Mooiii.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
alstu. En dat zijn fractals ja!
Heel graag bewegend en dan loopen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Of wilde je hem bewegend?(geen idee wat je dan in gedachte had, het is namelijk wel een heel kort stukje
)
Zal eens kijken wat ik kan doen, mooi stukje film trouwensquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:17 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Heel graag bewegend en dan loopen.
Je moest lachen hé.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zal eens kijken wat ik kan doen, mooi stukje film trouwens
Nogal, wat een geval zeg!quote:
Thanks.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nogal, wat een geval zeg!
Die op het andere filmpje is even lang, ben nu een gifje voor je aan het bakken
Fucking hell, wat tof.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:26 schreef LompeHork het volgende:
Geen probleem:
[ afbeelding ]
Ik wilde hem eerst nog mooi laten overlopen, maar dan werd hij te groot of te onduidelijk (minder kleur).
Nog maar 2 weken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:29 schreef LompeHork het volgende:
Geen probleem, nu moet ik wel die film gaan bekijken, dit is te gaaf
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:34 schreef Arcadia het volgende:
Zou iemand dat van 2:54 tot 2:58 kunnen verwerken in een UI?
Alvast erg bedankt bij voorbaat.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:59 schreef Desunoto het volgende:
Zou iemand van het knipogende meisje vanaf 00:15 tot 00:16 (volgens mij exact binnen die seconde) een 60x60 UI kunnen maken? Natuurlijk zonder die tekst in beeld. De tekst zit net niet in de weg geloof ik.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:13 schreef tomaat52 het volgende:
Zou iemand een UI kunnen maken van dit filmpje?
Vanaf 1:05 tot kijk maar wat je erin krijgt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:29 schreef LompeHork het volgende:
Geen probleem, nu moet ik wel die film gaan bekijken, dit is te gaaf
Oeh, had ik het net verkeerd ingeschat. De tekst staat er wel heel dicht onder.quote:
Toch is het wel echt een mooie meid geworden, die Miley.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:51 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die hier van een passend UI wil maken?
Wat voor UI wil jij eigenlijk?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:18 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Toch is het wel echt een mooie meid geworden, die Miley.
Daar ben ik nu dus nog over aan het nadenkenquote:
Ha inderdaad!quote:Op zondag 19 februari 2012 18:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]Ik wou dat ik een uitnodiging voor dat feestje had.
Uit de OP:quote:Op maandag 20 februari 2012 15:36 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Daar ben ik nu dus nog over aan het nadenken
Jij geen idee?
Oftewel: bedenk zelf even wat je wilt, plaatjes zijn natuurlijk ook welkom.quote:› Wil je iets aanvragen? Dat kan. Wees echter wel zo specifiek mogelijk. Met de opmerkingen 'verras me maar!' en 'ja, maak maar iets leuks' kan men niet zo heel veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |