Dus jij bent kleiner dan 1,75?quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het
Lekker ventje is dat
Wel een hoop geld.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
Jammer van de tt
Ken geen geile voetballers.. wil ze ook niet kennen, want je hebt er zo weinig aan.
Singles naar deze?quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Huh? Van welke naar welke bedoel je?
Hier liggen mijn roots.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Singles naar deze?
Aah zie het al.. dat was een uitstapje![]()
Had al even in je geschiedenis gekekenquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:04 schreef Murdera het volgende:
Hier liggen mijn roots.
Toen even in singles kijken en ook radio volgen.
In singles zit jij. Dus daar ga ik ook blijven hangen denk ik.
Stalker.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had al even in je geschiedenis gekeken![]()
Want ik ben zo interessant?
1.72 jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus jij bent kleiner dan 1,75?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:11 schreef Mystikvm het volgende:
Een kennis van mij heeft een tijdje een voetballer gedate. Ben wel een keer met hun uitgeweest, hij voldeed helemaal aan het stereotype van een voetballer
Je bent te koop?quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:10 schreef Cue_ het volgende:
Ach ik heb liever een prijs van 200.000 dan van 2.000.000 als het ware. (nou oke 2 mil vind ik ook geen probleem. Maar meer dan 5 hoeft echt niet.)
geld maakt niet gelukkig, geen geld wel ongelukkig
Ok, er hangt dus alleen een impliciet prijskaartje aan?quote:
quote:
Mijn nederige excuses weledele jonkvrouw, mijn eerder gekozen bewoordingen spijten mij. Ik hoop dat u dit mij niet zal aanrekenen nu ik mijn oprechte berouw toon.quote:
ipv dat je gewoon je tekst even duidelijk maaktquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:19 schreef Murdera het volgende:
Mijn nederige excuses weledele jonkvrouw, mijn eerder gekozen bewoordingen spijten mij. Ik hoop dat u dit mij niet zal aanrekenen nu ik mijn oprechte berouw toon.
Het is maar net hoe ruim je het begrip 'prijskaartje' neemt hequote:Op woensdag 18 januari 2012 10:18 schreef DigitalGirl het volgende:
Ok, er hangt dus alleen een impliciet prijskaartje aan?
Ik bedoelde: Wat iz dezen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ipv dat je gewoon je tekst even duidelijk maakt
Ik heb typfouten opgelost.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Herhaling van wat je zei maakt de duidelijkheid niet groter
Maar misschien ligt het aan mij
Er zullen vast wel een waslijstje van "wensen" zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is maar net hoe ruim je het begrip 'prijskaartje' neemt he
over typfouten.. 'zullen' 'een waslijstje'quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Er zullen vast wel een waslijstje van "wensen" zijn?
Ik...quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
over typfouten.. 'zullen' 'een waslijstje'
Natuurlijk zijn er wensen.. wie heeft die nou niet
"ik vind iedereen leuk die mij ook leuk vindtquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of je bent een nog zachtgekookter ei dan ik al dacht, of je kraamt onzin uit.
Dat is al 1 wens.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"ik vind iedereen leuk die mij ook leuk vindt"
Heb geen wensen waar een prijskaartje op gepind kan worden en pff hoe kom je bij dat zachtgekookt ei.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of je bent een nog zachtgekookter ei dan ik al dacht, of je kraamt onzin uit.
We waren al voorbij het 'prijskaartje staat gelijk aan geld'quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:32 schreef DigitalGirl het volgende:
Heb geen wensen waar een prijskaartje op gepind kan worden en pff hoe kom je bij dat zachtgekookt ei.
Omdat je overkomt als een kritiekloos wezen, smachtend naar aandacht van vrouwen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb geen wensen waar een prijskaartje op gepind kan worden en pff hoe kom je bij dat zachtgekookt ei.
Precies.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat je overkomt als een kritiekloos wezen, smachtend naar aandacht van vrouwen.
Denk dat menig vrouw toch heel wat prijskaartjes heeft waar wel degelijk een geldbedrag op te pinnen is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We waren al voorbij het 'prijskaartje staat gelijk aan geld'
Het hebben van kritiek is niet een doel op zich of zo?quote:Omdat je overkomt als een kritiekloos wezen, smachtend naar aandacht van vrouwen.
ligt een beetje aan het onderwerp waar het om gaat denk ik zoquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:04 schreef DigitalGirl het volgende:
Denk dat menig vrouw toch heel wat prijskaartjes heeft waar wel degelijk een geldbedrag op te pinnen is.
Nee, maar dat zegt niemand. Maar geen kritiek hebben is gewoon niet gezond en bovendien onmogelijk. Je gaat me niet vertellen dat je alles maar accepteert. Anders sturen we de volgevreten Trudy's met het gewicht van een kleine olietanker, naamketting en bijstandsuitkering en schulden tot aan het plafond wel door naar jou.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het hebben van kritiek is niet een doel op zich of zo?
Eergister nam ik een wiebertje, en toen kwam deels mijn vulling eruit. Nu bleek dat dat niet voor niets was, want er zat een gaatje onder. Dus de boel opnieuw schoongemaakt, geboord en gevuldquote:
Het viel mee?quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eergister nam ik een wiebertje, en toen kwam deels mijn vulling eruit. Nu bleek dat dat niet voor niets was, want er zat een gaatje onder. Dus de boel opnieuw schoongemaakt, geboord en gevuld
Maar ik ben als de dood voor de tandartsMaar het viel gelukkig mee.
Volgende week halfjaarlijkse controle, dan gaat ze even foto's maken, want dat is weer 3 jaar geleden
De weg er heen is al vol met gevaren..quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Controle overleven .. das niet zo moeilijk
Brrrr tandartsen. Ik ben als de dood voor dat soort mensen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eergister nam ik een wiebertje, en toen kwam deels mijn vulling eruit. Nu bleek dat dat niet voor niets was, want er zat een gaatje onder. Dus de boel opnieuw schoongemaakt, geboord en gevuld
Maar ik ben als de dood voor de tandartsMaar het viel gelukkig mee.
Volgende week halfjaarlijkse controle, dan gaat ze even foto's maken, want dat is weer 3 jaar geleden
Dan kan je beter je huis niet meer uit gaan. Aan de andere kant.. de meeste ongelukken gebeuren binnenshuis.. dus in hoeverre thuis veilig is. Ik weet het nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:30 schreef Murdera het volgende:
De weg er heen is al vol met gevaren..
Oh nee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan je beter je huis niet meer uit gaan. Aan de andere kant.. de meeste ongelukken gebeuren binnenshuis.. dus in hoeverre thuis veilig is. Ik weet het niet![]()
Over 2 maanden 10 uur vliegen, neerstorten = dood
Ik ga steeds meer wennen aan mijn nieuwe (inmiddels zit ik er al 3 jaar) tandarts. Ze is echt een schat die de tijd voor mij neemt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Brrrr tandartsen. Ik ben als de dood voor dat soort mensen.
Over een paar minuutjes de huisarts bellen, eindelijk. Ik zit nu al te trillen.
Dat soort tandartsen zijn wel beter, ik had eerst een toffe vlaamse man, maar dat is nu overgekocht door een turk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga steeds meer wennen aan mijn nieuwe (inmiddels zit ik er al 3 jaar) tandarts. Ze is echt een schat die de tijd voor mij neemt.
Huisarts???
Is pas de eerste keer dat je de dokter belt dan?? Want normaal met medicijnen is een blaasontsteking na 3 dagen weg tochquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort tandartsen zijn wel beter, ik had eerst een toffe vlaamse man, maar dat is nu overgekocht door een turk.Niet cool.
Ja, voor mn blaasontsteking. Het is nu 9 dagen en het word nog alles behalve minder erg.Maar ik kan niet langsrijden, omdat ze nog in hellevoet zitten, dus ik ga vragen of ik gewoon medicijnen kan krijgen.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik het zeg.. krijg ik vast een ban
Ja is de eerste keer. Ik stel het altijd zo lang mogelijk uit in de hoop dat het over gaat. Ik ben echt als de dood om te bellen. Langsgaan zelf vind ik niet eens zo erg, maar 1.5 heen, urine inleveren en weer 1.5 uur terug om iets te bevestigen dat ik allang weet vind ik niet zo chill. Zeker niet omdat ik na 5 minuten moet plassen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is pas de eerste keer dat je de dokter belt dan?? Want normaal met medicijnen is een blaasontsteking na 3 dagen weg toch
Ja dat heb ik dus ook.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het ook best wel vervelend om naar de huisarts te gaan, ik durf nooit zo goed een afspraak te maken
Als ik er dan ben valt het allemaal reuze mee, maar vooraf... Vreselijk
Nou kom op bellen dan! Muts!quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja is de eerste keer. Ik stel het altijd zo lang mogelijk uit in de hoop dat het over gaat. Ik ben echt als de dood om te bellen. Langsgaan zelf vind ik niet eens zo erg, maar 1.5 heen, urine inleveren en weer 1.5 uur terug om iets te bevestigen dat ik allang weet vind ik niet zo chill. Zeker niet omdat ik na 5 minuten moet plassen.
je kunt ook 's avonds naar een huisartsenpostquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:52 schreef Myraela het volgende:
Moet toch langskomen.Achterlijk gedoe. Ik heb meteen geen zin meer, wat mij part trekt het lekker door naar mn nieren ofzo.
Ik had kinkhoest, is gevaarlijk voor kleine kinderen en dat wist ik. Dus ik hield mijn hoest in in de wachtkamer omdat er kinderen zaten. Kom ik bij de huisarts "ja nee, als je kinkhoest had gehad had ik je net al gehoord"quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:52 schreef Cue_ het volgende:
Hebben jullie dan ook dat als je ergens pijn hebt.. dat op het moment dat je daadwerkelijk bij de arts zit.. die pijn ineens foetsie is. Dus lastig aan te wijzen etc etc. Huisarts zegt dat het wel meevalt.
Ga je weg.. is het er weer
Denk dat die je uitleg wel gesnap tzou hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:53 schreef Myraela het volgende:
Ik had kinkhoest, is gevaarlijk voor kleine kinderen en dat wist ik. Dus ik hield mijn hoest in in de wachtkamer omdat er kinderen zaten. Kom ik bij de huisarts "ja nee, als je kinkhoest had gehad had ik je net al gehoord"![]()
In het ziekenhuis toch maar medicijnen gekregen.
Neehoor, dat heb ik er natuurlijk gewoon bij verteld.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat die je uitleg wel gesnap tzou hebben.
Ja, het is niet de tijd. Behalve dan dat ik zo een deadline heb eigenlijk. Maar ik vind de reis gewoon doodeng. Nou wil mijn moeder me gelukkig vanmiddag al brengen, dus dan is het maar een uur in een auto zitten in totaal, dat is beter dan 3 uur in de bus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
je kunt ook 's avonds naar een huisartsenpost
al is dat eigenlijk niet de bedoeling
Nieuwe dokterquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:55 schreef Myraela het volgende:
Neehoor, dat heb ik er natuurlijk gewoon bij verteld.
Ik bedoelde dat dat vast minder ver isquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, het is niet de tijd. Behalve dan dat ik zo een deadline heb eigenlijk. Maar ik vind de reis gewoon doodeng. Nou wil mijn moeder me gelukkig vanmiddag al brengen, dus dan is het maar een uur in een auto zitten in totaal, dat is beter dan 3 uur in de bus.
Daar heb ik enkel nog van gehoord.. geen idee hoe of watquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
ik zou naar de huisartsenpost gaan ook
Oh. Ik dacht dat dat gewoon de huisarts was.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat dat vast minder ver is
Maar waarom vind je het zo eng?quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, het is niet de tijd. Behalve dan dat ik zo een deadline heb eigenlijk. Maar ik vind de reis gewoon doodeng. Nou wil mijn moeder me gelukkig vanmiddag al brengen, dus dan is het maar een uur in een auto zitten in totaal, dat is beter dan 3 uur in de bus.
Hm, de term snol zou ik niet gebruiken. Het geldt voor elke vrouw wel, er zullen maar weinig vrouwen zijn die zeggen och armlastig geen enkel probleem. Terwijl het andersom niet zo'n heel groot probleem is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ligt een beetje aan het onderwerp waar het om gaat denk ik zo
en natuurlijk zijn er altijd snollen
Die zit in/bij het ziekenhuis, voor als je gewone huisarts dicht is en het niet spoed genoeg is voor eerste hulpquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat dat gewoon de huisarts was.Wat is een huisartsenpost dan?
Mbt snol doelde ik op de "zolang hij maar geld heeft ben ik blij" typesquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:58 schreef DigitalGirl het volgende:
Hm, de term snol zou ik niet gebruiken. Het geldt voor elke vrouw wel, er zullen maar weinig vrouwen zijn die zeggen och armlastig geen enkel probleem. Terwijl het andersom niet zo'n heel groot probleem is.
Omdat elke soort trilling het alleen maar erger maakt.quote:
Oh, dat wist ik helemaal niet. Zal even met mijn moeder overleggen als ze weer wakker is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die zit in/bij het ziekenhuis, voor als je gewone huisarts dicht is en het niet spoed genoeg is voor eerste hulpMoet je wel eerst naar toe bellen, beetje overdrijven dat je het écht niet meer vol houdt en je vet pijn hebt en dan mag je daarheen
Aah op die manier. Maar komt er dan ook echt veel uit zeg maar? of is het enkel de drang?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:01 schreef Myraela het volgende:
Omdat elke soort trilling het alleen maar erger maakt.
Eergisteren stond er een machine aan op school op te verkoelen bij de computers en de grond trilde een beetje en ik werd gek. Maar daar kan ik tenminste naar een toilet, onderweg kan ik nergens heen.
In de trein ofzo zitten met het gevoel dat je in je broek gaat zeiken is niet echt leuk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah op die manier. Maar komt er dan ook echt veel uit zeg maar? of is het enkel de drang?
Blijft irritant natuurlijk.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:05 schreef Murdera het volgende:
In de trein ofzo zitten met het gevoel dat je in je broek gaat zeiken is niet echt leuk.
quote:
Enkel drang. Het is 3 druppels en een beetje bloed. Meestal dan. soms is het normaal, maar het verschil tussen normaal of 3 druppels voel je niet van te voren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah op die manier. Maar komt er dan ook echt veel uit zeg maar? of is het enkel de drang?
Blijft irritant natuurlijk.
True datquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
In de trein ofzo zitten met het gevoel dat je in je broek gaat zeiken is niet echt leuk.
Je mag wel een beetje van mijn fascinatie voor wondjes/bloed/uitstekende botten hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:30 schreef twi het volgende:
Tandards, huisarts, allemaal geen problemen mee. Maar ik ben zo'n gigantisch watje bij alles wat met bloed/wondjes/hartslag te maken heeft. Geen idee waar het vandaan komt, geen idee hoe ik er vanaf raak
Nouja, dat is het ook niet echt, een operatie of smerige lijkenseries kan ik prima bekijken. Maar als ik mezelf lichtjes in m'n vinger snij bij 't koken of er wordt een bloeddrukmeter om m'n arm gefrot... Beschamend is 't gwoon...quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je mag wel een beetje van mijn fascinatie voor wondjes/bloed/uitstekende botten hebben
Hm, apart.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:34 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, dat is het ook niet echt, een operatie of smerige lijkenseries kan ik prima bekijken. Maar als ik mezelf lichtjes in m'n vinger snij bij 't koken of er wordt een bloeddrukmeter om m'n arm gefrot... Beschamend is 't gwoon...
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:42 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom boeit het mijn ouders dat hun fucking pyjama niet kreukloos gestreken is
Eens. Er zitten nota bene gaatjes in dat ding van mijn vader, ook lekker belangrijk dat het gekreukt is danquote:
Weet je, soms wanneer ik lees dat je zo klaagt over je ouders denk ik bij mezelf "Dat zal toch wel meevallen, Loka?".quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ja weet je wat het is, ik doe best wel veel voor ze, ben de hele ochtend in huis bezig vaak, en als ik ze dan 's avonds tussen 8 en 10 even zie, eigenlijk nauwelijks dus, zit er geheid een klaaguur over mij tussenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:47 schreef twi het volgende:
[..]
Weet je, soms wanneer ik lees dat je zo klaagt over je ouders denk ik bij mezelf "Dat zal toch wel meevallen, Loka?".
Maar met terugwerkende kracht mijn excuses dat ik dit dacht. Pyjama's strijken
Tsja, ik lees er nu over, want ik begin 't nu echt wel een beetje zat te worden, m'n fobie. Maar ik ben niet alleen, Hematofobie, de mietjesfobie bij uitstek. En achteraf nooit snappen waarom je je zo aansteltquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:49 schreef Sinosappel het volgende:
Bloed, aders, naalden, kloppende hartjes, ik kan het allemaal handelen
Waar ik niet tegen kan zijn eetstoornissen en dan met name anorexiaAls ik daar te veel over hoor wordt het zwart voor mn ogen
En terecht, je bent fuckin' achttien. Denken ze dat je Doogie Howser bent ofzo?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja weet je wat het is, ik doe best wel veel voor ze, ben de hele ochtend in huis bezig vaak, en als ik ze dan 's avonds tussen 8 en 10 even zie, eigenlijk nauwelijks dus, zit er geheid een klaaguur over mij tussen
Ik krijg bijna elke dag te horen hoe lui ik ben en wat ik allemaal fout heb gedaan, en hoe slap ik ben dat ik niet meer studeer en dat ik geen greintje doorzettingsvermogen heb. Dan vind ik best dat ik even over ze mag klagen
Wat is er zo eng aan niet eten?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:49 schreef Sinosappel het volgende:
Waar ik niet tegen kan zijn eetstoornissen en dan met name anorexiaAls ik daar te veel over hoor wordt het zwart voor mn ogen
Hoezo dat?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:49 schreef Sinosappel het volgende:
Oh kut, ik heb ook anorexiaquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:49 schreef Sinosappel het volgende:
Hongerquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er zo eng aan niet eten?
quote:
Geen idee waar het vandaan komt! M'n huisgenootje had het vroeger en een keer toen we het er over hadden ben ik zelfs flauwgevallenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er zo eng aan niet eten?
Ik ben vaak te lui om te eten ofzoquote:
Wat is dezequote:Op woensdag 18 januari 2012 12:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben vaak te lui om te eten ofzo
Kon me er alweer niet toe zetten vandaag. Maar nog tijd zat vanavond.
Tja, als je lul beter is dan je tong, logisch dat hij dat niet doet danquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:54 schreef twi het volgende:
[..]
"Het Turkse meisje wat je niet wilt beffen" is zo lang.
Deze vrouw snaptquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, als je lul beter is dan je tong, logisch dat hij dat niet doet dan
Ik ben nooit zo verbaasd over mensen die maar een keer per dag eten of een paar dagen op fruit leven. Been there, done thatquote:
1 keer per dag etenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo verbaasd over mensen die maar een keer per dag eten of een paar dagen op fruit leven. Been there, done that
Ik ga vis kopen voor mijn zusje. Laterquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Brb even mijn 4 broodjes met 4 eieren opeten
Je moet het zo zien jij mag in hun huis blijven wonen mits je hun pyjama kreukloos strijkt voor wat hoort wat heh. Dus ik zou nogmaals een keer hun pyjama strijken, let vooral op de armen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:42 schreef Lokasenna het volgende:
Lekker!quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Ben je van plan je muren te witten?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik strijk me sokken en boxers.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:10 schreef Cue_ het volgende:
pyjama's
en die strijken.. net als beddengoed.. theedoeken.. etc
Vind ik niks, lig ik elke keer met me been op me lul.quote:
Waarom zou je je sokken strijken? Als je ze aantrekt zie je t niet en het verschil qua gevoel is er ook niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik strijk me sokken en boxers.
Net als beddengoed. Er gaat niks boven het slapen op een gestreken kussensloop
Herkenbaar, het ligt gewoon niet zo lekker als ik hem de vrije hand geef.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind ik niks, lig ik elke keer met me been op me lul.
En nee dat is geen geintje
Dit dus!quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Herkenbaar, het ligt gewoon niet zo lekker als ik hem de vrije hand geef.
Dat dat neukt, de slijmbal.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:23 schreef DigitalGirl het volgende:
Van deze meneer kunnen we allemaal wat leren,..
Wss is het gewoon fake.quote:
Zo creepy ben ik niet in ieder geval.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet jij het toch ook kunnen.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Does anyone else feel like he's a psychopath talking to his victim?
moi1st93 43 minuten geleden
Ja, volgens mij wel. Ik gebruik het wel vaker ipv creme fraiche, maar maak nooit preitaart.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
Kun je voor saus in preitaart ook zure room in plaats van crème fraîche gebruiken?
Oke, dankje. Ik had per ongeluk de verkeerde meegenomen omdat die bekers er hetzelfde uitzienquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Ik gebruik het wel vaker ipv creme fraiche, maar maak nooit preitaart.
Anders zou ik me wel erg in je hebben vergist.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo creepy ben ik niet in ieder geval.
Lees op wikipedia (fact checking, jwz) dat creme fraiche beter is voor warme gerechten. Iets met schifting. Zelf nooit last van gehad, though.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke, dankje. Ik had per ongeluk de verkeerde meegenomen omdat die bekers er hetzelfde uitzien
Maar als het elkaar kan vervangen zal het weinig uitmaken, mooi zo.
Who cares, zijn vriendin vind het leuk, hij verdient er geld mee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wss is het gewoon fake.
Youtube aandachtshoeren
Nu geef je hem alleen nog meer aandachtquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wss is het gewoon fake.
Youtube aandachtshoeren
Denken dat ik ooit tegen iemand zou zeggen dat ik van der hield.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anders zou ik me wel erg in je hebben vergist.
Je moet gewoon voortaan zo smooth praten als deze jongeman.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Denken dat ik ooit tegen iemand zou zeggen dat ik van der hield.
Oh ja, jij gelooft niet in relaties.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Denken dat ik ooit tegen iemand zou zeggen dat ik van der hield.
Ik maak deze al.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka, maak dit voor je ouders:
http://www.epicmealtime.c(...)conepicentipede.html
Ook lekker. Maar te gezond.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik maak deze al.
http://www.receptentabel.nl/recepten/recept/?recept=378
Ik kan dat wel, maar ik realiseer me dat ik dan een eng joch word die als maagd sterft.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je moet gewoon voortaan zo smooth praten als deze jongeman.
Ik geloof wel in relaties hoor, alleen niet in het feit dat ze langer dan een paar jaar max. duren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja, jij gelooft niet in relaties.
Kom op! Straks worden je tieten kleiner of nog veel erger; je kont!quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:41 schreef Sinosappel het volgende:
Meh de laatste tijd eet ik pas wat rond 4 uur ofzo.
Begint op jouw eetpatroon te lijken Loka
Ik doe er natuurlijk wel minder groente en meer vlees en kaas in. Maar het haalt het niet bij dat van jou natuurlijk.quote:
Ik heb sowieso nog nooit echt een gebakken ei gemaaktquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee 4 broodjes met in totaal 4 eieren
Ooit een gebakken ei van 16 eieren gemaakt?
Kijk om je heen dan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geloof wel in relaties hoor, alleen niet in het feit dat ze langer dan een paar jaar max. duren.
Kom op dit is toch niet eng?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan dat wel, maar ik realiseer me dat ik dan een eng joch word die als maagd sterft.
Strakke kontjes. Kleine borstjes.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kom op! Straks worden je tieten kleiner of nog veel erger; je kont!
|Ik word duizelig!quote:
Ik weet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kom op! Straks worden je tieten kleiner of nog veel erger; je kont!
Hoe bedoel je? Relaties sneuvelen continu.quote:
Je hebt vaak een paar pogingen nodig ja. Maar zat mensen die al 10 jaar gelukkig zijn met elkaar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Relaties sneuvelen continu.
Ik vind hem eng en de dag dat ik dezelfde bullshit als hem begin uit te slaan en raar ga doen met mijn wenkbrauwen mag iedereen me in elkaar trappen.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind hem eng en de dag dat ik dezelfde bullshit als hem begin uit te slaan en haar ga doen met mijn wenkbrauwen mag iedereen me in elkaar trappen.
Tuurlijk die heb je, alleen ik geloof er niet zo in en zeker niet dat ik dat kan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt vaak een paar pogingen nodig ja. Maar zat mensen die al 10 jaar gelukkig zijn met elkaar.
Wat is dezequote:Op woensdag 18 januari 2012 13:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind hem eng en de dag dat ik dezelfde bullshit als hem begin uit te slaan en haar ga doen met mijn wenkbrauwen mag iedereen me in elkaar trappen.
He's a creep he's a weirdo.quote:
Bij jou is het cool.quote:
Slechtste nummer van ze.quote:
Ik snap niet hoe je zelfs zonder ervaring en teleurstellingen zo cynisch kunt zijn over relaties.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk die heb je, alleen ik geloof er niet zo in en zeker niet dat ik dat kan.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:54 schreef Sinosappel het volgende:
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/radioheaddonutcreep.png]afbeelding[/url] ]
Ik geloof niet in sprookjes. Heel simpel alles komt uiteindelijk tot een einde, mocht het niet zo zijn ben je een van de weinigen en mag je jezelf heel gelukkig prijzen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je zelfs zonder ervaring en teleurstellingen zo cynisch kunt zijn over relaties.
Wat is jouw top 5 van hun dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het slecht is, ik zeg alleen dat het hun slechtste nummer is.
Als je jong bent mag je idealen hebben hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geloof niet in sprookjes. Heel simpel alles komt uiteindelijk tot een einde, mocht het niet zo zijn ben je een van de weinigen en mag je jezelf heel gelukkig prijzen.
Het is tof voor zo lang het duurt, meer niet.
Oeh, het gaat wel erg de verkeerde kant met je op sinos.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:48 schreef Sinosappel het volgende:
Hahaha ik vraag me toch zo af hoe DigitalGirl in het echt is he
1. Pyramid Songquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is jouw top 5 van hun dan?
Hoezo?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oeh, het gaat wel erg de verkeerde kant met je op sinos.
Klinkt goedquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
1. Pyramid Song
2. The Bends
3. Paranoid Android
4. High and Dry
5. Karma Police
Ik heb idealen, alleen niet als het om de liefde gaat.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je jong bent mag je idealen hebben hoor.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb idealen, alleen niet als het om de liefde gaat.
Ik moet meteen weer denken aan die jongen die zei dat ie Kim Possible zou doen.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet meteen weer denken aan die jongen die zei dat ie Kim Possible zou doen.
Shame on you.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik ken 1,2 en 4 niet eens
mensen diequote:Op woensdag 18 januari 2012 14:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die geen idealen hebben wanneer het om de liefde gaat
Mensen die geen idealen hebben wanneer het over hun werk gaat
Mensen die geen idealen hebben wanneer het over hunzelf gaat
Mensen die helemaal geen idealen hebben_!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet meteen weer denken aan die jongen die zei dat ie Kim Possible zou doen.
WTFquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:03 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Shame on you.
Even het album The Bends luisteren dan. Mijn favoriete album van ze.
Fake plastic trees en Just vind ik ook goed.
Jan, zat vroeger bij mij in de klas, ik vond zijn vriendin leuk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Wie was dat?
Of die gasten die zeggen dat ze Ariel zouden doen
De kleine zeemeermin!!Die heeft een fucking staart
Nee, jij bent kut omdat je Creep een slecht nummer vindtquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
WTF? En net was het nog kut ofzo?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die geen idealen hebben wanneer het om de liefde gaat
Mensen die geen idealen hebben wanneer het over hun werk gaat
Mensen die geen idealen hebben wanneer het over hunzelf gaat
Mensen die helemaal geen idealen hebben_!
Hij zei dat het hun slechtste nummer was, niet dat het slecht was, maar alsnog kutquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Nee, jij bent kut omdat je Creep een slecht nummer vindt
Vriendinnetje van mij wilde vroeger door Gokan geneukt worden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Jan, zat vroeger bij mij in de klas, ik vond zijn vriendin leuk.
Newb heeft ook Kim Possible porn. Ik mocht het kopiërenquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Jan, zat vroeger bij mij in de klas, ik vond zijn vriendin leuk.
Dat heb ik helemaal niet gezegdquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Nee, jij bent kut omdat je Creep een slecht nummer vindt
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vriendinnetje van mij wilde vroeger door Gokan geneukt worden.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:08 schreef Sinosappel het volgende:
Ik denk dat ik liever m'n broertje betrapt had terwijl ie seks aan het hebben was dan dat ik al die Hentai porn op z'n computer vond (truestory)
Trololololoquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vriendinnetje van mij wilde vroeger door Gokan geneukt worden.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newb heeft ook Kim Possible porn. Ik mocht het kopiëren
Eens, alhoewel getekende poppetjes geen significante leeftijd hebben. Op 4chan zie je vaak een subgenre van hentai met kindertjes die 8 lijken, misselijkmakend gewoonquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:07 schreef stefanhaan het volgende:
Waarom zou je ingodsnaam naar hentai kijken?het meeste valt gewoon onder kinderporno anyway
Nee joh dat is maar porno.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:08 schreef Sinosappel het volgende:
Ik denk dat ik liever m'n broertje betrapt had terwijl ie seks aan het hebben was dan dat ik al die Hentai porn op z'n computer vond (truestory)
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:08 schreef Sinosappel het volgende:
Hoe oud denk jij dat kim possible is?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Eens, alhoewel getekende poppetjes geen significante leeftijd hebben. Op 4chan zie je vaak een subgenre van hentai met kindertjes die 8 lijken, misselijkmakend gewoon.
Het is legale kinderporno, waarom denk je dat het zo populair is?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:07 schreef stefanhaan het volgende:
Waarom zou je ingodsnaam naar hentai kijken?het meeste valt gewoon onder kinderporno anyway
It's just... wrong.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is legale kinderporno, waarom denk je dat het zo populair is?
Misschien is ze zo dom dat ze een paar jaar is blijven zitten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoe oud denk jij dat kim possible is?Ze zit op de middelbare. Dan is ze geen 18 bro.
Daar kwam je pas later mee. Ik reageerde puur op het feit dat je het hun slechtste nummer vond.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegdIk zeg alleen dat Radiohead een hoger niveau heeft dan lovesongs en vind het derhalve het minste nummer van ze. Lezen!
Deze man weetquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:12 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Daar kwam je pas later mee. Ik reageerde puur op het feit dat je het hun slechtste nummer vond.
En dan nog neem je het misschien allemaal wat te serieus. Lekker boeiend of het een love song is. De hele structuur van het nummer en de opbouw is gewoon goed uitgedacht.
Radiohead heeft ook echt wazige nummers die hopeloos irritant zijn.. dan is Creep daarmee vergeleken echt een mooi nummer.
En jij nam gewoon aan dat ik het nummer slecht vind terwijl ik dat nooit heb gezegd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:12 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Daar kwam je pas later mee. Ik reageerde puur op het feit dat je het hun slechtste nummer vond.
En dan nog neem je het misschien allemaal wat te serieus. Lekker boeiend of het een love song is. De hele structuur van het nummer en de opbouw is gewoon goed uitgedacht.
Radiohead heeft ook echt wazige nummers die hopeloos irritant zijn.. dan is Creep daarmee vergeleken echt een mooi nummer.
Ik vind mijn kleine broertje iemand zien neuken 6x erger.quote:
Ik echt niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind mijn kleine broertje iemand zien neuken 6x erger.
Das gewoon jaloeziequote:Op woensdag 18 januari 2012 14:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind mijn kleine broertje iemand zien neuken 6x erger.
Vraag me eerder af waar die vraag vandaan komtquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oeh, het gaat wel erg de verkeerde kant met je op sinos.
He?quote:
Apartquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:19 schreef heloef het volgende:
[..]
He?Ik heb liever dat ik er achter kom dat ie vreemde porno kijkt dan dat hij iemand neukt.
Weet je dat zeker? Ik hoef echt niet te weten waar mijn broertje zijn kicks uit krijgt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:19 schreef heloef het volgende:
[..]
He?Ik heb liever dat ik er achter kom dat ie vreemde porno kijkt dan dat hij iemand neukt.
Tsja, het idee alleen al dat hij eerder iemand neukt dan jij. Dat kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef ook echt niet te zien dat ie neukt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik hoef echt niet te weten waar mijn broertje zijn kicks uit krijgt.
Dat is het niet joh.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:20 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Tsja, het idee alleen al dat hij eerder iemand neukt dan jij. Dat kan natuurlijk niet
Stel dat hij van hermafrodieten houdt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef ook echt niet te zien dat ie neukt.
Ja en? Als hij er niet achterkomt dat ik het weet kan ik het makkelijk negeren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Stel dat hij van hermafrodieten houdt.
Prima, maar als je moet kiezen zie je m toch liever als een gezonde knul die sex heeft dan dat je weet dat ie als een weirdo loopt te rukken op hentai.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef ook echt niet te zien dat ie neukt.
Ach ik kijk ook "vreemde" porno, boeiend.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Prima, maar als je moet kiezen zie je m toch liever als een gezonde knul die sex heeft dan dat je weet dat ie als een weirdo loopt te rukken op hentai.
Bij 1e kan je denken 'ew, hoefde ik niet te zien, maar good for him!'
Bij 2e 'ew, spoort mn broertje wel? die gaat alleen eindigen zo'
Dus als iemand naar kinderporno kijkt, zegt dat niks over hem volgens jou?quote:
In mijn geval gaat het wel samenquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik kijk ook "vreemde" porno, boeiend.![]()
Porno zegt niks over een mens, als je hentai kijkt ben je niet meteen een sociaal gehandicapte autist.
Geen idee, sinos vanwaar die vraag?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vraag me eerder af waar die vraag vandaan komt
Ik kijk naar rapeporn? Ben ik een verkrachter?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:27 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dus als iemand naar kinderporno kijkt, zegt dat niks over hem volgens jou?
Dat is wel een heel extreem voorbeeld.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:27 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dus als iemand naar kinderporno kijkt, zegt dat niks over hem volgens jou?
In de wetenschap zoeken mensen altijd de grenswaarden op om theorieen te toetsen, dus zo gek is mijn voorbeeld nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is wel een heel extreem voorbeeld.
Misschien in wordingquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kijk naar rapeporn? Ben ik een verkrachter?
Het zegt dus wel iets over hem?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:30 schreef heloef het volgende:
Daarnaast pedofiel zijn is prima, het is iets waar een persoon ook maar mee opgescheept is zijn seksuele voorkeur.
Zo lang hij geen pedoseksueel word, is er niks aan de hand.
Het is alleen maar fantasie, je kan er wel heel veel psychologische dingen achter zoek maar ik vind het gewoon opwindend. Niks meer niks minder.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:32 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Misschien in wordingAls je dat vaak kijkt, ben je op zijn minst een beetje gefrustreerd met betrekking tot vrouwen. Dan is de fantasie toch het domineren en ze dwingen tot dingen. Dat vind je eigenlijk alleen fijn als jij ze eigenlijk stiekem toch niet zo lief vindt.
In dit extreme geval wel ja, want als je geen pedofiel bent zou je het immers niet kijken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:34 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het zegt dus wel iets over hem?
Namelijk dat hij een pedofiel is. De consequenties daarvan doen er even niet toe, maar uit eigen beweging kijken naar kinderporno en dat fijn vinden is wel degelijk een aanwijzing dat iemand een pedofiel is.
Ergo: de porno die je kijkt, zegt wel iets over jou.
Eensquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:37 schreef heloef het volgende:
Dus ik vind de porno die je kijkt iets over je kan zeggen maar dat niet per se doet.
Gewoon gaan klappen!! En roepen, Mooie soepele bewegingen zeg!quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en? Als hij er niet achterkomt dat ik het weet kan ik het makkelijk negeren.
Als ik op hem inloop terwijl hij aan het batsen is valt er weinig te negeren.
Je moet dat soort dingen niet onderschatten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is alleen maar fantasie, je kan er wel heel veel psychologische dingen achter zoek maar ik vind het gewoon opwindend. Niks meer niks minder.
Neequote:Op woensdag 18 januari 2012 14:44 schreef Trollscience het volgende:
Dus je noemt heloef een verkrachter? Beetje een vreemde redenatie iig.
Dat zegt hij niet, leer begrijpend lezen a.u.bquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:44 schreef Trollscience het volgende:
Dus je noemt heloef een verkrachter? Beetje een vreemde redenatie iig.
Maar zoals ik al eerder zijn het ging meer om die link met "vind hij ooit nog wel een vriendin" het zegt iets over wat ik opwindend vind, meer niet. Dat maakt mij nog geen vervelend persoon die nooit iemand zal vinden. Als ik het even op mezelf betrek in dit geval.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:43 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je moet dat soort dingen niet onderschatten.
Porno kijken verandert ook jouw eigen seksuele gedrag. Zo experimenteren mensen die meer porno kijken ook veel meer met seks. Het begint altijd met een fantasie.
Rape porn kijken en dat opwindend vinden lijkt me dus niet zo gezond voor je
Het is juist het "opwindend vinden" dat iets zegt over jou.
Ik heb ook weleens rare porno gezien, maar ik vond het niet opwindend. In dat geval zegt die porno dus niks over mij. Maar als ik het wel opwindend had gevonden, dan had het wel iets over mij gezegd.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet, leer begrijpend lezen a.u.b
Hij zegt alleen dat wat voor soort porno je kijkt dat dat iets over je karakter zegt. Kortom als je naar rapeporn kijkt dan kan dat betekenen dat je totaal in controle wil zijn dat soort dingen. Ben je niet meteen een rapist.
Leer zelf begrijpend lezenquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:32 schreef LostInSpace het volgende:
Misschien in wordingAls je dat vaak kijkt, ben je op zijn minst een beetje gefrustreerd met betrekking tot vrouwen. Dan is de fantasie toch het domineren en ze dwingen tot dingen.
Hij zegt in wording, daarmee impliceert hij nog steeds niet dat hij AL een verkrachter is hij heeft het enkel over bijpassende karaktertrekken. Dus wat is je punt nu?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Leer zelf begrijpend lezen.
En jij denkt dat dit het niet moeilijker voor jou zal maken om een vriendin te krijgen en behouden?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:49 schreef heloef het volgende:
Maar zoals ik al eerder zijn het ging meer om die link met "vind hij ooit nog wel een vriendin" het zegt iets over wat ik opwindend vind, meer niet. Dat maakt mij nog geen vervelend persoon die nooit iemand zal vinden. Als ik het even op mezelf betrek in dit geval.
Natuurlijk begint die fantasie bij de porno, maar wat is daar erg aan?
Ik pak echt niet de eerste die ik neuk bij keel en zeg zuigen hoer.
Mocht ik ooit wat met die fantasie willen doen, neem ik aan dat ik dat kan bespreken.
Misschien lijkt het haar wel wat, weet je veel.
Kan ik dat niet is ze duidelijk te bekrompen voor mij.
De fantasie is het probleem niet, de dingen waar je opgewonden van raakt zijn ook het probleem ook niet. De manier waarop je er mee omgaat maken het gevaarlijk.
Ik ben geen gevaar.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:53 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
En jij denkt dat dit het niet moeilijker voor jou zal maken om een vriendin te krijgen en behouden?
"Hey lieverd, het lijkt me leuk om te doen alsof ik jou verkracht"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |