quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:57 schreef wonderer het volgende:
Whehe, yeah, een van mijn personages heette eerst Augustus, toen wilden ze naar de gay pride in Maximilliaan
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:56 schreef Biancavia het volgende:
Kijk wel uit met 'zoek en vervang'.
Toen ik mijn hoofdpersoon Anne toch meer een Inge vond, had ze ook ineens problemen met de mingen in haar leven.
Oh, prachtig!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:32 schreef Nadine26 het volgende:
[..]![]()
![]()
Toen ik mijn personage Mara met 'zoek/vervang' in Merel veranderde, liep een sportief personage in het verhaal opeens 'Merelthons'.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:32 schreef Nadine26 het volgende:
[..]![]()
![]()
Toen ik mijn personage Mara met 'zoek/vervang' in Merel veranderde, liep een sportief personage in het verhaal opeens 'Merelthons'.
Waar hoop je dat het toe leidt dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:30 schreef Frith het volgende:
Overigens staat mijn eerste verhaaltje nu op amazon en is ie voor vandaag en morgen gratis als promotieronde, yeehaw.
Hopelijk leidt dat ergens toe.
Link via DM of PM, want linken met fok lijkt me niet zo'n denderend idee.
Oké, het is in het Engels (duh) en non-fictie? Het heeft niet echt mijn interesse geloof ik.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:39 schreef Frith het volgende:
Verkopen natuurlijk. Je kunt ook uitgaan van 0, wat zo'n beetje de universele literaire norm is natuurlijk.
(en je hebt bericht)
Leg eens uit wat je precies bedoelt? Je hebt een verhaaltje op Amazon gezet, maar hoezo? Kun je die verhaaltjes via Amazon vekopen, en zo ja: hoe werkt dat?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:30 schreef Frith het volgende:
Overigens staat mijn eerste verhaaltje nu op amazon en is ie voor vandaag en morgen gratis als promotieronde, yeehaw.
Hopelijk leidt dat ergens toe.
Link via DM of PM, want linken met fok lijkt me niet zo'n denderend idee.
Misschien interessant om dit te lezen, eigen ervaring van een schrijverquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:43 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Leg eens uit wat je precies bedoelt? Je hebt een verhaaltje op Amazon gezet, maar hoezo? Kun je die verhaaltjes via Amazon vekopen, en zo ja: hoe werkt dat?
Het gaat hier inderdaad om het Kindle Direct Publishing platform, wat vergelijkbaar is met Smashbooks en andere ebook aanbieders, maar met het grote verschil dat Amazon dit al vrij vroeg (misschien al vanaf het begin, dat weet ik niet) heeft gekoppeld aan hun eigen reader hardware, namelijk de Kindle.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:05 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Misschien interessant om dit te lezen, eigen ervaring van een schrijver
http://www.aaronrosspowel(...)n-the-amazon-kindle/
Amazon verkoopt ebooks voor hun eigen reader, de Kindle. Eigenlijk is het zo simpel als uploaden en gaan met die banaan
Ah, nu snap ik hetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:05 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Misschien interessant om dit te lezen, eigen ervaring van een schrijver
http://www.aaronrosspowel(...)n-the-amazon-kindle/
Amazon verkoopt ebooks voor hun eigen reader, de Kindle. Eigenlijk is het zo simpel als uploaden en gaan met die banaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |