Hmm, ik geef toe dat ik even geen idee meer had. Het was inderdaad ook een erg saai gesprek van beide kanten naar mijn mening.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:06 schreef Silenus het volgende:
Ik snap ook niet waarom je 'iets spannends' zou gaan koken. Wat moet dat zijn? Gebakken banaan?
Ze heeft je niet verwijderd omdat je een evt. geile harry zou zijn, maar meer omdat je geen enkel benul hebt wanneer je een flirterig/leuk/spannend antwoord kan geven. Denk ik.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je foto toen net weer een tandje scherper zichtbaar werd.quote:Hmm, ik geef toe dat ik even geen idee meer had. Het was inderdaad ook een erg saai gesprek van beide kanten naar mijn mening.
Maar wat zou jij eventueel gezegd hebben?
Aaah, misschien heeft mijn ooglapje en die haak aan mijn rechterpols haar afgeschrikt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:05 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je foto toen net weer een tandje scherper zichtbaar werd.
Ook mijn ervaring. Probeer echt origineel over te komen, met saaie vragen kom je echt nergens.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gedaan. Wat ik vooral gezien heb is heel veel vrouwen met eisenlijstje die gesprekken begonnen met zeiken dat de mannen niet zo leuk waren bij het speeddaten ( met een knipoog). Ongeacht het compliment zette dat wel een beetje de sfeer, negatief dus en met een vreemd zelfbeeld. Aan de andere kant veel dezelfde saaie vragen. 'Waar kom je vandaan?' 'Wat doe je voor werk?' Dat wordt de dertigste keer echt saai, dus je moet wel echt het gesprek draaien.
Publiek was gemêleerd. Een aantal leuke vrouwen die hun uiterlijk niet mee hadden, veel middelmaat en wat vriendinnengroepen die het voor de 'lol' deden. Die speelden elkaar hints en beoordelingen toe over de heren die langskwamen, dat was duidelijk te zien.
Het proces is doodvermoeiend, dertig keer eenzelfde praatje houden waardoor je strontmelig wordt ( ik) of doodmoe. Aan het eind vink je wat aan en dan krijg je de volgende dag dus elkaar emailadres als het een match is. Als je een beetje makkelijk praat heb je zo drie, vier keer beet.
Ik denk dat het goed is om je sociale skills te oefenen met vrouwen, maar voor mij persoonlijk was het niet echt wat. Veel te opgefokt, negatief, gericht op snel 'lijstjes'- antwoorden krijgen en er zat voor mij ook niet echt wat tussen. Ik neem liever de tijd om iemand beter te leren kennen en kies dan zelf uit in welke 'pool' ik ga vissen.
Aan de rust in het topic te zijn zou er toch wel gedate moeten zijn dit weekendquote:Op maandag 30 januari 2012 08:49 schreef Thornado het volgende:
En zijn er na het weekend nog smeeuige dating verhalen?
Dat een beetje.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Aan de rust in het topic te zijn zou er toch wel gedate moeten zijn dit weekend
Ik heb geen smeeuige verhalen.. Ik mag niet meer daten!
En? Toegehapt?quote:Op maandag 30 januari 2012 09:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al ben ik wel gevraagd voor een trio door iemand in de kroeg
Het is voor meiden niet meer effectief als mannen zich niet meer inschrijven hequote:Op maandag 30 januari 2012 09:31 schreef 78rt21 het volgende:
Daten via dit soort sites heeft als man geen enkele zin. Je kan maanden ingeschreven staan en niet één reactie krijgen. Het is een ratrace waarin vrouwen bedolven worden onder de reacties en mannen als vee worden behandeld.
Nee, dit is alleen effectief voor meiden en vrouwen tussen de 18 en 40. Ik ben er helemaal klaar mee.
hee, ik ben niet meer de meest verbitterde persoon hier!quote:Op maandag 30 januari 2012 09:31 schreef 78rt21 het volgende:
Daten via dit soort sites heeft als man geen enkele zin. Je kan maanden ingeschreven staan en niet één reactie krijgen. Het is een ratrace waarin vrouwen bedolven worden onder de reacties en mannen als vee worden behandeld.
Nee, dit is alleen effectief voor meiden en vrouwen tussen de 18 en 40. Ik ben er helemaal klaar mee.
Zo.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:31 schreef 78rt21 het volgende:
Daten via dit soort sites heeft als verzuurde negatieveling geen enkele zin. Je kan maanden ingeschreven staan en niet één reactie krijgen. Het is een ratrace waarin vrouwen bedolven worden onder de reacties en mannen als vee worden behandeld.
Nee, dit is alleen effectief voor meiden en vrouwen tussen de 18 en 40. Ik ben er als verzuurde negatieveling helemaal klaar mee.
Leuk om te horen lezenquote:Op maandag 30 januari 2012 13:55 schreef Godshand het volgende:
Paiq ook opgezegd, had alternatiefdaten.nl ook al opgezegd. Ik ga voor mijn alternatiefdaten.nl meisje en mocht dat stranden, probeer ik eerst meiden in het wild tegen te komen. 8 jaar Internetdaten vind ik wel weer genoeg ervaring...
Dus na 8 jaar online daten geen enkel succes gehad? Zegt toch wel genoeg lijkt me.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:55 schreef Godshand het volgende:
Paiq ook opgezegd, had alternatiefdaten.nl ook al opgezegd. Ik ga voor mijn alternatiefdaten.nl meisje en mocht dat stranden, probeer ik eerst meiden in het wild tegen te komen. 8 jaar Internetdaten vind ik wel weer genoeg ervaring...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |