LOLquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:19 schreef Silenus het volgende:
KIM
Wat hedde gij gedaan van het weekend?
CHANTAL
Ja gewoon, bietje chatte op d'n paiq, wat anders. Waar was jij eigenlijk?
KIM
Ik had huisarrest, maar Mr. White was langsgekomen dus…
PETRA
Had ie je zeker liggen vingeren op de bank!
KIM
Zeker ja, en nie alleen vingeren!
CHANTAL
O, vuile slet!
KIM
Ja, ik had de rode vlag buitenhangen, maar je kent Mr. White he…
CHANTAL
Ja zeker ja.
PETRA
Een echte schipper bevaart ook de rode zee!
KIM
Ja, da wou ik zeggen ja!
REFREIN
Spaart u ook zegeltjes
Bonuskaart of Airmiles
Wilt u extra geld opnemen
Tasje kost 35 cent
Houdoe, houdoe, houdoeoeoe!
Maar als kassameisje (of wat ze ook doet). Herkende je haar ook echt zeg maar, en uiterlijk is ook goed?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:25 schreef Mr-White het volgende:
[..]
Gisteravond 2 uur met haar gechat, vandaag of morgen deel 2. Wordt vervolgd
Uiterlijk is prima, maar herkende haar niet direct omdat ze niet achter de kassa zit. Toen ze het zei begon er wel een zwak lampje te branden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als kassameisje (of wat ze ook doet). Herkende je haar ook echt zeg maar, en uiterlijk is ook goed?
Het kaasmeisje waarvan je net altijd dat stukje extra kreeg?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:27 schreef Mr-White het volgende:
Uiterlijk is prima, maar herkende haar niet direct omdat ze niet achter de kassa zit. Toen ze het zei begon er wel een zwak lampje te branden.
Dat soort fancy supermarkten hebben ze hier niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:32 schreef Northside het volgende:
[..]
Het kaasmeisje waarvan je net altijd dat stukje extra kreeg?
vakkenvulmeisjequote:
Meer meisjes zijn er nietquote:
Broodquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meer meisjes zijn er niet
Of ze moet bij de drank staan.. of bij de 'extra spullen' ding zeg maar. Maa rdie tellen niet mee
Niet zo serieusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:44 schreef Mr-White het volgende:
Zou zoiets niet verschillen per supermarkt?
Dan is het goedquote:
Maar ze zal je vanaf nu altijd opvallenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:48 schreef Mr-White het volgende:
Dan is het goed
En nog niks is zeker na 1 avondje chatten. Ik hoop ook niet dat ze dit topic en met name de post van Silenus leest
Ja, dat is het ook het leuke aan heel het verhaalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze zal je vanaf nu altijd opvallen
Nog welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:52 schreef Mr-White het volgende:
Ja, dat is het ook het leuke aan heel het verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |