Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSM competitie inschrijvingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlquote:Vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola)
Kamikazie (????)
StijnDa??? (???)
Reemi (???)
GJE (????)
quote:
Lijkt me ook een heerlijke spits, ware het niet dat hij 3* skills heeftquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:04 schreef S0nic het volgende:
Cavani![]()
Wat een baas, 3 wedstrijden 8 goals
Ligt het niet aan je internet? Waarom ea?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:06 schreef Doublepain het volgende:
En jaa hoor kk ku kk ea verkk het weer, ik stop ermee voordat er gewonden vallen!!
Nee, omdat ik eerst zie:quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ligt het niet aan je internet? Waarom ea?
SIF Remyquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:09 schreef Toefjes het volgende:
benieuwd wat IF Remy moet gaan kosten. Remy in de spits, Benzema erachter.. aanlokkelijke optie
SIFquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:09 schreef Toefjes het volgende:
benieuwd wat IF Remy moet gaan kosten. Remy in de spits, Benzema erachter.. aanlokkelijke optie
Dat krijg je altijd als je verbinding met EA verbreektquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, omdat ik eerst zie:
Your opponent left bla bla bla, oke ik ga naar de menu en ineens you disconect bla bla, okè.. Dus opnieuw inloggen en bam: you left the match blabla, en dan de dnf shit
Er staat niet 'your opponent left blabla' er staat dat de verbinding is verbroken en dat je verderop komt te zien door wie dat kwam. Als je tegenstander het was staat er dan niks, je krijgt gewoon een win, als jij het was krijg je zo'n schermpje met dnf blablashit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, omdat ik eerst zie:
Your opponent left bla bla bla, oke ik ga naar de menu en ineens you disconect bla bla, okè.. Dus opnieuw inloggen en bam: you left the match blabla, en dan de dnf shit
Gameiro heeft erg goede passing, finishing (97 geloof ik) en een ziek schot en 4* weak foot. Remy heeft 3* weak foot, geen bijzonder schot of finishing.. wel ultrapace natuurlijk, de SIF nu ook goede passing.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
SIF
edit: Wel godverdomme, 1 sec te laat.
Gameiro heeft beter ogende stats maar is maar een klein ventje. Remy is sterker.
Vond IF Gameiro niet echt fijn spelen toen ik hem had.
Scheelt weinig hoor SIF en IF Remy passingquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gameiro heeft erg goede passing, finishing (97 geloof ik) en een ziek schot en 4* weak foot. Remy heeft 3* weak foot, geen bijzonder schot of finishing.. wel ultrapace natuurlijk, de SIF nu ook goede passing.
Die Fransen zijn ideaal om 4-2-3-1 mee te spelen
IF Benzema
Menez-IF Gameiro-SIF Remy
En dan hebben ze ook geweldige CDM's zoals Sissoko en co.
CDM moet je met m'villa en mo. Sissoko spelen 2 bazenquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Scheelt weinig hoor SIF en IF Remy passing75 om 73. Gewoon alle stats net een klein beetje verbeterd.
Ja leuke stats van IF Gameiro, maar hij verprutste het altijd aan de bal
Maak een team met 5* skillers iets wat bij jou pastquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:27 schreef Kamikazie het volgende:
Heb iets meer dan 100 K en totaal geen idee wat voor een team ik zou maken, heb serie A en BPL al gehad -.- Tips?
Logisch dat hij zo duur is..een van de meest populaire spitsen uit het spel (de NIF)..quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:14 schreef Toefjes het volgende:
Haha, SIF inderdaadDacht dat IF benzema tussen de 100K en 150K zou gaan kosten, maar dat viel mooi tegen. Het is erg onvoorspelbaar deze markt.
Leukquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:30 schreef Rijst het volgende:
3 blessures in 1 wedstrijd.
[ afbeelding ]
Waar is IF Hatem ben Arfa ?!quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:30 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart staat stoerderquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
LeukWaarom IF Mandanda en niet gewoon Lloris?
Te duurquote:
IF Mananda was bij mij een losgeslagen neger.. Elke keer wild duiken en rare acties... Ik kon zijn master niet worden... ontembaar hahaquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
LeukWaarom IF Mandanda en niet gewoon Lloris?
BTW Tremoulinas IF > Evraquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:30 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
RACIST!quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
BTW Tremoulinas IF > EvraAls je toch van zwarte mensen houd
Die kan niet verdedigen...quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
BTW Tremoulinas IF > EvraAls je toch van zwarte kaartjes houd
Faggot mijn tekst veranderen hahahhahaquote:
Eckte bazen gebruiken backs alleen maar om aan te vallenquote:
sááád. maar alsnog, jij wil de black man eruit halen voor een white man. That makes you racist.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Faggot mijn tekst veranderen hahahhaha![]()
B en direct je duim doorrollen over de A. of in jouw geval rondje->kruisje.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:47 schreef zerokil het volgende:
Iemand die duidlijk kan uitleggen hoe je die fake shot moet doen?
Gewoon een standaard fake shot?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:47 schreef zerokil het volgende:
Haha Tremoulinas en Lloris vindt ik gewoon beter ... Waarom laat ik dan Henry gewoon staan die zwart en moslim is als ik een racist was...quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sááád. maar alsnog, jij wil de black man eruit halen voor een white man. That makes you racist.
Schieten-passen. Knoppen zitten schuin naast elkaar, dus 'glijd' van schieten naar passenquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:47 schreef zerokil het volgende:
Omdat Henry een baas is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha Tremoulinas en Lloris vindt ik gewoon beter ... Waarom laat ik dan Henry gewoon staan die zwart en moslim is als ik een racist was...
Argentijns?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:27 schreef Kamikazie het volgende:
Heb iets meer dan 100 K en totaal geen idee wat voor een team ik zou maken, heb serie A en BPL al gehad -.- Tips?
Ja.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:51 schreef Duuc-nl het volgende:
Heb fifa ook maar is gekocht (:
Op ps3, 4 wedstrijden gespeeld, 3x gedisconnect aan het eind van de wedstrijd, eentje middenin in de wedstrijd. En nee is niet draadloos.
Komt dit vaker voor?
Heb je firewall?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:51 schreef Duuc-nl het volgende:
Op ps3, 4 wedstrijden gespeeld, 3x gedisconnect aan het eind van de wedstrijd, eentje middenin in de wedstrijd. En nee is niet draadloos.
Komt dit vaker voor?
In je menu (waar je naar online, carriere, etc. gaat), staat ergens in een schermpje een rood, oranje of groen firewall vakje. Welke kleur is dit vakje?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:51 schreef Duuc-nl het volgende:
Komt dit vaker voor?
Ik kan het niet zijn, ik sta zelfs voorquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er staat niet 'your opponent left blabla' er staat dat de verbinding is verbroken en dat je verderop komt te zien door wie dat kwam. Als je tegenstander het was staat er dan niks, je krijgt gewoon een win, als jij het was krijg je zo'n schermpje met dnf blablashit.
waarom zou jij het niet kunnen zijn?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan het niet zijn, ik sta zelfs voor
Omdat ik een baas ben met supergoeie internet connectie en omdat, ik voor psv benquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom zou jij het niet kunnen zijn?
alsof EA het uitmaakt wat voor internet jij hebtquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat ik een baas ben met supergoeie internet connectie en omdat, ik voor psv ben
Ea ziet alleen maar cash, klote geldwolven ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alsof EA het uitmaakt wat voor internet jij hebteen hapering en BAM kicked.
Heb jij nu ook zo'n team dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:58 schreef vandermar het volgende:
Die noors zweedse hybriddamn wat een heerlijk team.
Lekker hè. Voor mij speelt het ook geweldig. Ben alleen niet tevreden over die IJslandse spits. Dus ik heb daar tijdelijk een vandermarretje in de vorm van Carew. Als die King van Hull city wat is gezakt koop ik hem.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:58 schreef vandermar het volgende:
Die noors zweedse hybriddamn wat een heerlijk team.
ijslandse spits in een Noors-Zweedse hybrid?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lekker hè. Voor mij speelt het ook geweldig. Ben alleen niet tevreden over die IJslandse spits. Dus ik heb daar tijdelijk een vandermarretje in de vorm van Carew. Als die King van Hull city wat is gezakt koop ik hem.
Ja man zei ik gister toch maar vandaag mee gespeeldquote:
Ik heb King nog van Gladbach, die speelt ook heerlijk hoor. Prikt alle balletjes net langs de keeper. Eikremquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lekker hè. Voor mij speelt het ook geweldig. Ben alleen niet tevreden over die IJslandse spits. Dus ik heb daar tijdelijk een vandermarretje in de vorm van Carew. Als die King van Hull city wat is gezakt koop ik hem.
Ja ik had tijdelijk daar een IJslandse spits neergezet tot dat ik King kan betalen. Nee die is op de PS3 gepricefixed naar 15Kquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ijslandse spits in een Noors-Zweedse hybrid?
Er is ook een normale King he..van zijn oude club
jammer dat je Sigi daar niet kwijt kanquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja ik had tijdelijk daar een IJslandse spits neergezet tot dat ik King kan betalen. Nee die is op de PS3 gepricefixed naar 15K
Ik heb Tettey inplaats van Eikrem.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja man zei ik gister toch maar vandaag mee gespeeld
[..]
Ik heb King nog van Gladbach, die speelt ook heerlijk hoor. Prikt alle balletjes net langs de keeper. Eikremmisschien met Farnerud mijn favo spelers uit dit team. Niet eens zulke geweldige schiet stats maar ik schiet met beide van afstand er nog vrij veel in.
Sigi is toch kut.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jammer dat je Sigi daar niet kwijt kan
Als je de coins niet hebt om betere te kopen wel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]haten op Sigi
dikke eindbaas is het.
Buly is beterquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]haten op Sigi
dikke eindbaas is het.
flikker op er zijn geen betere spitsen noch in ijsland, noch in de eredivisie.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als je de coins niet hebt om betere te kopen wel.
Iedereen die ik ken met IF Gameiro is zeer lovend over hem.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Scheelt weinig hoor SIF en IF Remy passing75 om 73. Gewoon alle stats net een klein beetje verbeterd.
Ja leuke stats van IF Gameiro, maar hij verprutste het altijd aan de bal
meer dan genoeg als je zijn strength hebt. gewoon iedereen omrammen die in de buurt komtquote:
Is op Xbox gepricefixedquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Sigurdarson lijkt mij toch wel een goede speler. 80 pace, 4* skills en 79 heading ofzo en volgens mij is hij ook redelijk sterk.
Ik zie hem voor 2k staan. Ze hebben al zo vaak geprobeerd om hem te pricefixen maar hij wordt elke keer toch weer voor onder de 1k verkocht.quote:
Aight, dan haal ik hem evenquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie hem voor 2k staan. Ze hebben al zo vaak geprobeerd om hem te pricefixen maar hij wordt elke keer toch weer voor onder de 1k verkocht.
Bedoel meer dat hij in het echt volgens mij veel langzamer isquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
meer dan genoeg als je zijn strength hebt. gewoon iedereen omrammen die in de buurt komtwat een baas.
tuurlijk, maar dat boeit niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bedoel meer dat hij in het echt volgens mij veel langzamer is
boeit het dan hoeveel owners die heeft gehad?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
We moeten Sigthorsson pricefixen
Sounders home kit in een pack. En ik verkocht een Gibson 4-3-3 voor 7500 terwijl hij 17 owners had
17 owners, sletje is het dus, dus minder waard.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
boeit het dan hoeveel owners die heeft gehad?
Ja, als hij heel veel owners heeft betalen mensen minder. Maar ik zag nu pas achteraf dat hij zoveel owners had.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
boeit het dan hoeveel owners die heeft gehad?
alsnog, waarom maakt dat uit? Het is niet zo dat ie ineens virtueel afgeragd is ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, als hij heel veel owners heeft betalen mensen minder. Maar ik zag nu pas achteraf dat hij zoveel owners had.
Op de webapp zie je het aantal owners niet eensquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, als hij heel veel owners heeft betalen mensen minder. Maar ik zag nu pas achteraf dat hij zoveel owners had.
Briljante theoriequote:Op woensdag 18 januari 2012 18:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
VIEZE SWEATY PACEWHORE GADVERDAMMEquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Könnecke 26 goals in 10 potjes.
Ik denk dat nog geen 1% van de kopers meer wilt betalen voor een "fresh" speler, moet je er net eentje hebben die bij jouw kaart checkt hoeveel owners die heeft.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja, ik weet ook niet waarom hij dan minder waard is maar het is nou eenmaal zo. Als je een fresh speler net uit een pack hebt is die meer waard dan dezelfde met 10 owners (tenzij de formatie slechter is natuurlijk)
Klopt, een fresh speler met 7 contracten is meer waard dan een speler met 99 contracten en 17 eigenarenquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja, ik weet ook niet waarom hij dan minder waard is maar het is nou eenmaal zo. Als je een fresh speler net uit een pack hebt is die meer waard dan dezelfde met 10 owners (tenzij de formatie slechter is natuurlijk)
Als morale 80, fitness 99 en contracts 7 is, kun je er wel van uit gaan dat je een speler van een eerste eigenaar kooptquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:29 schreef Dudeweiser het volgende:
je kan trouwens die owners helemaal niet zien in de webapp. Wat een bullshit zeg.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het niet bedacht
Die 99 contracten maken niet uit, dat is 1k ofzo. Maar het is gewoon zo. Ik had een keer een Marlos voor 89k verkocht terwijl er genoeg voor 80k op stonden (toen hij nog zoveel waard was) Sommige mensen willen gewoon spelers die nog geen wedstrijden hebben gespeeld.
dan was diegene gewoon dom.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het niet bedacht
Die 99 contracten maken niet uit, dat is 1k ofzo. Maar het is gewoon zo. Ik had een keer een Marlos voor 89k verkocht terwijl er genoeg voor 80k op stonden (toen hij nog zoveel waard was) Sommige mensen willen gewoon spelers die nog geen wedstrijden hebben gespeeld.
Of lui, zocht hij alleen maar op de speler in formatie, of gewoon rijk, dat het de koper niks kon schelen.quote:
Als 'ie donkergroen wordt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:52 schreef Reemi het volgende:
Bij welke hoeveelheid aan fitness resterend laten jullie een speler meestal rusten?
rond de 80 meestal. Soms komt ie ongemerkt wat lager maar dat is niet zo heel erg.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:52 schreef Reemi het volgende:
Bij welke hoeveelheid aan fitness resterend laten jullie een speler meestal rusten?
Ik heb een bronzen en een gouden team, de 5plekken naast de bank vul ik in met spelers die 95-96 fitness hebben uit het andere elftal. Ik speel om en om met mn elftallen, dus heb altijd topfitte spelersquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:52 schreef Reemi het volgende:
bijna wel ja, 6 van de 7k denk ik zoquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
DAMN WAT AWESOME
allemaal in deze reeks?
Nepenthezquote:
Noors zweedse hybrid. Speelt geweldig fijn dat team.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:01 schreef Pobberd het volgende:
Ik weet niet wat voor team ik naast mijn BPL squad moet gaan maken. Iemand een idee? Heb ongeveer 60k.
Die wat hier gister gepost was he? Ja die ga ik maken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Noors zweedse hybrid. Speelt geweldig fijn dat team.
98?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:52 schreef Reemi het volgende:
Dus als een speler onverhoopt 97 is ga je er gewoon mee spelen?quote:
Blind.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus als een speler onverhoopt 97 is ga je er gewoon mee spelen?
Hoezo, ik redeneer het goed hoorquote:
mensen zonder pantoffelsquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoezo, ik redeneer het goed hoorde gestelde vraag is niet waterdicht.
Trouwens voor een ieder die relaxt fifa wil spelen met warme voeten.
[ afbeelding ]
echt ziek chill
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mensen zonder pantoffelsik loop al sinds september in mn ouwe mannen pantoffels rond
heerlijk warm
Spaanse pantoffelsquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:26 schreef vandermar het volgende:
[..]heerlijk man pantoffels. Eerst had ik altijd die spaanse maar na een tijdje werden mijn voeten klam en koud.
Ik heb ook zowat overal een formatie kaart overheen gegooidquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:37 schreef Pobberd het volgende:
Ik kan heel veel gasten niet vinden met de juiste opstelling van die noord zweedse hybrid.
Ik ga dat maar doen denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ook zowat overal een formatie kaart overheen gegooid
Je kan eventueel ook Elm van AZ en Andersson van Grunn er in doen op Links CAM en Links CDM
ja Kang Soo kostte mij wel 500 coinsquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bronze Koreaans heb je al voor 10k max.
Denk dat alleen de keeper en Kang Soo Il je wat gaan kosten.
Ik had 'm voor 200 coins.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja Kang Soo kostte mij wel 500 coins
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:04 schreef BDIL het volgende:
Hahaha eerst IF FREI in een pakje daarna IF MIRRALAS HAHAHAHHA
15de IF in FUT 12
Val doodquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:04 schreef BDIL het volgende:
Hahaha eerst IF FREI in een pakje daarna IF MIRRALAS HAHAHAHHA
15de IF in FUT 12
Aardig zeg...quote:
Dat compenseert een beetje, maar niet genoegquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Aardig zeg...Ik durf wel te wedden dat ik 3x zoveel coins+ MSP aan FUT kwijt ben dan jij...
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb 1x een pakje gekocht met MSP.. toen bedacht ik dat dat gewoon zonde is en bewaar ik ze wel voor een leuke Forza carpack
Als je moeder een milf isquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
Eerste ronde, Best of the best: 5-0 voor tegen een Liga BBVA team met 7(!) IF's, makkelijkste tegenstander ooit, gaat ie in de 60" minuut hooghouden met z'n keeper en krijg ik: "I fuck you mother jajajaja"deze man.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wordt er nou gehaat omdat ik DLC koop?
Ja duhquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wordt er nou gehaat omdat ik DLC koop?
Meh.quote:
Dirt 3 is echt geniaal!quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja duhForza
wat een pauperspel. Sowieso autoracen
het is dat ik F1 2010 gratis kreeg.
niet haten manquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja duhForza
wat een pauperspel. Sowieso autoracen
het is dat ik F1 2010 gratis kreeg.
Je hebt voor minder dan 350 een moraalkaartje.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:46 schreef poker4lifee het volgende:
maakt het nog uit dat moraal van een speler op 58 staat ipv 80? kan een speler met 80 voor 1k kopen en met 58 voor 650 , die voor 650 zelfs langer contract
Ze hebben van hem een LW gemaakt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:01 schreef Tim86 het volgende:
Die kaarstats van Mirallas zien er goed uit zeg..veegt precies de mankementen van zijn NIF weg..
Verschillen:
Pace: +0 (blijft 89)
Shooting 74->82
Passing 67->70
Dribbling 82->84
Defending +0 (55)
Heading 67->70
Hij heeft in vergelijking met IF Mertens dus +2 pace, +2 shooting, -4 passing, -2 dribbling, +8 defending, +15 heading
Ben benieuwd naar de hidden stats, maar hij zal wel de nieuwe RW worden in mijn Belgenteam..kan met Drieske ook maar 5 chem halen..dan is 9 chem met een min of meer gelijkwaardige speler wel fijn. En stiekem is die heading ook wel handig
ja, want dan moeten ze iets doen voor hun geld. Stel je voor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:07 schreef S0nic het volgende:
En weer die freeze bug , man is dat nou zo moeilijk om dat te fixen EA?
Die freeze bug heb ik ook steeds vaker..quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:07 schreef S0nic het volgende:
En weer die freeze bug , man is dat nou zo moeilijk om dat te fixen EA?
Ik heb vandaag voor het eerst sinds tijden een disconnect gehadquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja, want dan moeten ze iets doen voor hun geld. Stel je voor.
nou zo erg is dat niet, beter dan tijdens de wedstrijdquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst sinds tijden een disconnect gehadechter vallen de disconnects nu wel eens wanneer ik gewoon in FUT zit dus aan het traden ben
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:14 schreef vandermar het volgende:
Misschien een team zo
Kabir - IF Destro-yer
IF Jovetic
Shaarawy - Coutinho - Eduardo
Taiwo - Lucio - Ferreira - Anyukov
quote:
Beetje aanvallend middenveld.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:14 schreef vandermar het volgende:
Misschien een team zo
Kabir - Die IF Destro
IF Jovetic
Shaarawy - Coutinho - Eduardo
Taiwo - Lucio - Ferreira - Anyukov
110K is me wat te gortigquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:33 schreef GuRBuH het volgende:
Misschien 4-3-2-1?
IF Damjanovic
Vucinic - Vucevic
Shaarawy - IF Jovetic - X
Heheh, ik ben niet uitgegaan van een budget hoorquote:
ik zou eerst maar eens beslissen welke kant je op gaat, daarna kunnen we pas tips geven.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:43 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#bYRhKcNObcBaB
iemand nog tips voor m'n team? wou eerst een eredivisie team gaan maken maar aangezien ik ook 5 skillers wou kwam ik bij een braziliaanse aanval uit. Verdediging is nog lol.
Geen idee welke kant ik hiermee op moet haha en hoe ik dit met de ratings moet gaan aanpakken aangezien het nu 1 grote mix is
ik zou braskillers doen, je hebt er al een paar en ze zijn lekker goedkoopquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
k daar heb je een punt ja. lastig
ik heb wel een linkje voor je, een momentjequote:Op woensdag 18 januari 2012 21:53 schreef poker4lifee het volgende:
thx, vanaf morgen dat maar proberen op te bouwen dan, ook wel leuk ja.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hr7OlWIobcBbiquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:53 schreef poker4lifee het volgende:
thx, vanaf morgen dat maar proberen op te bouwen dan, ook wel leuk ja.
het ps3 kastje? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:56 schreef DutchSL het volgende:
Pff, mijn moeder heeft het PS3 kastje in een emmer sop laten vallen.. doet niets meer.![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:56 schreef DutchSL het volgende:
Pff, mijn moeder heeft het PS3 kastje in een emmer sop laten vallen.. doet niets meer.![]()
![]()
OMG, laat haar alle hoeken van de kamer zienquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:56 schreef DutchSL het volgende:
![]()
PS3 kastje.?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:56 schreef DutchSL het volgende:
![]()
oei chill man, thx.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hr7OlWIobcBbi
De joypad, controller hoe je het noemen wiltquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het ps3 kastje? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Heb ik ook vaak jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:33 schreef S0nic het volgende:
Ik heb echt vaak als ik langs de keeper ga met rechter stick, hij wordt neergehaald maar dat het niks is.
zeg dan gewoon controllerquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De joypad, controller hoe je het noemen wilt
Heb er nog wel eentje, maar daar zijn de triggers van kapot en heb net aan den lijve ondervonden dat FIFA spelen met kapotte triggers niet te doen is (ben toen maar wat tegen de CPU gaan spelen, maar dat is ook geen flikker aan).
Oh ik dacht echt de hele PS3 ofzo.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De joypad, controller hoe je het noemen wilt
Heb er nog wel eentje, maar daar zijn de triggers van kapot en heb net aan den lijve ondervonden dat FIFA spelen met kapotte triggers niet te doen is (ben toen maar wat tegen de CPU gaan spelen, maar dat is ook geen flikker aan).
Lol ik dacht dat ook.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh ik dacht echt de hele PS3 ofzo.
Pino is er haast nooit meerquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:16 schreef Kamikazie het volgende:
Pino klapt jullie allemaal als ie dit leest!!
zeg je alleen maar omdat het Pepe isquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:23 schreef vandermar het volgende:
WTF, die pepe moet rood krijgen wat een smerige mongool
Pepe is dan ook een gigantische randdebiel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
zeg je alleen maar omdat het Pepe is
Ja of omdat hij veel te laat is en opzettelijk op zijn enkel/voet stapt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
zeg je alleen maar omdat het Pepe is
Beker? Niet IF dusquote:
Ja maar dit weekend is gewoon competitie van iedereen weerquote:
Maar, bij de Barclays telt beker ook gewoon.quote:
Fifa is engeland dus ja :pquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar, bij de Barclays telt beker ook gewoon.
Want FA Cup telde laatst ook niet mee? Word wel de duurste silver IF dan, want ze maken hem echt geen goud. EA weet wel beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chris?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Christiano Ronaldo rugnummer 7.
1 seconde te laatquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Christiano Ronaldo rugnummer 7.
Weet ik veel. Iedereen zegt het dus doe ik het maar ookquote:
Echt héquote:
10 vingers blind, ik tik te snel. Cristiano of Christiano, het is en blijft gewoon een homoquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:39 schreef Kamikazie het volgende:
Jij ook al Toefjes, het is Cristiano niet Christiano!
dit dusquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
10 vingers blind, ik tik te snel. Cristiano of Christiano, het is en blijft gewoon een homo
Toefjes is mijn nieuwe idoolquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
10 vingers blind, ik tik te snel. Cristiano of Christiano, het is en blijft gewoon een homo
dan is het pacewhoren wat makkelijker.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:41 schreef Rijst het volgende:
Beter haalt Real Madrid Lennon en Walcott. Kunnen ze lekker counteren
Er is toch een ReRelease van IF Falcao?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:43 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga mn ploeg verkopen, coins binnenhalen, en wachten tot een nieuwe drop. een week met deze ploeg gedaan, lekker met de MLS bronzes mensen kleineren.
Ik betaalde 2000 ofzo op xboxquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:43 schreef Pobberd het volgende:
Is 6000 voor King bij Borrusia Münchengladbach veel? Weet de prijzen van silvers niet zo goed.
Is een SIF, maar de prijzen zijn zo bizar gestegen. Op Ramos alleen bijvoorbeeld kan ik al 70K winst maken. In totaal iets van 200K winst te boeken. Kijk maar op ultimatedb, alle if's knallen sky highquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Er is toch een ReRelease van IF Falcao?
Oke. Ik heb ook xbox jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik betaalde 2000 ofzo op xboxwas pricefix de rest allemaal 6K op duurder
Ik heb net ook een groot gedeelte van mijn Silvers verkocht. Ik had gewoon te veel teams dus ik moest keuzes maken. Uiteindelijk heb ik mijn Primera Div Mex en mijn MLS verkocht. Ik ga niet helemaal afscheid van ze nemen. (Dat kan ik niet) Dus maak ik nu een hybrid van deze twee. Daarnaast heb ik alle overbodige spelers in mijn club opgezocht en die ook op de tradepile gegooid.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is een SIF, maar de prijzen zijn zo bizar gestegen. Op Ramos alleen bijvoorbeeld kan ik al 70K winst maken. In totaal iets van 200K winst te boeken. Kijk maar op ultimatedb, alle if's knallen sky highOp de juiste momenten inkopen en verkopen
Dit is echt de tijd om te verkopen, mensen hebben denk ik gewoon te veel coins van alle aangeschafte psn cards met het TOTY. Eigenlijk best wel een logische ontwikkeling. Die kennis nemen we mee naar volgend jaar. Net als IF Richards... Kon je bij de release voor 150K oppikken, is nu al een ton meer waard.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb net ook een groot gedeelte van mijn Silvers verkocht. Ik had gewoon te veel teams dus ik moest keuzes maken. Uiteindelijk heb ik mijn Primera Div Mex en mijn MLS verkocht. Ik ga niet helemaal afscheid van ze nemen. (Dat kan ik niet) Dus maak ik nu een hybrid van deze twee. Daarnaast heb ik alle overbodige spelers in mijn club opgezocht en die ook op de tradepile gegooid.
Ja lol, ik betaalde er 5K CAM voor in de juiste formatie ook nog eensquote:
Oke, dan nog even verder zoeken hahaquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja lol, ik betaalde er 5K CAM voor in de juiste formatie ook nog eens
Ikke betaalde er 2K voor in de goede.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja lol, ik betaalde er 5K CAM voor in de juiste formatie ook nog eens
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ikke betaalde er 2K voor in de goede.
Ik had Elyounoussi voor 400c.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]ik kwam heel veel voor 5K tegen als CF in een foute opstelling dus had erg veel mazzel. Elyounoussi voor 5K in goede formatie als CF
nou stoer hoor Kent.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik had Elyounoussi voor 400c.Edit: Als CAM
*loopt grienend naar boven en gaat zich zelf in slaap huilen*quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik had Elyounoussi voor 400c.Edit: Als CAM
En nu een voorspelling doen over IF Ben Arfaquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is echt de tijd om te verkopen, mensen hebben denk ik gewoon te veel coins van alle aangeschafte psn cards met het TOTY. Eigenlijk best wel een logische ontwikkeling. Die kennis nemen we mee naar volgend jaar. Net als IF Richards... Kon je bij de release voor 150K oppikken, is nu al een ton meer waard.
Je bent gewoon jaloers. Jij bent hier degene die altijd zijn dealtjes post.quote:
ik heb nooit dealtjesquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. Jij bent hier degene die altijd zijn dealtjes post.
Ik hoop dat je in het debat met sterkere argumenten komt hè Kentquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. Jij bent hier degene die altijd zijn dealtjes post.
Nee jij koopt voor honderden keniaanse dollars aan pakjesquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb nooit dealtjesik handel uberhaupt niet.
Is dat echt zo? 6000 accounts zeker?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee jij koopt voor honderden keniaanse dollars aan pakjes
HEULEMAAL NIETquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee jij koopt voor honderden keniaanse dollars aan pakjes
GJE voelt je denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
Ik deal met me stash op de hoek van de straat je weet toggg
Wat een hommo'squote:
Ja, wanneer gaan we dat voorbereiden?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:57 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in het debat met sterkere argumenten komt hè Kent
als hij positief beoordeeld wordt in fora etc, dan zal zn prijs flink gaan stijgen, anders geleidelijk. Heb nog geen IF gezien trouwens die in prijs daalt. (behalve als er een SIF komt dan)quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:56 schreef laucas het volgende:
[..]
En nu een voorspelling doen over IF Ben Arfa
Ik heb het al voorbereid hoor, wat wil je doen dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, wanneer gaan we dat voorbereiden?
Niet gewoon oefnene op FOK!quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
kom je lekker laat mee hequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |