SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik ben een misgunner.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
There was a grizzly hunting for the lapoooooooThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Schaam je diep. En ga snel kijken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nooit gekeken, ben ik nu raar?Deathlift or Die.![]()
Ja, meneer.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Schaam je diep. En ga snel kijken.Omdat peer.![]()
Nee hoor Appeltje.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nooit gekeken, ben ik nu raar?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Een van jullie die ook films download met BitTorrent of Utorrent of een ander programma? M'n laptop crasht steeds als ik Bit en Utorrent gebruik en dit suckt deeeep want ik download altijd films![]()
![]()
Een vrouw die torrents snapt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Een van jullie die ook films download met BitTorrent of Utorrent of een ander programma? M'n laptop crasht steeds als ik Bit en Utorrent gebruik en dit suckt deeeep want ik download altijd films
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Het is toch ook geen hogere wiskunde?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een vrouw die torrents snapt.![]()
![]()
Daarom dus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is toch ook geen hogere wiskunde?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Neen, nog nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En die laat je pc niet crashen zodra je het 1 minuut aanhebt?Omdat peer.![]()
Vasje, installeer het opnieuw?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
![]()
Ik wil een zak met goud vinden.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:24 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wil een zak met wiet vinden.![]()
Van het geld wat je krijgt van dat goud kan je een zak wiet kopen.quote:
En meer.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik weet niet of je veel verdient met dat schipholgedoe maar er zijn vast wel betere baantjes te krijgen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Van het geld wat je krijgt van dat goud kan je een zak wiet kopen.
En meer.![]()
Probleem is dat we sinds 5 januari een grote klant kwijt zijn waardoor ik dus nu shifts van 2 á 4 uurtjes werk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je veel verdient met dat schipholgedoe maar er zijn vast wel betere baantjes te krijgen?Terwijl ik in november en december nog 30 uur in de week werkte. Daarom ben ik gisteren ook langs een sneakerwinkel gegaan om mijn cv in te leveren en een praatje te maken.
Ook zit ik er serieus aan te denken om als bijbaantje iets met beveiliging te gaan doen. Lekker boos naar mensen staren enzulks.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik zou gek worden in een sneakerwinkel, schoenen schoenen schoenenquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Probleem is dat we sinds 5 januari een grote klant kwijt zijn waardoor ik dus nu shifts van 2 á 4 uurtjes werk.Terwijl ik in november en december nog 30 uur in de week werkte. Daarom ben ik gisteren ook langs een sneakerwinkel gegaan om mijn cv in te leveren en een praatje te maken.
Ook zit ik er serieus aan te denken om als bijbaantje iets met beveiliging te gaan doen. Lekker boos naar mensen staren enzulks.
Haha ja whynot je hebt er de lengte wel voor en verdient volgensmij ook wel oke![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |