Ik heb jullie echt ernstig verwaarloosd de afgelopen tijd

Probeer wel bij te lezen af en toe, maar heb niet echt de puf om te reageren.
Ik lees wel over zieke en gewonde kindjes

Beterschap

Sola, het lijkt me echt vreselijk om een koortsstuip mee te maken. Zo te lezen heb je uitstekend gehandeld
Mijn muppet is de afgelopen dagen ook niet helemaal 100%. Ze heeft af en toe krijspartijen van de pijn. We vermoeden doorkomende kiezen, maar gezien haar snotneus zou het me niets verbazen als haar oren ook gezellig meedoen in de marteling. We hebben haar voor het eerst in een halfjaar ofzo weer een zetpil pcm gegeven. Gelukkig werkt dat echt binnen 2 minuten
Verder is ze natuurlijk grote zus geworden een paar weken terug. Het lijkt haar niet zo veel te interesseren. Mia is 'de baby', maar ik geloof niet dat ze beseft dat het haar kleine zusje is. Ze heeft ook niet de behoefte om haar te knuffelen en snapt niet dat ze voorzichtig moet zijn als we bijvoorbeeld met Mia op de bank zitten en Hannah aan het rausen is.
Ze heeft trouwens wel een enorme sprong in de ontwikkeling gemaakt de laatste tijd. Ik sta er versteld van maar ze praat echt enorm goed, kan tot 10 tellen (vanaf 5 in het engels

), kan kleuren benoemen (sinds een paar dagen ook de goede kleuren), puzzeltjes leggen, cirkeltjes tekenen, complete liedjes uit haar hoofd zingen enz enz. Ik sta echt elke dag weer vol verbazing naar mijn grote dame te kijken
En over minder dan een maand wordt ze natuurlijk 2, maar ik heb echt al een peuter in huis en geen dreumesje meer.