Mooiii.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
alstu. En dat zijn fractals ja!
Heel graag bewegend en dan loopen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Of wilde je hem bewegend?(geen idee wat je dan in gedachte had, het is namelijk wel een heel kort stukje
)
Zal eens kijken wat ik kan doen, mooi stukje film trouwensquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:17 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Heel graag bewegend en dan loopen.
Je moest lachen hé.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zal eens kijken wat ik kan doen, mooi stukje film trouwens
Nogal, wat een geval zeg!quote:
Thanks.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nogal, wat een geval zeg!
Die op het andere filmpje is even lang, ben nu een gifje voor je aan het bakken
Fucking hell, wat tof.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:26 schreef LompeHork het volgende:
Geen probleem:
[ afbeelding ]
Ik wilde hem eerst nog mooi laten overlopen, maar dan werd hij te groot of te onduidelijk (minder kleur).
Nog maar 2 weken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:29 schreef LompeHork het volgende:
Geen probleem, nu moet ik wel die film gaan bekijken, dit is te gaaf
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:34 schreef Arcadia het volgende:
Zou iemand dat van 2:54 tot 2:58 kunnen verwerken in een UI?
Alvast erg bedankt bij voorbaat.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:59 schreef Desunoto het volgende:
Zou iemand van het knipogende meisje vanaf 00:15 tot 00:16 (volgens mij exact binnen die seconde) een 60x60 UI kunnen maken? Natuurlijk zonder die tekst in beeld. De tekst zit net niet in de weg geloof ik.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:13 schreef tomaat52 het volgende:
Zou iemand een UI kunnen maken van dit filmpje?
Vanaf 1:05 tot kijk maar wat je erin krijgt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:29 schreef LompeHork het volgende:
Geen probleem, nu moet ik wel die film gaan bekijken, dit is te gaaf
Oeh, had ik het net verkeerd ingeschat. De tekst staat er wel heel dicht onder.quote:
Toch is het wel echt een mooie meid geworden, die Miley.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:51 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die hier van een passend UI wil maken?
Wat voor UI wil jij eigenlijk?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:18 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Toch is het wel echt een mooie meid geworden, die Miley.
Daar ben ik nu dus nog over aan het nadenkenquote:
Ha inderdaad!quote:Op zondag 19 februari 2012 18:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]Ik wou dat ik een uitnodiging voor dat feestje had.
Uit de OP:quote:Op maandag 20 februari 2012 15:36 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Daar ben ik nu dus nog over aan het nadenken
Jij geen idee?
Oftewel: bedenk zelf even wat je wilt, plaatjes zijn natuurlijk ook welkom.quote:› Wil je iets aanvragen? Dat kan. Wees echter wel zo specifiek mogelijk. Met de opmerkingen 'verras me maar!' en 'ja, maak maar iets leuks' kan men niet zo heel veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |