abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107195637
Dat lijkt me inderdaad frustrerend! Ik hoop dat je manneke snel langer dan 12 dagen gelukkig is :*
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:25:19 #277
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107196028
Free :*

Iets met fokwetten.. maar ik zeg even helemaal niets over hoe het slapen hier de laatste tijd gaat :Y)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_107196208
Wij praten daar thuis ook niet over Reilain :+
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:34:07 #279
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107196511
Asy ik heb je goede voorbeeld gevolgd! Leuk om op film te hebben!! (Gebarentopic)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:52:30 #280
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107197453
free :*

Reilain, ik ga meteen even kijken. Ik moet 'bal' nog op film zetten.
  woensdag 25 januari 2012 @ 09:05:52 #281
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_107208292
Dreumesmeet-datums!!
Za 03 maart - Reilain, Sola, Leandra, Fannetje, pessie
Zo 04 maart - Reilain, Sola, Leandra, Fannetje
Za 10 maart - Reilain, Sola, Fannetje, As1981, pessie
Zo 11 maart - Reilain, Sola, Fannetje, As1981
Za 17 maart - Sola, Fannetje, pessie
Zo 18 maart - Reilain, Sola, Fannetje

Ik heb alleen nog niet met meneer overlegd, dus misschien goooit hij nog roet in het eten.

Free wat rottig dat ie gisteren weer niet zo blij was, heeft ie misschien ergens aan gesabbeld waar Nathan aan had gesabbeld? Nathan drinkt best wel melk, misschien ook even kijken of ie spruw heeft? Ei krijgt Nathan nauwelijks.
pi_107209344
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wacht ook even af van het hoe en waar. Is een binnenspeeltuin ding echt al leuk voor die kleintjes? Dan ga ik eens op zoek naar eentje in de buurt hier O-)
In het zuiderpark zit er 1! Bij het zwembad daar.
In het weeknd schijnt het veels te druk te zijn, maar op vrijdagmiddag heerlijk rustig.
Ik ben zelf nog niet geweest, maar een vriendin van me vertelde dit.
Ik ga binnenkort zelf een skijken.
pi_107209414
we zijn een half jaartje geleden nog naar ballorig geweest en dat vond ravi van toen anderhalf ook geweldig hoor :Y
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_107209478
arme ravi moest vanmorgen om half 6 trouwens eventjes weer slaaphuilen :'( zo gek, tis maar eventjes en ervaring heeft geleerd dattie gewoon slaapt, maar het klinkt zo zielig. ervaring heeft ook geleerd dat je er beter maar niet naar toe kan gaan :X rustig afwachten en binnen 5 minuutjes is het over. selene heeft het ook geregeld gedaan trouwens.
pi_107210657
Ah dat klinkt inderdaad zielig Simmu!

Iedereen goede nachten gehad? hier was de avond zo zo. Maar vannacht een keer wakker en toen bij ons verder geslapen tot 9 uur ( :o )

Wat bijzonder trouwens dat een groot gedeelte van de 2010 lichting weer zwanger is :) Ik schaar mezelf er ook onder ook al was ik toen nog een lurker :P
Wij hebben besloten om voor een tweede te gaan als Amy 2 jaar is. Ik vind het erg eng, maar nu heb ik nog een dik half jaar om mezelf erop voor te bereiden. Dus als de beebjes geboren zijn, graag veel foto's zodat ik alle bangigheidjes eruit rammel! :+
pi_107210710
yaro heeft het ook weleens simmu, is inderdaad heel zielig.

waarom vind je het eng sola?
pi_107210773
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 09:56 schreef Troeta het volgende:

[..]

In het zuiderpark zit er 1! Bij het zwembad daar.
In het weeknd schijnt het veels te druk te zijn, maar op vrijdagmiddag heerlijk rustig.
Ik ben zelf nog niet geweest, maar een vriendin van me vertelde dit.
Ik ga binnenkort zelf een skijken.
Die heb ik online bekeken maar dat lijkt me nog minder geschikt dan een ballorig eigenlijk.

Simmu Puck moet over twee weken nog 1 worden en loopt nog niet los dus dat vind ik toch net wat anders dan anderhalf :@
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107210890
As, ik zie op tegen 9 maanden spugen en voelen alsof ik buikgriep heb. Verder zie ik op tegen de bevalling met 2 uur persen, een baby die vastzit en een totaal ruptuur. Waarschijnlijk knippen ze dan al voor de zekerheid in en moet ik daarna gehecht worden. Daar ben ik ook al bang voor, want de vorige keer werd ik gehecht op OK met ruggeprik. al met al ben ik bang voor nog meer schade. Vorige keer ben ik er met bekkenbodemfysio nog goed vanaf gekomen.
pi_107211554
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 16:59 schreef Vicky het volgende:

[..]

dat dus

als je aardbeien eet, was je ze van te voren met koud of met heet water?
Koud, wist niet dat dat verschil maakt? :o
I'm not a sinner.
pi_107211584
dat klinkt inderdaad niet als een prettige bevalling en zwangerschap. snap je angst dan ook wel een beetje. als ik wat van de mijne had door kunnen geven, had ik het gedaan. dat er zo veel verschil in kan zitten.
pi_107211626
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Die heb ik online bekeken maar dat lijkt me nog minder geschikt dan een ballorig eigenlijk.

Simmu Puck moet over twee weken nog 1 worden en loopt nog niet los dus dat vind ik toch net wat anders dan anderhalf :@
we hadden ravi ook mee op de ballorig meet, toen liep hij ook nog niet ;) en vond het prima leuk hoor.
edit: zie hier: FokMeet Hattem, napraat en fototopic!!!

[ Bericht 6% gewijzigd door simmu op 25-01-2012 11:29:56 ]
pi_107211802
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:21 schreef As1981 het volgende:
dat klinkt inderdaad niet als een prettige bevalling en zwangerschap. snap je angst dan ook wel een beetje. als ik wat van de mijne had door kunnen geven, had ik het gedaan. dat er zo veel verschil in kan zitten.
Het zal ook wel goed komen hoor :) Ik ga eerst een pre-conceptiegesprek doen bij de vk en ik moet in mijn zwangerschap al naar de bekkenbodemfysio, dus ik word dan wel goed in de gaten gehouden. Maar nu weet je wat er kan gebeuren en is het allemaal niet meer zo onbezorgd.
pi_107212619
Oppasdreumes stond net ineens halverwege de beneden trap! Ik was mijn dochtertje van 8 maanden op bedje leggen op zolder. Oeps! Zo d'r moeder maar even inlichten, het is gelukkig goed gegaan maar had wel kleine hart aanval toen ik ze zag staan, met d'r maillotje op een geverfde trap... brrr! Enige wat ik kon denken was: NIET laten schrikken, dus heel rustig naar d'r toe gelopen en haar er af gepakt.
Soms mag je rusten, maar opgeven nooit!
  woensdag 25 januari 2012 @ 12:42:33 #294
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_107214252
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:52 schreef e-mama11 het volgende:
Oppasdreumes stond net ineens halverwege de beneden trap! Ik was mijn dochtertje van 8 maanden op bedje leggen op zolder. Oeps! Zo d'r moeder maar even inlichten, het is gelukkig goed gegaan maar had wel kleine hart aanval toen ik ze zag staan, met d'r maillotje op een geverfde trap... brrr! Enige wat ik kon denken was: NIET laten schrikken, dus heel rustig naar d'r toe gelopen en haar er af gepakt.
Dat is de beste methode ja. Nooit gaan gillen oid. Dan gaan ze proberen te zitten omdat ze schrikken en donderen ze alsnog de trap af (doet het scenario in mijn hoofd vaak, gelukkig is Nathan nog nooit van de trap gekukeld).
  woensdag 25 januari 2012 @ 13:16:48 #295
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_107215297
De 1e keer dat Emma ging staan was ik even de kamer uit. Toen ik terug kwam en haar zag staan begon ik te schreeuwen. :@ Ze schrok en viel en is pas een maand later voor de 2e keer gaan staan. :')

Maarreh, meeten in Amersfoort: Leuk! Als de datum definitief is kijk ik even of wij ook kunnen!
A grand adventure has begun.
pi_107215481
Sola ik herken je angst volledig en ook je verhaal komt aardig overeen. Ik wil daarom de beslissing pas nemen als puck naar school gaat. Dan heb ik overdag gewoon de ruimte om toe te geven aan alle klachten.

Simmu even foto's kijken dan :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107215845
Pessie kan ik eventueel met jou meerijden? kunnen we de kosten delen (als dat de datum wordt..)

Dreumesmeet-datums!!
Za 03 maart - Reilain, Sola, Leandra, Fannetje, pessie, mereltje
Za 10 maart - Reilain, Sola, Fannetje, As1981, pessie, mereltje
Za 17 maart - Sola, Fannetje, pessie, mereltje
  woensdag 25 januari 2012 @ 13:32:50 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107215866
Dames, het verloop van de eerste bevalling hoeft geen enkele garantie of voorbode te zijn van het verloop van de tweede bevalling.... ik ging heel relaxed de bevalling van Soneal in omdat het met B (8 pond, 52 cm) zo soepel ging dat ik letterlijk "viel mee, doen we nog een keer" gezegd heb toen hij een halve minuut oud op m'n buik lag.
De bevalling van Soneal (6 pond, 48 cm) daarentegen was dusdanig drama, dat ik niet eens nog een kind zou overwegen als ik daar niet te oud voor was.

Moraal van het verhaal; bevalling 2 kan zo heel anders zijn dan bevalling 1.
En dat werkt vast ook andersom, niet alleen dat het alleen maar beroerder kan worden ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107215905
Dreumesmeet-datums!!
Za 03 maart - Reilain, Sola, Leandra, Fannetje, pessie, mereltje
Za 10 maart - Reilain, Sola, Fannetje, As1981, pessie, mereltje, KJ
Za 17 maart - Sola, Fannetje, pessie, mereltje

Helaas, de andere weekenden zijn mijn werkweekenden.
*poef* nu is het weg
  woensdag 25 januari 2012 @ 13:52:02 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107216473
Zal ik m maar even volgooien dan? :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')