Bruin is altijd lekker.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Shit is vies, beter voel je je als chocolade. Ook bruin, maar wel lekker.
Ik voel me shit, maar misschien kan je me me als chocolade laten voelen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Shit is vies, beter voel je je als chocolade. Ook bruin, maar wel lekker.
Ik ook. Ik heb geen leven.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:53 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal!
Ik ben een faalhaas
Aangenaam ik ben Nemoquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:53 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal!
Ik ben een faalhaas
Dat kan nog best tricky zijn, hoe voelt chocolade zich eigenlijk?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik voel me shit, maar misschien kan je me me als chocolade laten voelen?
Hoi Faalhaas, aangenaam. Ik ben faalhazerin met terugwerkende kracht, zie verhaal in vorige topic.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:53 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal!
Ik ben een faalhaas
Waarom ben je een faalhaas?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:53 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal!
Ik ben een faalhaas
Ik zie een matchquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hoi Faalhaas, aangenaam. Ik ben faalhazerin met terugwerkende kracht, zie verhaal in vorige topic.
This is a call forrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!111111111quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Waarschijnlijk beter dan ikquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat kan nog best tricky zijn, hoe voelt chocolade zich eigenlijk?
Jaquote:
Zoiets. FOK! is mijn leven ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
"Je post, dus je bestaat" Of niet, dan?
Mijn banden zijn altijd leeg als ik ze op een openbare plaats laat staanquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jamijn band was lek gegaan dus toen ben ik in duiven op de trein gestapt, fiets laten staan, nu moet ik hem ophalen, zo nog naar huis lopen en dan nog plakken en leren.
Ik meende vandaag met een vrouwelijke medepassagier in de trein zo'n momentje van "kijkt ze nou wel of kijkt ze nou niet" te hebben. Maar ik zal het nooit weten. Omdat ik niets durfde te zeggen. Als dat geen faalhazerij isquote:
Wil je wel helpen, maar eer ik daar ben is het echt super laatquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:57 schreef arachide. het volgende:
Jamijn band was lek gegaan dus toen ben ik in duiven op de trein gestapt, fiets laten staan, nu moet ik hem ophalen, zo nog naar huis lopen en dan nog plakken en leren.
Gelukkig heb je ons om je leven inhoud te gevenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoiets. FOK! is mijn leven ofzo
Bij mij is Fok opeens weer een stuk minder "mijn leven", aangezien de vakantie voorbij isquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoiets. FOK! is mijn leven ofzo
In dit geval luister naar wat inspirerende muziek!quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:47 schreef benzin het volgende:
Ik voel me vandaag echt shit. Wie heeft zin om me op te vrolijken?
Ik doe behalve werken zo weinig dat ik alsnog niets anders te doen heb dan op FOK! hangenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bij mij is Fok opeens weer een stuk minder "mijn leven", aangezien de vakantie voorbij is
je had haar vermoedelijk toch nooit meer gezien. Wat was erop tegen om gedag te zeggen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik meende vandaag met een vrouwelijke medepassagier in de trein zo'n momentje van "kijkt ze nou wel of kijkt ze nou niet" te hebben. Maar ik zal het nooit weten. Omdat ik niets durfde te zeggen. Als dat geen faalhazerij is
Vriendloos?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe behalve werken zo weinig dat ik alsnog niets anders te doen heb dan op FOK! hangen
Vriendloos, hobbyloos, alles.
vriendloos?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe behalve werken zo weinig dat ik alsnog niets anders te doen heb dan op FOK! hangen
De weg is afgezet waardoor je over een klein stukje heen moet. Daar lag een rijtje glasscherven.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:58 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Mijn banden zijn altijd leeg als ik ze op een openbare plaats laat staan![]()
Ja, dat vraag ik me nu dus ook af. Maar op het moment zelf hield iets me tegenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je had haar vermoedelijk toch nooit meer gezien. Wat was erop tegen om gedag te zeggen?
Nog 8 minuten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ach ja, die station-momenten, dat gaat zo vlug en als je geen reden hebt iemand aan te spreken...
Heb je dan niet het gevoel dingen te missen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, daarom voel ik me ook depri. Alle dingen die ik wel doe zijn saai en eenzaam, dingen lezen op wikipedia enzo.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Heb je dan niet het gevoel dingen te missen?
Dat je graag iets zou willen ondernemen?
Nee, er zit een groepje naar me te loeren, dat is minder.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:05 schreef Heathcliff80 het volgende:
Zie JIJ iemand die je wil aanspreken?
Ik vond jouw verhaal overigens nog wel meevallen, hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hoi Faalhaas, aangenaam. Ik ben faalhazerin met terugwerkende kracht, zie verhaal in vorige topic.
Ik heb wel regelmatig op het station een gesprek met mensen hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ach ja, die station-momenten, dat gaat zo vlug en als je geen reden hebt iemand aan te spreken...
Helaas voel ik mij nu ook een beetje zo. Terwijl ik gister en eergisteren bij mensen op bezoek ben geweestquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, daarom voel ik me ook depri. Alle dingen die ik wel doe zijn saai en eenzaam, dingen lezen op wikipedia enzo.
Heb je al eens gekeken wat er voor verenigingen in jouw buurt zijn?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, daarom voel ik me ook depri. Alle dingen die ik wel doe zijn saai en eenzaam, dingen lezen op wikipedia enzo.
Maar jij bent ook bawz.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb wel regelmatig op het station een gesprek met mensen hoor
Ik ook. Sowieso met mensen die ik niet ken en nooit meer terug ga zien, lekker makkelijk praten altijd. Je hele levensverhaal vertellen omdat toch niets ze wat kan schelen omdat je maar een vreemde bent, opluchtend werkt dat wel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb wel regelmatig op het station een gesprek met mensen hoor
dat valt echt wel meequote:
FOK! knokploeg nodig?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, er zit een groepje naar me te loeren, dat is minder.
Punt is dat ik me er ongelukkig bij voel maar te futloos ben om het te veranderenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Heb je al eens gekeken wat er voor verenigingen in jouw buurt zijn?
Ga sporten, do something
Tsja, dan zul je ook op een dag futloos sterven.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Punt is dat ik me er ongelukkig bij voel maar te futloos ben om het te veranderen
Ik weet het, ik haat mezelf er een soort van om ook. Maar dat is juist het slappe, dat ik dat doe in plaats van er iets aan veranderenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:11 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Tsja, dan zul je ook op een dag futloos sterven.
Dat komt omdat je het nog niet erg genoeg vindt. Je vindt het wel makkelijk zo.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het, ik haat mezelf er een soort van om ook. Maar dat is juist het slappe, dat ik dat doe in plaats van er iets aan veranderen
The Inbetweeners, over een groep 16 jarigen jongens die bezig zijn met de dingen waar 16 jarige jongens mee bezig zijn: Fappen en meisjes.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
The Inbetweeners, over een groep 16 jarigen jongens die bezig zijn met de dingen waar 16 jarige jongens mee bezig zijn: Fappen en meisjes.
Erger gaat het ook niet worden, dus het zal wel altijd zo blijven, tot ik er geen zin meer in heb en er eigenlijk niets meer te veranderen valt en ik maar kluizenaar word ofzo om te doen alsof dit alleen maar altijd mijn bedoeling was geweest. Dan is het geen faal voor de buitenwereld.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:14 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het nog niet erg genoeg vindt. Je vindt het wel makkelijk zo.
In de tussentijd gaan de weken, maanden en jaren voorbij.. totdat je op een dag heel veel spijt ervan gaat krijgen.
Ik weet niet waar jij mee bezig was toen.quote:
Toen ik 16 was, was ik bezig een alternatief voor de Windows explorer shell te programmeren.. en daar was ik zo druk mee bezig dat ik amper tijd had om mij te realiseren dat er zelfs een meisje in mijn klas zat die mij leuk vond.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
The Inbetweeners, over een groep 16 jarigen jongens die bezig zijn met de dingen waar 16 jarige jongens mee bezig zijn: Fappen en meisjes.
Meer dat het echt een serie voor 16 jarigen isquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij mee bezig was toen.
Zo hoort het manquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:16 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Toen ik 16 was, was ik bezig een alternatief voor de Windows explorer shell te programmeren.. en daar was ik zo druk mee bezig dat ik amper tijd had om mij te realiseren dat er zelfs een meisje in mijn klas zat die mij leuk vond.
Zozo, ik was niet echt met seks bezig toen, wel met meisjes.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:16 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Toen ik 16 was, was ik bezig een alternatief voor de Windows explorer shell te programmeren.. en daar was ik zo druk mee bezig dat ik amper tijd had om mij te realiseren dat er zelfs een meisje in mijn klas zat die mij leuk vond.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:16 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Nou ja dat is het ook wel, maar het is vooral grappig omdat je dingen er in terug herkent van vroeger of van nu.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Meer dat het echt een serie voor 16 jarigen is
Ehh, nee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja dat is het ook wel, maar het is vooral grappig omdat je dingen er in terug herkent van vroeger of van nu.
Ik ben nog geen 16quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Toen ik 16 was speelde ik nog met lego
Vind ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:06 schreef twi het volgende:
Ik vind het altijd heerlijk, helemaal alleen op zo'n station. De rust op verlaten plekkenMaarja, als een kerel word je daar natuurlijk niet angstig van.
Ik ook.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Jij niet, dat kan.quote:
Cool meisjes die met lego speeldequote:
Ik weet het niet hoorquote:
Ik ben een trotse eigenaar van de Lego Graafmachine, uweetwel, die van de TVquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
True dat.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:24 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoorToen ik 20 was kwam eigenlijk pas het besef dat ik alleen was.. and it wasn't pretty.
Op dat moment was ik al aandeelhouder in de zaak van mijn vader, had ik een auto van de zaak, etc.. alles ging eigenlijk super, tot dat ene moment dat ik ineens een meisje leuk vond en er helemaal gek van werd dat ik behalve mijn werk eigenlijk niks had en niet bestond.
Vanaf dat moment ging ik mij op mijn sociale leven richten en begon mijn "carriere" er wat normaler uit te zien. Ik ben gestopt met de zaak en in loondienst gegaan. Luie donder dat ik ben gewordenHet leverde mij wel vrienden en een relatie op.
Tsja, kan niet alles hebben in het leven
Ik speel nog meerdere keren per week met Duplo.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
De laatste keer dat ik met Lego speelde was ik volgens mij 11.
Nee doe eens linkquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben een trotse eigenaar van de Lego Graafmachine, uweetwel, die van de TV
Jongens-lego.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cool meisjes die met lego speeldemeisjes lego of jongens lego?
de beste lego die er is.quote:
Kastelen bouwenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
de beste lego die er is.
Ik bouwde altijd gevechtsrobots met lego, enzo
Als we het al over leeftijden gaan hebben.. op mijn 15e heb ik in een zomervakantie een parametrisch dataverwerkingsprogramma van mijn vader herschreven van PowerBASIC naar Visual Basic inclusief database backend. Dit heeft hij weer verkocht aan een grote klant van hem.. voor in die tijd ongeveer 8000 gulden.quote:
Die lego met tandwielen enzo was pas baas.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
de beste lego die er is.
Ik bouwde altijd gevechtsrobots met lego, enzo
Respect wel hoor. Echt knap.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:29 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Als we het al over leeftijden gaan hebben.. op mijn 15e heb ik in een zomervakantie een parametrisch dataverwerkingsprogramma van mijn vader herschreven van PowerBASIC naar Visual Basic inclusief database backend. Dit heeft hij weer verkocht aan een grote klant van hem.. voor in die tijd ongeveer 8000 gulden.
Dan voel je je wel een echte whizkid.
Maar met meisjes praten ho maar
Dat dusquote:
Ik had ook niet anders verwacht eigenlijkquote:
Nee zo'n gevoel krijg je danquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:29 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Als we het al over leeftijden gaan hebben.. op mijn 15e heb ik in een zomervakantie een parametrisch dataverwerkingsprogramma van mijn vader herschreven van PowerBASIC naar Visual Basic inclusief database backend. Dit heeft hij weer verkocht aan een grote klant van hem.. voor in die tijd ongeveer 8000 gulden.
Dan voel je je wel een echte whizkid.
Maar met meisjes praten ho maar
quote:
Dat is geen Legoquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die lego met tandwielen enzo was pas baas.
Het was technisch lego volgens mij?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is geen LegoNiggah please
Lego technic ofso. Maar dat is geen legoquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was technisch lego volgens mij?
Hoho, niet alle vrouwen over 1 kam scheren. Ik weet het verschil tussen jongenslego, meisjeslego en technisch lego wel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Lego technic ofso. Maar dat is geen lego
Daarom moeten vrouwen ook niet met lego spelen, omdat ze dat niet snappen
En dan alles met dit soort onderdelen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Lego technic ofso. Maar dat is geen lego
Daarom moeten vrouwen ook niet met lego spelen, omdat ze dat niet snappen
jij bent dan ook een uitzonderingquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hoho, niet alle vrouwen over 1 kam scheren. Ik weet het verschil tussen jongenslego, meisjeslego en technisch lego wel.
Nee?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
Ik had ook niet anders verwacht eigenlijk
Baasquote:
Jij snapt het dus nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan alles met dit soort onderdelen.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het van lego was.
lego is meer als alleen legoquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is fucking lego. Sorry hoor.
Jij bent gewoon een tomboy volgens mij.quote:
Lego is meer dan alleen lego.quote:
Fucken met legoquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is fucking lego. Sorry hoor.
Misschien is daar wel een markt voor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fucken met legolijkt mij niets
Dat was voor mijn bedoeldquote:
Oh natuurlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was voor mijn bedoelddie kusjekroel
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fucken met legolijkt mij niets
Of je eigen fleshlightquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien is daar wel een markt voor.
Bouw je eigen dildo met Lego
Playmobil is voor pussy's.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:36 schreef heloef het volgende:
Lego was fucking tof
Niet haten op Lego, mijn kind later krijgt later echt geen Playmobil.
Ik wilde vroeger het playmobil piraten schip.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:36 schreef heloef het volgende:
Lego was fucking tof
Niet haten op Lego, mijn kind later krijgt later echt geen Playmobil.
ik kreeg een piratenschip van legoquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger het playmobil piraten schip.
Nooit gekregen van mijn ouders
Sokoban voor gevorderdenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Lego is meer dan alleen lego.
Net als dat dit
[ afbeelding ]
Meer is dan enkel zwart en witte blokjes.
Als kind zeker wel. Nu weet ik niet. Ik begin eigenlijk steeds vrouwelijker te worden, geloof ik.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een tomboy volgens mij.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:37 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Als kind zeker wel. Nu weet ik niet. Ik begin eigenlijk steeds vrouwelijker te worden, geloof ik.
Ik kan wel als een echte gelijke met jongens over vrouwen praten, iets wat mijn mannelijke vrienden een heel leuke eigenschap van me vinden.
Tsja, mijn pa had mij een nieuwe computer beloofd als ik dat zou doen.quote:
Sorry, makker, hij was voor Stefan en Loka bedoeld.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was voor mijn bedoelddie kusjekroel
Nty.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:40 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Sorry, makker, hij was voor Stefan en Loka bedoeld.
Mijn broertje ook.quote:
Ik had gehoopt dat er iets cools stond, maar het is slechts 'DataMatrix'quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Lego is meer dan alleen lego.
Net als dat dit
[ afbeelding ]
Meer is dan enkel zwart en witte blokjes.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij waardeert de beste vorm van lego niet
Zekerquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:37 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Als kind zeker wel. Nu weet ik niet. Ik begin eigenlijk steeds vrouwelijker te worden, geloof ik.
Ik kan wel als een echte gelijke met jongens over vrouwen praten, iets wat mijn mannelijke vrienden een heel leuke eigenschap van me vinden.
Was te proberenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:40 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Sorry, makker, hij was voor Stefan en Loka bedoeld.
Ik heb nog met de oude versie van mindstorms gespeeldquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:42 schreef stefanhaan het volgende:
Dit is pas echte bazen lego.
[ afbeelding ]
Ik snap het niet, dude.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:42 schreef TheFastOne het volgende:
Ik had vandaag trouwens weer een actie, daar word je ook eng van![]()
Een vriend van me stond met een meisje te praten over een ander meisje dat hem leuk vond, en desbetreffend meisje zat half mee te luisteren en wist dat het over haar ging... Ik kom doodleuk aanlopen en hoor die vriend zeggen: Ja, maar ze is soms ook wel vervelend als ze niet tegen me durft te praten... Mijn eerste en tevens laatste bijdrage aan dit gesprek was(op schreeuwende toon zodat iedereen het kon horen: JA-HAA, DIE HOER LOOPT WEER TE ZEIKEN ZEKER!
En toen was het stil in de gang
Ik heb met de oude en nieuwe mogen spelenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb nog met de oude versie van mindstorms gespeeld
Dat die gozer het toen dus wel vergeten kon bij die chickquote:
Ik moet zo draaien, ik kan niet alles bij houden tegelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:45 schreef twi het volgende:
Ik ben het zat om naar mezelf te kijken, slinger TC eens aan mensen...
Cam aan terwijl je draait, kunnen we dubbel van je genieten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet zo draaien, ik kan niet alles bij houden tegelijk.
Ja maar, maar dan kan ik niet alles meezingen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Cam aan terwijl je draait, kunnen we dubbel van je genieten.
Juist welquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar, maar dan kan ik niet alles meezingen.
Ik zit ook te playbacken op TC man, niet zo zeuren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar, maar dan kan ik niet alles meezingen.
http://tinychat.com/avnzmgquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:49 schreef Heathcliff80 het volgende:
Wat is toch steeds die TC waar jullie het over hebben?
Handig toch.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:53 schreef TheFastOne het volgende:
Ik trek per ongeluk een gat in m'n broek ter hoogte van m'n kruis
ach zo heb ik ook 2 broeken. en ik draag ze nog gewoon like a baws.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:53 schreef TheFastOne het volgende:
Neequote:
Als kind speelde ik ook vaak met Lego. Ik vond het vooral leuk om zelf dingen te bedenken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb met de oude en nieuwe mogen spelen
Dat was echt geniaal
Gewoon thuis dragen, simpel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:53 schreef TheFastOne het volgende:
Kaneel luisteren naar mij en snel.quote:
OP radio 49? Heb hem net aangezet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Kaneel luisteren naar mij en snel.
Lol, je lego autoquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:09 schreef LostInSpace het volgende:
Mijn lego auto bestaat al langer dan heloef en Lokasenna bedenk ik mij net
Dus maar een paar maandenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:09 schreef LostInSpace het volgende:
Mijn lego auto bestaat al langer dan heloef en Lokasenna bedenk ik mij net
Zo oud alquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:12 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij al 20 jaar oud is.
Ja, ik ben ook wel blij dat ik er nu een foto van gemaakt heb eigenlijkquote:
Haha ik snap hetquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:16 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel blij dat ik er nu een foto van gemaakt heb eigenlijkMocht hij ooit sneuvelen bij een verhuizing ofzo, dan heb ik nu tenminste een aandenken.
Ik ben een sentimenteel figuur, I know
Ik kan nooit iets weggooienquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
Vroeger hechtte ik me aan voorwerpen. Dan ging er iets stuk en dagen janken. Nu verbied ik mezelf dat.
In de zomer wordt ik echt goudbruin gebakken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:22 schreef LostInSpace het volgende:
Echt bizar, zit nu foto's van vroeger te bekijken.. ik zag er best wel vrolijk uit en helemaal bruin van de zon als kind. Where did it go wrong?
Het gaat mij om de herinneringen die ik aan iets heb.. daarom is een foto ook waardevol.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
Vroeger hechtte ik me aan voorwerpen. Dan ging er iets stuk en dagen janken. Nu verbied ik mezelf dat.
Haha ik heb ook foto's met honden die ik heb gehad.. echt cool. Op 1 foto was ik ziek en ben ik op de grond bij de hond gaan slapen omdat mijn moeder op dat moment weg was ofzo. Toen mijn ouders mij zo aantroffen hebben ze er meteen een foto van gemaaktquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een foto gevonden van mij en mijn hond toen ik nog een jaar of 12 was.
Eens kijken of ik hem in kan scannen van de week.
Mijn moeder heeft me een keer gevonden op het potje.... in slaap gevallen met me duim in me mond.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:27 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Haha ik heb ook foto's met honden die ik heb gehad.. echt cool. Op 1 foto was ik ziek en ben ik op de grond bij de hond gaan slapen omdat mijn moeder op dat moment weg was ofzo. Toen mijn ouders mij zo aantroffen hebben ze er meteen een foto van gemaakt
Ik ken em, dies awesome jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet geleerd?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:03 schreef kutkloon7 het volgende:
Kuuuut, ik zit nu al te stressen voor het tentamen morgen
Wel, maar dat had ik voor die van gister ook en die heb ik ook verneukt. En toen ik er thuis nog een keer naar keek begreep ik wel alles.quote:
Niet achter een meisje met een kort rokje gaan zittenquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wel, maar dat had ik voor die van gister ook en die heb ik ook verneukt. En toen ik er thuis nog een keer naar keek begreep ik wel alles.![]()
![]()
Doe maar iets anders uit dan komen we welquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:26 schreef SiIk het volgende:
En als jullie niet snel komen zet ik m'n cam uit en ga ik naar bed toe
Dus je gaat vrijdag mee naar de meet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 06:45 schreef Faxie het volgende:
Nee ik ga er straks pas in![]()
Had een nachtdienstje he![]()
Maar vrijdag is het mooi weer, dus ik heb vrij gevraagd voor vanavond, dan kan ik er vrijdag mooi op tijd uit
Het had veel erger kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:52 schreef heloef het volgende:
Ik ben er zo klaar mee.
Nu valt mijn bril weer uit elkaar, kan ik zaterdag weer naar de opticien.
Jup het leven is een feestje eerlijk waar.
Lenzenquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:52 schreef heloef het volgende:
Ik ben er zo klaar mee.
Nu valt mijn bril weer uit elkaar, kan ik zaterdag weer naar de opticien.
Jup het leven is een feestje eerlijk waar.
Ik ben scheel ik kan die dingen niet zelf in doen.quote:
Oh dan heb je nog een hele dag, dat gaat vast wel goedkomenquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb morgen een projectdeadline en ik moet alles nog in elkaar zetten.
Dit dusquote:
Dat is altijd zo! In het begin is het een hel om ze in te doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben scheel ik kan die dingen niet zelf in doen.
Ik heb toen een half uur bij de opticien gezeten ik heb dat ding overal in geduwd, behalve in mijn oog.
Ff wennen, daarna wil je nooit meer een bril.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb toen een half uur bij de opticien gezeten ik heb dat ding overal in geduwd, behalve in mijn oog.
Oefenen. Veel oefenen. Ik raad iedereen een bril af, heb jaren lenzen gedragen, toen weer even een bril en nu weer lenzen. Nooit meer een bril, wat mij betreft.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit heel erg te twijfelen om me ogen te laten lazeren. Maar ben bang dat het later mis gaat. Het zijn toch je ogenquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oefenen. Veel oefenen. Ik raad iedereen een bril af, heb jaren lenzen gedragen, toen weer even een bril en nu weer lenzen. Nooit meer een bril, wat mij betreft.
Je moet mijn ogen zien als twee TV's naast elkaar ze werken niet samen zoals ogen dat normaliter doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is altijd zo! In het begin is het een hel om ze in te doen.
Oud collega van me was ook scheel. Die is tot 5x toe er aan geopereerd. 1 spiertje was te kort met als gevolg dat zijn oog naar de zeikant werd getrokken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet mijn ogen zien al twee TV's naast elkaar ze werken niet samen zoals ogen dat normaliter doen.
Ik kan met mijn ene oog niet zien of ik de goede kant op ga.
Maar dat schijnen technieken voor te zijn, maar die moet ik dan wel leren.
Ik onderga binnenkort ook zo'n operatie, het valt te leren hoor, maar een bril is gewoon lekker makkelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oud collega van me was ook scheel. Die is tot 5x toe er aan geopereerd. 1 spiertje was te kort met als gevolg dat zijn oog naar de zeikant werd getrokken.
Maar ook hij had gewoon lenzen.
Heb jij wel de garantie dat het lukt?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik onderga binnenkort ook zo'n operatie, het valt te leren hoor, maar een bril is gewoon lekker makkelijk.
Nou ja ik zie het allemaal wel.
Nee maar dat moet ik allemaal nog uit gaan zoeken, maar twee jaar geleden werd mij zo'n operatie aanbevolen in het ziekenhuis die heb ik toen afgewezen omdat ik er geen last van had.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb jij wel de garantie dat het lukt?
Die collega had het toen niet.
Hijs ook al een stuk ouder, en hij heeft ook een stuk meer meegemaakt. En zo zie je maar weer: met hem is het ook goedgekomenquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:13 schreef heloef het volgende:
Richard heeft meer succes dan ik. Briljant.
Spannend wel dus!quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar dat moet ik allemaal nog uit gaan zoeken, maar twee jaar geleden werd mij zo'n operatie aanbevolen in het ziekenhuis die heb ik toen afgewezen omdat ik er geen last van had.
Het is de kwartaal opdracht, voor 5 personen, die ik in mijn eentje vandaag in elkaar zet. Inderdaad meer dan genoeg tijd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan heb je nog een hele dag, dat gaat vast wel goedkomen
Iemand van mijn school had zijn profielwerkstuk in 1 avond gemaakt. Hij had een acht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is de kwartaal opdracht, voor 5 personen, die ik in mijn eentje vandaag in elkaar zet. Inderdaad meer dan genoeg tijd.
En doen die andere 4 personen niks?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is de kwartaal opdracht, voor 5 personen, die ik in mijn eentje vandaag in elkaar zet. Inderdaad meer dan genoeg tijd.
Mijne kwam helemaal van het internet en ik had een 8.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Iemand van mijn school had zijn profielwerkstuk in 1 avond gemaakt. Hij had een acht.
Ik had er maanden aan besteed en een 7
Die zijn uren in hun logboeken aan het verzinnen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En doen die andere 4 personen niks?
Ik wilde ook altijd jouw soort personen in mijn groepje.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijne kwam helemaal van het internet en ik had een 8.
[..]
Die zijn uren in hun logboeken aan het verzinnen.
Ik had er nooit last van.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Spannend wel dus!
Maar waarom nu wel en eerder niet gedaan?
Dat kan ik sowieso wel, ik zie wel na die operatie of ik lenzen neem tot die tijd blijf ik aan de bril.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hijs ook al een stuk ouder, en hij heeft ook een stuk meer meegemaakt. En zo zie je maar weer: met hem is het ook goedgekomen.
Anyway, ik hoop dat alles goed gaat met je operatie enzo
Dus je kan van je bril af als ik het goed begrijp?
Lekker voor je dan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijne kwam helemaal van het internet en ik had een 8.
[..]
Die zijn uren in hun logboeken aan het verzinnen.
Dit project vermeld ik het wel bij de docent.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde ook altijd jouw soort personen in mijn groepje.
Wanneer is die dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had er nooit last van.
Tot dat je er achter komt dat het als je met mensen praat gewoon verwarrend werkt, dat is gewoon vervelend.
[..]
Dat kan ik sowieso wel, ik zie wel na die operatie of ik lenzen neem tot die tijd blijf ik aan de bril.
Eerst stond er: "17, wel seksueel gefrustreerd"quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:34 schreef TheFastOne het volgende:
Heloef, eerst was je totaal niet gefrustreerd en nu lichtjes gefrustreerd...
Staat nog niet vast ik moet eerst naar de huisarts, dan naar het AMC enzovoort enzovoort.quote:
Je gaat vooruitquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Eerst stond er: "17, wel seksueel gefrustreerd"
Echt gefrustreerd ben ik niet meer, maar ik heb straks een manier nodig om subtiel aan te geven dat ik geneukt heb.quote:
Edit deze post weg, ik haal hem dan ook wel uit mijn kwoot weg.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt gefrustreerd ben ik niet meer, maar ik heb straks een manier nodig om subtiel aan te geven dat ik geneukt heb.
He? Nergens voor nodig joh.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:45 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Edit deze post weg, ik haal hem dan ook wel uit mijn kwoot weg.
HEB JE GENEUKT!?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt gefrustreerd ben ik niet meer, maar ik heb straks een manier nodig om subtiel aan te geven dat ik geneukt heb.
ER STAAT STRAKS MUTSquote:
Wat zet je er dan in? 15 SECONDES!quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zie ik dan wel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat zet je er dan in? 15 SECONDES!
Ach, dat gebeurt bij wel meerdere mannen. Heb ik me laten vertellen...quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:52 schreef heloef het volgende:
"18, Gone in 15 seconds" lijkt me wel leuk.
5 boterhammen en een bakje yoghurt met banaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:52 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Soepele overgang naar een andere onderwerp
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:52 schreef heloef het volgende:
"18, Gone Done in 15 seconds" lijkt me wel leuk.
Het gebeurt, geloof mequote:Op donderdag 19 januari 2012 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dat gebeurt bij wel meerdere mannen. Heb ik me laten vertellen...
Ik heb net een frikandelbroodje opquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
5 boterhammen en een bakje yoghurt met banaan.
Ik fap gewoon een half uur van te voren, daarna duurt het minstends 2 uur (dus met een vrouw er bij win ik een minuut of 3) voor dat ik klaarkom. Joyful joy.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dat gebeurt bij wel meerdere mannen. Heb ik me laten vertellen...
Nog beter.quote:
Ik zag het, looking good!quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:55 schreef stefanhaan het volgende:
Zo nu naar school voor onze iPad game presentatie. Uiteraard in een pak.
Nee, niet diequote:Op donderdag 19 januari 2012 11:56 schreef SiIk het volgende:
Het ergste is nog als mannen vervolgens een half uur sorry gaan lopen zeggen.
Ik geef geen neuk als je (af en toe) te snel komt. Blijkbaar vond je het geil.
Ben blij dat ik het tegenwoordig wel lang vol kan houden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet dat het gelijk de keren daarna zoveel beter is![]()
3 minuten, tik em aan!
Er zijn manieren voor mannen om hun klaarkomen beter te beheersen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik fap gewoon een half uur van te voren, daarna duurt het minstends 2 uur (dus met een vrouw er bij win ik een minuut of 3) voor dat ik klaarkom. Joyful joy.
Suit up Stefanquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:57 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga vandaag ook doen zoals barney doet op foto's.
idd... Schrale swans is geen pretjequote:Op donderdag 19 januari 2012 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
Er lang over doen om klaar te komen is ook geen pretje.
Ik heb er geen last meer van.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik het tegenwoordig wel lang vol kan houden.
Eerste paar keer was dat wel een ramp.
Mwah, misschien zijn er gewoon een paar uitzonderingen ja. Die trap ik dan vanzelf m'n bed wel uit. Maar dat ge-sorry de hele tijd is gewoon sfeerverpester...quote:
Ik ben bang.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet dat het gelijk de keren daarna zoveel beter is![]()
3 minuten, tik em aan!
Dan geef ik het gewoon op, boeiend.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
Er lang over doen om klaar te komen is ook geen pretje.
hoeft niet. Sommige mannen zijn nou eenmaal een one-shot wonderquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:00 schreef stefanhaan het volgende:
THATS WHAT YOU GET WHEN YOU LET YOUR HEART WIN.
Kut paramore.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |