nee de 4-0.quote:
Dit wordt u aangeboden door Sport 1.quote:
Zie ik nog wel gebeuren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
Dadelijk Pepe rood en Barca wint met 1-2/1-3
Klopt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Als Pepe dat had gedaan wat Benzema deed, was het een moordaanslag geweest.
Diarra is altijd wel goed.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Diarra speelt sterk tot nu toe.
Sowieso een fijne speler, ook nog eens niet zo onsympathiek.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Diarra speelt sterk tot nu toe.
Volgens mij kreeg Ronaldo toch lessen van Bolt in hard rennen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
Blijft toch altijd mooi om te zien dat Ronaldo in volle sprint aan de bal vaak sneller is dan zijn tegenstander zonder.
Precies, wel hard maar ook zeer correct. Niet zoals Pepe.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een fijne speler, ook nog eens niet zo onsympathiek.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Diarra is altijd wel goed.Enoh maar dan goed
Goede hutten bouwen ze altijd bij PSVquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfde type spelers. Bal veroveren en afgeven. Type Huth van PSV.
Zekersquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede hutten bouwen ze altijd bij PSV
Ja maar je zei het op een rare manier.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfde type spelers. Bal veroveren en afgeven. Type Huth van PSV.
Nee. Als ik Everton zie denk ik niet aan Ronaldoquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar je zei het op een rare manier.
Everton(heracles) is type Ronaldo maar Ronaldo is beter.
Je zou het hebben moeten zien als het bij een Barcelona speler gebeurd zou zijn...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:35 schreef guapo het volgende:
Pepe ging net bijna dood door die aanslag op hem.
messi/dani alves/sanchez niet dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
Blijft toch altijd mooi om te zien dat Ronaldo in volle sprint aan de bal vaak sneller is dan zijn tegenstander zonder.
Op een andere manier. Ronaldo is veel explosiever.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
messi/dani alves/sanchez niet dan?
Wij willen het echte werk. Niet een video van de herhaling.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
Doelpunt Ronaldo: http://www.zideo.nl/video(...)deo/6c4971616d6c6f3d
Spuitje.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ronaldo is gewoon ziek snel, Messi is meer snel met korte dribbel.
Hahaha das waarquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Als ik Everton zie denk ik niet aan Ronaldo
Als ik Enoh die een bal verovert denk ik wel aan Essien en Diarra. Maar als je ziet dat hij hem dan weer verspeeld denk ik:
Diarra raakte de bal?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:40 schreef Zorro het volgende:
Gatvaerdamme, het zal Buskut ook eens niet zijn die zich aanstelt![]()
![]()
Wat wil je dan doen? Als je het spel tegen Barcelona wilt maken verlies je hard.quote:
Wat wil je als je elke keer weer verliest..quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:40 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat is het publiek daar anti-Barca zeg
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Busquets is echt een tyfuslul, maar goed.
Pepe bij real, Serio bij Bacaquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Busquets is echt een tyfuslul, maar goed.
Hij zet lichtjes een blok, was niet zoveel aan de hand. In een superslowmo ziet alles eruit als een overtredingquote:
En nog erger: de manier waarop..quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat wil je als je elke keer weer verliest..
Kan gebeurenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Net was het nog Segio?Was is het nou?
In superslowmo ziet alles eruit als een overtreding?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zet lichtjes een blok, was niet zoveel aan de hand. In een superslowmo ziet alles eruit als een overtreding
Laten we het hopenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het einde van het Barca tijdperk.
1990-1994
2008-2012
nee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In superslowmo ziet alles eruit als een overtreding?
Ik denk dat als je de snelheid ziet, dat het sneller op een overtreding lijkt.
In een superslowmo lijkt het lichtste duwtje al een enorme impact te hebben, op normale snelheid is dat dus beter te beoordelen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jawel.
Jan Mulder is het met me eens. Derksen ook
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
In een superslowmo lijkt het lichtste duwtje al een enorme impact te hebben, op normale snelheid is dat dus beter te beoordelen.
In zo'n slomo lijkt het vaak juist wel mee te vallen. Terwijl je in de werkelijke snelheid ziet hoe hard iemand eigenlijk inkomt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
In een superslowmo lijkt het lichtste duwtje al een enorme impact te hebben, op normale snelheid is dat dus beter te beoordelen.
Hier nietquote:
Oneens,quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
In zo'n slomo lijkt het vaak juist wel mee te vallen. Terwijl je in de werkelijke snelheid ziet hoe hard iemand eigenlijk inkomt.
Over 2 jaar geen Barca fans meer.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
1990-1994
2008-2012
Precies.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan ben jij een van de weinigen die er zo over denkt, prima.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:48 schreef anoukane het volgende:
Jij verdient veel als een architect YazooW
Op het WK in Zuid-Afrika leek zelfs de onschuldigste tackle een aanslag door die nieuwe slomo techniekquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan ben jij een van de weinigen die er zo over denkt, prima.
Er is inderdaad nogal een verschil tussen een normale slowmo en een superslowmo, waar ik het over heb.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op het WK in Zuid-Afrika leek zelfs de onschuldigste tackle een aanslag door die nieuwe slomo techniek
Die kop die die daar trekt is gewoon geweldigquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:50 schreef anoukane het volgende:
[..]
Ik dacht dat je avatar van george uit Seinfeld was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koekoek.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:51 schreef YazooW het volgende:
[..]
Die kop die die daar trekt is gewoon geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Nogal eens.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op het WK in Zuid-Afrika leek zelfs de onschuldigste tackle een aanslag door die nieuwe slomo techniek
Wut?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
Die Ronaldo. Kan die eindelijk slapen.
2e helft 1-1 Messi, 1-2 Alexis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
In je moraalridderskutjequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Euj, waar is dat livetopic voor paupers gebleven?
Sopcast loopt altijd 2 minuten achter ofzo, internet streams zijn wel van mindere kwaliteit maar lopen maar een paar seconden achter.quote:
Amen!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:04 schreef Serko het volgende:
sloebers die geen sport1 kunnen betalen. zeker nu het samen met film 1 spotgoedkoop is voor 3 maanden. verder verwacht ik madrid weer dapper met 11 man achter de bal, echte bravehearts, en dat voor een club met een selectie van een half miljard. bazen!
oh god, jij wilt Barcelona bestrijden met constant aanvallen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:04 schreef Serko het volgende:
sloebers die geen sport1 kunnen betalen. zeker nu het samen met film 1 spotgoedkoop is voor 3 maanden. verder verwacht ik madrid weer dapper met 11 man achter de bal, echte bravehearts, en dat voor een club met een selectie van een half miljard. bazen!
Die werkt niet in het buitenlandquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:09 schreef -Willempie- het volgende:
niemand bij de palendas vragen om problemen
1-3quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:10 schreef Quisho het volgende:
1-2 voor barca is mijn eindvoorspelling
We come one?quote:
Joh, zijn ze wel gewend.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:12 schreef Confetti het volgende:
Barcelona is gewoon duidelijk beter. Superieur op bijna elke positie behalve de keeper en Ronaldo.
Dat moet pijn doen daar in Madrid.
Ronaldo speelde vooral in het eerste half uur juist uitstekend en was zeer actief bezig.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:14 schreef TheGeneral het volgende:
Het is dat Pinto een blunder maakt, anders had je niet geweten dat Ronaldo meedeed...
Messi zie je overigens ook niet .
Ging iets mis ik zette het neer als een voorspelling maar toen realiseerde ik me dat het wel eens verkeerd begrepen zou kunnen wordenquote:
'We'quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:16 schreef Shreyas het volgende:
Laten we als Barcelona supporters nou niet gaan zeiken over de scheidsrechter, dat doen alleen Real Madrid losers
Ach hij sprintte 3x hard naar voren met de bal om hem daarna in te leveren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ronaldo speelde vooral in het eerste half uur juist uitstekend en was zeer actief bezig.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:16 schreef Shreyas het volgende:
Laten we als Barcelona supporters nou niet gaan zeiken over de scheidsrechter, dat doen alleen Real Madrid losers
Barcelona is een Spaanse club met een Nederlands tintje hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
'We'
'Barcelona supporters'
Ga eens naar fok.es
Nederlanders die doen alsof ze iets met een buitenlandse club hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
'We'
'Barcelona supporters'
Ga eens naar fok.es
en dat thuisquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Real Madrid maar 30 procent aan de bal
Sowieso nederlandse fanboys van een buitenlandse club waar ze hooguit een keer een stadiontour gedaan hebben, plaatsvervangende schaamtequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nederlanders die doen alsof ze iets met een buitenlandse club hebben [ afbeelding ]
Barca heeft bij elke wedstrijd die ze spelen meer dan de helft van het totale % balbezit, maar dat betekend niet dat ze alles winnen uiteraard.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef jepperdeprep het volgende:
preciesquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso nederlandse fanboys van een buitenlandse club waar ze hooguit een keer een stadiontour gedaan hebben, plaatsvervangende schaamte
Maakt een prima defensieve tackle en deed dat een paar minuten later weer aan de andere kant. Helaas stond Higuain toen net buitenspel. Madrid speelt nogal op de counter nu en dan ga je mensen als Ronaldo natuurlijk iets minder vaak zien.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach hij sprintte 3x hard naar voren met de bal om hem daarna in te leveren.
Dat is ook hun bedoeling, heb ik de indruk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Maar wat nou als we gewed hebben, dan mogen we toch wel voor een club zijn?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso nederlandse fanboys van een buitenlandse club waar ze hooguit een keer een stadiontour gedaan hebben, plaatsvervangende schaamte
Alleen voor Ajax blijkbaarquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef Quisho het volgende:
[..]
Maar wat nou als we gewed hebben, dan mogen we toch wel voor een club zijn?
Ik heb het over fanboys.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef Quisho het volgende:
[..]
Maar wat nou als we gewed hebben, dan mogen we toch wel voor een club zijn?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Maar dat is de tactiek hoor![]()
Ze worden echt niet helemaal weggespeeld, allemaal tactiek![]()
Da's een beetje onzin. Als je je hele leven alleen voor NEC mag zijn wordt je ook nooit gelukkig natuurlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Oftewel de opkomst van Ajaxquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
1990-1994
2008-2012
Ja dat zal Mourinho vast zeggen. Zo min mogelijk aan de bal komen jongensquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is ook hun bedoeling, heb ik de indruk.
Hey leuk een post van 40 minuten geleden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oftewel de opkomst van Ajax
Ja want ik check fok continuquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hey leuk een post van 40 minuten geleden.
Blijkbaar ga je oude posts doorspittenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want ik check fok continu
Dat niet, maar Madrid probeert duidelijk niet te controleren. Als ze de bal krijgen, proberen ze te counteren. Het gaat Madrid vandaag duidelijk niet om het balbezit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:21 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja dat zal Mourinho vast zeggen. Zo min mogelijk aan de bal komen jongens
Nee ik had dit topic openstaan op pagina 1quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Blijkbaar ga je oude posts doorspitten
Okequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee ik had dit topic openstaan op pagina 1
Kijk ze haten danquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:23 schreef anoukane het volgende:
Ik verheug me nu al op de opstootjes en grove overtredingen van Real spelers straks aan het einde van de wedstrijd.
quote:
Waarom verdedigen jullie zo'n persoon. Hij is een baas want hij trapt mensen het ziekenhuis in en hij acteert als de beste? Als jullie dat soort personen een baas vinden dan ben je behoorlijk gestoord in die kopfe my friendquote:
Veel haat in deze post.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:25 schreef Serko het volgende:
... Pepe heeft nu de magische 2 eenheid compleet, hij schopt mensen verrot, en is een smerige duikerd in 1 . hij is perfectie van alles wat fout is aan het spelletje in 1 vleesgeworden stuk slachtafval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |