abonnement Unibet Coolblue
pi_106948439
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 13:48 schreef MrMoon het volgende:

[..]

[..]

een trainingsswitch kan op zich wel voldoende zijn om het roer om te gooien.. wat train je op dit moment?
Verdedigen nog steeds :') Omdat ik weigerde spelers die ik vanaf hun 17de trainde te verkopen voor een habbekrats.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_106948504
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 13:56 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Verdedigen nog steeds :') Omdat ik weigerde spelers die ik vanaf hun 17de trainde te verkopen voor een habbekrats.
_O-

hoe oud zijn je verdedigers inmiddels? op welk niveau zitten ze? kunnen ze geen passen training gebruiken of vleugelspel? dan hoef je ze ook nog niet te verkopen.. :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_106948709
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 13:58 schreef MrMoon het volgende:

[..]

_O-

hoe oud zijn je verdedigers inmiddels? op welk niveau zitten ze? kunnen ze geen passen training gebruiken of vleugelspel? dan hoef je ze ook nog niet te verkopen.. :)
4 keer bovennatuurlijk, 1 keer reusachtig staat op de lijst.

Naar verloop van tijd heb ik nog twee jongere trainees gehaald, die zitten inmiddels op wonderbaarlijk en briljant en brengen samen ~2,5 miljoen op (spul om te verkopen bij een switch). Verder train ik nog mijn keeper naar briljant verdedigen (met bovennatuurlijk keepen en goed SH) en heb ik nog een middenvelder lopen met verdedigen, die kan er bij een switch overigens ook uit en zou nu ~4 miljoen op leveren.

Als ik die reusachtig ook weet te verpatsen voor ~2,5 miljoen heb ik dus wat ruimte, ~9 miljoen, als ik daadwerkelijk ga switchen en die anderen ook verpats. Daar moet ik dan wel twee middenvelders voor terughalen sowieso...
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_106948833
Die vier bovennatuurlijke verdedigers zouden inderdaad leuk zijn om op passen te trainen. Ik zit echter nog met het 'probleem' dat ik mijn aanval en één vleugelzijde ook wil verjongen, dat gaat me ook nog wat geld kosten.

Korte passen trainen zou dan zin hebben áls ik bijvoorbeeld uit de beker ben en die verdedigers op woensdag lekker op posities te zetten waar ze niks van bakken. Aan de andere kant, als ik de laatste ontwikkelingen bij YUR zie levert passen ook niet heel veel op.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_106948897
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:02 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

4 keer bovennatuurlijk, 1 keer reusachtig staat op de lijst.

Naar verloop van tijd heb ik nog twee jongere trainees gehaald, die zitten inmiddels op wonderbaarlijk en briljant en brengen samen ~2,5 miljoen op (spul om te verkopen bij een switch). Verder train ik nog mijn keeper naar briljant verdedigen (met bovennatuurlijk keepen en goed SH) en heb ik nog een middenvelder lopen met verdedigen, die kan er bij een switch overigens ook uit en zou nu ~4 miljoen op leveren.

Als ik die reusachtig ook weet te verpatsen voor ~2,5 miljoen heb ik dus wat ruimte, ~9 miljoen, als ik daadwerkelijk ga switchen en die anderen ook verpats. Daar moet ik dan wel twee middenvelders voor terughalen sowieso...
wat zou je dan willen trainen? en wil je de verdedigers die je behoudt op een bijstat gaan trainen?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_106948934
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:04 schreef Gijs_ het volgende:
Die vier bovennatuurlijke verdedigers zouden inderdaad leuk zijn om op passen te trainen. Ik zit echter nog met het 'probleem' dat ik mijn aanval en één vleugelzijde ook wil verjongen, dat gaat me ook nog wat geld kosten.

Korte passen trainen zou dan zin hebben áls ik bijvoorbeeld uit de beker ben en die verdedigers op woensdag lekker op posities te zetten waar ze niks van bakken. Aan de andere kant, als ik de laatste ontwikkelingen bij YUR zie levert passen ook niet heel veel op.
nee, ik zou dan eerder voor vleugelspel gaan..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_106949011
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:06 schreef MrMoon het volgende:

[..]

nee, ik zou dan eerder voor vleugelspel gaan..
Nadeel is dat er geen [snelle] jongens tussen mijn verdedigers zitten. En wat moet ik in godsnaam met die halve plaatsen... :P

Overal zitten teveel 'maar...' aan :')
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_106949049
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:08 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Nadeel is dat er geen [snelle] jongens tussen mijn verdedigers zitten. En wat moet ik in godsnaam met die halve plaatsen... :P

Overal zitten teveel 'maar...' aan :')
ga je spitsen trainen :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_106949388
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:09 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ga je spitsen trainen :P
Hmmmmm, als ik toch een deel van mijn aanval, middenveld en één vleugelspeler moet vervangen... als ik in mijn zoekprofiel van tDFW de PM en scoren stats eens omdraai... met scoren trainen in mijn achterhoofd... misschien kom ik dan op leuke ideeën! :)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_106949514
quote:
3s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:16 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Hmmmmm, als ik toch een deel van mijn aanval, middenveld en één vleugelspeler moet vervangen... als ik in mijn zoekprofiel van tDFW de PM en scoren stats eens omdraai... met scoren trainen in mijn achterhoofd... misschien kom ik dan op leuke ideeën! :)
heb je in ieder geval een startpunt om er achter te komen wat je met je team wilt gaan doen.. :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_106950014
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:19 schreef MrMoon het volgende:

[..]

heb je in ieder geval een startpunt om er achter te komen wat je met je team wilt gaan doen.. :)
Misschien is scoren nog wel een idee ook. Drie 'kale' scoren spelers halen met wat passen en een specialiteit. En dan daarnaast bijvoorbeeld twee spelers met veel PM i.c.m. [technisch] of [snel] en een winger met [snel], alle drie met ~uitstekend scoren.

Dan kun je ook nog redelijk presteren en het lijkt financieel nog niet eens heel onmogelijk. :9 Wel allemaal trainees van rond de 21/22 dan.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_106950478
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:33 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Misschien is scoren nog wel een idee ook. Drie 'kale' scoren spelers halen met wat passen en een specialiteit. En dan daarnaast bijvoorbeeld twee spelers met veel PM i.c.m. [technisch] of [snel] en een winger met [snel], alle drie met ~uitstekend scoren.

Dan kun je ook nog redelijk presteren en het lijkt financieel nog niet eens heel onmogelijk. :9 Wel allemaal trainees van rond de 21/22 dan.
dat laatste is op zich wel zonde..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_106950691
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:45 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dat laatste is op zich wel zonde..
Ja, maar dan heb je wel de eerste skill op bovennatuurlijk ongeveer. Jonger kan ook wel, 19/20... maar dan is de tweede skill vaak nog maar goed en hooguit uitstekend, zeker als je ook nog wat passen wil.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  woensdag 18 januari 2012 @ 14:52:55 #289
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_106950747
Het groeipatroon van een speler van 21.000 jaar oud, als hem traint op scoren met een goed trainer, 5 assistenten en 14% conditie uitgaande van een startskill van goed.000:

F means you're fucked
pi_106950884
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:52 schreef YUR het volgende:
Het groeipatroon van een speler van 21.000 jaar oud, als hem traint op scoren met een goed trainer, 5 assistenten en 14% conditie uitgaande van een startskill van goed.000:

[ afbeelding ]
Hmmm, wingen gaat dan ban bij 21 jarigen wel een stukje sneller. Per salvo scheelt dat naar wonderbaarlijk bijvoorbeeld een hoop weken. Nadeel is wel weer het beperkt aantal plaatsen.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  woensdag 18 januari 2012 @ 14:57:26 #291
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_106950928
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:56 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Hmmm, wingen gaat dan ban bij 21 jarigen wel een stukje sneller. Per salvo scheelt dat naar wonderbaarlijk bijvoorbeeld een hoop weken. Nadeel is wel weer het beperkt aantal plaatsen.
En die klote halve plaatsen waarvan ik nooit weet wat ik ermee aan moet...
F means you're fucked
pi_106950998
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:57 schreef YUR het volgende:

[..]

En die klote halve plaatsen waarvan ik nooit weet wat ik ermee aan moet...
Dat is ook mijn grootste probleem. Misschien dan toch wat meer uitgeven en 19 jarigen halen die al veel PM of winger hebben en toch op scoren in te zetten.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  woensdag 18 januari 2012 @ 15:00:06 #293
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_106951035
Zelfde uitgangspunt, maar dan wing-training:

F means you're fucked
pi_106951092
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:00 schreef YUR het volgende:
Zelfde uitgangspunt, maar dan wing-training:

[ afbeelding ]
Ja, ik zat al wat te schuiven. Bij je juweeltjes is het bij die vorm wel met behoorlijke regelmaat 'kassa' op vrijdag! :)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  woensdag 18 januari 2012 @ 15:03:47 #295
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_106951172
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:01 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Ja, ik zat al wat te schuiven. Bij je juweeltjes is het bij die vorm wel met behoorlijke regelmaat 'kassa' op vrijdag! :)
Ja, dat klopt.

Bij wing-training kun je echter maar 4 spelers 100% trainen. en bij scoren 6 spelers.
Als je puur naar cijfers kijkt, maken de 4 halve plaatsen bij wingtraining dat je eigenlijk ook 6 volledige trainingen hebt per week. Maar dan sneller :)
F means you're fucked
pi_106951321
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:04 schreef Gijs_ het volgende:
Korte passen trainen zou dan zin hebben áls ik bijvoorbeeld uit de beker ben en die verdedigers op woensdag lekker op posities te zetten waar ze niks van bakken. Aan de andere kant, als ik de laatste ontwikkelingen bij YUR zie levert passen ook niet heel veel op.
Ik train zelf ook korte pass, maar ik maak nog steeds gewoon een goede winst.
Ik train niet de creme de la creme, maar net het gebied eronder. Spelers van landen die niet het U-20 WK spelen, aanstormende spelers van het NT etc.
Deze spelers hebben een mainskill van bovennatuurlijk/reusachtig met redelijk/goed/uitstekend passen. Ik train deze spelers tot wonderbaarlijk/bovennatuurlijk passen en verkoop deze dan voor een minimum prijs.
pi_106952390
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:03 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, dat klopt.

Bij wing-training kun je echter maar 4 spelers 100% trainen. en bij scoren 6 spelers.
Als je puur naar cijfers kijkt, maken de 4 halve plaatsen bij wingtraining dat je eigenlijk ook 6 volledige trainingen hebt per week. Maar dan sneller :)
helaas is 2x een halve plaats niet een hele plaats
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 18 januari 2012 @ 15:44:18 #298
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_106952646
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:08 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ik train zelf ook korte pass, maar ik maak nog steeds gewoon een goede winst.
Ik train niet de creme de la creme, maar net het gebied eronder. Spelers van landen die niet het U-20 WK spelen, aanstormende spelers van het NT etc.
Deze spelers hebben een mainskill van bovennatuurlijk/reusachtig met redelijk/goed/uitstekend passen. Ik train deze spelers tot wonderbaarlijk/bovennatuurlijk passen en verkoop deze dan voor een minimum prijs.
Met je A-spelers maak je iig geen winst zie ik. Je laatste 6 miljoenenverkopen hebben je alleen maar geld gekost! Ben wel benieuwd waar je je winst dan precies vandaan haalt..
F means you're fucked
pi_106953084
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:37 schreef MrMoon het volgende:

[..]

helaas is 2x een halve plaats niet een hele plaats
Nee, maar je kunt wel die vier halve trainingsplaatsen als 1 scoren trainingsplaats zien, aangezien je met vier spelers op halve training na verloop denk ik ongeveer even veel winst maakt. De snellere trainingsmethode maakt dat je die andere vier volwaardige plaatsen als vijf voor de andere trainingsvorm kunt zien. Dus uiteindelijk zal het elkaar niet zo heel veel ontlopen denk ik.

Nu is winger als kale skill volgens mij wel minder waard als PM of Scoren.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  woensdag 18 januari 2012 @ 15:57:13 #300
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_106953142
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:56 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Nee, maar je kunt wel die vier halve trainingsplaatsen als 1 scoren trainingsplaats zien, aangezien je met vier spelers op halve training na verloop denk ik ongeveer even veel winst maakt. De snellere trainingsmethode maakt dat je die andere vier volwaardige plaatsen als vijf voor de andere trainingsvorm kunt zien. Dus uiteindelijk zal het elkaar niet zo heel veel ontlopen denk ik.

Nu is winger als kale skill volgens mij wel minder waard als PM of Scoren.
Maar het is een ideale bijtrain-skill :Y
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')