Oh, het moet dus per se een heel huis zijn, je hebt blijkbaar niet genoeg aan een kamer, omdat je een kind hebt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:38 schreef loskwantos het volgende:
Omdat ik een kind heb die uit huis geplaatst is doordat ik uit huis werd gegooid. En als ik voor een bepaalde tijd geen huis heb me kind een jaar uit huis geplaatst word.
Waarom werd je dan uit huis gegooid? En gaat dat niet weer gebeuren in een nieuw huis?quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:38 schreef loskwantos het volgende:
Omdat ik een kind heb die uit huis geplaatst is doordat ik uit huis werd gegooid. En als ik voor een bepaalde tijd geen huis heb me kind een jaar uit huis geplaatst word.
idd, de hongersnood rampen zijn er niks bijquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Vreselijk als mensen 'me' ipv 'mijn' tikken.
Hoe studeer je? En waar heb je een baan (je zegt dat je inkomen hebt)? En hoeveel verdien je hiermee?quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:42 schreef loskwantos het volgende:
Boeien die spellingsfouten ben geen spelkampioen, ik ben student dus ik weet niet of ik buiten rdam kan wonen. Weten jullie misschien instanties voor begeleid wonen?
hoezo weet je dat niet? je hebt toch openbaar vervoer?quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:42 schreef loskwantos het volgende:
Boeien die spellingsfouten ben geen spelkampioen, ik ben student dus ik weet niet of ik buiten rdam kan wonen. Weten jullie misschien instanties voor begeleid wonen?
Wat heeft het feit dat je student bent ermee te maken dat je niet buiten Rotterdam kunt wonen? Blijkbaar studeer je in Rotterdam, maar dan kun je ook woonruimte zoeken in de omgeving van Rotterdam. Ik vind dat jij in jouw situatie niet te veeleisend mag zijn hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:42 schreef loskwantos het volgende:
Dan zou ik als ik jou was eens bij maatschappelijk werk aankloppen en daar je verhaal doen. Via MW kun je een urgentieverklaring krijgen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:44 schreef loskwantos het volgende:
Ik heb geen huurschulden of iets dergelijks, ben gewoon in een kut situatie beland.
Stufi is geen inkomen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:46 schreef loskwantos het volgende:
Krijg studiefinaciering en verdien 300-400 eu per maand extra
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |