Oh, het moet dus per se een heel huis zijn, je hebt blijkbaar niet genoeg aan een kamer, omdat je een kind hebt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:38 schreef loskwantos het volgende:
Omdat ik een kind heb die uit huis geplaatst is doordat ik uit huis werd gegooid. En als ik voor een bepaalde tijd geen huis heb me kind een jaar uit huis geplaatst word.
Waarom werd je dan uit huis gegooid? En gaat dat niet weer gebeuren in een nieuw huis?quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:38 schreef loskwantos het volgende:
Omdat ik een kind heb die uit huis geplaatst is doordat ik uit huis werd gegooid. En als ik voor een bepaalde tijd geen huis heb me kind een jaar uit huis geplaatst word.
idd, de hongersnood rampen zijn er niks bijquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Vreselijk als mensen 'me' ipv 'mijn' tikken.
Hoe studeer je? En waar heb je een baan (je zegt dat je inkomen hebt)? En hoeveel verdien je hiermee?quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:42 schreef loskwantos het volgende:
Boeien die spellingsfouten ben geen spelkampioen, ik ben student dus ik weet niet of ik buiten rdam kan wonen. Weten jullie misschien instanties voor begeleid wonen?
hoezo weet je dat niet? je hebt toch openbaar vervoer?quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:42 schreef loskwantos het volgende:
Boeien die spellingsfouten ben geen spelkampioen, ik ben student dus ik weet niet of ik buiten rdam kan wonen. Weten jullie misschien instanties voor begeleid wonen?
Wat heeft het feit dat je student bent ermee te maken dat je niet buiten Rotterdam kunt wonen? Blijkbaar studeer je in Rotterdam, maar dan kun je ook woonruimte zoeken in de omgeving van Rotterdam. Ik vind dat jij in jouw situatie niet te veeleisend mag zijn hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:42 schreef loskwantos het volgende:
Dan zou ik als ik jou was eens bij maatschappelijk werk aankloppen en daar je verhaal doen. Via MW kun je een urgentieverklaring krijgen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:44 schreef loskwantos het volgende:
Ik heb geen huurschulden of iets dergelijks, ben gewoon in een kut situatie beland.
Stufi is geen inkomen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:46 schreef loskwantos het volgende:
Krijg studiefinaciering en verdien 300-400 eu per maand extra
Onzin.quote:
zoveelste trollquote:
eh, in dat artikel staat toch vrij duidelijk dat alleen gezinnen met minderjarige kinderen in aanmerking komen wanneer men aan kan tonen binnen een vooraf afgesproken tijd een andere woning te hebben. bv wanneer we het hebben over een overbruggingsperiode als je een huis koopt. daklozen met minderjarigen worden nadrukkelijk buitengesloten van antikraak. dat staat er.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onzin.
http://www.interveste.nl/(...)zinnen-met-kinderen/
-edit- niet gemakkelijk misschien, maar zeker mogelijk.
En waar woon je nu dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:01 schreef loskwantos het volgende:
ik ben 22 me kind is bijna een jaar
Owkee... Maar een tweekamerwoning én een kind onderhouden van stufi + ¤ 300 - ¤ 400... Ik ben wellicht een pessimist, maar hoe ga je dat doenquote:
Eh, als je stufi krijgt krijg je toch geen uitkering?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:16 schreef loskwantos het volgende:
Als ik een kind onderhoud krijg ik een uitkering + me ex geeft mij dan ook geld
Maar er is toch vast wel woonruimte te vinden in de omgeving van Rotterdam?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:23 schreef loskwantos het volgende:
Ik ben een man, en me ex heeft me neit eruit getrapt
Wil je nou een dak boven je hoofd of wat, Je bent dakloos je mag blij zijn met wat je vind. En anders blijf gewoon lekker zwervenquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:29 schreef loskwantos het volgende:
omgeving is geen probleem maar neit te ver ivm reistijd
ah iemand die zogenaamd niks kan vinden omdat hij vele eisen heeft, aanstelleritis B.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:29 schreef loskwantos het volgende:
omgeving is geen probleem maar neit te ver ivm reistijd
Dat is niet leuk maar je zult toch echt werk er van moeten maken om je eigen toko te regelen. En dan zit je niet in de positie om eisen te stellen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:39 schreef loskwantos het volgende:
Me ex is de moeder, maar heeft ook geen verblijfplek we zijn beide uit huis gegooid, familie geen banden mee.
Whehe sliep dat 'n beetje lekker in zo'n varkensstal?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wil je nou een dak boven je hoofd of wat, Je bent dakloos je mag blij zijn met wat je vind. En anders blijf gewoon lekker zwerven![]()
Zelfde situatie gezeten en heb gewoon gepakt wat ik krijgen kon en vanuit daar verder kijken en waar ik toen woonden had ik buren, 2000 varkens maar wel een dak boven mijn hoofd.
Eisen stellen doe je later maar...
dat kan inderdaad alleen in Rotterdamquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:34 schreef loskwantos het volgende:
Ik moet toch ook naar school kunnen en dan mijn kind naar dagopvang brengen.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik kan het niet laten:
http://www.twitpic.com/photos/LosKwantos
Tokkies dus.....
Deze vond ik het leukste:
http://www.twitpic.com/7lqtf9
Hoe roll je nu?
Je had het beter wel kunnen laten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik kan het niet laten:
Tokkies dus.....
Hoe roll je nu?
Sowieso, "Zoiezo"quote:
Nee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben ik nu de enige die denkt dat het voor het kindje beter is uit huis geplaatst te blijven, in deze situatie?
Nee.quote:Of is dat erg onvriendelijk?
Ik ging er eigenlijk vanuit dat hij al uitgebreid in Rotterdam gezocht had, aangezien hij 3 maanden gezocht heeft, haast ermee heeft, en blijkbaar niks heeft kunnen vinden wat geschikt is voor hem en zijn kind. Urgentie krijg je trouwens niet zomaar. Of een man met een kind, dat het risico loopt uit huis te worden geplaatst, urgentie krijgt betwijfel ik.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:13 schreef Ansu het volgende:
In tegenstelling tot wat veel mensen denken staat er in Rotterdam ongelooflijk veel vrij en voor weinig. Voor 400 incl bijvoorbeeld appartementjes met twee slaapkamers en dubbel glas, meestal cv. Zit je wel in zuid maar kop van zuid is prima, en als man zijnde is dat toch anders. Neem nou gewoon contact op met Woonstad of Stadswonen of andere soorten wooncooperaties, die hebben genoeg ervaring met en mogelijkheden voor dit soort gevallen en je krijgt daar snel genoeg urgentie. Daarna meteen maatschappelijk werk/jeugdzorg whatever even bellen voor hulp.
Hij heeft niet genoeg aan 1 kamer.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:15 schreef Grumpey het volgende:
Ja, Rotterdam staat er inderdaad om bekend dat het een van de makkelijkste steden is om een kamer te krijgen voor studenten. Als je het vergelijkt met Utrecht of met Amsterdam is het echt kinderspel.
Ook zonder urgentie kun je echt heel snel iets vinden, weet ik uit ervaring. In Rotterdam staat er nou eenmaal genoeg vrij, en de urgentieregels daar zijn vrij soepel. Even bellen, desnoods twee a drie keer zodat je ze achter hun broek zit, en je zit al vrij snel hoog en droog. Studentenkamer of niet, via wooncorporatie of particulier, er is veel mogelijk!quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat hij al uitgebreid in Rotterdam gezocht had, aangezien hij 3 maanden gezocht heeft, haast ermee heeft, en blijkbaar niks heeft kunnen vinden wat geschikt is voor hem en zijn kind. Urgentie krijg je trouwens niet zomaar. Of een man met een kind, dat het risico loopt uit huis te worden geplaatst, urgentie krijgt betwijfel ik.
[..]
Hij heeft niet genoeg aan 1 kamer.
Ts zit gewoon te huilen... ze wilt niet buiten de stad, met 2 kamers enz enz... veel eisen voor iemand die zogenaamd niks kan vinden en dakloos is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:52 schreef BlueMage het volgende:
Waarom ook die eis van twee kamers? In jouw geval zou ik alles aannemen wat er aangeboden werd qua betaalbare woonruimte.
TS is een hijquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:59 schreef DeRakker. het volgende:
Ts zit gewoon te huilen... ze wilt niet buiten de stad, met 2 kamers enz enz... veel eisen voor iemand die zogenaamd niks kan vinden en dakloos is.
Ik denk dat jeugdzorg er heel snel bij is als TS met een kind van een jaar op een kamer van 2x3 gaat zitten... En terecht.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:52 schreef BlueMage het volgende:
Waarom ook die eis van twee kamers? In jouw geval zou ik alles aannemen wat er aangeboden werd qua betaalbare woonruimte.
Ik denk dat jeugdzorg sowieso niet zo blij is met een werkeloze, drugsgebruikende, alleenstaande vader zonder woning........quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat jeugdzorg er heel snel bij is als TS met een kind van een jaar op een kamer van 2x3 gaat zitten... En terecht.
Zullen niet echt van opkijken hoor... je wil niet weten wat er voor een figuren rondlopenquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik denk dat jeugdzorg sowieso niet zo blij is met een werkeloze, drugsgebruikende, alleenstaande vader zonder woning........
Dat dusquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:55 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Zullen niet echt van opkijken hoor... je wil niet weten wat er voor een figuren rondlopen
ik denk dat jouw username de TS beter omschrijft.quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben ik nu de enige die denkt dat het voor het kindje beter is uit huis geplaatst te blijven, in deze situatie?
Nee dat is gewoon eerlijkquote:Of is dat erg onvriendelijk?
overigens zijn op de bovenste twee foto's na (50 en 57 dagen oud) de rest meer dan 700 dagen (goeie 2 jaar dus) oud. Not much to go on feitelijk dus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik kan het niet laten:
Tokkies dus.....
Hoe roll je nu?
Nou nee, dan had hij al lang woonruimte gehad. Hij wil perse iets in het centrum met 2 kamers kennelijk, en dat gaat je met 400E in de maand aan inkomen niet lukken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:50 schreef BrandX het volgende:
TS probeert binnen zijn mogelijkheden
Mja, volgens mij is dat de eis van jeugdzorg en niet perse TS zijn eigen keuze.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou nee, dan had hij al lang woonruimte gehad. Hij wil perse iets in het centrum met 2 kamers kennelijk, en dat gaat je met 400E in de maand aan inkomen niet lukken.
Die woonruimte MOET hij van jeugdzorg, en hij zegt nergens het centrum per se, maar wil wel graag in de stad vanwege reisafstanden tussen huis, school en kinderopvang.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou nee, dan had hij al lang woonruimte gehad. Hij wil perse iets in het centrum met 2 kamers kennelijk, en dat gaat je met 400E in de maand aan inkomen niet lukken.
Het is goed dat TS het probeert en inderdaad er is niet altijd iets of iemand wat een mens uit de brand helpt maar zo zijn er dus ook situaties die niet altijd goed aflopen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Die woonruimte MOET hij van jeugdzorg, en hij zegt nergens het centrum per se, maar wil wel graag in de stad vanwege reisafstanden tussen huis, school en kinderopvang.
Een terechte, want TS geeft ook duidelijk aan dat hij er helemaal alleen voorstaat, geen familie en zijn ex kan hij al helemaal niet op rekenen.
En voordat er hier overbeschermde en te goed hebbende mensen met een jeugd met genoeg er op en er aan gaan piepen dat dat niet kan, onmogelijk is, niemand alleen is, er altijd wel iemand is enz:
Wake up. Nee, er is niet altijd wel iemand, nee er is niet altijd wel ergens n familielid, en ja het is mogelijk en ja het kan. En dan is het verrekte moeilijk om dingen voor elkaar te krijgen als je bijna uitsluitend van je zelf uit kan gaan en eigenlijk geen flauw idee hebty hoe de wereld in elkaar steekt.
TS heeft wellicht een stoer-doe gehalte, maar dat kan ook voor een groot deel schijn ophouden zijn he. Is dat goed? nah, niet handig in ieder geval. Maar verder kan het hele verhaal van TS gewoon 100% waar zijn. Die twitpic link zegt geen ene fuck.
Ik vind het goed dat TS het probeert.
Het zegt wel degelijk iets (zeker in combi met de spelling en de 'eisen') over het moraal van een persoon.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
overigens zijn op de bovenste twee foto's na (50 en 57 dagen oud) de rest meer dan 700 dagen (goeie 2 jaar dus) oud. Not much to go on feitelijk dus.
over iemand die toen nog net tiener was, vervolgens ruim 2 jaar is verder en een kind 'rijker'.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het zegt wel degelijk iets (zeker in combi met de spelling en de 'eisen') over het moraal van een persoon.
Ach je kan nu wel doen alsof het mijn schuld is maar ik toon alleen maar dingen aan......quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
over iemand die toen nog net tiener was, vervolgens ruim 2 jaar is verder en een kind 'rijker'.
Dat is echt zo een enorm verschil, en vaderschap c.q. moederschap doet zo enorm veel met de mens, je kán dat echt niet zomaar klakkeloos gelijk trekken c.q. de lijn doortrekken.
maar buiten dit alles, het blijft imo triest dat velen in dit topic TS genadeloos aanvalt op zijn spelling, op zijn jeugdig vaderschap, een paar foto's van (de meesten) n paar jaar geleden, enz en zeer weinigen proberen hem te helpen.
Hij probeert het, wil ondanks alle tegenslag wat proberen te maken van zijn leven en nog belangrijker voor het leven van zijn kind, maar krijgt hier van een aantal reacties, de een nog botter en meer stupide dan de ander. Ja zo hou je zo'n knul wel in een hulpeloze situatie inderdaadNou chapeau hoor jongens! Hebben jullie goed voor elkaar!
ik zeg nergens dat het jouw schuld is toch? Sterker nog, ik heb het over sommigen in dit topicquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach je kan nu wel doen alsof het mijn schuld is maar ik toon alleen maar dingen aan......
Voorts is het helemaal niet zo vreemd, dat ik wat terughoudend ben naar iemand die telkens niet meer dan 1 zin plempt en verder geen info of wat verstrekt. Ik kan mij niet voortstellen dat er iemand is hier die nu echt weet wat er nou gebeurd is en wat er er tot de mogelijkheden hoort.
Kortom, ik ben de lulligste niet... ik kan best een helpende hand aanreiken maar kom dan met een wat duidelijker verhaal, wat is de achtergrond, wat zijn de mogelijkheden, wat is er zelf al gedaan en wat zal er zelf nog gedaan worden etcetc....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |