SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Mooi dingquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:38 schreef Frankii het volgende:
Volgende week nieuwe gitaar ophalen AIGHT!!!
[ afbeelding ]
Ik moet die shit eerst nog winnen man, heb 2 maandjes geduldquote:
Dan ben ik er nogquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik moet die shit eerst nog winnen man, heb 2 maandjes geduld
Moest je de game maar niet nu al kopenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:47 schreef Kutstudent het volgende:
2 maanden.Denken dat ik uberhaupt zoveel geduld heb.
Game is toch maar 13 euro ofzo?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moest je de game maar niet nu al kopen
Nieuw nog zo'n 30 euroquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Game is toch maar 13 euro ofzo?
Nouja, ik zag hem op ebay voorbij komen voor weinig dacht ik.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
In Duitsland is ie misschien wat goedkoper
Gaat ie weer.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
In Duitsland is ie misschien wat goedkoper
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
ahhahahahahahhahahhahahahahahhahaaahahahahhahaahha
Ja maar het is ook 'terugkomt', en niet 'terug is'quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Pietertje moet eerst nog 4 dagen in het vliegtuig wegkwijnen
Ik heb heul geen Dead Island?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:31 schreef Bozz187 het volgende:
in het kader lekker slim: lijmresten van kuipafhalen kan door middel van lampenolie, het is dan niet handig om ook te roken als je dat doet
Tuurlijk wel, dat geeft die extra stoere biker lookquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:31 schreef Bozz187 het volgende:
in het kader lekker slim: lijmresten van kuipafhalen kan door middel van lampenolie, het is dan niet handig om ook te roken als je dat doet
haha, en het kutste is, het werkt voor geen meterquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat geeft die extra stoere biker look
Je moet iets van verdunner hebben, maar wel oppassen met het plastic van je kuip.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha, en het kutste is, het werkt voor geen meter
ja nu met de wasbenzine aan het proberen, gaat wel beterquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je moet iets van verdunner hebben, maar wel oppassen met het plastic van je kuip.
Kan alleen zijn dat je kuipdelen verkleuren, dus wel heeeeeel goed afnemen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja nu met de wasbenzine aan het proberen, gaat wel beter
wordt nog opnieuwe gespoten enzo, dus verkleuring maakt niet heel veel uitquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kan alleen zijn dat je kuipdelen verkleuren, dus wel heeeeeel goed afnemen.
juist, dus misscien zo maar ff de zoutzuur zoeken of de loogquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Zolang je kuip maar niet helemaal zacht en week wordt van de oplosmiddelen zal het wel goedkomen
Kun je dit?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:38 schreef Frankii het volgende:
Volgende week nieuwe gitaar ophalen AIGHT!!!
[ afbeelding ]
Nja misschien kom je daar achter na het gesprek met haar achterquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net toch weer wat afgesproken met mijn ex weet niet of ik er blij mee moet zijn of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |