen als ze zeggen dat je er ongezond uitziet’ dat die mensen het alsnog negeren. Anorexia is ook zo moeilijk op te lossen omdat veel slachtoffers de bewustzijn missen.
Ach, er zijn ook mensen die denken dat als ze zich helemaal insmeren met tijgerbalsem, hun beroerte of hersentumor over gaatquote:
boeiend! Trouwen met mij zul je!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb niks te willen, da's wat anders.
Die is groter dan ikzelfquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
varkenshont
en je moet gewoon een newfie nemen spees
Mijn stiefmoeder had er zo 1 die was lomp ( op je schoot willen springen terwijl ze heul niet zo klein was) en stonkquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
DEZON DAN![]()
![]()
![]()
Die zit ook in babe
Zo 1 had een vriendinnetje van me toen ik klein was. Wat een lelijk beest zegquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
I'm sexy and I know it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |