PowerAmp is echt veel beter.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:02 schreef TheOnion het volgende:
@hofstadgruppe
ik gebruik de standaard MP3 speler. thanks zal ik proberen
Raar, die vanmij maakt helemaal geen geluid ook niet als ik mijn geluid om mn mob wel aan heb staan maar die van mijn kennis hoort dat irritante geluid ook als die het geluid uit heeft staanquote:Op zondag 5 februari 2012 17:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Als ik het geluid uit heb staan maakt één foto maken ook geen geluid
Geen idee, zal wel als jij het zegtquote:Op maandag 6 februari 2012 17:02 schreef TheOnion het volgende:
Android verbergt zo te zien ook pr0n van de gallery etc?
Hoezo zou je voor smsen een aparte app nemen.quote:Op maandag 6 februari 2012 07:49 schreef delano.888 het volgende:
BELANGRIJK VOOR IEDEREEN DIE CHOMPSMS GEBRUIKT.
Chompsms bevat sinds kort malware, al hebben nog maar heel weinig mensen het door. Wat het doet is je homepage veranderen, een search knop installeren op je 1e homescreen, en je default search engine veranderen.
Heb je chompsms? Start dan eens je telefoon overnieuw op en je zult de veranderingen zien.
Geloof je me niet? Installeer dit:
-spam- deze scanner laat het ook zien.
Verwijderen dus!
XDA members hebben het ook door
Ik snap dat ook niet...quote:Op maandag 6 februari 2012 18:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoezo zou je voor smsen een aparte app nemen.
Hmm, ik had zelf ook op Google gekeken, geen oplossing gevonden. Maar blijkbaar is het een probleem bij sommige telefoons. Fuck.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:28 schreef TheOnion het volgende:
@Olep als ik google wordt ik niet wijzer. http://www.galaxys2forums(...)/camera-not-working/
Probeer batterij uit te doen en opnieuw in te doen, misschien dat
Je hebt nog garantie toch?
Dit had ik toevallig afgelopen vrijdag. Kon wel gewoon foto's maken ondanks dat het scherm zwart bleef. Mijn toestel uit / aan gezet probleem verholpen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:42 schreef Olep het volgende:
Als ik de camera wil gebruiken krijg ik alleen dit te zien;
[ afbeelding ]
Any suggestions?
offcourse you canquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:15 schreef Refurb het volgende:
Iedereen die het nog niet wist: ook met de Galaxy SII kun je schermafdrukken/screenshots maken door de menuknop en aan/uit knop tegelijkertijd in te drukken.
Thanks, dat was ik me net aan het afvragen. Handig!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:15 schreef Refurb het volgende:
Iedereen die het nog niet wist: ook met de Galaxy SII kun je schermafdrukken/screenshots maken door de menuknop en aan/uit knop tegelijkertijd in te drukken.
Wist ik nog nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:15 schreef Refurb het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:22 schreef p0wmia het volgende:
Iemand enig idee hoe je screenshots maakt met de s2?
Een foto maken, en dan heel snel je toestel omdraaien en iets naar onder doen. Moet je wel heel snel zijn!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:22 schreef p0wmia het volgende:
Iemand enig idee hoe je screenshots maakt met de s2?
Dat werkt echt fantastisch ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Een foto maken, en dan heel snel je toestel omdraaien en iets naar onder doen. Moet je wel heel snel zijn!
Hoe dan??? mij lukt dat niet!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat werkt echt fantastisch ja.
serieus? Waar?!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:41 schreef TheOnion het volgende:
@p0wmia
dat was net gezegd in dit topic
menuknop + aan/uit knop tegelijk indrukken voor screenshot
Honger? Je hapt lekkerquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:41 schreef TheOnion het volgende:
@p0wmia
dat was net gezegd in dit topic
menuknop + aan/uit knop tegelijk indrukken voor screenshot
Bij mij haperde dat steeds dus heb maar een update gedaan naar I9100XXLPB_I9100OXXLP5_OXXquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:56 schreef Veerboot het volgende:
Ik kwam er net ook achter dat je heel snel van het ene scherm naar het andere kunt door met je vinger over het scherm te vegen. Mieters!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
sorry p0wima, hij was te makkelijk om te laten liggen
Maar inderdaad zoals gezegd is het power en "back" knop tegelijk.
Tevens wisten jullie dat je in je contactpersonen lijst kan swipen? rechts en links voor bellen en smsen van de persoon waarover je swiped?
haha wat een ontdekkingen allemaal.. Ik heb geen verstand van dat I9100 verhaal, maar zit momenteel op I9100XXKH3.. ??quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:56 schreef Veerboot het volgende:
Ik kwam er net ook achter dat je heel snel van het ene scherm naar het andere kunt door met je vinger over het scherm te vegen. Mieters!
Zo heb ik per ongeluk al een paar mensen gebeldquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
Tevens wisten jullie dat je in je contactpersonen lijst kan swipen? rechts en links voor bellen en smsen van de persoon waarover je swiped?
Dat is niet de backknop.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ook niet de menuknopquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is niet de backknop.
Maar ik had dus van de week blijkbaar al een screenshot gemaakt toen ik nog nieteens wist hoe dat moest.Kwam het daarstraks ineens tegen.
Ik snap het niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ook niet de menuknopdaar hoor ik je niet over zeiken. " Home " button dan
mygod.
Hmm, als je een "menu scherm" te veel hebt moet je met twee vingers naar elkaar toe scrollen.
Ook voor je homescreen.
Longpress op je homescreen kan je hem aanpassen met widgest en shit.
Mensen die iets niet weten te vinden stel de vraag
Dank, dat wist ik nog niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ook niet de menuknopdaar hoor ik je niet over zeiken. " Home " button dan
mygod.
Hmm, als je een "menu scherm" te veel hebt moet je met twee vingers naar elkaar toe scrollen.
Ook voor je homescreen.
Longpress op je homescreen kan je hem aanpassen met widgest en shit.
Mensen die iets niet weten te vinden stel de vraag
Het klopt niet helemaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |