In het zuiderpark zit er 1! Bij het zwembad daar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wacht ook even af van het hoe en waar. Is een binnenspeeltuin ding echt al leuk voor die kleintjes? Dan ga ik eens op zoek naar eentje in de buurt hier
Die heb ik online bekeken maar dat lijkt me nog minder geschikt dan een ballorig eigenlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:56 schreef Troeta het volgende:
[..]
In het zuiderpark zit er 1! Bij het zwembad daar.
In het weeknd schijnt het veels te druk te zijn, maar op vrijdagmiddag heerlijk rustig.
Ik ben zelf nog niet geweest, maar een vriendin van me vertelde dit.
Ik ga binnenkort zelf een skijken.
Koud, wist niet dat dat verschil maakt?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat dus
als je aardbeien eet, was je ze van te voren met koud of met heet water?
we hadden ravi ook mee op de ballorig meet, toen liep hij ook nog nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die heb ik online bekeken maar dat lijkt me nog minder geschikt dan een ballorig eigenlijk.
Simmu Puck moet over twee weken nog 1 worden en loopt nog niet los dus dat vind ik toch net wat anders dan anderhalf
Het zal ook wel goed komen hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:21 schreef As1981 het volgende:
dat klinkt inderdaad niet als een prettige bevalling en zwangerschap. snap je angst dan ook wel een beetje. als ik wat van de mijne had door kunnen geven, had ik het gedaan. dat er zo veel verschil in kan zitten.
Dat is de beste methode ja. Nooit gaan gillen oid. Dan gaan ze proberen te zitten omdat ze schrikken en donderen ze alsnog de trap af (doet het scenario in mijn hoofd vaak, gelukkig is Nathan nog nooit van de trap gekukeld).quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:52 schreef e-mama11 het volgende:
Oppasdreumes stond net ineens halverwege de beneden trap! Ik was mijn dochtertje van 8 maanden op bedje leggen op zolder. Oeps! Zo d'r moeder maar even inlichten, het is gelukkig goed gegaan maar had wel kleine hart aanval toen ik ze zag staan, met d'r maillotje op een geverfde trap... brrr! Enige wat ik kon denken was: NIET laten schrikken, dus heel rustig naar d'r toe gelopen en haar er af gepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |