Houden zoquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:40 schreef Gillingham het volgende:
Vragen over zulke films durf ik hier al niet meer te stellen.
Stand januari 2012:quote:
moet haast wel.quote:
damn, al de tweede vraag waar ik net te laat kom binnenvallen!quote:
Nieuwer en het verkeerde land.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:33 schreef Hulkio het volgende:
Les diaboliques?Mocht het goed zijn, regisseur weet ik niet.
Ok, houdoe!quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Van?
Sam heeft chronisch last van het slecht lezen van vragen.![]()
Heb ik van jou geleerdquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:55 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je doet alsof het je nooit eerder is overkomen.
hulkio+1quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:13 schreef DragonFodder het volgende:
lincoln lawyer?![]()
Ja-Rule![]()
Ryan Philippe![]()
Matthew mcConaughey![]()
marisa tomei![]()
RanTheMan+1quote:
Nope, dit is Macy in the Lincoln Lawer:quote:
Geen idee, volgens IMDB in elk geval niet Ja-Rule.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:22 schreef DragonFodder het volgende:
welke rapper was dan die chauffeur van matthew?
Bizar dan dat ik bij die 1e foto dacht Macy te zien....quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:27 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Nope, dit is Macy in the Lincoln Lawer:
[ afbeelding ]
[..]
Geen idee, volgens IMDB in elk geval niet Ja-Rule.
quote:
quote:
beide nietquote:
en dat is dan wel goedquote:
JJL = Jeniffer Jason Leigh ?quote:
Hey Patchquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:18 schreef Patch het volgende:
Wat is het verjaardagscadeau van Nicolas Cage voor zijn dochtertje in "Con Air"?
Hey Dopekoe + 1quote:
Terwijl die thee toch best kalmerend kan zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:00 schreef picodealion het volgende:
Ik heb 'm nog geen 2 weken geleden gezien en ik weet het al niet meer.
Hij is allergisch voor een bestandsdeel van Kamille(thee)quote:
quote:: You're the only person in the known universe who's never heard of the Heimlich maneuver?
: Alright, I'm gonna give you a little feedback since you seem to be proceeding through life like a cat without whiskers perpetually caught behind the refrigerator. Your life and watching you live it is like a gag-reel of ineffective bodily functions. I swear to god that a toddler has a better understanding of the intricacies of chew-swallow-digest-don't kill yourself on your TV dinner! And yet you've managed to turn this near death fuckup of yours into a moral referendum on me!
: You are a monster!
: You are a billy goat!
quote:Barris: YOU are a bug bite squared.
Luckman: What kind of bug?
Barris: 'Bout to get fucked up bitch beetle.
quote:wrote most of his lines down on post-it notes and scattered them around the set so he could read off them while filming a scene. The rotoscoping team simply animated over the notes to remove them from the film during post-production.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:29 schreef dyonvbaal het volgende:
vast te voor de hand liggend maar, close encouters?
Niet geanimeerdquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:30 schreef picodealion het volgende:
Ziet er geanimeerd uit, Studio Ghibli?
die boom ziet er adners knap echt uitquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:30 schreef picodealion het volgende:
Ziet er geanimeerd uit, Studio Ghibli?
Zal wel aan mijn monitor liggen dan, ik zie alleen een silhouet van die boomquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
die boom ziet er adners knap echt uit
De_Kardinaal +1quote:
quote:
dacht dat jij zo slecht was in niet engelstalige shizzle?quote:
Ben ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dacht dat jij zo slecht was in niet engelstalige shizzle?
Ik ben slecht in blockbusters, maar ik zou Pearl Harbor ook wel herkennen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dacht dat jij zo slecht was in niet engelstalige shizzle?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:34 schreef victorinox het volgende:
Ik heb hem volgens mij wel gezien...
Stardust?
quote:
quote:
Nope... Andere stad...quote:
Dat is goed.quote:
welke film?quote:The character of Col. Kurtz in the novel was changed to Col. Curtis for the movie so the audience wouldn't regard the name as being a reference to the Apocalypse Now character, which is exactly what it is in's novel.
quote:This was the story thatwrote while he recovered from his near fatal accident. The accident is reflected in the story, especially in a graphic scene in which a major character in run down by a vehicle.
Zekerquote:
Uiteraardquote:
quote:: Sign my yearbook.
: Hold my ball sack.
quote:: Well, that's my spiel, as the Jews say.
quote:: That was a nice thing you did for him.
: He was going through a difficult time.
: I am going through a difficult time. May I have your panties?
: I'm not wearing any.
quote:: Did you know I walked in on him trying to fuck his dog? Peanut butter everywhere.
quote:: I have received a call from Mark's dad saying the car wash was a success, and then I got a call from Chase's dad about the car wash being a great success, and then a call from Danni's dad saying we should have a car wash every weekend. So whatever she did, worked.
Lijkt me wel iets van een highschool film....quote:
Jaaaaquote:
Zal er toch nog steeds niet naar huis sturen als ze bij mij in bed lag, iig niet totdat ze ontbijt heeft gehadquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:35 schreef hornage het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Gisteravond gezien, nogal tegenvaller....
Cameron Diaz is echt oud geworden
Ze is niet meer lekkerNiet zoals The Sweetest Thing...
Die is ook wel eng geworden, niet meer zoals in Friends iig....quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:37 schreef Asap het volgende:
Inderdaad oud geworden, net als Courtney in Scream 4![]()
[ afbeelding ]
Dat is al 1quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:41 schreef Dopekoe het volgende:
Ik weet alleen maar de 4 screams en Ace Ventura Pet Detective....
Oh ja, the longest yardquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:44 schreef Asap het volgende:
[..]
Dat is al 1
Nog 2 Adams Sandler
1 Dolph Lundgren
1 KR en KC
1 met Tim Allen
1 met een terugkeer en oude mensen
Dat is 2quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:46 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Oh ja, the longest yard
The return of the old people ?
Old people return ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:48 schreef Asap het volgende:
[..]
Dat is 2
En die andere heeft een andere titel
Return staat wel aan het eind, maar de film heeft een totaal andere titel. Origineel is van Ron Howardquote:
quote:
Balto ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:56 schreef Patch het volgende:
Hoe heet de hond van Anthony Hopkins in "The Wolf Man"?
quote:
quote:
quote:
quote:
Bello ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:04 schreef Patch het volgende:
Geen Janko, Franco of Dalton.
Denk eens aan een hond zonder bel.
inderdaad, precies dezelfde klinkers, koekwous !quote:
Als Samson goed is ga ik echt ff wat slopenquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:11 schreef Asap het volgende:
Dank aan Dopekoe zijn laatste opmerking...
Ik moest kloppen want de bel doet het niet
Asap + 1quote:
je deurbel?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:12 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Als Samson goed is ga ik echt ff wat slopen
Denk dat het dit keer gewoon iets in de brand zetten wordt....quote:
Dat vinden wij Helmonders geen humor...quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:16 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Denk dat het dit keer gewoon iets in de brand zetten wordt....
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:21 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat vinden wij Helmonders geen humor...
Had niet verwacht dat jij rookte. Staat je toch helemaal niet joh !quote:
Al jarenquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:26 schreef Patch het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat jij rookte. Staat je toch helemaal niet joh !
4 films met John Lithgow aub.
quote:
Dat zijn de makkelijke 2, nu nog 3 anderequote:Op donderdag 19 januari 2012 10:52 schreef hornage het volgende:
Lord Of The Rings - The Two Towers
Child's Play
quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
bad lieutenant
wild blue yonder
death machine
Dat is inderdaad net iets te voor de hand liggend.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:10 schreef RanTheMan het volgende:
man in the mirror zal wel te voor de hand liggend zijn of niet?
quote:
Het is een vampier?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
Plaatje 1 is het meest zeggend. Vraag je af waarom hij in de spiegel kijkt.
dat was het wat er achter kwamquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:56 schreef picodealion het volgende:
Nosferatu, Eine Symphony des Grauens
Ik ben vandaag in een goede bui, Nosferatu was wat ik in ieder geval wou horen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:55 schreef dyonvbaal het volgende:
nosferatu der schrecken en dan nog wat
shoufshouf habibi niet neequote:Op donderdag 19 januari 2012 12:05 schreef dyonvbaal het volgende:
niet allemaal te gelijk... niemand die de film gezien heeft?
Dan zou je het toch moeten kunnen weten?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb ook alleen The Devil's Double gezien
goh echt, maar wie is die (hoofdrol)speler (aangezien die niet in alles de hoofdrol heeft)quote:
ik reken het goed, tis mimoun maar je spreekt het volgens mij het zelfde uit...quote:
ik snap eerder niet wat hij in die film doet, aangezien het een nederlands marokaanse acteur is...quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat moet die gast in godsnaam in een nl film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |