abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_106953208
090128_50772_FOK!fedDef.png


FOK!Hattrick
Welkom bij het topic van FOK!Hattrick. Dit topic is voor alle FOK!kende hattrickers onder ons. Newbies zijn altijd welkom, en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hattrickers in dit topic te vinden, dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft. De federatie site: FOK!hattrick

Wat is Hattrick?
Hattrick is een gratis online spel waarbij je je eigen voetbal team runt. Je traint spelers op bepaalde specialiteiten, je speelt en regelt wedstrijden. Je kan elk moment van de dag inloggen op hattrick.org om te kijken of er nog wat gebeurd is. Je begint in een van de laagste divisieís en je speelt in een competitie met nog 7 andere users. Dit zijn dus andere mensen die ook hattrick spelen. Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere of speel je play-offs. Interesse? Neem dan eens een kijkje op Hattrick.

Hattrick Supporter
Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 29,70 euro en je krijgt een paar leuke extra's waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!

De Federatie
Als je supporter bent, wordt dan ook lid van onze federatie en wees er trots op dat je een FOK!ker bent! De FOK!Federatie is anders dan de meeste federaties op Hattrick aangezien wij ons eigen forum hebben op FOK! Daarnaast organiseren we nog een aantal andere leuke dingen:

Cup
We hebben al sinds jaar en dag de FOK!Cup Dit houdt in dat we een toernooi spelen tijdens de vriendschappelijke wedstrijden op woensdag. De FOK!Cup begint altijd ongeveer in ronde 5 van een nieuw Hattrick seizoen. De inschrijvingen starten een paar weken eerder.

Awards
De awards worden uitgereikt aan mensen met bijzondere prestatie. Dit kunnen zowel positieve als negatieve prestaties zijn. Iedereen hier kan stemmen op bepaalde categorieën en degene met de meeste stemmen krijgt een heel seizoen een award. Hier valt dan ook niet onder uit te komen.

Vinnie Jones / Gary Lineker
De naam zegt het al. Welk team krijgt de meeste rode/gele kaarten en veroorzaakt de meeste blessures om de felbegeerde Vinnie Jones award binnen te slepen. Degene die de minste kaarten en blessures veroorzaakt verdient de Gary Lineker award.

Gouden Schoen
De gouden schoen wordt uitgereikt aan het team dat de topscoorder in huis heeft. Deze wordt berekend aan de hand van de divsie waar je in zit en het aantal hattricks die de speler gescoord heeft. Iedereen die aan de VJ/GL award mee doet, doet automatisch mee voor de gouden schoen.

TeauTeau/Sterrenspel
Bij de Fok!Hattrick TeauTeau/Sterrenspel is het de bedoeling om om te raden hoeveel sterren je spelers samen behalen in de wedstrijd op zondag. De winnaar van het klassement verdient uiteraard een award!

Team van de Maand
Als laatste hebben we ook nog het team van de maand. Dit team vult een vragenlijstje in, en deze wordt dan hier neergezet.

Winnaars
110309_50772_FOK!Cup.png 110309_50772_VJGL.png 110310_50772_FOK!%20Gouden%20Schoen.png 110309_50772_FOK!%20Teauteau.png Klikbaar.

IRC
Iedere (woensdag- en) zondagavond tijdens de wedstrijden zit een groep FOK!Hattrickers met elkaar te chatten. Dit gaat een stuk interactiever dan via het forum. De chat is heel makkelijk te bezoeken. Ga naar de FOK!hattrick site, klik dan op chat, kies een nickname en je kunt de fokhatrrick chat in. Je kan ook IRC-software downloaden. Als je handmatig verbinding wil maken kan dat ook. Mac OSX gebruikers kunnen Colloquy downloaden, mIRC is er voor Windows gebruikers. De IRC server is arethusa.tweakers.net en het kanaal is #fokhattrick.

Links
Uitgebreide info-site van Het Antwoord Genootschap!
HT-Box, Een handige training en blessure tool site!
Alltid Hattrick, de statistieksite bij uitstek!
Wij zijn cool!
Informatie omtrent teamgeest drops.
Startkabel site voor Hattrick; vele links!
Site met alle (U20) NT spelers die er te koop staan
Site om je Jeugd Opleding bij te houden. Begin zo vroeg mogelijk met het bijhouden, dan is het minder werk!

Mirrors
Hattrick geblokt op je werk/school/bij je vriendin? Probeer één van de volgende adressen eens!
www.hattrick.org
www.hattrick.ws
www.hattrick.interia.pl
www.hattrickonline.com

Oude topics
Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattricktopics op FOK!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken

Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.

Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 18 januari 2012 @ 15:59:47 #2
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_106953221
Of een combinatie?
F means you're fucked
pi_106953225
LaPo uit vorige topique:

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:56 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Nee, maar je kunt wel die vier halve trainingsplaatsen als 1 scoren trainingsplaats zien, aangezien je met vier spelers op halve training na verloop denk ik ongeveer even veel winst maakt. De snellere trainingsmethode maakt dat je die andere vier volwaardige plaatsen als vijf voor de andere trainingsvorm kunt zien. Dus uiteindelijk zal het elkaar niet zo heel veel ontlopen denk ik.

Nu is winger als kale skill volgens mij wel minder waard als PM of Scoren.
scoren is volgens mij het meeste waard als kale skill
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:57 schreef YUR het volgende:

[..]

Maar het is een ideale bijtrain-skill :Y
dat is zeker
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_106953245
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:59 schreef YUR het volgende:
Of een combinatie?
kan ook nog..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_106953537
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:44 schreef YUR het volgende:
Met je A-spelers maak je iig geen winst zie ik. Je laatste 6 miljoenenverkopen hebben je alleen maar geld gekost! Ben wel benieuwd waar je je winst dan precies vandaan haalt..
Winst moet je ook relatief zien. De markt is de laatste periodes erg ingezakt.
De winst haal ik eruit door voor hetzelfde geld betere spelers te kopen.

Concreet voorbeeld:
Lamar Pollock (Snel) - 4.422.000 Euro (aankoop) - 3.790.000 (verkoop)
TSI = 23530 (aankoop) - 76340 (verkoop)
Wereldklasse Vleugelspel
Redelijk Positiespel
Redelijk Passen (aankoop) - Briljant Passen (verkoop)

Aankoop:
Niek Hoddenbach (Snel) - 3.715.000 Euro
TSI = 47170
Bovennatuurlijk Vleugelspel
Formidabel Positiespel
Matig Passen

In een inzakkende markt heb ik gewoon een veel betere speler terug gehaald.
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:15:23 #6
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_106953753
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:09 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Winst moet je ook relatief zien. De markt is de laatste periodes erg ingezakt.
De winst haal ik eruit door voor hetzelfde geld betere spelers te kopen.

Concreet voorbeeld:
Lamar Pollock (Snel) - 4.422.000 Euro (aankoop) - 3.790.000 (verkoop)
TSI = 23530 (aankoop) - 76340 (verkoop)
Wereldklasse Vleugelspel
Redelijk Positiespel
Redelijk Passen (aankoop) - Briljant Passen (verkoop)

Aankoop:
Niek Hoddenbach (Snel) - 3.715.000 Euro
TSI = 47170
Bovennatuurlijk Vleugelspel
Formidabel Positiespel
Matig Passen

In een inzakkende markt heb ik gewoon een veel betere speler terug gehaald.
Mwoa, ik zie dat niet als winst geloof ik.
F means you're fucked
pi_106953764
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:59 schreef MrMoon het volgende:
LaPo uit vorige topique:

[..]

scoren is volgens mij het meeste waard als kale skill

[..]
Nu zag ik in mijn zoektocht vanmiddag ook een bovennatuurlijk scoren met formidabel passen voor 2,1 miljoen gaan, die was net 20 geworden...

Dat is geen eens véél meer dan soortgelijke kale bovennatuurlijk verdedigers met formidabel passen. De markt is gewoon echt :')
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_106953812
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:15 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Nu zag ik in mijn zoektocht vanmiddag ook een bovennatuurlijk scoren met formidabel passen voor 2,1 miljoen gaan, die was net 20 geworden...

Dat is geen eens véél meer dan soortgelijke kale bovennatuurlijk verdedigers met formidabel passen. De markt is gewoon echt ' :')
ja slaat echt helemaal nergens meer op.. hoe zou dat komen? Want het is een trend die begon met verdedigers, maar zich nu verspreidt heeft over alle linies
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:19:25 #9
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_106953883
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:17 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ja slaat echt helemaal nergens meer op.. hoe zou dat komen? Want het is een trend die begon met verdedigers, maar zich nu verspreidt heeft over alle linies
Idd...op zo'n moment denk je echt: Shit, had ik nu maar flink gespaard :)
F means you're fucked
pi_106953889
Ander voorbeeld:
Marius Mockl (Technisch) - 5.250.000 Euro (aankoop) - 4.500.000 (verkoop)
TSI = 47870 (aankoop) - 104840 (verkoop)
Bovennatuurlijk Scoren
Redelijk Positiespel
Goed Passen (aankoop) - Wonderbaarlijk Passen (verkoop)

Aankoop: Was een foutje. Ik wilde de speler van bekijken en op de hot-list zetten. Druk ik op bieden...
Verkoop: 4.500.000 was de minimum verkoopprijs.

Aankoop:
Harry Grijsaard (Koppen) - 3.756.000 Euro
TSI = 77370
Reusachtig Scoren
Goed Passen
Opmerking: Wordt gevolgd door de NT-scouts!
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:20:53 #11
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_106953953
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:19 schreef Nixx- het volgende:
Ander voorbeeld:
Marius Mockl (Technisch) - 5.250.000 Euro (aankoop) - 4.500.000 (verkoop)
TSI = 47870 (aankoop) - 104840 (verkoop)
Bovennatuurlijk Scoren
Redelijk Positiespel
Goed Passen (aankoop) - Wonderbaarlijk Passen (verkoop)

Aankoop: Was een foutje. Ik wilde de speler van bekijken en op de hot-list zetten. Druk ik op bieden...
Verkoop: 4.500.000 was de minimum verkoopprijs.

Aankoop:
Harry Grijsaard (Koppen) - 3.756.000 Euro
TSI = 77370
Reusachtig Scoren
Goed Passen
Opmerking: Wordt gevolgd door de NT-scouts!
Beter voorbeeld inderdaad :Y
F means you're fucked
pi_106953960
Maar vleugelspel is denk ik wel de meest aantrekkelijke vorm. Mijn vier bovennatuurlijke jonge verdedigers kan ik op de halve plaatsen laten verpieteren en verder kan ik twee goede spitsen van 19/20 mét passen gaan trainen op vleugelspel en twee soort gelijke PM'ers, allen met specialiteit uiteraard.

Misschien moet ik voor twee dan extra in de buidel tasten, om ze al te kopen met een behoorlijke klap vleugelspel, zodat ik tactisch genoeg vrijheid houdt.

Voor de grap zou ik dan af en toe tussendoor ook nog eens korte pass kunnen trainen.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_106954110
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:20 schreef Gijs_ het volgende:
Maar vleugelspel is denk ik wel de meest aantrekkelijke vorm. Mijn vier bovennatuurlijke jonge verdedigers kan ik op de halve plaatsen laten verpieteren en verder kan ik twee goede spitsen van 19/20 mét passen gaan trainen op vleugelspel en twee soort gelijke PM'ers, allen met specialiteit uiteraard.

Misschien moet ik voor twee dan extra in de buidel tasten, om ze al te kopen met een behoorlijke klap vleugelspel, zodat ik tactisch genoeg vrijheid houdt.

Voor de grap zou ik dan af en toe tussendoor ook nog eens korte pass kunnen trainen.
je zou ook vleugelaanval kunnen overwegen.. heb je geen halve trainingsplaatsen volgens mij..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_106954276
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:24 schreef MrMoon het volgende:

[..]

je zou ook vleugelaanval kunnen overwegen.. heb je geen halve trainingsplaatsen volgens mij..
Maar dat gaat dan ook weer een stuk langzamer. Ik vind die halve plaatsen achterin wel fijn op zich voor de verdedigers die ik nu heb. Ik houd er vier van bovennatuuurlijk/reusachtig, die zullen de komende seizoenen gestaag in vleugelspel stijgen, waardoor ze naarmate ze ouder worden aardig hun waarde vasthouden.

Bovendien kan ik dan wel zowel op zondag als woensdag een sterke verdedigingslinie opstellen, al is dat alleen aan het begin van het seizoen van echt belang natuurlijk. :)

O, en Possie traint al vleugelaanval... niet dat ik daar wat mee te maken heb, maar toch... :')
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_106954341
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:27 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Maar dat gaat dan ook weer een stuk langzamer. Ik vind die halve plaatsen achterin wel fijn op zich voor de verdedigers die ik nu heb. Ik houd er vier van bovennatuuurlijk/reusachtig, die zullen de komende seizoenen gestaag in vleugelspel stijgen, waardoor ze naarmate ze ouder worden aardig hun waarde vasthouden.

Bovendien kan ik dan wel zowel op zondag als woensdag een sterke verdedigingslinie opstellen, al is dat alleen aan het begin van het seizoen van echt belang natuurlijk. :)

O, en Possie traint al vleugelaanval... niet dat ik daar wat mee te maken heb, maar toch... :')
is dat verschil heel erg groot?

en wanneer gaat hij over op vleugelspel? of is dat van de baan?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_106954559
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:28 schreef MrMoon het volgende:

[..]

is dat verschil heel erg groot?

en wanneer gaat hij over op vleugelspel? of is dat van de baan?
In de vergelijking die we net gebruikte, 21.000 jaar vanaf goed... 3.1 gewoon vleugelspel, scoren 4.7 en 5.1 voor vleugelaanval.

Toegegeven, het geeft je tactisch wel weer meer ruimte. Al speel ik niet graag wekelijks 3-4-3 of 2-5-3...
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_106954584
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:28 schreef MrMoon het volgende:

[..]

en wanneer gaat hij over op vleugelspel? of is dat van de baan?
Nog twee pops te gaan, sowieso komend seizoen.

Dan gaat mijn reden van net ook niet meer op nee...
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_106954965
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:33 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

In de vergelijking die we net gebruikte, 21.000 jaar vanaf goed... 3.1 gewoon vleugelspel, scoren 4.7 en 5.1 voor vleugelaanval.

Toegegeven, het geeft je tactisch wel weer meer ruimte. Al speel ik niet graag wekelijks 3-4-3 of 2-5-3...
hmm nog wel een groot verschil..

met die 4 bovennatuurlijke verdedigers kun je natuurlijk ook 433 spelen nog.. alhoewel je middenveld dan wel erg drama is..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:45:57 #19
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_106955045
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:44 schreef MrMoon het volgende:

[..]

hmm nog wel een groot verschil..

met die 4 bovennatuurlijke verdedigers kun je natuurlijk ook 433 spelen nog.. alhoewel je middenveld dan wel erg drama is..
Je kunt een mooie 352 bouwen met uber mid en ubervleugelaanvallen en ubercentraleaanvallen...dan win je wel hoor :)

zoiets had ik begin van dit seizoen, al was mn middenveld nog niet zo uber als gewenst
F means you're fucked
pi_106955153
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Je kunt een mooie 352 bouwen met uber mid en ubervleugelaanvallen en ubercentraleaanvallen...dan win je wel hoor :)

zoiets had ik begin van dit seizoen, al was mn middenveld nog niet zo uber als gewenst
Voor vleugelspel gaat dat inderdaad op, met vleugelaanval geef je dan een plekje op! :) Ook een reden waarom mijn voorkeur uitgaat naar vleugelspel.

Middenveld wordt dan wel über. Beide vleugelkanten niet, hooguit één, beideis veel te duur en dan valt er niks meer te trainen :P
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_106955191
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Je kunt een mooie 352 bouwen met uber mid en ubervleugelaanvallen en ubercentraleaanvallen...dan win je wel hoor :)

zoiets had ik begin van dit seizoen, al was mn middenveld nog niet zo uber als gewenst
door de verkoop van Kristiaan en de schorsing van Simon ben ik genoodzaakt om komende zondag 253 te spelen, tenzij ik nog iets anders kan bedenken.. Ben dan wel benieuwd naar mn aanvalsratings.. :P (1x reusachtig scoren met redelijk passen, 1x bovennatuurlijk scoren met goed passen en uitstekend vleugel en 1x briljant scoren met wereldklasse passen)..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_106955239
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:49 schreef MrMoon het volgende:

[..]

door de verkoop van Kristiaan en de schorsing van Simon ben ik genoodzaakt om komende zondag 253 te spelen, tenzij ik nog iets anders kan bedenken.. Ben dan wel benieuwd naar mn aanvalsratings.. :P (1x reusachtig scoren met redelijk passen, 1x bovennatuurlijk scoren met goed passen en uitstekend vleugel en 1x briljant scoren met wereldklasse passen)..
Dat wordt een fijne centrale aanval :9
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:51:06 #23
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_106955252
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:48 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Voor vleugelspel gaat dat inderdaad op, met vleugelaanval geef je dan een plekje op! :) Ook een reden waarom mijn voorkeur uitgaat naar vleugelspel.

Middenveld wordt dan wel über. Beide vleugelkanten niet, hooguit één, beideis veel te duur en dan valt er niks meer te trainen :P
Das ook weer zo :)

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:49 schreef MrMoon het volgende:

[..]

door de verkoop van Kristiaan en de schorsing van Simon ben ik genoodzaakt om komende zondag 253 te spelen, tenzij ik nog iets anders kan bedenken.. Ben dan wel benieuwd naar mn aanvalsratings.. :P (1x reusachtig scoren met redelijk passen, 1x bovennatuurlijk scoren met goed passen en uitstekend vleugel en 1x briljant scoren met wereldklasse passen)..
De ratingvoorspeller in HT kan je daar nu alvast meer over vertellen ;)
F means you're fucked
pi_106955349
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:51 schreef YUR het volgende:

[..]

Das ook weer zo :)

[..]

De ratingvoorspeller in HT kan je daar nu alvast meer over vertellen ;)
mja, maar dat zit er altijd wel een beetje naast.. qua aanval haal ik 1x formidabel vleugel en formidabel centraal.. beetje jammer alleen dat mn middenveld ruk is..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:59:09 #25
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_106955567
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:53 schreef MrMoon het volgende:

[..]

mja, maar dat zit er altijd wel een beetje naast.. qua aanval haal ik 1x formidabel vleugel en formidabel centraal.. beetje jammer alleen dat mn middenveld ruk is..
Tsja...ik zou zeggen: neem je verlies. Een hele vlugge blik op je wedstrijd van a.s. zondag leert dat er vrij weinig hoop is.

En Brute Force pakt de titel...
F means you're fucked
pi_106955611
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:59 schreef YUR het volgende:
Tsja...ik zou zeggen: neem je verlies. Een hele vlugge blik op je wedstrijd van a.s. zondag leert dat er vrij weinig hoop is.

En Brute Force pakt de titel...
5-5-0 PPP?
  woensdag 18 januari 2012 @ 17:01:41 #27
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_106955663
Hoewel Rotterdam City ook nog een goede kans heeft. Makkelijkere tegenstanders :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:00 schreef Nixx- het volgende:

[..]

5-5-0 PPP?
Hij heeft maar 2 defs, dan is 550 wat mij betreft ook zinloos
F means you're fucked
pi_106955734
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:59 schreef YUR het volgende:

[..]

Tsja...ik zou zeggen: neem je verlies. Een hele vlugge blik op je wedstrijd van a.s. zondag leert dat er vrij weinig hoop is.
ik hoop eigenlijk de 3de plek vast te houden tot het eind.. ik ga gewoon eens zien wat ik haal met 253 komende zondag.. ben wel benieuwd, ik weet dat ik idd niet zo heel veel kans maak..
quote:
En Brute Force pakt de titel...
mja Brute Force weet alleen niet dat ik Rotterdam City beloofd heb om te motsen tegen Brute Force.. wie weet kan ik voor Brute Force nog roet in het eten gooien.. :P Of het iig nog spannend maken..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_106955737
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:00 schreef Nixx- het volgende:
5-5-0 PPP?
Daarom ook PIN, Pressie, Pray!
pi_106955780
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:03 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Daarom ook PIN, Pressie, Pray!
nee, 550 is geen optie.. ik heb maar 2 beschikbare verdedigers (die basiswaardig zijn) en totaal geen ervaring met 550.. dan speel ik liever kamikaze vol op de aanval..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 18 januari 2012 @ 18:32:38 #31
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_106958884
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:05 schreef MrMoon het volgende:

[..]

nee, 550 is geen optie.. ik heb maar 2 beschikbare verdedigers (die basiswaardig zijn) en totaal geen ervaring met 550.. dan speel ik liever kamikaze vol op de aanval..
Worden we daar ff stil van!
F means you're fucked
pi_106960356
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:32 schreef YUR het volgende:

[..]

Worden we daar ff stil van!
5-5-0 is ook niet niks...
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_106961496
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:32 schreef YUR het volgende:

[..]

Worden we daar ff stil van!
En terecht!
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:54:43 #34
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_106962074
Ik had nog ff de hoop op verrassende trainingsuitslagen bij de jeugd....want met random gegenereerde opstellingen weet je maar nooit wat voor onontdekte talenten er in de ploeg zitten!


....maar helaas....
F means you're fucked
pi_106963360
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:54 schreef YUR het volgende:
Ik had nog ff de hoop op verrassende trainingsuitslagen bij de jeugd....want met random gegenereerde opstellingen weet je maar nooit wat voor onontdekte talenten er in de ploeg zitten!

....maar helaas....
hier ook niks qua training helaas.. gelukkig spelen ze momenteel al weer een wedstrijd.. hopelijk morgenavond meer geluk...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_106963805
@ Gijs_, optie om 2-3 verdedigers op Positiespel te gaan trainen? Krijg je heerlijke DIM / OCD van, mits uiteraard ze nog niet 'te oud' zijn. Neem er nog 2-3 IM's en een (t)DFW / PM-winger bij. De 50%-plekken op vleugel gebruiken om wat te skilltraden en tot slot er nog een 1-2 seizoenen Passen bovenop? Leg je een heerlijke basis voor topprestaties over een aantal seizoenen.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_106971365
Succes in de streekderby MrMoon ^O^ ^O^
pi_106973723
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:04 schreef Luuk9 het volgende:
Succes in de streekderby MrMoon ^O^ ^O^
Dat we vooral elkaars spelers heel mogen houden.. :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 19 januari 2012 @ 09:41:58 #39
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_106980324
En toch is het jammer dat het trainen van verdedigers niet rendabel meer is... Was toch een mooie tijd, helemaal in het begin :Y
F means you're fucked
  donderdag 19 januari 2012 @ 09:54:04 #40
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_106980583
Niks is meer rendabel... waarom? Hattrick wil minder activiteit op de transfermarkt. Met het invoeren van clubtrouw en multiskillshizzle is het belangrijk zelf te trainen. In een markt waar iedereen zelf traint is wel aanbod, maar minder vraag.... conclusie -> prijzen omlaag.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_106981246
quote:
5s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Gijs_, optie om 2-3 verdedigers op Positiespel te gaan trainen? Krijg je heerlijke DIM / OCD van, mits uiteraard ze nog niet 'te oud' zijn. Neem er nog 2-3 IM's en een (t)DFW / PM-winger bij. De 50%-plekken op vleugel gebruiken om wat te skilltraden en tot slot er nog een 1-2 seizoenen Passen bovenop? Leg je een heerlijke basis voor topprestaties over een aantal seizoenen.
Hmmm, met matig/matig/zwak als huidige PM niveaus van mijn, nu nog, 21-jarige verdedigers zou dat betekenen dat ik nóg veel meer om moet gooien. En aangezien ik mijn aanval en een deel van mijn middenlinie nu moet vervangen, is het logischer daar iets mee te doen. Anders wordt ook de clubtrouw van mijn hele basisteam zo ongeveer gereset.

Bovendien leert een korte blik op de transfermarkt me dat, op dit moment, aanvallers met veel wing en passen meer waard zijn dan soortgelijke PM'ers met wing en Defs met PM. Nu heb je met PM natuurlijk wel iets meer trainingsplaatsen...
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_106981336
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 09:54 schreef maniack28 het volgende:
Niks is meer rendabel... waarom? Hattrick wil minder activiteit op de transfermarkt. Met het invoeren van clubtrouw en multiskillshizzle is het belangrijk zelf te trainen. In een markt waar iedereen zelf traint is wel aanbod, maar minder vraag.... conclusie -> prijzen omlaag.
Daar zit wat in! Alleen het referentiekader is bij velen, ook bij mij, de aankoopprijs van je trainees en die stijgen nauwelijks in waarde, hoe ver je ze ook optraint. Voor monoskillers is het mindere geld nu ook meer waard, voor veel multiskillers zijn de prijzen echter relatief nog niet zo ver mee gedaald.

Dus wanneer je bijvoorbeeld van plan was twee seizoenen geleden een lading trainees te kopen, die op te trainen zodat je ze ongeveer nu kon verkopen en je met de bak geld daarvan te verlekkeren aan multiskillers, dan kom je van de spreekwoordelijke koude kermis thuis.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_106985680
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:29 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Daar zit wat in! Alleen het referentiekader is bij velen, ook bij mij, de aankoopprijs van je trainees en die stijgen nauwelijks in waarde, hoe ver je ze ook optraint. Voor monoskillers is het mindere geld nu ook meer waard, voor veel multiskillers zijn de prijzen echter relatief nog niet zo ver mee gedaald.

Dus wanneer je bijvoorbeeld van plan was twee seizoenen geleden een lading trainees te kopen, die op te trainen zodat je ze ongeveer nu kon verkopen en je met de bak geld daarvan te verlekkeren aan multiskillers, dan kom je van de spreekwoordelijke koude kermis thuis.
ja behoorlijk..
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 09:41 schreef YUR het volgende:
En toch is het jammer dat het trainen van verdedigers niet rendabel meer is... Was toch een mooie tijd, helemaal in het begin :Y
_O_ counteren _O_
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_106985727
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:59 schreef MrMoon het volgende:

[..]

_O_ counteren _O_
Counteren... ook dat was vroegah nog leuk!!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  donderdag 19 januari 2012 @ 13:02:19 #45
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_106985780
Inderdaad!

Zo heb ik ooit in een beslissende wedstrijd mijn grote concurrent weggecounterd met 5-0 :9

nu speelt hij bovenin mee in III, maar dat terzijde...
F means you're fucked
pi_106986601
Ik ben ook begonnen met counteren, dat was idd leuk..
soms twijfel ik nog wel eens of ik niet weer zal gaan counteren..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_106994572
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:23 schreef MrMoon het volgende:
Ik ben ook begonnen met counteren, dat was idd leuk..
soms twijfel ik nog wel eens of ik niet weer zal gaan counteren..
Nou, de laatste ervaringen die ik er mee heb zijn niet zo best. De ME doet soms nog raarder dan anders wanneer er een counteraar bij zit. Of je moet een aantal > wereldklasse aanvalslinies kunnen opstellen en minstens hetzelfde qua verdediging.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_106994754
Geen haar op mijn hoofd dat ik ooit verdedigen ga trainen.

Een counterteam mag zijn borst tegen mij zeker natmaken.
Ik ram op je deur met 2-5-3 en zet dan mijn middenvelders ook aanvallend.
  donderdag 19 januari 2012 @ 16:31:31 #49
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_106995035
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:29 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Daar zit wat in! Alleen het referentiekader is bij velen, ook bij mij, de aankoopprijs van je trainees en die stijgen nauwelijks in waarde, hoe ver je ze ook optraint. Voor monoskillers is het mindere geld nu ook meer waard, voor veel multiskillers zijn de prijzen echter relatief nog niet zo ver mee gedaald.

Dus wanneer je bijvoorbeeld van plan was twee seizoenen geleden een lading trainees te kopen, die op te trainen zodat je ze ongeveer nu kon verkopen en je met de bak geld daarvan te verlekkeren aan multiskillers, dan kom je van de spreekwoordelijke koude kermis thuis.
Precies, je moet ze dan ook alleen voor eigen gebruik trainen. Het stomme daarvan is is dat het heerlijk uitgekauwd wordt. Iedere mongool maakt nu multiskillers. HEt gevolg: alle teams worden "even" sterk en de markt is verzadigd met spelers die niet kwijt te raken zijn. En het heeft je wel 7 seizoenen gekost om zo ver te komen.

Hattrick is een saai spelletje geworden. Wat dat betreft was het vroeger (met daytraden etc.) vele malen interessanter. Want wat is er nu leuker dan handelaartje spelen? Dat is waar hattrick groot mee is geworden, winst maken door handelen. En dat is de reden dat veel mensen uberhaupt online games spelen, handelen handelen handelen en lekker cashen. Dat is leuker dan 7 seizoenen lang kijken hoe je speler gemiddeld 1* per seizoen erbij krijgt...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_106996171
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:31 schreef maniack28 het volgende:
Precies, je moet ze dan ook alleen voor eigen gebruik trainen. Het stomme daarvan is is dat het heerlijk uitgekauwd wordt. Iedere mongool maakt nu multiskillers. HEt gevolg: alle teams worden "even" sterk en de markt is verzadigd met spelers die niet kwijt te raken zijn. En het heeft je wel 7 seizoenen gekost om zo ver te komen.

Hattrick is een saai spelletje geworden. Wat dat betreft was het vroeger (met daytraden etc.) vele malen interessanter. Want wat is er nu leuker dan handelaartje spelen? Dat is waar hattrick groot mee is geworden, winst maken door handelen. En dat is de reden dat veel mensen uberhaupt online games spelen, handelen handelen handelen en lekker cashen. Dat is leuker dan 7 seizoenen lang kijken hoe je speler gemiddeld 1* per seizoen erbij krijgt...
Ik train inderdaad spelers voor eigen gebruik. Ik train passen op middenvelders, aanvallers en vleugelspelers. Deze spelers worden ingekocht bij 19/20 jaar en verkocht bij 22/23/24 jaar.
Tot op heden heb ik nog geen probleem gehad om deze spelers kwijt te raken!

Met het geld koop ik weer van dat soort spelers in, Tevens gebruik ik de winst om mijn andere posities te versterken. Hierbij moet je denken aan vleugelverdedigers en SH-defs vanaf 23 jaar.
Oh wacht... Ik wil wel hun spelers hebben.... Dan zullen ze vast ook mijn spelers wel willen hebben om hun posities te versterken.... (8>

Het is bull-shit om te denken dat alle teams even sterk worden aangezien het heel erg aan je beleidt van je team ligt. Hoe speel je, wat koop je, wat train je, wat verkoop je?

Inderdaad, ik ben al 5 jaar bezig met Hattrick. Stapje voor stapje mijn team beter maken tot op het punt waar ik nu ben.
Ja, ik had het ook sneller kunnen doen met day-traden. Maar daar heb ik simpelweg de tijd niet voor. Ik applaudiseer de mensen die daar wel zoveel tijd in willen steken, maar mij niet gezien.
Weet je wel hoe snel dan de lol ervan af is bij jezelf......
  donderdag 19 januari 2012 @ 17:30:30 #51
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_106997293
Voor de mensen die van cijfers enzo houden:

F means you're fucked
pi_107003091
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 17:30 schreef YUR het volgende:
Voor de mensen die van cijfers enzo houden:

[ afbeelding ]
dat is een handig overzichtje :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:29:53 #53
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107009673
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:17 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dat is een handig overzichtje :)
Vond ik ook :)
F means you're fucked
pi_107010493
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:29 schreef YUR het volgende:

[..]

Vond ik ook :)
bedankt voor het delen ervan.. :)

Ook nu niks bijzonders van mn jeugdtrainer gehoord, behalve dat ik een 15-jarige jeugdspeler heb die niks kan...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107018700
Ook de training van mn eerste elftal was niks..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107018789
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 07:01 schreef MrMoon het volgende:
Ook de training van mn eerste elftal was niks..
Ik had alleen twee klaverjaspop bij een verdediger en een waailap.
Qua vorm ging het redelijk +3/-4
  vrijdag 20 januari 2012 @ 08:54:10 #57
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107019492
4 stijgers, vorm in mn A-team -1
F means you're fucked
pi_107019904
quote:
Hendrik-Jan van Iterson (Keeper)
Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van uitmuntend naar briljant.

Marcus Ketting
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van bovennatuurlijk naar reusachtig.

Allard Boender Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van bovennatuurlijk naar reusachtig.
Kijk, dit zet zoden aan de dijk. Dit kon wel eens een van de laatste weekjes verdedigen zijn geweest.

Vorm veranderingen gematigd positief.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 09:22:30 #59
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107019925
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 09:21 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Kijk, dit zet zoden aan de dijk. Dit kon wel eens een van de laatste weekjes verdedigen zijn geweest.
Ziet er goed uit :Y
F means you're fucked
pi_107021053
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 09:21 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Kijk, dit zet zoden aan de dijk. Dit kon wel eens een van de laatste weekjes verdedigen zijn geweest.

Vorm veranderingen gematigd positief.
ziet er leuk uit die reusachtige verdedigers.. :Y
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107021223
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:18 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ziet er leuk uit die reusachtige verdedigers.. :Y
En ze kunnen nog even vooruit :)

Met het keepertje ben ik ook wel content hoor, bovennatuurlijk keepen en goed SH erbij... en met zijn 21 jaar kan ik ook nog even met hem vooruit. Verkopen niet echt een optie, aangezien gelijkwaardige keepers van 26 vrijwel hetzelfde waard zijn.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_107022890
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:25 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

En ze kunnen nog even vooruit :)

Met het keepertje ben ik ook wel content hoor, bovennatuurlijk keepen en goed SH erbij... en met zijn 21 jaar kan ik ook nog even met hem vooruit. Verkopen niet echt een optie, aangezien gelijkwaardige keepers van 26 vrijwel hetzelfde waard zijn.
dan kun je hem idd beter verkopen als hij 26 is..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107023788
0 Stijgingen in mijn training, vorm +1.. Als ik via HattrickOrganizer ken gok ik volgende week ook geen stijgers...
pi_107025279
Met welk programma/tool zie je wanneer je spelers gaan stijgen? Kun je dat ook toepassen op spelers die op de transferlijst staan?

Ik had 2 stijgers today
pi_107026029
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:52 schreef Luuk9 het volgende:
Met welk programma/tool zie je wanneer je spelers gaan stijgen? Kun je dat ook toepassen op spelers die op de transferlijst staan?

Ik had 2 stijgers today
als je het bijhoudt in bijv. Hattrick Organizer zou je het kunnen inschatten..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:47:44 #66
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_107027047
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:52 schreef Luuk9 het volgende:
Met welk programma/tool zie je wanneer je spelers gaan stijgen? Kun je dat ook toepassen op spelers die op de transferlijst staan?

Ik had 2 stijgers today
Dat kun je ook (bij benadering) met PsicoTSI zien als je de vaardigheden van een speler kunt zien (het is een plugin voor Firefox)
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_107029037
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:47 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Dat kun je ook (bij benadering) met PsicoTSI zien als je de vaardigheden van een speler kunt zien (het is een plugin voor Firefox)
kun je dan ook spelers van anderen op de transferlijst bekijken, hoe ver z e zijn?
pi_107029378
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 14:43 schreef Luuk9 het volgende:

[..]

kun je dan ook spelers van anderen op de transferlijst bekijken, hoe ver z e zijn?
volgens mij wel..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 16:37:15 #69
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_107033620
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 14:43 schreef Luuk9 het volgende:

[..]

kun je dan ook spelers van anderen op de transferlijst bekijken, hoe ver z e zijn?
Ja, zolang je de vaardigheden kunt zien kun je het zien, en dat is het geval als een speler op de transferlijst staat. ;)
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_107035121
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 16:37 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Ja, zolang je de vaardigheden kunt zien kun je het zien, en dat is het geval als een speler op de transferlijst staat. ;)
Ok ok dankje, kan ik t daar gewoon downloaden? kwam e rniet echt uit
  vrijdag 20 januari 2012 @ 18:57:49 #71
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_107038126
"Vroeger" had je de optie om op een spelerspagina de statistieken van die speler naar het Engels te vertalen. Die kan ik niet meer vinden! Is dat een supporterfunctie geworden of is het gewoon verdwenen?
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_107046243
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 18:57 schreef ShevaJB het volgende:
"Vroeger" had je de optie om op een spelerspagina de statistieken van die speler naar het Engels te vertalen. Die kan ik niet meer vinden! Is dat een supporterfunctie geworden of is het gewoon verdwenen?
Je doelt op de skills / vaardigheden van een speler? Dat is voor zover mij bekend altijd een Foxtrick optie geweest. Kopiëren kan nu nog wel (al ziet de weergave er wat anders uit met een soort tabelletje), moet je alleen eerst even je taal nog op Engels instellen ;)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 22:23:41 #73
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_107048463
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 21:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Je doelt op de skills / vaardigheden van een speler? Dat is voor zover mij bekend altijd een Foxtrick optie geweest. Kopiëren kan nu nog wel (al ziet de weergave er wat anders uit met een soort tabelletje), moet je alleen eerst even je taal nog op Engels instellen ;)
Okay! Foxtrick had ik destijds inderdaad, maar ik maak nu gebruik van Chrome dus dat houdt op. Dan maar op Engels zetten.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_107051031
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:23 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Okay! Foxtrick had ik destijds inderdaad, maar ik maak nu gebruik van Chrome dus dat houdt op. Dan maar op Engels zetten.
Foxtrick is er ook voor Chrome ^O^
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 21 januari 2012 @ 09:46:52 #75
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107059945
Woehoe, ik heb winst gemaakt met een trainee *G*

quote:
20-01-2012 (12/47) Koning.Keizer.Admiraal. Tommy Project 267 000 ¤ 2 000
12-12-2011 (7/47) A.c. Warsteiner Koning.Keizer.Admiraal. 100 000 ¤ 890
F means you're fucked
  zaterdag 21 januari 2012 @ 10:07:50 #76
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_107060168
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 23:17 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Foxtrick is er ook voor Chrome ^O^
Nice! Dat wist ik niet.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_107061212
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 09:46 schreef YUR het volgende:
Woehoe, ik heb winst gemaakt met een trainee *G*

[..]

_O_ *O*
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107066939
Een verdediger verkocht voor 2,6 miljoen, is de krant aanwezig? :)

Ook de spits van Possie is gekocht voor 2,601 miljoen.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  zaterdag 21 januari 2012 @ 16:09:30 #79
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107068810
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:07 schreef Gijs_ het volgende:
Een verdediger verkocht voor 2,6 miljoen, is de krant aanwezig? :)

Ook de spits van Possie is gekocht voor 2,601 miljoen.
Da's niet verkeerd :D
F means you're fucked
pi_107071031
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:07 schreef Gijs_ het volgende:
Een verdediger verkocht voor 2,6 miljoen, is de krant aanwezig? :)

Ook de spits van Possie is gekocht voor 2,601 miljoen.
seau.. dat is niet niks.. :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107105562
wat een stilte hier..

edit: mn opstelling toch maar aangepast naar 352 pic.. mn verlies nemen en dan hopelijk volgende week vlammen..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107106742
Ik ga degraderen en wat geld sparen.
Children of the night. What music they make.
  zondag 22 januari 2012 @ 19:03:10 #83
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107108277
Straks proberen met een PIN te voorkomen dat de tegenstander kampioen wordt in mijn stadion
F means you're fucked
pi_107110137
Hier ingecalculeerd verliezen van de koploper.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_107110428
succes allemaal, ik speel wed vh seizoen tegen nummer 2. Als alles volgens plan gaat dan win ik en kan ik niet meer degraderen. Bij winst neem ik plaats 2 van hem over
  zondag 22 januari 2012 @ 20:06:58 #86
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_107110814
Kogel door de kerk.. van de 6 spitsen gaan er 3 verkocht worden in de komende weken en dan ga ik verder met 3 spitsen, 3 vleugelspelers, 2 wingdefs en 1 popper die ik op vleugelspel kan trainen. Wingdefs gewoon altijd 50% training, 3 spitsen en 2 vleugelspelers rouleer ik, dus die krijgen gemiddeld 80% training. Dat 2,5-3 seizoenen volhouden en dan over naar positiespel voor de wingers, wingdefs (50% plekken) en een set van 6 middenvelders.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_107110980
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 19:51 schreef Gijs_ het volgende:
Hier ingecalculeerd verliezen van de koploper.
hier ingecalculeerd verliezen van de nr.5 ...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107111309
en 0-1 achter!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_107111565
quote:
20:37
Denisas Stankovskis wist in de 20e minuut een voorzet van links perfect getimed binnen te knikken: 1-1.
1-1 zowaar!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_107111936
quote:
27:22
In de 27e minuut kwam de thuisploeg op een 2-1 voorsprong na een fout aan de rechterkant van de verdediging. Doelpuntenmaker voor Bifröst was Menachem Meirov.
:o
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  zondag 22 januari 2012 @ 20:27:50 #91
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107111937
GOALofsson *G*
F means you're fucked
pi_107112152
goed bezig jongens! *O*

hier nog 0 - 0..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107112184
En 2-2...
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_107112205
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:32 schreef Gijs_ het volgende:
En 2-2...
-O-
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107112254
Beide ook al een kans gemist... als dit zo door gaat in de eerste helft kon het wel eens een saaie tweede helft worden.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_107112258
quote:
Lange kwam in de 33e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 1-0 toen Menno-Jan van den Bos de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte.
-O-
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107112287
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:33 schreef MrMoon het volgende:

[..]

-O-
-O-
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_107112362
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:33 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

-O-
zolang het bij 1 - 0 of 2 - 0 blijft, vind ik het prima.. :)
volgende week de huidige nr 1 maar eens verrassen met een 253 en MOTS :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107112491
*O* Flap *G*
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 22 januari 2012 @ 20:37:33 #100
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107112503
2-0 voor nu. Sta straks nog 2 punten achter de nr1. Het zal toch niet he.. :P
F means you're fucked
pi_107112534
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:37 schreef YUR het volgende:
2-0 voor nu. Sta straks nog 2 punten achter de nr1. Het zal toch niet he.. :P
*O*
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_107112573
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:37 schreef YUR het volgende:
2-0 voor nu. Sta straks nog 2 punten achter de nr1. Het zal toch niet he.. :P
*O* jawel :P

kampioenuhh *G*
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 22 januari 2012 @ 20:39:03 #103
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107112605
Hehe, rustig maar. Mn beste mid is volgende week geschorst :P
F means you're fucked
pi_107112673
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:39 schreef YUR het volgende:
Hehe, rustig maar. Mn beste mid is volgende week geschorst :P
maakt niet uit :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 22 januari 2012 @ 20:40:47 #105
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107112711
3-0 :D
F means you're fucked
pi_107112771
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:40 schreef YUR het volgende:
3-0 :D
*G* kampioenuhh!! *G*
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 22 januari 2012 @ 20:42:14 #107
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107112803
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:41 schreef MrMoon het volgende:

[..]

*G* kampioenuhh!! *G*
Ik sta nog steeds tweede he :+

Hier, meteen een tegengoal :D
F means you're fucked
pi_107112917
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:42 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik sta nog steeds tweede he :+

Hier, meteen een tegengoal :D
ach 3 - 1 is ook 3 punten ;)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  Boks-Chick zondag 22 januari 2012 @ 20:46:04 #109
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_107113043
hoi, sorry voor mijn afwezigheid,druk met andere (fok)zaken, maar moet even kwijt dat ik al een paar weken flink genaaid wordt -O-
op papier veel mindere tegenstanders winnen telkens van mij.
Nu ook weer, een team zonder eigenaar, al paar wedstrijden op rij verloren.
Ik sta na de 1e helft gewoon 2-0 achter :X
lolwut
pi_107113284
quote:
19s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:46 schreef BrandX het volgende:
hoi, sorry voor mijn afwezigheid,druk met andere (fok)zaken, maar moet even kwijt dat ik al een paar weken flink genaaid wordt -O-
op papier veel mindere tegenstanders winnen telkens van mij.
Nu ook weer, een team zonder eigenaar, al paar wedstrijden op rij verloren.
Ik sta na de 1e helft gewoon 2-0 achter :X
komt wel goed schatje :*
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107113368
quote:
45:00
Met 67 procent balbezit was Lange in deze helft de sterkste ploeg.

45:00
Met 1-0 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust.
nou dan valt de tussenstand me nog mee :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107113530
ik sta 1-2 achter bij rust maar heb 63% balbezit

moet wel goedkomen :9
  Boks-Chick zondag 22 januari 2012 @ 20:54:45 #113
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_107113621
quote:
12s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:49 schreef MrMoon het volgende:

[..]

komt wel goed schatje :*
nee man, ik sta nog net boven de degradatiegrens, terwilj ik een van de sterkste teams heb op papier _O-
lolwut
pi_107114292
quote:
19s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:54 schreef BrandX het volgende:

[..]

nee man, ik sta nog net boven de degradatiegrens, terwilj ik een van de sterkste teams heb op papier _O-
mja je hebt wel een paar keer pech gehad..

de 'zwakte' zit hem bij je toch een beetje in het middenveld denk ik..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107114407
Kampioen -O-
Ja nee
pi_107114574
5-0 voor met 84% balbezit.
pi_107114652
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:08 schreef Nixx- het volgende:
5-0 voor met 84% balbezit.
nice :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107114763
*G* flap!! *O*
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 22 januari 2012 @ 21:12:29 #119
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107114835
GOALofsson begint langzaam aan net zo'n held te worden als BAMberry :P
F means you're fucked
pi_107114911
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:12 schreef YUR het volgende:
GOALofsson begint langzaam aan net zo'n held te worden als BAMberry :P
hehe idd.. hopelijk wordt Dani zo'n held voor mij :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 22 januari 2012 @ 21:13:36 #121
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_107114920
Ondanks onderschatting toch 4-3 voor bij rust, en 54% balbezit

En in de tweede helft ook al de 5-3 weten te maken :)

Ik was even bang toen ik de onderschatting zag, maar zo te zien komt het toch goed :P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  zondag 22 januari 2012 @ 21:17:50 #122
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107115245
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:13 schreef MrMoon het volgende:

[..]

hehe idd.. hopelijk wordt Dani zo'n held voor mij :P
Tuurlijk wel!
F means you're fucked
  zondag 22 januari 2012 @ 21:18:15 #123
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107115277
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:13 schreef NelisZ het volgende:
Ondanks onderschatting toch 4-3 voor bij rust, en 54% balbezit

En in de tweede helft ook al de 5-3 weten te maken :)

Ik was even bang toen ik de onderschatting zag, maar zo te zien komt het toch goed :P
Onderschatting is stom
F means you're fucked
pi_107115348
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:17 schreef YUR het volgende:

[..]

Tuurlijk wel!
de potentie is er.. nu moet het er nog uitkomen :)

hij is in ieder geval belangrijk voor mn ratings.. :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 22 januari 2012 @ 21:20:40 #125
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107115459
De tegenstander van GotC heeft al 4 keer een succesvol pressie-event gehad :o
F means you're fucked
pi_107115540
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef YUR het volgende:
De tegenstander van GotC heeft al 4 keer een succesvol pressie-event gehad :o
zooo.. goed gekozen taktiek dus.. gelukkig voor GotC niet goed genoeg.. :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 22 januari 2012 @ 21:22:15 #127
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_107115559
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Onderschatting is stom
Vooral als het in mijn nadeel is!
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  zondag 22 januari 2012 @ 21:22:25 #128
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107115573
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:21 schreef MrMoon het volgende:

[..]

zooo.. goed gekozen taktiek dus.. gelukkig voor GotC niet goed genoeg.. :P
Hij heeft ook echt 1.1M TSI in zn team, maar hij doet er niets mee
F means you're fucked
pi_107115606
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:22 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Vooral als het in mijn nadeel is!
het is überhaupt stom..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107115630
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:22 schreef YUR het volgende:

[..]

Hij heeft ook echt 1.1M TSI in zn team, maar hij doet er niets mee
wat zonde..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 22 januari 2012 @ 21:24:49 #131
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107115756
quote:
11s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:23 schreef MrMoon het volgende:

[..]

wat zonde..
Hij heeft zich uit II af laten zakken, dus het zal wel bewust zijn
F means you're fucked
pi_107116164
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:24 schreef YUR het volgende:

[..]

Hij heeft zich uit II af laten zakken, dus het zal wel bewust zijn
mja dan nog is het wel zonde..

inmiddels 2 - 0 -O-
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 22 januari 2012 @ 21:31:30 #133
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107116280
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:29 schreef MrMoon het volgende:

[..]

mja dan nog is het wel zonde..

inmiddels 2 - 0 -O-
-O-

Hier pingel gemist en direct 4-2 om mn oren
F means you're fucked
pi_107116370
quote:
KKA-speler Kristiaan van Groningen kreeg na 76 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde.
Is kleine Kristiaan basisspeler bij jou? :o
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 22 januari 2012 @ 21:33:57 #135
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107116482
quote:
11s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:32 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Is kleine Kristiaan basisspeler bij jou? :o
Yep :)

Hij vervangt deze FC:

quote:
Kamber Tekin (177315269)
33 jaar en 58 dagen, volgende verjaardag: 16-03-2012
Zijn team speelt momenteel een wedstrijd.

Het aantal kaarten en de gezondheid van de speler kunnen anders zijn wanneer de wedstrijd is geëindigd.

Sluiten

Avatar bewerken
Vorm: goed Conditie: redelijk
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.
Clubtrouw: goddelijk
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 26-11-2010 (16/43), 3s 12wk 2d)
Total Skill Index (TSI): 2 290
Loon: 1 776 ¤ (1 480 ¤) /week inclusief 20% bonus
28 416 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
HTMS Punten: Vaardigheid: 600 / Potentieel: -74
Huidige vaardigheden

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: uitstekend
F means you're fucked
pi_107116483
quote:
Het werd er niet beter op voor het bezoekende team toen Lange na een aanval over de linkervleugel op een 3-0 voorsprong kwam. Kornel Favre kwam als doelpuntenmaker in de boeken.
-O-
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107116546
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:33 schreef YUR het volgende:

[..]

Yep :)

Hij vervangt deze FC:

[..]

ik wist niet dat hij zo goed was...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 22 januari 2012 @ 21:35:18 #138
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107116583
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:34 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik wist niet dat hij zo goed was...
Ach, waarom niet :P
F means you're fucked
  zondag 22 januari 2012 @ 21:35:54 #139
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107116631
5-2. Tegenstander is voorlopig nog geen kampioen :P
F means you're fucked
pi_107116679
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:35 schreef YUR het volgende:
5-2. Tegenstander is voorlopig nog geen kampioen :P
*O*
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107117233
quote:
In de 89e minuut ontving Dynamo-speler Mile van Groningen een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander.
sta je 3 - 0 achter, hoe zinloos.. :')
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 22 januari 2012 @ 21:47:34 #142
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_107117372
Gewonnen, en weer een puntje dichter bij directe promotie *O*
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  zondag 22 januari 2012 @ 21:48:22 #143
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107117416
twee wedstrijden in mn poule zwaar onterecht op 0-0 geeindigd :')
F means you're fucked
pi_107117773
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:48 schreef YUR het volgende:
twee wedstrijden in mn poule zwaar onterecht op 0-0 geeindigd :')
de ex-nr.1 hier heeft ontdekt hoe belangrijk middenveld is.. :')
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 22 januari 2012 @ 21:55:33 #145
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107117869
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:54 schreef MrMoon het volgende:

[..]

de ex-nr.1 hier heeft ontdekt hoe belangrijk middenveld is.. :')
jezus :')
F means you're fucked
  zondag 22 januari 2012 @ 21:55:37 #146
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_107117876
Lange termijn strategie
Zo lange termijn verder strategie uitgewerkt.... Voor diegenen die interesse hebben, ik zit nu in seizoen 3. Het doel was om vanaf scratch te beginnen (duh, nieuw team) en zelf een team bij elkaar te trainen. Ik train dus (doelbewust), niet echt voor winst.

Seizoen: skill, bijskill tussenseizoen (aantal trainees en leeftijd (percentage training dat ze krijgen)
Seizoen 1 t/m seizoen 3: scoren trainen, passen tussenseizoen (6 spitsen trainees van 17 jaar)
Seizoen 4 t/m seizoen 6: vleugelspel trainen, passen tussenseizoen (3 spitsen trainees van 20 jaar (66%), 2 vleugelspelers van 17 jaar (100%), 2 vleugelverdedigers van 20 jaar (50%), 1 popper (50%)
Seizoen 7 t/m seizoen 9: positiespel trainen, passen tussenseizoen (2 vleugelspelers van 20 jaar (50%), 4 middenvelders van 17 jaar (100%, 2 vleugelverdedigers van 23 jaar (50%), 2 poppers)

In al deze seizoenen worden de onbezette posities bezet door spelers met redelijk ervaring/goed leiderschap die voor minder dan 400k zijn aangeschaft. Deze zullen stijgen in ervaring en dan meer waard worden omdat ze gebruikt kunnen worden als future coach.

Resultaat aanvang seizoen 10

Keeper: kopen van opbrengsten

Centrale verdedigers
: (2x) kopen van opbrengsten

Vleugelverdedigers: (2x) 25-26 jaar, wereldklasse verdedigen, briljant vleugelspel, uitstekend passen, 2x koppen

Middenvelders: (3x) 20 jaar, wereldklasse positiespel, uitstekend passen, koppen

Vleugelspelers: (2x), 23 jaar, wereldklasse vleugelspel, briljant positiespel , uitstekend-formidabel passen, 1x onvoorspelbaar, 1x snel

Spitsen: (3x), 26 jaar, wereldklasse scoren, briljant vleugelspel, formidabel-uitmuntend passen, 2x koppen, 1x onvoorspelbaar

En daarna?
Meest voor de hand liggende is om in de seizoenen na seizoen 10/11 iets te trainen waar de jongste spelers ook nog profijt van hebben (bijv. een overgang naar spitsen weer, maar dan wel beginnen met 19 jarigen en trainen op passen etc.). De oudere spelers (25-26 jaar) worden in dit seizoen verkocht.

Iemand nog commentaar/tips?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 22 januari 2012 @ 22:01:41 #147
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107118296
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:55 schreef maniack28 het volgende:
Lange termijn strategie
Zo lange termijn verder strategie uitgewerkt.... Voor diegenen die interesse hebben, ik zit nu in seizoen 3. Het doel was om vanaf scratch te beginnen (duh, nieuw team) en zelf een team bij elkaar te trainen. Ik train dus (doelbewust), niet echt voor winst.

Seizoen: skill, bijskill tussenseizoen (aantal trainees en leeftijd (percentage training dat ze krijgen)
Seizoen 1 t/m seizoen 3: scoren trainen, passen tussenseizoen (6 spitsen trainees van 17 jaar)
Seizoen 4 t/m seizoen 6: vleugelspel trainen, passen tussenseizoen (3 spitsen trainees van 20 jaar (66%), 2 vleugelspelers van 17 jaar (100%), 2 vleugelverdedigers van 20 jaar (50%), 1 popper (50%)
Seizoen 7 t/m seizoen 9: positiespel trainen, passen tussenseizoen (2 vleugelspelers van 20 jaar (50%), 4 middenvelders van 17 jaar (100%, 2 vleugelverdedigers van 23 jaar (50%), 2 poppers)

In al deze seizoenen worden de onbezette posities bezet door spelers met redelijk ervaring/goed leiderschap die voor minder dan 400k zijn aangeschaft. Deze zullen stijgen in ervaring en dan meer waard worden omdat ze gebruikt kunnen worden als future coach.

Resultaat aanvang seizoen 10

Keeper: kopen van opbrengsten

Centrale verdedigers
: (2x) kopen van opbrengsten

Vleugelverdedigers: (2x) 25-26 jaar, wereldklasse verdedigen, briljant vleugelspel, uitstekend passen, 2x koppen

Middenvelders: (3x) 20 jaar, wereldklasse positiespel, uitstekend passen, koppen

Vleugelspelers: (2x), 23 jaar, wereldklasse vleugelspel, briljant positiespel , uitstekend-formidabel passen, 1x onvoorspelbaar, 1x snel

Spitsen: (3x), 26 jaar, wereldklasse scoren, briljant vleugelspel, formidabel-uitmuntend passen, 2x koppen, 1x onvoorspelbaar

En daarna?
Meest voor de hand liggende is om in de seizoenen na seizoen 10/11 iets te trainen waar de jongste spelers ook nog profijt van hebben (bijv. een overgang naar spitsen weer, maar dan wel beginnen met 19 jarigen en trainen op passen etc.). De oudere spelers (25-26 jaar) worden in dit seizoen verkocht.

Iemand nog commentaar/tips?
:o

Zo ver heb ik er echt nog nooit over nagedacht :D
F means you're fucked
pi_107118305
2-3 verloren uiteindelijk.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_107118311
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:55 schreef YUR het volgende:

[..]

jezus :')
tsja.. soms zit het heel erg tegen.. ik vind het bijna zielig dat ik hem volgende week ga aanpakken met mots en 253 (dus vrij aardige aanvalsratings)..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107118478
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:55 schreef maniack28 het volgende:
Lange termijn strategie
Zo lange termijn verder strategie uitgewerkt.... Voor diegenen die interesse hebben, ik zit nu in seizoen 3. Het doel was om vanaf scratch te beginnen (duh, nieuw team) en zelf een team bij elkaar te trainen. Ik train dus (doelbewust), niet echt voor winst.

Seizoen: skill, bijskill tussenseizoen (aantal trainees en leeftijd (percentage training dat ze krijgen)
Seizoen 1 t/m seizoen 3: scoren trainen, passen tussenseizoen (6 spitsen trainees van 17 jaar)
Seizoen 4 t/m seizoen 6: vleugelspel trainen, passen tussenseizoen (3 spitsen trainees van 20 jaar (66%), 2 vleugelspelers van 17 jaar (100%), 2 vleugelverdedigers van 20 jaar (50%), 1 popper (50%)
Seizoen 7 t/m seizoen 9: positiespel trainen, passen tussenseizoen (2 vleugelspelers van 20 jaar (50%), 4 middenvelders van 17 jaar (100%, 2 vleugelverdedigers van 23 jaar (50%), 2 poppers)

In al deze seizoenen worden de onbezette posities bezet door spelers met redelijk ervaring/goed leiderschap die voor minder dan 400k zijn aangeschaft. Deze zullen stijgen in ervaring en dan meer waard worden omdat ze gebruikt kunnen worden als future coach.

Resultaat aanvang seizoen 10

Keeper: kopen van opbrengsten

Centrale verdedigers
: (2x) kopen van opbrengsten

Vleugelverdedigers: (2x) 25-26 jaar, wereldklasse verdedigen, briljant vleugelspel, uitstekend passen, 2x koppen

Middenvelders: (3x) 20 jaar, wereldklasse positiespel, uitstekend passen, koppen

Vleugelspelers: (2x), 23 jaar, wereldklasse vleugelspel, briljant positiespel , uitstekend-formidabel passen, 1x onvoorspelbaar, 1x snel

Spitsen: (3x), 26 jaar, wereldklasse scoren, briljant vleugelspel, formidabel-uitmuntend passen, 2x koppen, 1x onvoorspelbaar

En daarna?
Meest voor de hand liggende is om in de seizoenen na seizoen 10/11 iets te trainen waar de jongste spelers ook nog profijt van hebben (bijv. een overgang naar spitsen weer, maar dan wel beginnen met 19 jarigen en trainen op passen etc.). De oudere spelers (25-26 jaar) worden in dit seizoen verkocht.

Iemand nog commentaar/tips?
Goed verhaal! :) Past bij 'het nieuwe Hattrick' denk ik. En je kunt het er nog redelijk ver mee schoppen denk ik.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_107118486
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:55 schreef maniack28 het volgende:
Lange termijn strategie
Zo lange termijn verder strategie uitgewerkt.... Voor diegenen die interesse hebben, ik zit nu in seizoen 3. Het doel was om vanaf scratch te beginnen (duh, nieuw team) en zelf een team bij elkaar te trainen. Ik train dus (doelbewust), niet echt voor winst.

Seizoen: skill, bijskill tussenseizoen (aantal trainees en leeftijd (percentage training dat ze krijgen)
Seizoen 1 t/m seizoen 3: scoren trainen, passen tussenseizoen (6 spitsen trainees van 17 jaar)
Seizoen 4 t/m seizoen 6: vleugelspel trainen, passen tussenseizoen (3 spitsen trainees van 20 jaar (66%), 2 vleugelspelers van 17 jaar (100%), 2 vleugelverdedigers van 20 jaar (50%), 1 popper (50%)
Seizoen 7 t/m seizoen 9: positiespel trainen, passen tussenseizoen (2 vleugelspelers van 20 jaar (50%), 4 middenvelders van 17 jaar (100%, 2 vleugelverdedigers van 23 jaar (50%), 2 poppers)

In al deze seizoenen worden de onbezette posities bezet door spelers met redelijk ervaring/goed leiderschap die voor minder dan 400k zijn aangeschaft. Deze zullen stijgen in ervaring en dan meer waard worden omdat ze gebruikt kunnen worden als future coach.

Resultaat aanvang seizoen 10

Keeper: kopen van opbrengsten

Centrale verdedigers
: (2x) kopen van opbrengsten

Vleugelverdedigers: (2x) 25-26 jaar, wereldklasse verdedigen, briljant vleugelspel, uitstekend passen, 2x koppen

Middenvelders: (3x) 20 jaar, wereldklasse positiespel, uitstekend passen, koppen

Vleugelspelers: (2x), 23 jaar, wereldklasse vleugelspel, briljant positiespel , uitstekend-formidabel passen, 1x onvoorspelbaar, 1x snel

Spitsen: (3x), 26 jaar, wereldklasse scoren, briljant vleugelspel, formidabel-uitmuntend passen, 2x koppen, 1x onvoorspelbaar

En daarna?
Meest voor de hand liggende is om in de seizoenen na seizoen 10/11 iets te trainen waar de jongste spelers ook nog profijt van hebben (bijv. een overgang naar spitsen weer, maar dan wel beginnen met 19 jarigen en trainen op passen etc.). De oudere spelers (25-26 jaar) worden in dit seizoen verkocht.

Iemand nog commentaar/tips?
zooo... je kijkt wel erg ver vooruit.. je gaat je hier ook aan houden?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 22 januari 2012 @ 22:04:40 #152
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_107118506
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:01 schreef YUR het volgende:

[..]

:o

Zo ver heb ik er echt nog nooit over nagedacht :D
Als je een effectief beleid wilt met (voor een groot deel) een eigen getraind team dan moet je wel. Ik kom natuurlijk ook van niks (3,5 seizoenen terug gestart), dus ik heb geen kapitaal om te besteden aan spelers. Ik denk dat deze methode sneller is dan steeds spelers kopen/verkopen, omdat je daarmee veel kapitaal verliest en je bent afhankelijk van de marktprijs. In mijn geval heb ik uiteindelijk slechts 3 spelers van de markt getrokken die ik niet zelf train (keeper + 2 centrale verdedigers).
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 22 januari 2012 @ 22:05:26 #153
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_107118571
quote:
11s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:04 schreef MrMoon het volgende:

[..]

zooo... je kijkt wel erg ver vooruit.. je gaat je hier ook aan houden?
Ik ga mijn best doen. Afgelopen 3 seizoenen is het in ieder geval gelukt (behoudens het feit dat ik soms toch spelers gekocht/verkocht heb en daarmee iets kapitaal verloren heb :P)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_107118626
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:05 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik ga mijn best doen. Afgelopen 3 seizoenen is het in ieder geval gelukt (behoudens het feit dat ik soms toch spelers gekocht/verkocht heb en daarmee iets kapitaal verloren heb :P)
ik zou het knap vinden.. ik zou dat niet kunnen..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107119000
2-4 verloren. Sta nu 2 punten voor op nr. 7.
Children of the night. What music they make.
pi_107119172
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:11 schreef DeHovenier het volgende:
2-4 verloren. Sta nu 2 punten voor op nr. 7.
dat is aan het einde van de rit voldoende ;)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 22 januari 2012 @ 22:15:18 #157
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_107119212
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:06 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik zou het knap vinden.. ik zou dat niet kunnen..
Ik heb weinig andere keus. Winstmarges zijn beroerd en spelers met de juiste specialiteit etc. zijn erg duur. De enige manier waarop ik binnen afzienbare tijd weer mee kan doen in de "top" is deze manier. Tenminste, dat hoop en denk ik...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_107119241
Possie gaat lekker btw:
quote:
2 - 0 Jozias van Groningen 48'
3 - 0 Jozias van Groningen 60'
5 - 0 Jozias van Groningen 70'


[ Bericht 9% gewijzigd door Gijs_ op 22-01-2012 22:26:37 ]
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_107122617
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:15 schreef Gijs_ het volgende:
Possie gaat lekker btw:

[..]

Hij heeft dan ook een paar toppers ;)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107122664
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:15 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik heb weinig andere keus. Winstmarges zijn beroerd en spelers met de juiste specialiteit etc. zijn erg duur. De enige manier waarop ik binnen afzienbare tijd weer mee kan doen in de "top" is deze manier. Tenminste, dat hoop en denk ik...
dat is waar, maar het is wel minder leuk denk ik..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 22 januari 2012 @ 23:35:15 #161
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_107123634
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 23:15 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dat is waar, maar het is wel minder leuk denk ik..
Minder leuk dan wat? Het scheelt wel een hoop tijd en frustratie vanwege het feit dat je niet zo bezig bent met skilltrades en hattrick dat niet werkt etc. etc.

Ik heb veel zin in komende seizoenen, dan train ik vleugelspel dus heb ik best veel vrijheid in de tacktiek. Kan zelfs 5-4-1 spelen en counteren ;) Enige nadeel is dat ik in die laatste 3 seizoenen nog die positiespel spelers moet optrainen en dan dus vast zit aan 3-5-2... misschien doe ik dat toch wel anders, we zien wel ;)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_107125130
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 23:35 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Minder leuk dan wat? Het scheelt wel een hoop tijd en frustratie vanwege het feit dat je niet zo bezig bent met skilltrades en hattrick dat niet werkt etc. etc.
maar alles ligt al zo vastgelegd, dat lijkt me minder leuk..
quote:
Ik heb veel zin in komende seizoenen, dan train ik vleugelspel dus heb ik best veel vrijheid in de tacktiek. Kan zelfs 5-4-1 spelen en counteren ;) Enige nadeel is dat ik in die laatste 3 seizoenen nog die positiespel spelers moet optrainen en dan dus vast zit aan 3-5-2... misschien doe ik dat toch wel anders, we zien wel ;)
vooral dat plezier vasthouden :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 23 januari 2012 @ 09:41:41 #163
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107130093
Ik heb echt niet genoeg geduld voor plannen die langer dan 2 uur vooruit kijken :P
F means you're fucked
pi_107130492
In mijn competitie is ook een bizarre wedstrijd gespeeld: 359165968
Uitslag 8-0

Thuis spelend team:
Verdediging: redelijk - uitmuntend - uitstekend
Middenveld: formidabel (58% balbezit!!!)
Aanval: redelijk - uitstekend - uitstekend

Uit spelend team:
Verdediging: uitstekend - wereldklasse - uitstekend
Middenveld: redelijk (42% balbezit!!!)
Aanval: uitmuntend - briljant - uitmuntend

Dit had echt wel 2-2 of 2-1 moeten worden...
pi_107130804
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 09:41 schreef YUR het volgende:
Ik heb echt niet genoeg geduld voor plannen die langer dan 2 uur vooruit kijken :P
Ik ben daar te wispelturig voor.. :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107130923
De enigste plannen die ik heb is dat ik korte pass blijf trainen.
pi_107131972
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 09:59 schreef Nixx- het volgende:
In mijn competitie is ook een bizarre wedstrijd gespeeld: 359165968
Uitslag 8-0

Thuis spelend team:
Verdediging: redelijk - uitmuntend - uitstekend
Middenveld: formidabel (58% balbezit!!!)
Aanval: redelijk - uitstekend - uitstekend

Uit spelend team:
Verdediging: uitstekend - wereldklasse - uitstekend
Middenveld: redelijk (42% balbezit!!!)
Aanval: uitmuntend - briljant - uitmuntend

Dit had echt wel 2-2 of 2-1 moeten worden...
:')

Het enige wat nooit aan hattrick verandert, de verbazing over vreemde uitslagen waarbij het middenveld een rol speelt.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_107132468
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:01 schreef Gijs_ het volgende:
Het enige wat nooit aan hattrick verandert, de verbazing over vreemde uitslagen waarbij het middenveld een rol speelt.
Het uitspelende team wilde MOTS spelen, maar had per ongeluk PIC ingesteld...
Ik moet volgende zondag tegen die knakker :(
pi_107134267
quote:
9s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:20 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Het uitspelende team wilde MOTS spelen, maar had per ongeluk PIC ingesteld...
Ik moet volgende zondag tegen die knakker :(
Dat is mooi zuur. :(

Lekker 'foutje' ook dan...
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_107134322
Moon en Drass, ik zit even in mijn farm te kijken. Die gaat inderdaad switchen naar vleugelspel. Voor jullie oke als ik dat afwissel met korte pass? 2/3 weken vleugelspel op 1 week korte pass?

Zowel Koenraad als Jozias zitten nu op matig passen.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_107134944
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:21 schreef Gijs_ het volgende:
Moon en Drass, ik zit even in mijn farm te kijken. Die gaat inderdaad switchen naar vleugelspel. Voor jullie oke als ik dat afwissel met korte pass? 2/3 weken vleugelspel op 1 week korte pass?

Zowel Koenraad als Jozias zitten nu op matig passen.
Lekker makkelijk zo'n trainingsfarm!
pi_107135343
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:21 schreef Gijs_ het volgende:
Moon en Drass, ik zit even in mijn farm te kijken. Die gaat inderdaad switchen naar vleugelspel. Voor jullie oke als ik dat afwissel met korte pass? 2/3 weken vleugelspel op 1 week korte pass?

Zowel Koenraad als Jozias zitten nu op matig passen.
3wk vleugelspel 1wk korte pass vind ik wel prima..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107137957
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:43 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Lekker makkelijk zo'n trainingsfarm!
Voor managers met familieteams is het handig ja. Je houdt een beetje de regie... daarvoor betaal je alleen vaak ook de prijs. :)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_107141047
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:27 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Voor managers met familieteams is het handig ja. Je houdt een beetje de regie... daarvoor betaal je alleen vaak ook de prijs. :)
maar we zijn er wel dankbaar voor.. maar kan ik dan ook eventueel nog een andere van Groningen kwijt bij possie?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 23 januari 2012 @ 15:51:52 #175
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107141106
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:50 schreef MrMoon het volgende:

[..]

maar we zijn er wel dankbaar voor.. maar kan ik dan ook eventueel nog een andere van Groningen kwijt bij possie?
Als ie op passen getraind moet worden, lukt dat misschien ook nog wel bij mij :)
F means you're fucked
pi_107141332
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:50 schreef MrMoon het volgende:

[..]

maar we zijn er wel dankbaar voor.. maar kan ik dan ook eventueel nog een andere van Groningen kwijt bij possie?
Hangt van de stats af en of ie getraind moet worden... Geld is er wel... :)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_107141956
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:51 schreef YUR het volgende:

[..]

Als ie op passen getraind moet worden, lukt dat misschien ook nog wel bij mij :)
bedankt voor het aanbod, maar ik zie mezelf eerder passen trainen dan vleugelspel.. :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107142000
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:57 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Hangt van de stats af en of ie getraind moet worden... Geld is er wel... :)
hoe bedoel je hangt van de stats af?
het is meer om te weten of ik op zoek kan naar een eventuele kandidaat.. :)
ik heb op het moment niks.. ik moet zelf eerst mn team maar weer aanvullen..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 23 januari 2012 @ 16:18:06 #179
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107142212
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:11 schreef MrMoon het volgende:

[..]

bedankt voor het aanbod, maar ik zie mezelf eerder passen trainen dan vleugelspel.. :)
Geen probleem hoor :)
F means you're fucked
pi_107142827
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:12 schreef MrMoon het volgende:

[..]

hoe bedoel je hangt van de stats af?
het is meer om te weten of ik op zoek kan naar een eventuele kandidaat.. :)
ik heb op het moment niks.. ik moet zelf eerst mn team maar weer aanvullen..
Nou, er zij natuurlijk al twee 100% plaatsen vergeven en aangezien Possie wat multiskillertjes in de maak heeft lopen is die andere plaats op zondag ook wel weg eigenlijk, tenzij je komt met een van Groningen van 19 met > wonderbaarlijk PM en al redelijk wing of zo. ;) Voor op de woensdag kan er nog wel één bij, maar dan moet er wel één weg eerst.

Verdedigers voor de 50% plaatsen zijn helemaal welkom, maar je zit zelf al krap in de verdedigers volgens mij ;)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_107143801
Kan het niet laten :P

Lange termijn plannen :9
pi_107144083
+ *O* Kampioenen! *O*
  maandag 23 januari 2012 @ 17:27:08 #183
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_107144646
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:10 schreef Drassss het volgende:
+ *O* Kampioenen! *O*
*O* Bijna kampioenen *O*
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_107147528
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:33 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Nou, er zij natuurlijk al twee 100% plaatsen vergeven en aangezien Possie wat multiskillertjes in de maak heeft lopen is die andere plaats op zondag ook wel weg eigenlijk, tenzij je komt met een van Groningen van 19 met > wonderbaarlijk PM en al redelijk wing of zo. ;) Voor op de woensdag kan er nog wel één bij, maar dan moet er wel één weg eerst.

Verdedigers voor de 50% plaatsen zijn helemaal welkom, maar je zit zelf al krap in de verdedigers volgens mij ;)
Haha ja redelijk krap.. maar dan wordt het niks, zulk goed van Groningen spul loopt er niet rond.. :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107147601
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:10 schreef Drassss het volgende:
+ *O* Kampioenen! *O*
dat zeg je dan ook niet even als we pm-en... Feli man! ^O^
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 23 januari 2012 @ 19:20:41 #186
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107148377
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:10 schreef Drassss het volgende:
+ *O* Kampioenen! *O*
Feli ^O^
F means you're fucked
  maandag 23 januari 2012 @ 19:37:51 #187
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107149082
Ik zie net dat buiten mijn trainer en mijn 3 FC's de oudste speler in de selectie van KKA slechts 24.032 jaar oud is. Toch nog een béétje goed bezig :)
F means you're fucked
pi_107149192
Beetje laat, maar RIP BamBerry.
  maandag 23 januari 2012 @ 19:40:47 #189
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107149215
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:40 schreef Drassss het volgende:
Beetje laat, maar RIP BamBerry.
GOALofsson is ook hard bezig een cultheld te worden ^O^
F means you're fucked
pi_107149271
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:40 schreef YUR het volgende:

[..]

GOALofsson is ook hard bezig een cultheld te worden ^O^
Ik zag het, wat een klasbak!
  maandag 23 januari 2012 @ 19:42:27 #191
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107149297
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:41 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik zag het, wat een klasbak!
Welkom terug :P
F means you're fucked
pi_107149381
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef YUR het volgende:

[..]

Welkom terug :P
:P
pi_107149410
Zaadspel is zonder Fok! geen drol aan :P vandaar.
  maandag 23 januari 2012 @ 19:45:43 #194
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107149474
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef Drassss het volgende:
Zaadspel is zonder Fok! geen drol aan :P vandaar.
Terwijl Fok!-Hattrick toch ook duidelijk betere tijden heeft gekend :Y
F means you're fucked
pi_107149529
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Terwijl Fok!-Hattrick toch ook duidelijk betere tijden heeft gekend :Y
True true.. ach al zijn het maar 5/6 posters die je vaak zit. Vaak is de sfeer nog best aardig

Dat in je eentje naar je wedstrijd kijken is ook behoorlijk suf..
  maandag 23 januari 2012 @ 19:47:35 #196
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107149576
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:46 schreef Drassss het volgende:

[..]

True true.. ach al zijn het maar 5/6 posters die je vaak zit. Vaak is de sfeer nog best aardig

Dat in je eentje naar je wedstrijd kijken is ook behoorlijk suf..
Gewoon niet kijken :P
F means you're fucked
pi_107149633
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:47 schreef YUR het volgende:

[..]

Gewoon niet kijken :P
En dan het kampioenschap missen? :P Mhaw, als er niks anders valt te geilen dan maar op mijn ht-team :') :') :')
  maandag 23 januari 2012 @ 19:50:12 #198
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107149709
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:48 schreef Drassss het volgende:

[..]

En dan het kampioenschap missen? :P Mhaw, als er niks anders valt te geilen dan maar op mijn ht-team :') :') :')
:D
F means you're fucked
pi_107149744
Zo, heb even het niveau omlaag getrokken. Voelt goed :P
  maandag 23 januari 2012 @ 19:51:10 #200
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107149759
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:50 schreef Drassss het volgende:
Zo, heb even het niveau omlaag getrokken. Voelt goed :P
Alsof je niet bent weggeweest he?
F means you're fucked
pi_107149771
quote:
11s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:01 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dat zeg je dan ook niet even als we pm-en... Feli man! ^O^
Ik dacht, die heeft vast wel mijn persbericht gelezen. Niet dus :N
pi_107150059
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:51 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik dacht, die heeft vast wel mijn persbericht gelezen. Niet dus :N
excuses, ik zat op mn werk even via de telefoon te pm-en.. :@
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107150146
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:57 schreef MrMoon het volgende:

[..]

excuses, ik zat op mn werk even via de telefoon te pm-en.. :@
Toch bedankt ;) Op naar de V!
  maandag 23 januari 2012 @ 19:59:28 #204
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107150164
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:59 schreef Drassss het volgende:

[..]

Toch bedankt ;) Op naar de V!
Je bent welkom in V.160 hoor :Y
F means you're fucked
pi_107150221
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:59 schreef YUR het volgende:

[..]

Je bent welkom in V.160 hoor :Y
Dacht ik al.. vrees alleen dat ik dan klop ga krijgen.
  maandag 23 januari 2012 @ 20:01:02 #206
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107150248
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:00 schreef Drassss het volgende:

[..]

Dacht ik al.. vrees alleen dat ik dan klop ga krijgen.
Ik denk dat je prima kunt overleven :Y
F means you're fucked
pi_107150348
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:01 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik denk dat je prima kunt overleven :Y
Snel even gekeken.. nummer 6/7/8 zou ik wel kunnen pakken inderdaad. Ik ga ook nog een topspits kopen overmorgen, 293115238 dus dan ga ik helemaal lekkere aanvalsratings halen wanneer ik 3-4-3 kan gaan spelen.
  maandag 23 januari 2012 @ 20:03:48 #208
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107150404
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:02 schreef Drassss het volgende:

[..]

Snel even gekeken.. nummer 6/7/8 zou ik wel kunnen pakken inderdaad. Ik ga ook nog een topspits kopen overmorgen, 293115238 dus dan ga ik helemaal lekkere aanvalsratings halen wanneer ik 3-4-3 kan gaan spelen.
Mooie spits inderdaad! Jammer dat ie geen spec heeft, maar met een familieteam mag je hier best wel blij mee zijn :)
F means you're fucked
pi_107150635
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:03 schreef YUR het volgende:

[..]

Mooie spits inderdaad! Jammer dat ie geen spec heeft, maar met een familieteam mag je hier best wel blij mee zijn :)
Ja, dat zou het helemaal afmaken. Achja, kan niet alles hebben :)
  maandag 23 januari 2012 @ 20:08:01 #210
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107150668
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:07 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ja, dat zou het helemaal afmaken. Achja, kan niet alles hebben :)
Jammer dat je die er niet bij kunt trainen :P
F means you're fucked
pi_107150684
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:08 schreef YUR het volgende:

[..]

Jammer dat je die er niet bij kunt trainen :P
Zou wat zijn :P
  maandag 23 januari 2012 @ 20:24:29 #212
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107151508
Ik zit me alweer te bedenken wat ik eens zal gaan doen met mn team :')
F means you're fucked
pi_107151671
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:24 schreef YUR het volgende:
Ik zit me alweer te bedenken wat ik eens zal gaan doen met mn team :')
Nou brand los..
  maandag 23 januari 2012 @ 20:28:17 #214
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107151709
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:27 schreef Drassss het volgende:

[..]

Nou brand los..
Ben nog druk aan het nadenken :')
F means you're fucked
pi_107152174
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef YUR het volgende:

[..]

Ben nog druk aan het nadenken :')
Koffie Flap, Koffie!
  maandag 23 januari 2012 @ 20:35:21 #216
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107152209
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef Drassss het volgende:

[..]

Koffie Flap, Koffie!
Da's verdikke niet eens een slecht idee!
F means you're fucked
pi_107152444
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:07 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ja, dat zou het helemaal afmaken. Achja, kan niet alles hebben :)
dan heb ik mooi mazzel met mn 3 snelle spitsen :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107152660
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:39 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dan heb ik mooi mazzel met mn 3 snelle spitsen :P
Kan je wel zeggen ja! Ik heb gelukkig achterin wel wat krachtige/snelle rondlopen en op het middenveld krachtig & technisch.. Moet wel zeggen dat ik geen enkele event heb gehad dit seizoen!
pi_107152946
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:41 schreef Drassss het volgende:

[..]

Kan je wel zeggen ja! Ik heb gelukkig achterin wel wat krachtige/snelle rondlopen en op het middenveld krachtig & technisch.. Moet wel zeggen dat ik geen enkele event heb gehad dit seizoen!
ik heb:
Verdediging: 1x krachtig
Vleugels: 3x snel, 1x technisch
Middenveld: 1x snel, 1x technisch, 1x koppen, 1x krachtig
Aanval: 3x snel

Hmmz.. ik heb erg veel spelers met specialiteiten zie ik :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 23 januari 2012 @ 20:50:44 #220
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107153175
Met passen trainen kan er dus wel prima winst gemaakt worden op korte termijn. Uit de passen-fed:
quote:
Niels Lyhne (316813848)

1. Gekocht hoofdskill = wonderbaarlijk pm
2. Gekocht passenskill = matig
3. geen Specialty
4. Leeftijd - 19
5. Aankoopprijs 1.592k
6. Verkocht hoofdskill idem
7. Verkocht passenskill = uitstekend
8. Verkoopprijs netto = 2.079k
9. Gemaakte winst = 487k
10. Aantal trainingsweken bij team = 9
11. Winst per trainingsweek = 54k
12. geen overige opmerkingen

Jörg Gaßdorf (323941530)

1. Gekocht hoofdskill = formidabel pm
2. Gekocht passenskill = zwak
3. geen Specialty
4. Leeftijd - 19 bij aankoop, 20 bij verkoop
5. Aankoopprijs 199k
6. Verkocht hoofdskill idem
7. Verkocht passenskill = uitstekend
8. Verkoopprijs netto = 581k
9. Gemaakte winst = 382k
10. Aantal trainingsweken bij team = 12,5
11. Winst per trainingsweek = 30k
12. geen overige opmerkingen
F means you're fucked
pi_107153195
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:47 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik heb:
Verdediging: 1x krachtig
Vleugels: 3x snel, 1x technisch
Middenveld: 1x snel, 1x technisch, 1x koppen, 1x krachtig
Aanval: 3x snel

Hmmz.. ik heb erg veel spelers met specialiteiten zie ik :P
Zijn dat ook allemaal toppers, lees A-spelers? :P
pi_107153413
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:51 schreef Drassss het volgende:

[..]

Zijn dat ook allemaal toppers, lees A-spelers? :P
A spelers:
Verdediging: 1x krachtig
Vleugel: 2x Snel
Middenveld: 1x koppen en 1x krachtig
Aanval: 2x snel (bij 352) of 3x snel (bij 253)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107153570
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:54 schreef MrMoon het volgende:

[..]

A spelers:
Verdediging: 1x krachtig
Vleugel: 2x Snel
Middenveld: 1x koppen en 1x krachtig
Aanval: 2x snel (bij 352) of 3x snel (bij 253)
Lekker hoor ^O^
pi_107153590
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:57 schreef Drassss het volgende:

[..]

Lekker hoor ^O^
Ja nu ik er zo naar kijk, kan ik ook best wel eens creatief spel toepassen.. :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107153597
Volgend seizoen gaat toch de 100% clubtrouw bonus in? (momenteel zit hij nog op 50%
pi_107153630
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:58 schreef Drassss het volgende:
Volgend seizoen gaat toch de 100% clubtrouw bonus in? (momenteel zit hij nog op 50%)
jep.. :Y
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107153672
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:58 schreef MrMoon het volgende:

[..]

jep.. :Y
Kijk, dat is nog eens goed nieuws :)
pi_107153723
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef Drassss het volgende:

[..]

Kijk, dat is nog eens goed nieuws :)
inderdaad.. hopelijk stijgen mn nieuwe talentjes een beetje snel.. en ik kan er op zich nog wel een gebruiken.. een van die vleugelspelers is namelijk echt opvulling..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 23 januari 2012 @ 21:01:25 #229
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107153804
Gaat die clubtrouwellende nog meer meetellen? :o

Dan heeft een plan als dat van maniack écht veel zin :Y
F means you're fucked
pi_107153875
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:01 schreef YUR het volgende:
Gaat die clubtrouwellende nog meer meetellen? :o

Dan heeft een plan als dat van maniack écht veel zin :Y
klopt, dat gaat dan echt heel goed uitpakken..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107154497
Vergeet niet dat je binnen no-time wel op niveau zit van lvl 14/15 dat het clubtrouw verschil ook weer nihil is geworden.
  maandag 23 januari 2012 @ 21:13:14 #232
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107154646
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:11 schreef Drassss het volgende:
Vergeet niet dat je binnen no-time wel op niveau zit van lvl 14/15 dat het clubtrouw verschil ook weer nihil is geworden.
Ik heb echt geen idee hoe snel dat gaat...zijn daar al cijfers over bekend?
F means you're fucked
pi_107154681
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:11 schreef Drassss het volgende:
Vergeet niet dat je binnen no-time wel op niveau zit van lvl 14/15 dat het clubtrouw verschil ook weer nihil is geworden.
er blijven natuurlijk altijd mensen die wel willen blijven handelen.. tegen beter weten in..

en je zult toch af en toe je spelers moeten vervangen..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107154779
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:13 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee hoe snel dat gaat...zijn daar al cijfers over bekend?
volgens mij duurt het ongeveer 3 seizoenen voordat iemand van rampzalig op goddelijk zit..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107154799
True true, het verschil merk je wel. In 3 seizoenen zit een speler op goddelijk clubtrouw.

Edit: Ja 3 seizoenen en de eerste paar levels, laten we zeggen tot en met uitmuntend gaat het behoorlijk rap...
pi_107154851
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:15 schreef Drassss het volgende:
True true, het verschil merk je wel. In 3 seizoenen zit een speler op goddelijk clubtrouw.

Edit: Ja 3 seizoenen en de eerste paar levels, laten we zeggen tot en met uitmuntend gaan behoorlijk rap...
het gaat sowieso wel redelijk rap..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 23 januari 2012 @ 21:16:55 #237
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107154887
Ik vind 3 seizoenen eigenlijk best lang :+
F means you're fucked
pi_107154944
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:16 schreef YUR het volgende:
Ik vind 3 seizoenen eigenlijk best lang :+
Voor passingteams is 3 seizoenen behoorlijk ja. Die moeten toch als ze 20 jarige kopen rond hun 26ste weer gaan verkopen.
  maandag 23 januari 2012 @ 21:18:51 #239
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107155028
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef Drassss het volgende:

[..]

Voor passingteams is 3 seizoenen behoorlijk ja. Die moeten toch als ze 20 jarige kopen rond hun 26ste weer gaan verkopen.
Whut?
Bij mij zijn ze al oud als ze 24 zijn....dan moeten ze echt de deur uit :D
F means you're fucked
pi_107155070
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Whut?
Bij mij zijn ze al oud als ze 24 zijn....dan moeten ze echt de deur uit :D
Ja, dat bedoel ik dus. Ergens tussen 24/26 is het eigenlijk inderdaad* :P
  maandag 23 januari 2012 @ 21:20:08 #241
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107155119
Nja, ik zie wel hoe het allemaal gaat lopen. Ik moet natuurlijk wel wat ter verbetering overhouden he, anders is er geen reet aan :P
F means you're fucked
pi_107155299
Een team zonder manager kan geen "botje" worden in het seizoen zelf he?
pi_107155331
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:22 schreef Drassss het volgende:
Een team zonder manager kan geen "botje" worden in het seizoen zelf he?
alleen in week 8 gedurende het seizoen dan... ;)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 23 januari 2012 @ 21:25:10 #244
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107155444
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef MrMoon het volgende:

[..]

alleen in week 8 gedurende het seizoen dan... ;)
Dat dus. In een tussenseizoen en midden in een seizoen
F means you're fucked
pi_107155499
Zuur, anders had ik in de laatste wedstrijd nog even een 10-knaller kunnen fixen :P
pi_107155559
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef Drassss het volgende:
Zuur, anders had ik in de laatste wedstrijd nog even een 10-knaller kunnen fixen :P
haha ach als je maar wint toch?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107155608
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:27 schreef MrMoon het volgende:

[..]

haha ach als je maar wint toch?
Uiteraard, maar ik zie liever nog wat goals van wat Prentjes ;)
pi_107155664
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:27 schreef Drassss het volgende:

[..]

Uiteraard, maar ik zie liever nog wat goals van wat Prentjes ;)
jij ziet alleen maar goals van Prentjes van jouw kant als het goed is... :')
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107156128
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:18 schreef YUR het volgende:

Whut?
Bij mij zijn ze al oud als ze 24 zijn....dan moeten ze echt de deur uit :D
+1
pi_107159620
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:58 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Ja nu ik er zo naar kijk, kan ik ook best wel eens creatief spel toepassen.. :P
Nadeel is alleen dat je daar met zoveel krachtig weinig aan hebt qua SE´s, of ben ik nou gek?
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_107163051
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:30 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Nadeel is alleen dat je daar met zoveel krachtig weinig aan hebt qua SE´s, of ben ik nou gek?
Ik heb 5x snel en 2x krachtig.. ik zal toch wel veel snel se's hebben dan?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107168893
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:36 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Ik heb 5x snel en 2x krachtig.. ik zal toch wel veel snel se's hebben dan?
Als het niet regent en je tegenstander er weinig snel tegenover heeft staan, dan zou het wel eens goed kunnen uitpakken. Ik vind het altijd moeilijk in te schatten wanneer het die bijna 7% minder verdedigen waard is.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_107169369
:D

Een jeugdspeler van mij heeft als maximum skills goed scoren en redelijk passen.
De speler was uitgetraint in scoren, maar de huidige level van passen was tot op heden onbekend ondanks dat ik een paar keer korte pass als primaire training heb gehad.
Vandaag heb ik een wedstrijd gespeeld en daarna heb ik hem gepromoveerd met een leeftijd van 17 +1 dag.
Wat blijkt; Hij heeft redelijk passen!
Woensdag doet hij ook mee in de vriendschappelijke.
Ik twijfel alleen nog wel of ik hem gelijk moet verkopen of doortrainen op passen.
pi_107169370
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 08:50 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Als het niet regent en je tegenstander er weinig snel tegenover heeft staan, dan zou het wel eens goed kunnen uitpakken. Ik vind het altijd moeilijk in te schatten wanneer het die bijna 7% minder verdedigen waard is.
ach ja, kan er altijd mee experimenteren..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107169737
Tijd voor een rondje systeem of er nieuwe Prentjes bij zijn gekomen...
  dinsdag 24 januari 2012 @ 10:33:27 #256
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_107171116
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 09:39 schreef Drassss het volgende:
Tijd voor een rondje systeem of er nieuwe Prentjes bij zijn gekomen...
Have fun :P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_107172290
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 10:33 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Have fun :P
1tje gevonden :P
  dinsdag 24 januari 2012 @ 11:10:25 #258
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107172316
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:09 schreef Drassss het volgende:

[..]

1tje gevonden :P
Bruikbaar?
F means you're fucked
pi_107172362
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:10 schreef YUR het volgende:

[..]

Bruikbaar?
Nouja het is een 17 jarige met 1300 TSI & 350 loon dus dat ziet er best aardig uit. Even wachten wat de manager te zeggen heeft :)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 11:13:53 #260
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107172427
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:11 schreef Drassss het volgende:

[..]

Nouja het is een 17 jarige met 1300 TSI & 350 loon dus dat ziet er best aardig uit. Even wachten wat de manager te zeggen heeft :)
Nouja, als 'ie geen keeper is....is 'ie niet verkeerd :)
F means you're fucked
pi_107172444
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:13 schreef YUR het volgende:

[..]

Nouja, als 'ie geen keeper is....is 'ie niet verkeerd :)
Met 350 loon zou dat niet mogen :P
pi_107172524
Ik zit me te bedenken dat ik eigenlijk nooit naar de namen van de jeugdspelers kijk die ik op zondag beoordeel of ze bij mijn selectie mogen komen.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 11:18:32 #263
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107172579
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:17 schreef Nixx- het volgende:
Ik zit me te bedenken dat ik eigenlijk nooit naar de namen van de jeugdspelers kijk die ik op zondag beoordeel of ze bij mijn selectie mogen komen.
Dat zat ik me gisteren ook te bedenken :D

Sterker nog, ik ken geloof ik maar 1 of 2 namen van mijn jeugdteam uit mijn hoofd :P
F means you're fucked
pi_107172631
Schande! Stel je eens voor hoeveel " Prent of Van Groningen" er wel niet ontslagen zijn :P

Ik kijk nu altijd eerst naar de naam ipv van zijn vaardigheden :') :')
pi_107172677
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:18 schreef YUR het volgende:
Dat zat ik me gisteren ook te bedenken :D

Sterker nog, ik ken geloof ik maar 1 of 2 namen van mijn jeugdteam uit mijn hoofd :P
Ik maar 1.
Dat is mijn huidige nummer 1 trainee:

Kees van der Belt
15 jaar en 94 dagen (SNEL)

Positiespel max matig
Vleugelspel redelijk/uitstekend
Passen slecht/slecht (klaar)
Scoren matig/goed
pi_107172692
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:19 schreef Drassss het volgende:
Schande! Stel je eens voor hoeveel " Prent of Van Groningen" er wel niet ontslagen zijn :P

Ik kijk nu altijd eerst naar de naam ipv van zijn vaardigheden :') :')
Niet ontslagen hoor, gewoon simpelweg niet aangenomen.
pi_107172800
Het zou idd bij mij ook zomaar kunnen dat ik Prentjes of van Groningens heb afgewezen.

Misschien dat als ik er wel op ga letten ik iets minder hoef af te wijzen, krijg alleen maar bagger aangeboden de laatste tijd :P Moet het nu doen met een potentieel goed keepertje. Dat ik zijn naam weet komt door een waailap in mijn selectie met dezelfde achternaam, ook uit eigen jeugd gekomen ooit.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_107172859
Het is wel het ultieme wat ik zou willen krijgen, een Prentje in mijn eigen jeugd :D
pi_107172942
Supporter loopt morgen af... toch weer die twijfel...
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 11:30:32 #270
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107172961
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:29 schreef Gijs_ het volgende:
Supporter loopt morgen af... toch weer die twijfel...
Voor mij is het duidelijk, ik verleng niet meer :)
F means you're fucked
pi_107172987
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:30 schreef YUR het volgende:

[..]

Voor mij is het duidelijk, ik verleng niet meer :)
+1, hier nog een maandje en dan is het ook voorbij met de persberichten..
  dinsdag 24 januari 2012 @ 11:32:55 #272
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_107173030
quote:
Je bent Hattrick Supporter tot 22-04-2012 10:42.
Nog 3 maandjes
F means you're fucked
pi_107173072
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:31 schreef Drassss het volgende:

[..]

+1, hier nog een maandje en dan is het ook voorbij met de persberichten..
Eigenlijk is het enige wat ik ook functioneel gebruik de rugnummers en spelerscategorieën, om wat orde in de chaos te scheppen. De rest is allemaal foxtrick.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_107173088
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:30 schreef YUR het volgende:
Voor mij is het duidelijk, ik verleng niet meer :)
Ik verleng ook niet meer. Mijn abbo loopt gelukkig nog tot juni door.
pi_107173103
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:34 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Eigenlijk is het enige wat ik ook functioneel gebruik de rugnummers en spelerscategorieën, om wat orde in de chaos te scheppen. De rest is allemaal foxtrick.
Tja die bookmarks zijn voor mij ontzettend handig.. Zonder die dingen kan ik eigenlijk mijn team niet runnen :P
pi_107173359
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:34 schreef Gijs_ het volgende:
Eigenlijk is het enige wat ik ook functioneel gebruik de rugnummers en spelerscategorieën, om wat orde in de chaos te scheppen. De rest is allemaal foxtrick.
De pest is dat ik wel een hoop van mijn supporter gebruik maak:
- Bookmarks
- Persberichten
- Fora (vooral passen en Het Oranje Gevoel)
- Automatisch friendly regelen
- Hot listen
- Logo
- Rugnummers
- 5 zoekresultaten voor transfers
- Wedstrijd tenue (Occupy Hattrick!)
pi_107173671
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:43 schreef Nixx- het volgende:

[..]

De pest is dat ik wel een hoop van mijn supporter gebruik maak:
- Bookmarks
- Persberichten
- Fora (vooral passen en Het Oranje Gevoel)
- Automatisch friendly regelen
- Hot listen
- Logo
- Rugnummers
- 5 zoekresultaten voor transfers
- Wedstrijd tenue (Occupy Hattrick!)
Logo en zo gebruik ik ook wel, maar niet zó functioneel.

Daarom hink ik altijd een beetje op twee benen, Ik gebruik vrij weinig, aan de andere blijft het een leuk spelletje én het enige spel wat ik speel eigenlijk. Een kleine bijdrage vind ik niet erg, ze maken het alleen wel een beetje te bont de afgelopen jaren...
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_107173884
Jep, dit is geen bijdrage meer....
pi_107175740
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:27 schreef Drassss het volgende:
Het is wel het ultieme wat ik zou willen krijgen, een Prentje van Groningen in mijn eigen jeugd :D
O-)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107175778
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:35 schreef Drassss het volgende:

[..]

Tja die bookmarks zijn voor mij ontzettend handig.. Zonder die dingen kan ik eigenlijk mijn team niet runnen :P
dat dus.. en ik weet hoe 'goed' ik ben in het bijhouden van Excel documentjes.. :')
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107175825
ik zit even snel te kijken, maar supporter kost nu nog 34,80 euro.. en nog geen 44 euro..
betekent dit dan dat de prijsstijging nog niet is doorgevoerd of helemaal van de baan is?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107175959
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 12:58 schreef MrMoon het volgende:
ik zit even snel te kijken, maar supporter kost nu nog 34,80 euro.. en nog geen 44 euro..
betekent dit dan dat de prijsstijging nog niet is doorgevoerd of helemaal van de baan is?
De prijsstijging is door de protesten uitgesteld voor een bepaalde tijd.
pi_107176195
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:02 schreef Nixx- het volgende:

[..]

De prijsstijging is door de protesten uitgesteld voor een bepaalde tijd.
en terecht.. mijn supporterschap loopt binnenkort af, misschien toch maar een jaartje er aan vastplakken..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107176222
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:08 schreef MrMoon het volgende:
en terecht.. mijn supporterschap loopt binnenkort af, misschien toch maar een jaartje er aan vastplakken..
Moet je wel S.T.O.P. bedanken!
pi_107176333
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:09 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Moet je wel S.T.O.P. bedanken!
S.T.O.P. ?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107176392
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 12:56 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dat dus.. en ik weet hoe 'goed' ik ben in het bijhouden van Excel documentjes.. :')
Dat is gewoon niet te doen.. elke 3 dagen checken of al die gasten op de tl zijn gekomen. Nee, zo gek ben ik ZELFS niet. :P
pi_107176448
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:13 schreef Drassss het volgende:

[..]

Dat is gewoon niet te doen.. elke 3 dagen checken of al die gasten op de tl zijn gekomen. Nee, zo gek ben ik ZELFS niet. :P
precies :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107176479
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:12 schreef MrMoon het volgende:
S.T.O.P. ?
Federatie Stop The Overdone Prices
pi_107176481
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:15 schreef MrMoon het volgende:

[..]

precies :P
Ik vrees dat dan het familieteam principe voorbij is..
pi_107176640
Oh mijn net gevonden nieuwe Prent komt meteen op de TL _O_

Het is zelfs nog een behoorlijk talentje ook:

quote:
Koost Prent 17j 42 dagen

Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 3/20 slecht
pi_107176708
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:19 schreef Drassss het volgende:
Oh mijn net gevonden nieuwe Prent komt meteen op de TL _O_

Het is zelfs nog een behoorlijk talentje ook:
Ziet er leuk uit. Gaat hij getraint worden?
pi_107176763
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:16 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Federatie Stop The Overdone Prices
ohw ken ik niet eens.. :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:16 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik vrees dat dan het familieteam principe voorbij is..
ja dan wordt het wel heel lastig om het nog in stand te houden..
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:19 schreef Drassss het volgende:
Oh mijn net gevonden nieuwe Prent komt meteen op de TL _O_

Het is zelfs nog een behoorlijk talentje ook:

[..]

dat is inderdaad niet verkeerd.. ^O^
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107176791
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:21 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit. Gaat hij getraint worden?
Ja.. ik ben nu aan het uitvogelen wat ik ga doen. Ik train zelf positiespel, maar heb eigenlijk alleen LM/RM plekken over.. Even bekijken.
pi_107176886
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:24 schreef Drassss het volgende:
Ja.. ik ben nu aan het uitvogelen wat ik ga doen. Ik train zelf positiespel, maar heb eigenlijk alleen LM/RM plekken over.. Even bekijken.
Ik ken nog wel een team dat een plekje vrij heeft...
5% conditie + positiespel
pi_107177009
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:24 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ja.. ik ben nu aan het uitvogelen wat ik ga doen. Ik train zelf positiespel, maar heb eigenlijk alleen LM/RM plekken over.. Even bekijken.
misschien kun je wat schuiven met je eigen talentjes..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_107177080
Begrijp ik, alleen moet ik ook opletten dat ik die gasten gewoon terug kan kopen. Ik maak wel winsten op mijn trainees en resultaten, maar de miljoenen heb ik ook niet meer in kas natuurlijk ;)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 13:35:36 #297
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_107177197
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:08 schreef MrMoon het volgende:

[..]

en terecht.. mijn supporterschap loopt binnenkort af, misschien toch maar een jaartje drie jaar er aan vastplakken..
Heb ik ook gedaan :@

Edit:

quote:
Je bent Hattrick Supporter tot 15-03-2015 22:21.
:P

[ Bericht 16% gewijzigd door NelisZ op 24-01-2012 13:43:44 ]
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_107177504
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:35 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan :@
Voor maar liefst 3 jaar?!?!
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 13:45:14 #299
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_107177585
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:43 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Voor maar liefst 3 jaar?!?!
Jep, zie boven ;)

Ik deed het net voor de geplande prijsverhoging. Daarna kreeg ik de kans nog wel om het terug te draaien omdat de prijsverhoging werd uitgesteld, maar ik vind het wel prima zo. Heb nog genoeg plezier in het spelletje en verwacht dat dat nog wel even zo blijft!
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_107177645
Plezier is er hier ook wel.. zeker nu het plan aardig aan het werken is.
pi_107177650
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:45 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Jep, zie boven ;)

Ik deed het net voor de geplande prijsverhoging. Daarna kreeg ik de kans nog wel om het terug te draaien omdat de prijsverhoging werd uitgesteld, maar ik vind het wel prima zo. Heb nog genoeg plezier in het spelletje en verwacht dat dat nog wel even zo blijft!
zoo.. 3 jaar is wel wat lang.. ik verleng meestal met 3 maanden.. :')
maar wil er als ik verleng sowieso nog wel een jaartje aan vastplakken ivm geplande prijsstijging..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')