ik heb geen idee wat daar de symptomen van zijn... maar dat zal de huisarts wel ook meenemen toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:58 schreef Keshet het volgende:
Draakje, heeft ze geen RS?
Sola, dikkevoor jou. Wat heb je goed gehandeld!
gelukkig! zat mensen die niet kattig zijn en je waarderen hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:39 schreef Cooki het volgende:
ik ben in lurkstand![]()
en doe ff rustig aan.. met lucas is alles prima
beterschap voor de zieke dreumesjes !
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:42 schreef simmu het volgende:
[..]
gelukkig! zat mensen die niet kattig zijn en je waarderen hoor
"Vind ik leuk"quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:33 schreef Gerberaatje het volgende:
Mijn kind trok zich net op tot bijna helemaal staanden ging toen gauw weer zitten!!
Maar het begint!!
eindelijk!!
Mên ik loop te stuiteren van trots
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en daarna dit
Ze kan al tellen
Ik: één, twee
Noortje: diiieeee
ik: vier
Noortje: vijf, zzzzzes, zzzzzeven
ik: acht
Noortje: negen
ik: tien!!
ik vind deze fase echt fantastisch, zo onbevangen in het leven, heerlijk. Vent liet gister een scheet, Noortje doet haar handje voor haar mond: 'oooooh', loopt om vent heen, wijst naar zijn billen en roept keihard 'POEP'.
De afgelopen nachten slaapt ze heel slecht. Niets aan te doen, ik kan er alleen niet zo goed tegenVind het echt erg maar ik ben om vier uur 's nachts gewoon niet op mijn best.
Gaat wel weer over, geen idee wat het is, misschien al kiezen of zo. Morgen gaat ze twee dagen koe kijken, want wij gaan naar antwerpen, lekker shoppen en hotelletje en madam gaat logeren.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:04 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik duim mee Asy!
Pessie herkenbaarals ik alleen maar een jas in de gang op wil hangen, dan komt ze al op je afgeschoven en blijft maar miepen en wijzen en gebaren dat ze naar buiten wil
Van de week gingen we fietsen en ze had haar skipak aan dus ik zette haar even op de grond toen ik de fiets wegzette, en hop ze ging schuivend zo de hele tuin door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |