Blijf dan maar daar, wij willen je ook niet meerquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:35 schreef JackieBrown het volgende:
Fernandespopjesik wil niet meer terug naar Nederland
.
20% korting op schoenen als ik daar eventueel aan de bak kan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou gek worden in een sneakerwinkel, schoenen schoenen schoenen
Ik wist het Vasquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blijf dan maar daar, wij willen je ook niet meer
Grraaaapje, hoe is het? En wanneer zou je weer terugkomen dan?
Hoe kan je dat niet snappenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een vrouw die torrents snapt.
Topbaan dusquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
20% korting op schoenen als ik daar eventueel aan de bak kan.
JBquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:03 schreef JackieBrown het volgende:
Hoe is het bij jullie? Ik hoor dat het vriest?
2e Jaars zeker? Recht @ CE is wel te doen toch? Een deel common sense en een deel puur weten waar je het moet opzoeken?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja de eerste. Echt wat een kankervak is dat. Waarom geven ze dat toch
Ging wel oke tho.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Te doen? Die hele opleiding is zo kaolo makkelijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
JB! Was vannacht -2 hier
. Klaart komende dagen wel iets op though
.
[..]
2e Jaars zeker? Recht @ CE is wel te doen toch? Een deel common sense en een deel puur weten waar je het moet opzoeken?
Oh, omdat je een her hadquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Te doen? Die hele opleiding is zo kaolo makkelijk
Ja was alleen dus dacht kunnen we even seks talk doen via de mic maar neequote:Op woensdag 18 januari 2012 15:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maakt niet uit. Ik zag trouwens laatst pas je invite voor MW3, maar je kan zeker in het weekend pas weer
?
[..]
Oh, omdat je een her had. Heb jij ook Spaans? Da's het enige wat ik afschuwelijk vind
! En die IBV dingen!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja was alleen dus dacht kunnen we even seks talk doen via de mic maar neeMaar dit weekend kunnen we wel weer een potje doen
Ik lig niet daadwerkelijk op het strand. Ik flaneer er slechts langs.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Oh shit, sjekkie bruin.
Strandfoto's, waar blijven ze.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik lig niet daadwerkelijk op het strand. Ik flaneer er slechts langs.
quote:
Dat houd je met pakken. Vooral met de broekquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:54 schreef krioro het volgende:
Zo, nieuw pak aangeschaft. Wat een gedoe, tig dingen laten vermaken. En dan kan ik er straks over een maand niet meer in, hendig.
Hoe ziet ie eruit?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:54 schreef krioro het volgende:
Zo, nieuw pak aangeschaft. Wat een gedoe, tig dingen laten vermaken. En dan kan ik er straks over een maand niet meer in, hendig.
Bedoel je Piet Römer toevallig? Zo ja, fucking bizar, ik maakte die vergelijking dan gister ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |