Het zal me aan m'n achterwerk oxideren wat anderen ervan vindenquote:Op zondag 22 januari 2012 10:26 schreef Wootism het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt ontzettend fout...
Of heb je ook je sleutelbos aan de buitenland van je broek hangen aan zo'n touwtje?
Loop een willekeurige conferentie in een willekeurig congrescentrum binnenquote:Op zondag 22 januari 2012 09:53 schreef Blue-eyes het volgende:
Heb ik al gedaan. Ze zijn OF duur (12 euro) OF je moet er 20 tegelijk bestellen.
Reclame maken voor je website en dan ook nog falenquote:Op zondag 22 januari 2012 11:16 schreef teakhouten het volgende:
Of zoiets dergelijks?...
Ik heb laatst hele mooie Teakhouten meubelen aangeschaft! Super blij mee (-: (-:
Fixed!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:11 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Reclame maken voor je website en dan ook nog falen
Ik denk dat ik maar eens zo'n gratis bankpashouder ga ophalen inderdaad, dat klinkt wel interessant! Die oplossing met keycord is ook wel handig, maar ik zie mezelf ook nog niet met zo'n ding om m'n nek lopen.
Bij de NS hoef ik hem nooit uit mijn portemonnee te halen. Werkt perfect.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:58 schreef Bitlord het volgende:
De automaten bij GVU, Connexxion, Qbuzz en Breng werken vrijwel zonder uit problemen fijn vanuit de portemonnee. Hetzelfde geldt voor de paaltjes van RET, NS en GVB. De poortjes van RET, NS en GVB staan wat slzwakker afgesteld waardoor ik mijn pasje uit de portemonnee moet halen.
De apparaten van Arriva, EBS, Veolia en Syntus zijn vreselijk waarbij ik mn pas gedurende tien seconden die pas er tegenaan moet drukken. Baggerapparaten van Prodata!
Ik heb zo'n doorzichtig hoesje waar hij precies in past en die kostte mij 50 eurocent. De kaart kan nu onmogelijk buigen, ik laat hem er permanent inzitten en de kaart is na anderhalf jaar nog als nieuw.quote:Op zondag 22 januari 2012 09:53 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Ze zijn OF duur (12 euro) OF je moet er 20 tegelijk bestellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |