Deze schermquote:
Ja toch jammer dat het scherm van de S1 en plus een rgbg pentile matrix layout hebben en die van een S2 een gewone rgb layout heeft.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:03 schreef FoolWithMokey het volgende:
de scherm op galaxy s en s plus is scherper dan s2, ik heb het vandaag vergeleken
Is geen stelling, het is een feit. blijkbaar is gewone rgb slechter dan pentile matrix. Of het kan aan de schermgrootte liggen waardoor de pixeldichtheid lager is op de s2.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:48 schreef WH141 het volgende:
[..]
Ja toch jammer dat het scherm van de S1 en plus een rgbg pentile matrix layout hebben en die van een S2 een gewone rgb layout heeft.
Je stelling is dus nonsens
Toch is die van de S2 beter dan die van de S.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:18 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Is geen stelling, het is een feit. blijkbaar is gewone rgb slechter dan pentile matrix. Of het kan aan de schermgrootte liggen waardoor de pixeldichtheid lager is op de s2.
Ligt aan 2.3.6. Toen ik van 2.3.4 naar 6 upgrade, ging het enkele dagen goed, maar kreeg dan ook spontane reboots. Met 4 was er geen probleem.quote:Op woensdag 25 januari 2012 02:30 schreef Braddie het volgende:
Is dat dan puur de telefoon waar het aanligt?
Dat kan volgens mij alleen door de telefoon te resetten....quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:27 schreef JeanVe het volgende:
Weet iemand hier hoe je je Gmail account waarmee je de S2 hebt aangemeld kan verwijderen en vervangen door een andere? Als ik naar Account- en sync. instellingen ga en heb probeer te verwijderen, gebeurt er helemaal niets!
Ok, domme vraag misschien maar raak ik dan alleen maar de dingen kwijt die ik er zelf op heb gezet? Ik heb de telefoon gisteren namelijk pas ontvangen en er zelf nog niet veel opgeknald. Of gaat de T-mobile stuff er dan ook af? En is resetten hetzelfde als rebooten?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij alleen door de telefoon te resetten....
Nee resetten is niet hetzelfde als rebooten, rebooten is gewoon opnieuw opstarten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:07 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Ok, domme vraag misschien maar raak ik dan alleen maar de dingen kwijt die ik er zelf op heb gezet? Ik heb de telefoon gisteren namelijk pas ontvangen en er zelf nog niet veel opgeknald. Of gaat de T-mobile stuff er dan ook af? En is resetten hetzelfde als rebooten?
Cool! Thanks!quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee resetten is niet hetzelfde als rebooten, rebooten is gewoon opnieuw opstarten.
Resetten, dan stelt de telefoon zich helemaal opnieuw in.
Ik weet niet of je dan je T-mobile meuk ook verliest, maar apps die je hebt geïnstalleerd verlies je wel en moet je opnieuw installeren. Tenzij je een backup hebt uiteraard, dan kun je die natijd weer terug zetten.
Foto's en dergelijke verlies je volgens mij niet (althans, ik had ze telkens naar een reset nog gewoon tot mijn beschikking)
Vind ik ook, Zo ziet de S2 eruit met een macrolensquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toch is die van de S2 beter dan die van de S.
Mja, toch hoort het gewoon ook met SD-kaart erin niet te gebeurenquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:49 schreef Dlocks het volgende:
Ik had met 2.3.6 ook opeens last van spontane reboots terwijl ik dat in vorige versies niet had.
Heb toen de SD-kaart eruit gehaald (die ik toch niet gebruik) en sindsdien geen last meer van gehad van reboots.
Mee eens, maar neemt niet weg dat ik met SD-kaart wel spontane reboots had en zonder SD-kaart geen spontane reboots.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:14 schreef netolk het volgende:
[..]
Mja, toch hoort het gewoon ook met SD-kaart erin niet te gebeuren
[..]
quote:Klachtgroep: Display
Klachtsoort: Gebarsten / gebroken display
Klachtomschrijving: Bij het instappen in de auto viel het toestel uit de broekzak op de straatstenen.
Het is zowiezo heel raar, aangezien ik een a twee keer een reboot heb gehad terwijl sommige hier constant reboots hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:13 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Mee eens, maar neemt niet weg dat ik met SD-kaart wel spontane reboots had en zonder SD-kaart geen spontane reboots.
Ik gelezen dat het eruit halen van de SD-kaart, opnieuw opstarten, weer uitzetten, SD-kaart er weer in, weer aanzetten en dan eventueel formateren het probleem ook kan verhelpen.
Aangezien ik die SD-kaart helemaal niet gebruik heb ik die stappen overgeslagen en niet getest.
Ai... Dat gaat nu via de verzekering....?quote:
Ik vind van wel aangezien die verzekeringen van die dingen schandalig duur zijn, na 2 jaar heb je gewoon alweer de helft van de nieuw waarde overgemaakt naar zo'n verzekeraarquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ai... Dat gaat nu via de verzekering....?
Yep, wel eigen risico van 55 euro, maar dat is beter dan zelf de reparatie betalen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ai... Dat gaat nu via de verzekering....?
gaga dat zeggen jullie alleen maar in omdat jullie dat gelezen of gehoord hebben, ik heb s en s2 naast elkaar gelegd en vergeleken. De ik kon niet anders concluderen dan dat de s een scherpere scherm heeft.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:02 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Vind ik ook, Zo ziet de S2 eruit met een macrolens:
Koop een bril ofzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:47 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
gaga dat zeggen jullie alleen maar in omdat jullie dat gelezen of gehoord hebben, ik heb s en s2 naast elkaar gelegd en vergeleken. De ik kon niet anders concluderen dan dat de s een scherpere scherm heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |