Niet waar...maakt niet uit namelijkquote:Ten eerste je rijdt achteruit dus je kan je draai veel beter maken.
Ik doe dan altijd ff 3 keer mijn gevarenlichten oplichten en dan richting aangeven waar ik wil inparkeren. Meeste bestuurders die niet idioot zijn begrijpen het wel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:59 schreef banapples het volgende:
Ik doe het alleen als ik langs een doorgaande weg moet parkeren en er rijden auto's achter me. Ik maak me echter nooit druk om het feit dat andere mensen wel vooruit inparkeren. Dat mogen ze van mij namelijk helemaal zelf weten.
Neequote:Op woensdag 18 januari 2012 15:59 schreef BasEnAad het volgende:
Vooruit inparkeren is veel simpeler man. Als je achteruit er weer uit moet, heb je ook veel meer ruimte.
Not sure if serious...quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:02 schreef MrNiles het volgende:
[..]
Niet waar...maakt niet uit namelijk
Nee, een echte autorijder maakt het niet uit hoe hij in parkeert en die heeft geen voorkeurquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:02 schreef sinepedraap het volgende:
Achteruit inparkeren is gewoon beter.
En als je er uit moet? Kan je dan de weg goed overzien of is er een kans dat automobilisten die de correcte snelheid rijden keihard moeten remmen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:04 schreef ikjijallebei het volgende:
Parkeer ook vrijwel altijd voorin in, klein autootje dus past primna allemaal. Met een grote auto zou ik achteruit inparkeren maar met een klein autootje maakt het geen sikkepit uit.
sorryquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:56 schreef sinepedraap het volgende:
[meneer in de zilvere Golf vanmiddag, klootzak dat je er ben.
Het gaat er niet alleen om of je krassen maakt. Het gaat om de veiligheid.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, een echte autorijder maakt het niet uit hoe hij in parkeert en die heeft geen voorkeur
Ford Focus is geen topsegmentquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:04 schreef AhmedJaret het volgende:
mijn auto parkeert automatisch voor mij in, mrja, is wel top segment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zo veilig!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het gaat er niet alleen om of je krassen maakt. Het gaat om de veiligheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |