quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:40 schreef Debsterr het volgende:
Douchen. Laatste keer al dat haar wassen en 3 uur doen over drogen en kammen en zulks.
heh? serieus met wat?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:40 schreef bleiblei het volgende:
En for the record, Stefan Haan, ik ben dus BB.
Was je trouwens serious, Joysa?(indien "ja". Skoezie
).
Het is haar vriendquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:40 schreef bleiblei het volgende:
En for the record, Stefan Haan, ik ben dus BB.
Was je trouwens serious, Joysa?(indien "ja". Skoezie
).
Oh zo..quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh zo..
neuh, maar ik hou er niet van als mensen voor mij praten.
Ah okee, zo was het niet bedoeld. Al sprak ik voornamelijk vanuit mijzelfquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh zo..
neuh, maar ik hou er niet van als mensen voor mij praten.
Ik bedoelde ook eigenlijk debsterquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah okee, zo was het niet bedoeld. Al sprak ik voornamelijk vanuit mijzelf.
nou nspa ik er nix meer vanquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook eigenlijk debster
(dit wordt steeds vager)
Dit.quote:
want?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
ALWJDISUJIQWOAPISDXKJ39084237983\\
GODVER
Nick heeft zijn eweka account omgeschakeld naar 100mbit oid en nu kan ik niet meer downloaden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hebben ze hem gewoon niet een nieuwe newsreader adres gegeven?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mag maar 1 IP adres bij dat abo blijkbaar
demonoid.me.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik weet nooit welke torrents ik moet nemen want zooi
torrentsquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik weet nooit welke torrents ik moet nemen want zooi
Dunno maar tot vandaag kon ik gewoon altijd downloaden en grabit geeft een 502 max IP reached error dusquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hebben ze hem gewoon niet een nieuwe newsreader adres gegeven?
Ik snap usenet niet.quote:
grabbitquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dunno maar tot vandaag kon ik gewoon altijd downloaden en grabit geeft een 502 max IP reached error dus
Zitten amper virussen opquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oja, die stond gebookmarked
mja je bent met dat hogere account fuckedquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dunno maar tot vandaag kon ik gewoon altijd downloaden en grabit geeft een 502 max IP reached error dus
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja je bent met dat hogere account fucked
Ik wil ze ookquote:
Carequote:Op woensdag 18 januari 2012 20:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil ze ookMaar
ziet me al aankomen
Die snapt uggs al niet.
Nice one!quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Carezolang de voetjes maar warm zijn! Laat hem gewoon de keuze hebben, of je stopt je ijspootjes elke keer onder zijn benen of je mag warme slofjes aan
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:39 schreef princess-a het volgende:
Ik moet zo lachenKijk dat een OPI met een beetje proppen wel door de brievenbus gaat, oke.. maar UGGS, really?
http://kleding-schoenen-d(...)stnut-maat-9-40.html
Die naam van de verkoper ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:39 schreef princess-a het volgende:
Ik moet zo lachenKijk dat een OPI met een beetje proppen wel door de brievenbus gaat, oke.. maar UGGS, really?
http://kleding-schoenen-d(...)stnut-maat-9-40.html
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
sowieso uggs die al door mensen gedragen zijn *brrrr*
de gemiddelde chick loopt er in de zomer in met zweetpoten
Fixed.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
sowieso uggs schoenen die al door mensen gedragen zijn *brrrr*
de gemiddelde chick loopt er in de zomer in met zweetpoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |