SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Mooi dingquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:38 schreef Frankii het volgende:
Volgende week nieuwe gitaar ophalen AIGHT!!!
[ afbeelding ]
Ik moet die shit eerst nog winnen man, heb 2 maandjes geduldquote:
Dan ben ik er nogquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik moet die shit eerst nog winnen man, heb 2 maandjes geduld
Moest je de game maar niet nu al kopenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:47 schreef Kutstudent het volgende:
2 maanden.Denken dat ik uberhaupt zoveel geduld heb.
Game is toch maar 13 euro ofzo?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moest je de game maar niet nu al kopen
Nieuw nog zo'n 30 euroquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Game is toch maar 13 euro ofzo?
Nouja, ik zag hem op ebay voorbij komen voor weinig dacht ik.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
In Duitsland is ie misschien wat goedkoper
Gaat ie weer.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
In Duitsland is ie misschien wat goedkoper
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
ahhahahahahahhahahhahahahahahhahaaahahahahhahaahha
Ja maar het is ook 'terugkomt', en niet 'terug is'quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Pietertje moet eerst nog 4 dagen in het vliegtuig wegkwijnen
Ik heb heul geen Dead Island?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:31 schreef Bozz187 het volgende:
in het kader lekker slim: lijmresten van kuipafhalen kan door middel van lampenolie, het is dan niet handig om ook te roken als je dat doet
Tuurlijk wel, dat geeft die extra stoere biker lookquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:31 schreef Bozz187 het volgende:
in het kader lekker slim: lijmresten van kuipafhalen kan door middel van lampenolie, het is dan niet handig om ook te roken als je dat doet
haha, en het kutste is, het werkt voor geen meterquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat geeft die extra stoere biker look
Je moet iets van verdunner hebben, maar wel oppassen met het plastic van je kuip.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha, en het kutste is, het werkt voor geen meter
ja nu met de wasbenzine aan het proberen, gaat wel beterquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je moet iets van verdunner hebben, maar wel oppassen met het plastic van je kuip.
Kan alleen zijn dat je kuipdelen verkleuren, dus wel heeeeeel goed afnemen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja nu met de wasbenzine aan het proberen, gaat wel beter
wordt nog opnieuwe gespoten enzo, dus verkleuring maakt niet heel veel uitquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kan alleen zijn dat je kuipdelen verkleuren, dus wel heeeeeel goed afnemen.
juist, dus misscien zo maar ff de zoutzuur zoeken of de loogquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Zolang je kuip maar niet helemaal zacht en week wordt van de oplosmiddelen zal het wel goedkomen
Kun je dit?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:38 schreef Frankii het volgende:
Volgende week nieuwe gitaar ophalen AIGHT!!!
[ afbeelding ]
Nja misschien kom je daar achter na het gesprek met haar achterquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net toch weer wat afgesproken met mijn ex weet niet of ik er blij mee moet zijn of niet
Waarom heb je 2 routers? Of is je modem zo een 2 in 1 ding?quote:
Ja het kwam deze keer iig van haar kant. Hopelijk is het niet te awkward iigquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja misschien kom je daar achter na het gesprek met haar achter
Dat zal het wel zijn denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja het kwam deze keer iig van haar kant. Hopelijk is het niet te awkward iig
Router in gangkast verdeelt Internet naar boven en de huiskamer.... En in de huiskamer staan een paar apparaten die met elkaar of met Internet in verbinding moeten staan dus daar ook router nodig....quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarom heb je 2 routers? Of is je modem zo een 2 in 1 ding?
Waarom zet je daar geen switch neer?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Router in gangkast verdeelt Internet naar boven en de huiskamer.... En in de huiskamer staan een paar apparaten die met elkaar of met Internet in verbinding moeten staan dus daar ook router nodig....
Ga gewoon open gesprek in, kijk hoe jullie er beide inzitten....quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal het wel moeten worden nu, iemand tips?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarom zet je daar geen switch neer?
Fucked up, ik had een 5.48 voor een vak en kan nu dus gaan herkansen in juni omdat ik één vraag niet goed had gelezen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:23 schreef dreamzk het volgende:
Ga ik net de MC nakijken van het tentamen van vandaag, heb ik 10 fout van de 21. Like wtf... Enige lichtpuntje is dat dit maar meetelde voor 30% en ik een 7 moet hebben voor de casus. Nu wachten op de modelantwoorden daarvan en weet ik waar ik aan toe ben.
Voor?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:24 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat zal het wel moeten worden nu, iemand tips?
Voor mij grotere problemen, dit was de herkansing dus moet hem nu halen aangezien volgend jaar het studie-programma volledig de schop op gaat en vakken verdwijnen en vakken bijkomen, daarnaast veranderd de last van de vakken (nu 5 ects, volgend jaar 3 of 6 ects). Ik wil die modelantwoorden online hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:25 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Fucked up, ik had een 5.48 voor een vak en kan nu dus gaan herkansen in juni omdat ik één vraag niet goed had gelezen.
Heb hier zo'n liggen , die ik gebruik voor xbox en ps3quote:
Uw antwoord:quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:43 schreef Doopy-X- het volgende:
Even een technische vraag.
Ik heb sinds 2 weken opeens last van een bokkende Live verbinding.
Ik heb een kabelmodem van UPC in mijn meterkast staan met daarachter een router (192.168.1.1). Daarvandaan loopt een kabel naar een wandcontactdoos in mijn huiskamer en daaraan zit ook weer een router (192.168.1.2) gekoppeld (voor XBL, internet op mijn tv en mijn mediacenter).
Als ik naar XBL connect, komt ie netjes online. Een party joinen is al vaak lastig en vaak in het startmenu van BF3 (waar ie de de battlefeed ophaalt) knalt XBL eruit. Ik kan dan niet meer reconnecten, als ik de networktest doe, komt ie netjes op internet maar niet op XBL.De enige mogelijkheid is de Xbox te rebooten maar dan begint het hele feestje weer opnieuw.
Ik heb het probleem weten te pinpointen, het zit in de router die in de huiskamer staat. Als ik namelijk mijn Xbox (192.168.1.101) direct met de router in de meterkast verbind, is er niets aan de hand.
Ik heb op beide routers de XBL-poorten openstaan en ik heb op de router in de huiskamer zelfs al geprobeerd om DMZ in te stellen voor de Xbox. Helaas zonder resultaat.
Iemand een tip?
Gast... Stefquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
dit dusquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Uw antwoord:
Zet nooit 2 routers achter elkaar. Heb ik in het verleden ook gedaan. Je zou denken dat dat goed samen kan, maar in de werkelijkheid gaan ze elkaar tegenwerken.
Haal die 2e router eruit, en zet daar gewoon een portswitch op. 15 euro bij de MediaMarkt.
whut whut in the butt??quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast... Stef
Seriously? Ze is toch fucking vreemdgegaan? Ik zou genoeg weten...
Leuk filmpje...quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:48 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_in_nachtkastje.html
ahw
quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leuk filmpje...
Jouw reactie is alleen een beetje homosueel
I mean Venusaur...
Ik ken je verder niet persoonlijk Stef en ook de situatie niet, maar Michhas heeft een puntquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast... Stef
Ja kerel ik weet het allemaal ook niet en eigenlijk is ze geeneens vreemdgegaan we hadden even rust nodig van elkaar. Alleen ben ik veel te goed en kan ik nooit boos blijven op mensen. Heb ook nog steeds het gevoel dat ik haar nog steeds als mijn toekomstige vrouw zie. Maarja we zien het allemaal wel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast... Stef
Ik snap het welquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja kerel ik weet het allemaal ook niet en eigenlijk is ze geeneens vreemdgegaan we hadden even rust nodig van elkaar. Alleen ben ik veel te goed en kan ik nooit boos blijven op mensen. Heb ook nog steeds het gevoel dat ik haar nog steeds als mijn toekomstige vrouw zie. Maarja we zien het allemaal wel.
Onzin, ze waren uit elkaar... Veel stelletjes hebben na een paar jaar een dip waarin ze twijfelen of ze met elkaar verder willen of nog de bloemetjes buiten willen zetten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast... Stef
I know one love voor ome Michhasquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik snap het wel
Maar laat je niet fucken bro, dat zou zonde zijn.
Blijven slapen of heeft ie der uit elkaar getrokken?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
ja en ze is bij die kerel blijven slapen. Overigens is vreemdgaan oprotten bij mij maar nu is het allemaal iets ingewikkelder
Hmm, ook bij hem in zijn nest? Dan zou het wel over zijn, als ze na 3 dagen al bij een andere kerel in bed ligt kan ze opbokken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
ja en ze is bij die kerel blijven slapen. Overigens is vreemdgaan oprotten bij mij maar nu is het allemaal iets ingewikkelder
serieus dude? heb je 2 links gegeven met infoquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:47 schreef Michhas het volgende:
Yo Nick, ik heb me nu aangemeld bij Eweka, en GrabIt geinstalleerd, maar hoe begin ik nu met downloaden dan?
Kan het niet echt vinden
Done.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
serieus dude? heb je 2 links gegeven met info
http://www.spot-net.nl/ installeer dat maar alvast
kom ff xbox dan? dan leg ik het in de party uitquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Done.
Sorry, ik snap er weinig van man
Even lezen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom zou hij Spot-net nodig hebben?![]()
Michhas, check dit: http://www.binaries4all.nl/grabit/servers.php
Wachtquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
kom ff xbox dan? dan leg ik het in de party uit
Nou sowieso omdat het NL community is, zeg ook niet dat ie het nodig heeftquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom zou hij Spot-net nodig hebben?![]()
Michhas, check dit: http://www.binaries4all.nl/grabit/servers.php
Ja die heb ik al 2x gegevenquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:59 schreef Pixell het volgende:
Die website die Tauch linkte legt alles perfect uit! daar ben ik ook begonnen
Goed gedaan hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:00 schreef Michhas het volgende:
Het werkt denk ik allemaal wel, thanks allen
Speciale props voor Nick, want uitleg over Xbox Live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |