quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:26 schreef ymme het volgende:
Mart (93 cm) heeft vandaag zijn nieuwe schoenen aan.
Maat 26.
Maat 25 ging opzich nog wel qua lengte, maar in de breedte begon het te knellen![]()
Big Foot.
Hé, heb jij het toevallig over Harry? Die wilde geen spaghetti en ook niet een gehaktbal (normaal is hij dol op beiden!) en hij wilde ook geen toetje. Heb hem gedoucht en een pcm gegegeven en in bed gestopt. Niet meer gehoord...quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:18 schreef pessie het volgende:
Nathan ligt nu met pcm in te slapen. Die voelt zich niet lekker, wilde geen avondeten en deed zeer rustig met zn toetje.
Nou Nathan was gewoon hangerig (echt dat kind kan niet rustig op schoot zitten maar vanmiddag bleef hij een kwartier zitten terwijl we zandkasteel keken!!!). Maar goed, hij wilde eerst niet slapen, dus anderhalf uur later gaan slapen dan normaal en toen ook nog es 45 minuten ipv anderhalf uur. Nou ja, misschien heerst er iets in het uiterste zuiden en noorden...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hé, heb jij het toevallig over Harry? Die wilde geen spaghetti en ook niet een gehaktbal (normaal is hij dol op beiden!) en hij wilde ook geen toetje. Heb hem gedoucht en een pcm gegegeven en in bed gestopt. Niet meer gehoord...
Stomme is, hij had vanmiddag zo'n 3 uur geslapen en hij was me toch een partij jengelig vanmiddag. Het ging van de ene naar de andere jengelpartij. Werd er gewoon niet goed van
Ah, dan heerst het hier dusquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:25 schreef Mereltje het volgende:
Pessie hier ook maar 3 kwartier geslapen vanmiddag en nauwelijks avondeten, beetje aardappels en paar happen vla.. zou het heersen hier in het noorden en zuiden.. haha
Reilain fijn dat het bijna over is.
Misschien toch eens bijhouden hoe vaak je het gebruikt, dat je daar een beetje inzicht in krijgt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:38 schreef pessie het volgende:
[..]
Ah, dan heerst het hier dus. Nou ja, morgen maar even nieuwe pcm halen (ligt et aan mij of zitten er gewoon te weinig in dat doosje? Als ik pcm haal is het altijd binnen no time bijna op en als ik het dan weer nodig heb heb ik er nog maar 1 of 2
).
Ik gebruik er max 3 per dag, meer mag niet. Nou ja, hij voelt zich vandaag alweer wat beter, en feitelijk koop ik misschien 1 doosje per 2 a 3 maanden. Ze zijn alleen altijd bijna op als je ze echt nodig hebt hequote:Op donderdag 19 januari 2012 12:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien toch eens bijhouden hoe vaak je het gebruikt, dat je daar een beetje inzicht in krijgt.
ik heb geen idee wat daar de symptomen van zijn... maar dat zal de huisarts wel ook meenemen toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:58 schreef Keshet het volgende:
Draakje, heeft ze geen RS?
Sola, dikkevoor jou. Wat heb je goed gehandeld!
gelukkig! zat mensen die niet kattig zijn en je waarderen hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:39 schreef Cooki het volgende:
ik ben in lurkstand![]()
en doe ff rustig aan.. met lucas is alles prima
beterschap voor de zieke dreumesjes !
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:42 schreef simmu het volgende:
[..]
gelukkig! zat mensen die niet kattig zijn en je waarderen hoor
"Vind ik leuk"quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:33 schreef Gerberaatje het volgende:
Mijn kind trok zich net op tot bijna helemaal staanden ging toen gauw weer zitten!!
Maar het begint!!
eindelijk!!
Mên ik loop te stuiteren van trots
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en daarna dit
Ze kan al tellen
Ik: één, twee
Noortje: diiieeee
ik: vier
Noortje: vijf, zzzzzes, zzzzzeven
ik: acht
Noortje: negen
ik: tien!!
ik vind deze fase echt fantastisch, zo onbevangen in het leven, heerlijk. Vent liet gister een scheet, Noortje doet haar handje voor haar mond: 'oooooh', loopt om vent heen, wijst naar zijn billen en roept keihard 'POEP'.
De afgelopen nachten slaapt ze heel slecht. Niets aan te doen, ik kan er alleen niet zo goed tegenVind het echt erg maar ik ben om vier uur 's nachts gewoon niet op mijn best.
Gaat wel weer over, geen idee wat het is, misschien al kiezen of zo. Morgen gaat ze twee dagen koe kijken, want wij gaan naar antwerpen, lekker shoppen en hotelletje en madam gaat logeren.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:04 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik duim mee Asy!
Pessie herkenbaarals ik alleen maar een jas in de gang op wil hangen, dan komt ze al op je afgeschoven en blijft maar miepen en wijzen en gebaren dat ze naar buiten wil
Van de week gingen we fietsen en ze had haar skipak aan dus ik zette haar even op de grond toen ik de fiets wegzette, en hop ze ging schuivend zo de hele tuin door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |