WIDM is nog niet begonnen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:28 schreef Lookbehind het volgende:
Ben ik nog op tijd?
Mol: Liesbeth
Winnaar: Marit
Verliezer: Tim
Afvaller: Anne-Marie
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:28 schreef Lookbehind het volgende:
Ben ik nog op tijd?
Winnaar: Marit
Afvaller: Anne-Marie
Nee, de deadline is echt 20.25 uur.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Winnaar: Frits
Afvaller: Marit
Zoals ik net zei: Deadline is 20:25. Punt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wat een onzinHet programma was nog lang niet begonnen. Zat nog zeker 5 minuten tussen.
En dat terwijl anderen in een voorgaande aflevering wel met voorkennis mochten stemmen
Toen was het onduidelijk wat de deadline is. Nu is dat toch echt wel duidelijk. Je hebt een week om het in te vullen, dat jij beslist om dat later te doen is jouw probleem.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wat een onzinHet programma was nog lang niet begonnen. Zat nog zeker 5 minuten tussen.
En dat terwijl anderen in een voorgaande aflevering wel met voorkennis mochten stemmen
Oke, volgende week dan maar weer proberen, als ik er dan wel op tijd aan denk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[..]
Nee, de deadline is echt 20.25 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |