quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:40 schreef Debsterr het volgende:
Douchen. Laatste keer al dat haar wassen en 3 uur doen over drogen en kammen en zulks.
heh? serieus met wat?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:40 schreef bleiblei het volgende:
En for the record, Stefan Haan, ik ben dus BB.
Was je trouwens serious, Joysa?(indien "ja". Skoezie
).
Het is haar vriendquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:40 schreef bleiblei het volgende:
En for the record, Stefan Haan, ik ben dus BB.
Was je trouwens serious, Joysa?(indien "ja". Skoezie
).
Oh zo..quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh zo..
neuh, maar ik hou er niet van als mensen voor mij praten.
Ah okee, zo was het niet bedoeld. Al sprak ik voornamelijk vanuit mijzelfquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh zo..
neuh, maar ik hou er niet van als mensen voor mij praten.
Ik bedoelde ook eigenlijk debsterquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah okee, zo was het niet bedoeld. Al sprak ik voornamelijk vanuit mijzelf.
nou nspa ik er nix meer vanquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook eigenlijk debster
(dit wordt steeds vager)
Dit.quote:
want?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
ALWJDISUJIQWOAPISDXKJ39084237983\\
GODVER
Nick heeft zijn eweka account omgeschakeld naar 100mbit oid en nu kan ik niet meer downloaden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hebben ze hem gewoon niet een nieuwe newsreader adres gegeven?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mag maar 1 IP adres bij dat abo blijkbaar
demonoid.me.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik weet nooit welke torrents ik moet nemen want zooi
torrentsquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik weet nooit welke torrents ik moet nemen want zooi
Dunno maar tot vandaag kon ik gewoon altijd downloaden en grabit geeft een 502 max IP reached error dusquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hebben ze hem gewoon niet een nieuwe newsreader adres gegeven?
Ik snap usenet niet.quote:
grabbitquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dunno maar tot vandaag kon ik gewoon altijd downloaden en grabit geeft een 502 max IP reached error dus
Zitten amper virussen opquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oja, die stond gebookmarked
mja je bent met dat hogere account fuckedquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dunno maar tot vandaag kon ik gewoon altijd downloaden en grabit geeft een 502 max IP reached error dus
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja je bent met dat hogere account fucked
Ik wil ze ookquote:
Carequote:Op woensdag 18 januari 2012 20:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil ze ookMaar
ziet me al aankomen
Die snapt uggs al niet.
Nice one!quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Carezolang de voetjes maar warm zijn! Laat hem gewoon de keuze hebben, of je stopt je ijspootjes elke keer onder zijn benen of je mag warme slofjes aan
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:39 schreef princess-a het volgende:
Ik moet zo lachenKijk dat een OPI met een beetje proppen wel door de brievenbus gaat, oke.. maar UGGS, really?
http://kleding-schoenen-d(...)stnut-maat-9-40.html
Die naam van de verkoper ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:39 schreef princess-a het volgende:
Ik moet zo lachenKijk dat een OPI met een beetje proppen wel door de brievenbus gaat, oke.. maar UGGS, really?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
sowieso uggs die al door mensen gedragen zijn *brrrr*
de gemiddelde chick loopt er in de zomer in met zweetpoten
Fixed.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
sowieso uggs schoenen die al door mensen gedragen zijn *brrrr*
LOLquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:39 schreef princess-a het volgende:
Was me niet eens opgevallenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die naam van de verkoper ook
Thank god they doquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
sowieso uggs die al door mensen gedragen zijn *brrrr*
de fuck, morgen naar de dokter jijquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
WTF
Demelza, die plek die ik je stuurde. Ik heb 2 kleintjes meer en als ik er aan zit wordt het groter
Maar ik heb er geen last van, neequote:Op woensdag 18 januari 2012 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de fuck, morgen naar de dokter jij
jeukt het?
En dat dan eerst op fok plaatsen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2012 21:06:13 ]
Maar wat heb je dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik was leuk jullie gekend te hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah I see, my little drama queenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik was leuk jullie gekend te hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is een soort bultje jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah I see, my little drama queen
Maarem, kom het een beetje naar buiten? Want het lijkt wel een beetje op zo'n ding wat baby's ook wellis hebben.
Zo'n aardbeienplek ofzoquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zo'n aardbeienplek ofzoweet niet meer hoe het heet
kutjequote:Op woensdag 18 januari 2012 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg er wel jeuk van, als ik aan beestjes ga denken![]()
![]()
![]()
Echt ftw toch maar even dokter morgenquote:
Dat is gegoogledquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Echt ftw toch maar even dokter morgen
Ja ik weet niet hoe dat 'in den beginne' eruit ziet.quote:
Aah ok maar die andere foto ziet er ook niet zo lekker uitquote:
Is het meer geworden?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dus een bultje met daarin rode puntjes. Lekker duidelijke foto
Dat doet Derek niet hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zag in de tvgids op tv staan 'Paran.....' Ik denk al blij jeuj! Paranormal activity op tv!!
Is het Derek OgilkneusMet paranormale kinderen
Is dat niet die miep?quote:
Oh dat dacht ikquote:
Whut echt krentenbaard?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik lees het al, ja dus. Dat is hoogstwaarschijnlijk krentenbaard en moet je ff een zalfje tegen halen dan is het zo weg. Is wel besmettelijk dus niet aan zitten en goed je jatjes wassen
Oeh dat is zeker besmettelijk ja!quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik lees het al, ja dus. Dat is hoogstwaarschijnlijk krentenbaard en moet je ff een zalfje tegen halen dan is het zo weg. Is wel besmettelijk dus niet aan zitten en goed je jatjes wassen
Is dat zo?? Kennikniquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat dacht ikEr is nu reclame iig. Omdat ie al eerder met paranormale kinderen bezig was
Jahquote:
Als je groot bent noemen ze het gewoon een schimmeltje ofzo hoor, wees gerustquote:
Die foto die ik plaatste schijnt krentenbaard te zijn volgens googlequote:
Dat d8 ik. Naja care, want ik vind die derek 3 x niks en het boeit me eigenlijk ook niet wat ie doet.quote:
Die is zo mogelijk nog ergerquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Die is zo mogelijk nog erger
ja gewoon gaan gelijk morgen .uitquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar het is alleen een verdikt stukje met rode puntjes erin. Kan ik daar al mee naar de dokter?
Ja tuurlijk wel waarom niet?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar het is alleen een verdikt stukje met rode puntjes erin. Kan ik daar al mee naar de dokter?
Ja die had het ook een keerquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
HAHAHAHHAA
als je google afbeeldingen doet op krentebaard dan krijg je na een paar regels een foto van masha
Omdat je eerst een half uur een gevecht met de assistent moet hebben wil je überhaupt lang mogen komenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel waarom niet?
Of je kijkt het ff aan met het risico dat je er overmorgen uitziet als Puckzzz met schimmelkinquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh bij mijn huisarts nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat je eerst een half uur een gevecht met de assistent moet hebben wil je überhaupt lang mogen komen
Maar als het echt krentenbaard is moet het morgen al erger zijn, non?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Of je kijkt het ff aan met het risico dat je er overmorgen uitziet als Puckzzz met schimmelkin
wai? Gewoon zeggen hoi ik ben spees en ik wil een afspraak maken. Heeft die assistente toch niks mee te maken waarom je dat wil?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat je eerst een half uur een gevecht met de assistent moet hebben wil je überhaupt lang mogen komen
Correctquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar als het echt krentenbaard is moet het morgen al erger zijn, non?
bij die van mij ook niet. en kan meestal al heel snel terechtquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Oh bij mijn huisarts niet
nee hoor je bent niet verplicht te zeggen waarvoor je komt ..quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee niet dusquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
wai? Gewoon zeggen hoi ik ben spees en ik wil een afspraak maken. Heeft die assistente toch niks mee te maken waarom je dat wil?
Ik had vroeger een assistente bij de huisarts die standaard vroeg 'wat denk je zelf wat er aan de hand is'quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee hoor je bent niet verplicht te zeggen waarvoor je komt ..
Dan zegt Spees "ik heb krentenbaard, einz!!!". Werkt vast.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik had vroeger een assistente bij de huisarts die standaard vroeg 'wat denk je zelf wat er aan de hand is'
Gewoon die plek onder die assistente haar neus houden en zeggen, volgens mij is dit heeeeel besmettelijk.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan ga ik gillen dat ik besmettelijk ben en dat ik er nu aan kom PUNT
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan ga ik gillen dat ik besmettelijk ben en dat ik er nu aan kom PUNT
oh ja zo`n huisarts had ik ook eensquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik had vroeger een assistente bij de huisarts die standaard vroeg 'wat denk je zelf wat er aan de hand is'
Maar die plek zelf jeukt niet?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit nu nergens aanzitten nergens aanzitten en nu heb ik overal jeuk en nu wil ik krabben. Goeden mindfuck
Gaasje er over heen kan je in ieder geval niet meer krabbenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit nu nergens aanzitten nergens aanzitten en nu heb ik overal jeuk en nu wil ik krabben. Goeden mindfuck
Nee, maar de rest van mijn lichaam nu welquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar die plek zelf jeukt niet?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, maar de rest van mijn lichaam nu wel
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, maar de rest van mijn lichaam nu wel
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
ladieladiedaaa![]()
Ik zie al voor me dat ik er morgen zo uit zie:
[ afbeelding ]
Ohh wat zal jij lekker slapen vannachtquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
ladieladiedaaa![]()
[ afbeelding ]
Dat dus. afgelopen nacht droomde ik al over vlooien en nu ditquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh wat zal jij lekker slapen vannachtNot
Eew, doe dat in een spoiler ofzo.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
ladieladiedaaa![]()
[ afbeelding ]
Bwhehe naja probeer jezelf voor te houden dat je er nu toch niks mee kan en doen anders even een pleister overheen, dan weet je zeker dat je niet overal zit (ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat dus. afgelopen nacht droomde ik al over vlooien en nu dit![]()
Aansteller ik ben het, maar ik ga er niet beter van slapen ook al weet ik dat ik me aanstel
GOeden ideequote:Op woensdag 18 januari 2012 21:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe naja probeer jezelf voor te houden dat je er nu toch niks mee kan en doen anders even een pleister overheen, dan weet je zeker dat je niet overal zit (ofzo)
Nooooquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
FUUUUUUUUUUU!!!!
Ik kan wel janken, vind ik net mijn schrift voor het tentamen wat ik vandaag had![]()
heeft vanmiddag opgeruimd en blijkbaar had ie m verkeerd neergelegd en nu weer gevonden.
![]()
Mét het oefententamen wat dus letterlijk het tentamen van vandaag was.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zit een pleister op, omdat het kan
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mét het oefententamen wat dus letterlijk het tentamen van vandaag was.
Zzzzzzzeennnnnnnn, ontspannnnquote:
Ik zou helemaal gek wordenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zzzzzzzeennnnnnnn, ontspannnnAl weet ik wel dat als ik hem niet heb, ik echt wel ga ontploffen.
Dan eis ik een do-over van hetzelfde tentamen
waar op je lichaam zit het?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
slaap je wel altijd met iets aan? if no, zou het een beetje van iets kunnen zijn.quote:
Ja altijd pyjamaquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
slaap je wel altijd met iets aan? if no, zou het een beetje van iets kunnen zijn.
de dokter zal het wel weten, gewoon ff laten checken
weltrustenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:12 schreef Jacqie1986 het volgende:
Slaap lekker alvast meiden.
En succes bij de huisarts morgen Space.
Oe die is mooi is ie in t echt net zo paars?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nagels gelakt met Lady of the lake
Van wat ik nu zie welquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Oe die is mooi is ie in t echt net zo paars?
Had je die via mp? Toevallig?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Morning![]()
Hehe, lange dag zo.
Ga dan ook niet teruglezen, heb ik iets schokkends gemist?
Ik heb m'n China Glaze OMG-lakken binnen![]()
En m'n ringen om te nagellakken
welke heb je besteld?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Morning![]()
Hehe, lange dag zo.
Ga dan ook niet teruglezen, heb ik iets schokkends gemist?
Ik heb m'n China Glaze OMG-lakken binnen![]()
En m'n ringen om te nagellakken
Ik weet niet welke maat je hebt? Maar ik krijg allemaal verschillende maten binnen en ik weet zeker dat mijn vingers dikker zijn dan die van jouquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welke heb je besteld?
ik wil die ringen ook
BEN JIJ DEGENE DIE ME OVERBODEN HEEFT OP EBAY?!?!?!quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet niet welke maat je hebt? Maar ik krijg allemaal verschillende maten binnen en ik weet zeker dat mijn vingers dikker zijn dan die van jou
Overboden? Neinz ik heb met nu kopenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
BEN JIJ DEGENE DIE ME OVERBODEN HEEFT OP EBAY?!?!?!![]()
![]()
Dan was jij degene die me voor was!quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb de lakken via MP ja![]()
En ik heb nu ongeveer 45 ringen die passen (hoewel ik niet heel kritisch ben en alle vingers heb gebruikt) en 9 ringen die zelfs voor m'n duim te groot zijn.
Oh linkje danquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Overboden? Neinz ik heb met nu kopen
Voor 3,50 kon je ze in de direct-kopen optie kopenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
BEN JIJ DEGENE DIE ME OVERBODEN HEEFT OP EBAY?!?!?!![]()
![]()
Bij de mijnes niet. LINKquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor 3,50 kon je ze in de direct-kopen optie kopen
ik dacht 17 ofzo? kan dat?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet niet welke maat je hebt? Maar ik krijg allemaal verschillende maten binnen en ik weet zeker dat mijn vingers dikker zijn dan die van jou
quote:
Dit is de tabel die op ebay staatquote:
Ja was het gezellig?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:22 schreef Puckzzz het volgende:
Da maisjes zijn net weg. Wat een schatjes
Echt wel! Een lach en een traanquote:
O en LIKE A BOSSquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan was jij degene die me voor was!
Ja een tijdje terug al, toen was er een bod van 25¤quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O en LIKE A BOSS![]()
![]()
Heb je ook emailcontact met de verkopers gehad?
ik weet wel dat ik dunne vingertjes hebquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sjaan ik heb 16,5 op mijn ringvinger. Zitten er een paar bij die perfect passen op de ringvinger, heb ik niet vaak![]()
En dus een aantal die zelfs voor m'n duim te groot zijn
Snieee duurquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
¤6,43 EUR voor 100 van die ringen in sizes 6 to 8
Daar zijn vast geen foto's van?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
ja hoi, niet teruglezen!
headbangen in de priemmobiel
That's mequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja een tijdje terug al, toen was er een bod van 25¤
Ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik weet wel dat ik dunne vingertjes heb
ik ga er morgen wel ff naar kijken
nu slapentruste
Ik wilde hetzelfde bieden dus dacht nahh laat maar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
That's me
Inclusief verzenden, ik vind het prima.
En dat was afgelopen weekend trouwens.
[..]
Ik ook
Oh je zit nog in de auto?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
lin en priem zijn Lost van Anouk aan het meetetteren
Was inderdaad precies de dag dat ik geboden hebquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wilde hetzelfde bieden dus dacht nahh laat maar.
Ik heb de 11e een mail van m gehad
LOOOOOOOOOOOST IN TIS WORLD!quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
lin en priem zijn Lost van Anouk aan het meetetteren
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik haat achterin zitten
aan de andere kant kan ik nu wel ongestoord fokken, lijken wassen!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik haat achterin zitten
aan de andere kant kan ik nu wel ongestoord fokken, lijken wassen!
Vraag hetquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
en dan nu... Eh... Wat is dezen liedje?
Damn Girl!! U fuck liek that!???quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I'M NOT AN ADDICT, MAYBE THATS A LIEEEEEE
UJUUHUUU HUUUUHUUUU *maakt neukgeluiden*
Mjaaa ik had toch niet echt geld over ofzo.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Was inderdaad precies de dag dat ik geboden heb
Toen hadden ze een bod van 22,50 gehad, daar ben ik nog overheen gegaan
[..]
LOOOOOOOOOOOST IN TIS WORLD!
AI IEVEN GET LOOOOOOST IN JOR AIS!!!!
Die kan je zo goed vals meezingen
like a bossquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:44 schreef Puckzzz het volgende:
En ik heb lekker meegerookt van iedereen omdat ik te lui was om zelf een peuk te draaien
Slechten moment om te stoppenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:44 schreef Puckzzz het volgende:
En ik heb lekker meegerookt van iedereen omdat ik te lui was om zelf een peuk te draaien
Ik was allang niet meer gestoptquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Slechten moment om te stoppen
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik was allang niet meer gestopt
En PRIEM!! volgens mij hebben we allemaal iets vergeten te vragen aan je!
Like: LAAT ZIEN DAN!!!!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:50 schreef Puckzzz het volgende:
De meiden waren echt lief, gelukkig is het niet bij 1 grote brulpartij gebleven. Ik heb wat traantjes gelaten ja, maar het ging best nog wel. Kan ook niet met van die gekke wijven erbij
De meiden waren echt lief, gelukkig is het niet bij 1 grote brulpartij gebleven. Ik heb wat traantjes gelaten ja, maar het ging best nog wel. Kan ook niet met van die gekke wijven erbij
Maar hoezo ruzie nu dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ruzie met
Hij belt, nix aan de hand. Maar hij is vanaf vrijdag vrij. Dus hij vertelde een beetje wat hij had gepland. En hij vertelde over een stomme excollega dat ze een nieuwe hond had gekocht. Ik vind het een teringwijf en dat weet hij. Beetje schijnheilig achter mijn rug om met mijnaan porberen te pappen (terwijl ik er ook nog werkte). Nu is hij overgeplaatst en moet ik van andere excollega's horen dat zij wel eens speciaal daarheen gefietst komt om te helpen met afsluiten
Volgens hem maar 1 keer gebeurd, maar toch.
Nou zegt hij dat hij alleen maar goed met haar kan praten omdat ze allebei huiselijk geweld hebben meegemaakt. Nou daar kan ik in komen, maar wordt dan alsjeblieft niet kwaad op mij omdat ik niet enthousiast reageer dat jij dinsdag bij haar naar haar nieuwe hond gaat kijken.![]()
![]()
Dit klinkt vreemd en puberaal...sorryquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ruzie met
Hij belt, nix aan de hand. Maar hij is vanaf vrijdag vrij. Dus hij vertelde een beetje wat hij had gepland. En hij vertelde over een stomme excollega dat ze een nieuwe hond had gekocht. Ik vind het een teringwijf en dat weet hij. Beetje schijnheilig achter mijn rug om met mijnaan porberen te pappen (terwijl ik er ook nog werkte). Nu is hij overgeplaatst en moet ik van andere excollega's horen dat zij wel eens speciaal daarheen gefietst komt om te helpen met afsluiten
Volgens hem maar 1 keer gebeurd, maar toch.
Nou zegt hij dat hij alleen maar goed met haar kan praten omdat ze allebei huiselijk geweld hebben meegemaakt. Nou daar kan ik in komen, maar wordt dan alsjeblieft niet kwaad op mij omdat ik niet enthousiast reageer dat jij dinsdag bij haar naar haar nieuwe hond gaat kijken.![]()
![]()
Goed zoquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:50 schreef Puckzzz het volgende:
Meneer ligt te slapen op de bank hier, maar ik ben super gek op hemquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
What's up in liefdesland jongens?
Bwhehehequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar hoezo ruzie nu dan?
Waarom reageerde jij en hij zo heftig?
Jullie zijn superlang samen dus hij zal haar heus niet zo snel ineens gaan batsen, zeker omdat jij gewoon een lekker wijf bent en gek en leuk.
Toch? Of ben ik nu te naīef en zulks?
Mannen die eten maken zijn altijd goedquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Meneer ligt te slapen op de bank hier, maar ik ben super gek op hem
En hij op mij neem ik aan, maar goed, aangezien hij eten had gemaakt toen ik in slaap was gevallen en me toen lief wakker maakte, zal het wel goed zitten
Ja ik heb een goeien vent uitgezochtquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mannen die eten maken zijn altijd goed
slaap lekkerquote:
Noem het puberaal, maar het is niet zo dat ik begon af te zeiken dat hij naar haar toe gaat, ik zei gewoon okee. En daar dan een probleem van maken, ja sorry hoor, wat wil je dat ik zeg? Wat leuk voor jequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dit klinkt vreemd en puberaal...sorry
Dag daaaaaaaaaaag!quote:
quote:En dames, stop met drop eten.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben van Serena aan het leren hoe ik een strak lichaam krijg
Maar dat gaat me niet lukken want:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ECH NIE HE!![]()
Bovenstaande gewoon even naar hem whatsappen, dan is het duidelijk genoeg voor hem als het goed is, toch?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe![]()
Nee maar omdat ik niet enthousiast reageer, zegt hij meteen: 'Voor wat doe je nou weer zo, en nou dan zeg ik voortaan toch lekker niet waar ik heen ga en dan ga ik maar lekker liegen.'
Like wtf? Je weet waarom ik niet laaiend enthousiast ben over dat kind, met mijn verjaardag zat ie nog te grappen: 'Nou ik heb die maar niet uitgenodigd!' Dan heb ik zoiets van de ene keer doe je vrolijk mee en de andere keer moet ik het leuk vinden dat ze een nieuwe hond heeft? Het zal me werkelijk aan mn aars roesten of zij een nieuwe hond, een nieuwe heup of iets anders heeft.
Wat is dat nou weer voor onzin???quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben van Serena aan het leren hoe ik een strak lichaam krijg
Maar dat gaat me niet lukken want:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ECH NIE HE!![]()
Dat heb ik gedaan en toen werd ie alleen maar bozerquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bovenstaande gewoon even naar hem whatsappen, dan is het duidelijk genoeg voor hem als het goed is, toch?
Ik heb net nog gefacetimed met mijn liefjonquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
What's up in liefdesland jongens?
Volgens mij stelde hij ook een gluten en zuivelvrij dieet voor ofzo?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin???
Omdat er zout in zit zeker
Hij noemt ook allemaa fijne mogelijkheden voor ontbijt, maar brood staat er niet bijquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin???
Omdat er zout in zit zeker
Dat toontjequote:- Een week gluten- en lactosevrij leven
Ik daag je uit om dit 1 week te proberen en zelf te ondervinden hoe je je voelt en hoe je eruit ziet. Probeer 1 week, 7 dagen uit je hele leven, geen gluten of lactose te eten of drinken. Dat houdt in; geen pasta, brood, aardappelen en zuivelproducten als kaas, melk, vla, etc. Een weekje moet je er voor over hebben toch? Als je jarenlang een opleiding doet zonder dat je gegarandeerd bent van een goede baan kun je ook een week iets proberen wat gegarandeerd goed is voor je gezondheid!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
truste debsie!
Oh en het is hont.
En puckzzz is een huilie
Berichtje sturen: zoek het vanavond lekker zelf uit, ik praat weer met je verder als je leuk doet, daaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan en toen werd ie alleen maar bozerHet zal wel aan slaaptekort liggen ofzo. I dunno. Ik slaap er iig niet minder om. Tis ook geen RUZIE, maar wel een ruzietje, ofzo
Ik bedoel ook meet van jequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Noem het puberaal, maar het is niet zo dat ik begon af te zeiken dat hij naar haar toe gaat, ik zei gewoon okee. En daar dan een probleem van maken, ja sorry hoor, wat wil je dat ik zeg? Wat leuk voor je?
gefacetimed??? wasda?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb net nog gefacetimed met mijn liefjon
Dan wordt ie witheetquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Berichtje sturen: zoek het vanavond lekker zelf uit, ik praat weer met je verder als je leuk doet, daaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Je mag van Serena d'r male moddol niet eten na 20 uurquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:06 schreef Lindytje het volgende:
In den trein, met een sandwich gezond. Eindelijk avondeten
Was gezellig bij puckzie en in de priemmobiel
Oh, ja dan eenschquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meet van je
Iemand een idee of er whatssap is voor de LG LG-BL40-New-Chocolate??
Ik mis alle uitleg bij dat soort dingen van het hoe en waarom enzoquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij stelde hij ook een gluten en zuivelvrij dieet voor ofzo?
Wat een load of bullcrapquote:Trainen is zeer goed voor je gezondheid, ook als je al slank bent. Laat je dus niet vertellen dat je gek bent als je gaat trainen omdat je al zo slank bent. Door te trainen krijg je sterkere gewrichten, botten en spieren. Op die manier kun je ook als je later oud bent gezond en vitaal blijven en hoef je niet op je 50e al een rollator aan te schaffen.
Nee gelukkig niet, we noemen dr altijd hamsterquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
en uft, papt hij ook met haar aan? Zo nee, kan het best
Stel anders gewoon voor om mee te gaan kijken naar die hont
Jonge, ik had een mini-appel als avondetenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je mag van Serena d'r male moddol niet eten na 20 uur
Ow je mag ook niet te weinig eten van die meneer.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonge, ik had een mini-appel als avondeten
Gay Droogquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je mag van Serena d'r male moddol niet eten na 20 uur
Die laatste zin ookquote:Naam: Guy Droog
Geboorteplaats: Rotterdam, Nederland
Geboortedatum: 25 mei 1988
Lengte: 1.79m
Gewicht: 85kg
Certificaten, diploma’s en opleiding: Master’s degree in resultaten boeken.
Een amerikaanse stafford, zo 1 als die wij later willenquote:
Resultaat boeken kreeg ik in het eerste jaar als opstartvakquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gay Droog![]()
Het is gewoon een soort emo-mooi-boy-jongethe die maar wat bralt![]()
[ afbeelding ]
[..]
Die laatste zin ook![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een masters degree in glas heffen
Ja, kak, nu heb ik den sandwich al opquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow je mag ook niet te weinig eten van die meneer.
Stuur snel een mailtje met wat je nu in godsnaam moet doen![]()
![]()
![]()
Ik spreek het steeds uit als Keidroogquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kijk dat gewicht, hij is dik man!![]()
Je zou maar Guy Droog heten![]()
![]()
![]()
emoslinger.gif
En dat heeft dus echt geen enkele deskundige kennis maar gaat de bakvissen wel vertellen hoe ze moeten afvallen?![]()
Je mag ook geen brood!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, kak, nu heb ik den sandwich al op![]()
Ga ik nu dood?
Ja i know, maar die van mij later nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
staffords zijn wel een beetje tokkie/petjeshonden
Ach, Sonja Bakker is er ook wel ver mee gekomenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kijk dat gewicht, hij is dik man!![]()
Je zou maar Guy Droog heten![]()
![]()
![]()
emoslinger.gif
En dat heeft dus echt geen enkele deskundige kennis maar gaat de bakvissen wel vertellen hoe ze moeten afvallen?![]()
nee, maar je zult nu wel voor altijd dik blijven. Sukkelquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ga ik nu dood?
honto's.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja i know, maar die van mij later niet![]()
Is de vervoeging van hont wel gewoon honden?
Ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een masters degree in glas heffen
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vond die ninja kat dus echt fucking eng....
Ik heb ooit ergens gewerkt waar ze 3 van dat soort katten hadden (Siamezen) en ik schrok me altijd kapot van die teringbeesten.
deed ik een deurtje van ene kastje dicht, stond er weer zo'n eng beest, BAH!
Maar ze zijn leukquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, nu word je dik. Maar volgens dat artikel is dat ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ga ik nu dood?
Datquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
*kras kras kras*quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar je zult nu wel voor altijd dik blijven. Sukkel
oeps sorry, dat moet natuurlijk honts zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Val je daar van af?quote:
tsja, en andersom dus ook, als je fitnesst hoef je geen rollator....quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
een rollator op je vijftigste omdat je niet fitnesst? Lol
nee, da's hontsquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |