Dat kan volgens mij alleen door de telefoon te resetten....quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:27 schreef JeanVe het volgende:
Weet iemand hier hoe je je Gmail account waarmee je de S2 hebt aangemeld kan verwijderen en vervangen door een andere? Als ik naar Account- en sync. instellingen ga en heb probeer te verwijderen, gebeurt er helemaal niets!
Ok, domme vraag misschien maar raak ik dan alleen maar de dingen kwijt die ik er zelf op heb gezet? Ik heb de telefoon gisteren namelijk pas ontvangen en er zelf nog niet veel opgeknald. Of gaat de T-mobile stuff er dan ook af? En is resetten hetzelfde als rebooten?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij alleen door de telefoon te resetten....
Nee resetten is niet hetzelfde als rebooten, rebooten is gewoon opnieuw opstarten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:07 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Ok, domme vraag misschien maar raak ik dan alleen maar de dingen kwijt die ik er zelf op heb gezet? Ik heb de telefoon gisteren namelijk pas ontvangen en er zelf nog niet veel opgeknald. Of gaat de T-mobile stuff er dan ook af? En is resetten hetzelfde als rebooten?
Cool! Thanks!quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee resetten is niet hetzelfde als rebooten, rebooten is gewoon opnieuw opstarten.
Resetten, dan stelt de telefoon zich helemaal opnieuw in.
Ik weet niet of je dan je T-mobile meuk ook verliest, maar apps die je hebt geïnstalleerd verlies je wel en moet je opnieuw installeren. Tenzij je een backup hebt uiteraard, dan kun je die natijd weer terug zetten.
Foto's en dergelijke verlies je volgens mij niet (althans, ik had ze telkens naar een reset nog gewoon tot mijn beschikking)
Vind ik ook, Zo ziet de S2 eruit met een macrolensquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toch is die van de S2 beter dan die van de S.
Mja, toch hoort het gewoon ook met SD-kaart erin niet te gebeurenquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:49 schreef Dlocks het volgende:
Ik had met 2.3.6 ook opeens last van spontane reboots terwijl ik dat in vorige versies niet had.
Heb toen de SD-kaart eruit gehaald (die ik toch niet gebruik) en sindsdien geen last meer van gehad van reboots.
Mee eens, maar neemt niet weg dat ik met SD-kaart wel spontane reboots had en zonder SD-kaart geen spontane reboots.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:14 schreef netolk het volgende:
[..]
Mja, toch hoort het gewoon ook met SD-kaart erin niet te gebeuren
[..]
quote:Klachtgroep: Display
Klachtsoort: Gebarsten / gebroken display
Klachtomschrijving: Bij het instappen in de auto viel het toestel uit de broekzak op de straatstenen.
Het is zowiezo heel raar, aangezien ik een a twee keer een reboot heb gehad terwijl sommige hier constant reboots hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:13 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Mee eens, maar neemt niet weg dat ik met SD-kaart wel spontane reboots had en zonder SD-kaart geen spontane reboots.
Ik gelezen dat het eruit halen van de SD-kaart, opnieuw opstarten, weer uitzetten, SD-kaart er weer in, weer aanzetten en dan eventueel formateren het probleem ook kan verhelpen.
Aangezien ik die SD-kaart helemaal niet gebruik heb ik die stappen overgeslagen en niet getest.
Ai... Dat gaat nu via de verzekering....?quote:
Ik vind van wel aangezien die verzekeringen van die dingen schandalig duur zijn, na 2 jaar heb je gewoon alweer de helft van de nieuw waarde overgemaakt naar zo'n verzekeraarquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ai... Dat gaat nu via de verzekering....?
Yep, wel eigen risico van 55 euro, maar dat is beter dan zelf de reparatie betalen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ai... Dat gaat nu via de verzekering....?
gaga dat zeggen jullie alleen maar in omdat jullie dat gelezen of gehoord hebben, ik heb s en s2 naast elkaar gelegd en vergeleken. De ik kon niet anders concluderen dan dat de s een scherpere scherm heeft.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:02 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Vind ik ook, Zo ziet de S2 eruit met een macrolens:
Koop een bril ofzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:47 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
gaga dat zeggen jullie alleen maar in omdat jullie dat gelezen of gehoord hebben, ik heb s en s2 naast elkaar gelegd en vergeleken. De ik kon niet anders concluderen dan dat de s een scherpere scherm heeft.
quote:Op maandag 23 januari 2012 09:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik ben nu ook overstag. Als je de juiste combinatie hebt met ROM en Kernell dan is het het ideale apparaat.
Ik ben me er ook in gaan verdiepen, maar als je eenmaal Root hebt is het zo makkelijk om het aan te passen. Zelfs mijn vriendin kan nu ROMs uitzoeken en installeren.![]()
Misschien een handige link
Thanks voor de link! Ga ik zeker naar kijken als mijn S2 binnen heb.
Draai zelf nu dus CheckRom V4 met Speedmod Kernell. Vannacht 4% kwijt bij 9 uur. (Wifi en Bluetooth aan)
Kan beide niet volgens mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:36 schreef magneetstrip het volgende:
Ik heb een vraag over Android Market: Aangezien ik geen credit card heb ben ik genoodzaakt via 4shared betaalde apps te installeren. Bij een app staat er nu in Android Market 'bijwerken', dit kan niet omdat ik de melding krijg dat ik de app niet heb aangeschaft. Hoe kan ik dit omzeilen?
Een mogelijkheid om het creditcard-probleem in market te omzeilen is trouwens ook welkom
Iets als moneybookers of neteller.com gebruiken? Kun je ook een cc bij nemen (bij moneybookers wel tegen betaling geloof ik) en dan kan je gewoon betalen. Is ook een prepaid kaart, dus je kan bijv 50 dollar op je moneybookers account zetten en dan is ook alleen dat te verbruiken met je cc.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:53 schreef WH141 het volgende:
[..]
Kan beide niet volgens mij.
En 4shared zuigt best wel hard, als je jat doe het dan goed met blackmarkt alpha of snapzmarket ofzo.
Of 3vcard; een prepaid creditcard:quote:Op maandag 30 januari 2012 10:58 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Iets als moneybookers of neteller.com gebruiken? Kun je ook een cc bij nemen (bij moneybookers wel tegen betaling geloof ik) en dan kan je gewoon betalen. Is ook een prepaid kaart, dus je kan bijv 50 dollar op je moneybookers account zetten en dan is ook alleen dat te verbruiken met je cc.
Ik heb beide... en vind een iphone veel fijner (alleen de widgets/desktop achtige vind ik van Android een plus)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:59 schreef Pumatje het volgende:
Ik was wel verbaasd over apple technologie bij het volgende.
Zat met een laptop harde schijf, wilde op geen 1 pc geaccepteerd worden via usb externe hd verbinding. Dus wilde hem maar gaan formatteren etc.
plug hem in de macbook van mijn broer en voila, alle bestanden toegankelijk en alles te lezen en kopieren....![]()
Maar ik zou nooit een iphone kopen, je betaald voor minder dan een s2.
Die heb ik ook, zal wel zo horen denk ik, heb er zelf sinds dag 1 al last van, boeiend... je merkt het amper.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:14 schreef bear87 het volgende:
Merkwaardig, opeens heb ik een horizontale streep door de achtergrond in het 'lock screen'
Die streep zie je alleen in het lock screen, verder niet. Geen dode pixels ofzo. Waar kan dat vandaan komen?
Waarom heb je twee dure telefoons?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:04 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik heb beide... en vind een iphone veel fijner (alleen de widgets/desktop achtige vind ik van Android een plus)
Heb alleen last van dropped calls vanwege roaming 3G/GSM maar weet niet of dat het probleem is van de iPhone of van mn provider want dat roamen doet de S2 ook en daardoor is zelfs whatsapp veel trager (op de S2... zelfs trager dan mn iphone).
Ik gebruik de S2 te weinig om te checken of die geen dropped calls heeft.
Wil eens de Galaxy Nexus testen... hoe die is.
Mobile app uitgever... ;-)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom heb je twee dure telefoons?
Als je naar de icons van de iPhone kijkt dan is het net speelgoed.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:04 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik heb beide... en vind een iphone veel fijner (alleen de widgets/desktop achtige vind ik van Android een plus)
Kwam die hdd niet gewoon uit een macbook oid?? apple gebruikt volgens mij namelijk een ander type formaat van de schijfquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:59 schreef Pumatje het volgende:
Ik was wel verbaasd over apple technologie bij het volgende.
Zat met een laptop harde schijf, wilde op geen 1 pc geaccepteerd worden via usb externe hd verbinding. Dus wilde hem maar gaan formatteren etc.
plug hem in de macbook van mijn broer en voila, alle bestanden toegankelijk en alles te lezen en kopieren....![]()
Maar ik zou nooit een iphone kopen, je betaald voor minder dan een s2.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom heb je twee dure telefoons?
Als ik er naar kijk, is het geen speelgoed hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je naar de icons van de iPhone kijkt dan is het net speelgoed.
Toevallig het toetsenbord zelf nog op Swype staan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:43 schreef Braddie het volgende:
Hoe krijg je trouwens die input lag weg bij het typen?, op het 3,5 inch scherm van m`n iPhone 3G maak ik geen fouten, en op die S2 maak ik vaak zat fouten, door een merkbare lag.
Nee, heb verschillende toetsenborden gehad, maar ze hebben allemaal lag.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:02 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Toevallig het toetsenbord zelf nog op Swype staan?
Swiftkey X ook al geprobeerd?quote:Op woensdag 1 februari 2012 06:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, heb verschillende toetsenborden gehad, maar ze hebben allemaal lag.
Die is echt meesterlijk goed! Voorspelling werkt ook super.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |