Bruin is altijd lekker.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Shit is vies, beter voel je je als chocolade. Ook bruin, maar wel lekker.
Ik voel me shit, maar misschien kan je me me als chocolade laten voelen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Shit is vies, beter voel je je als chocolade. Ook bruin, maar wel lekker.
Ik ook. Ik heb geen leven.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:53 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal!
Ik ben een faalhaas
Aangenaam ik ben Nemoquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:53 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal!
Ik ben een faalhaas
Dat kan nog best tricky zijn, hoe voelt chocolade zich eigenlijk?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik voel me shit, maar misschien kan je me me als chocolade laten voelen?
Hoi Faalhaas, aangenaam. Ik ben faalhazerin met terugwerkende kracht, zie verhaal in vorige topic.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:53 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal!
Ik ben een faalhaas
Waarom ben je een faalhaas?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:53 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal!
Ik ben een faalhaas
Ik zie een matchquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hoi Faalhaas, aangenaam. Ik ben faalhazerin met terugwerkende kracht, zie verhaal in vorige topic.
This is a call forrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!111111111quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Waarschijnlijk beter dan ikquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat kan nog best tricky zijn, hoe voelt chocolade zich eigenlijk?
Jaquote:
Zoiets. FOK! is mijn leven ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
"Je post, dus je bestaat" Of niet, dan?
Mijn banden zijn altijd leeg als ik ze op een openbare plaats laat staanquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jamijn band was lek gegaan dus toen ben ik in duiven op de trein gestapt, fiets laten staan, nu moet ik hem ophalen, zo nog naar huis lopen en dan nog plakken en leren.
Ik meende vandaag met een vrouwelijke medepassagier in de trein zo'n momentje van "kijkt ze nou wel of kijkt ze nou niet" te hebben. Maar ik zal het nooit weten. Omdat ik niets durfde te zeggen. Als dat geen faalhazerij isquote:
Wil je wel helpen, maar eer ik daar ben is het echt super laatquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:57 schreef arachide. het volgende:
Jamijn band was lek gegaan dus toen ben ik in duiven op de trein gestapt, fiets laten staan, nu moet ik hem ophalen, zo nog naar huis lopen en dan nog plakken en leren.
Gelukkig heb je ons om je leven inhoud te gevenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoiets. FOK! is mijn leven ofzo
Bij mij is Fok opeens weer een stuk minder "mijn leven", aangezien de vakantie voorbij isquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoiets. FOK! is mijn leven ofzo
In dit geval luister naar wat inspirerende muziek!quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:47 schreef benzin het volgende:
Ik voel me vandaag echt shit. Wie heeft zin om me op te vrolijken?
Ik doe behalve werken zo weinig dat ik alsnog niets anders te doen heb dan op FOK! hangenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bij mij is Fok opeens weer een stuk minder "mijn leven", aangezien de vakantie voorbij is
je had haar vermoedelijk toch nooit meer gezien. Wat was erop tegen om gedag te zeggen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik meende vandaag met een vrouwelijke medepassagier in de trein zo'n momentje van "kijkt ze nou wel of kijkt ze nou niet" te hebben. Maar ik zal het nooit weten. Omdat ik niets durfde te zeggen. Als dat geen faalhazerij is
Vriendloos?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe behalve werken zo weinig dat ik alsnog niets anders te doen heb dan op FOK! hangen
Vriendloos, hobbyloos, alles.
vriendloos?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe behalve werken zo weinig dat ik alsnog niets anders te doen heb dan op FOK! hangen
De weg is afgezet waardoor je over een klein stukje heen moet. Daar lag een rijtje glasscherven.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:58 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Mijn banden zijn altijd leeg als ik ze op een openbare plaats laat staan![]()
Ja, dat vraag ik me nu dus ook af. Maar op het moment zelf hield iets me tegenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je had haar vermoedelijk toch nooit meer gezien. Wat was erop tegen om gedag te zeggen?
Nog 8 minuten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ach ja, die station-momenten, dat gaat zo vlug en als je geen reden hebt iemand aan te spreken...
Heb je dan niet het gevoel dingen te missen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, daarom voel ik me ook depri. Alle dingen die ik wel doe zijn saai en eenzaam, dingen lezen op wikipedia enzo.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Heb je dan niet het gevoel dingen te missen?
Dat je graag iets zou willen ondernemen?
Nee, er zit een groepje naar me te loeren, dat is minder.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:05 schreef Heathcliff80 het volgende:
Zie JIJ iemand die je wil aanspreken?
Ik vond jouw verhaal overigens nog wel meevallen, hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hoi Faalhaas, aangenaam. Ik ben faalhazerin met terugwerkende kracht, zie verhaal in vorige topic.
Ik heb wel regelmatig op het station een gesprek met mensen hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ach ja, die station-momenten, dat gaat zo vlug en als je geen reden hebt iemand aan te spreken...
Helaas voel ik mij nu ook een beetje zo. Terwijl ik gister en eergisteren bij mensen op bezoek ben geweestquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, daarom voel ik me ook depri. Alle dingen die ik wel doe zijn saai en eenzaam, dingen lezen op wikipedia enzo.
Heb je al eens gekeken wat er voor verenigingen in jouw buurt zijn?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, daarom voel ik me ook depri. Alle dingen die ik wel doe zijn saai en eenzaam, dingen lezen op wikipedia enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |