ditquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:16 schreef leeell het volgende:
je (ik) kan kinderlijk eenvoudig aan wapens komen, en jij maakt je druk over pepperspray?
als je iets wil is dat zo te krijgen hoor.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:17 schreef Vstark het volgende:
Ik ook niet, ik wil mensen zonder pepperspray beschermen tegen de mensen die het wel hebben.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:11 schreef BBQSausage het volgende:
Politiekantoor of M., melding doen van illegaal wapenbezit/handel.
het is toch zo manquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:18 schreef Vstark het volgende:
Op fora opscheppen over "hoe makkelijk je wel niet aan wapens kan komen"wat een droeftoeters zeg.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:09 schreef Vstark het volgende:
Beste Fok!erts
Ik weet een manier waarop eenvoudig pepperspray ingevoerd word en kan worden. Waar kan ik dit het beste melden?
Lezen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon heel even naar Belgie rijden.
gelijk ook ff wat wapens meenemen als je er toch bent...quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon heel even naar Belgie rijden.
Ik lees.quote:
Die zijn er ook gewoon, maar wereldvreemde mensen zien dat niet in.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik lees.
Maar het is een illusie om te denken dat je alle manieren van invoeren kunt tegenhouden.
Er zijn zat simpele manieren.
Je bedoelt een webwinkel waar je het kunt bestellen en binnen paar dagen wordt het afgeleverd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:25 schreef Vstark het volgende:
Ik zie ook wel in dat het niet te stoppen is zolang er vraag naar is, maar dit is gewoon té, té makkelijk.
Dat kan niet, de politie gaat hem uitlachen enzoquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:26 schreef Crutch het volgende:
Nou en? Flikker op, ga lekker de politie bellen ofzo/
Net goed.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:27 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat kan niet, de politie gaat hem uitlachen enzo
Slecht geslapen of slechtste mod aller tijden? Ik stel een serieuze vraag en dan ga je me zo behandelen? Stuk misgeboorte...quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:26 schreef Crutch het volgende:
Nou en? Flikker op, ga lekker de politie bellen ofzo.
Crewbash, note.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:30 schreef Vstark het volgende:
[..]
Slecht geslapen of slechtste mod aller tijden? Ik stel een serieuze vraag en dan ga je me zo behandelen? Stuk misgeboorte...
Is niet serieus, dit topic is wel zielig imo.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat is, mits serieus, regelrecht zielig.
Ja, dat dan weer welquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Is niet serieus, dit topic is wel zielig imo.
Ben je blind ofzo? Je hebt je antwoord, doe er wat mee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:30 schreef Vstark het volgende:
[..]
Slecht geslapen of slechtste mod aller tijden? Ik stel een serieuze vraag en dan ga je me zo behandelen? Stuk misgeboorte...
En dus kan hij me zo behandelen? Sure...quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo? Je hebt je antwoord, doe er wat mee.
ja dat kan, nu opbokkenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:19 schreef Vstark het volgende:
[..]
En dus kan hij me zo behandelen? Sure...
kom op TS, als deze josti al gelijk heeft dan is het toch echt tijd om te dit topic tot een einde te roepenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik bedoel, als ik een steen gooi gooi ik in belgie, lees daar bibigun (hier illegaal) daar pepeprspray (hier illegaal) zo verkrijgbaar. En wat Leelll ons 12 jarige relkind zegt, inderdaad, je kan het hier in nederland ook op elke straakhoek,dorp,gehucht fuck zelfs op scholen en in de kerk kan je het kopendus bokop en get over it.
Aaah koetsiekoetsie, je hebt een te grote bek op dat babyface van je zittenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:23 schreef leeell het volgende:
[..]
kom op TS, als deze josti al gelijk heeft dan is het toch echt tijd om te dit topic tot een einde te roepen
Dat M., waar staat dat voor? Ik hoorde ze het gisteren ook een aantal keren zeggen op opsporing verzocht. Ik dacht eerst dat die M voor mobiel nummer stond, maar dat was het toch niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:11 schreef BBQSausage het volgende:
Politiekantoor of M., melding doen van illegaal wapenbezit/handel.
Dial M for Monkey, was het toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat M., waar staat dat voor? Ik hoorde ze het gisteren ook een aantal keren zeggen op opsporing verzocht. Ik dacht eerst dat die M voor mobiel nummer stond, maar dat was het toch niet.
Ook kortte ze het letterlijk af tot M, alsof het algemeen bekend zou zijn.
Enlighten me
http://www.meldmisdaad.nl/quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat M., waar staat dat voor? Ik hoorde ze het gisteren ook een aantal keren zeggen op opsporing verzocht. Ik dacht eerst dat die M voor mobiel nummer stond, maar dat was het toch niet.
Ook kortte ze het letterlijk af tot M, alsof het algemeen bekend zou zijn.
Enlighten me
Tja...sommige mensen die menen het ook nogquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:18 schreef Vstark het volgende:
Op fora opscheppen over "hoe makkelijk je wel niet aan wapens kan komen"wat een droeftoeters zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |