Dus jij bent kleiner dan 1,75?quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het
Lekker ventje is dat
Wel een hoop geld.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
Jammer van de tt
Ken geen geile voetballers.. wil ze ook niet kennen, want je hebt er zo weinig aan.
Singles naar deze?quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Huh? Van welke naar welke bedoel je?
Hier liggen mijn roots.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Singles naar deze?
Aah zie het al.. dat was een uitstapje![]()
Had al even in je geschiedenis gekekenquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:04 schreef Murdera het volgende:
Hier liggen mijn roots.
Toen even in singles kijken en ook radio volgen.
In singles zit jij. Dus daar ga ik ook blijven hangen denk ik.
Stalker.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had al even in je geschiedenis gekeken![]()
Want ik ben zo interessant?
1.72 jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus jij bent kleiner dan 1,75?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:11 schreef Mystikvm het volgende:
Een kennis van mij heeft een tijdje een voetballer gedate. Ben wel een keer met hun uitgeweest, hij voldeed helemaal aan het stereotype van een voetballer
Je bent te koop?quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:10 schreef Cue_ het volgende:
Ach ik heb liever een prijs van 200.000 dan van 2.000.000 als het ware. (nou oke 2 mil vind ik ook geen probleem. Maar meer dan 5 hoeft echt niet.)
geld maakt niet gelukkig, geen geld wel ongelukkig
Ok, er hangt dus alleen een impliciet prijskaartje aan?quote:
quote:
Mijn nederige excuses weledele jonkvrouw, mijn eerder gekozen bewoordingen spijten mij. Ik hoop dat u dit mij niet zal aanrekenen nu ik mijn oprechte berouw toon.quote:
ipv dat je gewoon je tekst even duidelijk maaktquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:19 schreef Murdera het volgende:
Mijn nederige excuses weledele jonkvrouw, mijn eerder gekozen bewoordingen spijten mij. Ik hoop dat u dit mij niet zal aanrekenen nu ik mijn oprechte berouw toon.
Het is maar net hoe ruim je het begrip 'prijskaartje' neemt hequote:Op woensdag 18 januari 2012 10:18 schreef DigitalGirl het volgende:
Ok, er hangt dus alleen een impliciet prijskaartje aan?
Ik bedoelde: Wat iz dezen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ipv dat je gewoon je tekst even duidelijk maakt
Ik heb typfouten opgelost.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Herhaling van wat je zei maakt de duidelijkheid niet groter
Maar misschien ligt het aan mij
Er zullen vast wel een waslijstje van "wensen" zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is maar net hoe ruim je het begrip 'prijskaartje' neemt he
over typfouten.. 'zullen' 'een waslijstje'quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Er zullen vast wel een waslijstje van "wensen" zijn?
Ik...quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
over typfouten.. 'zullen' 'een waslijstje'
Natuurlijk zijn er wensen.. wie heeft die nou niet
"ik vind iedereen leuk die mij ook leuk vindtquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of je bent een nog zachtgekookter ei dan ik al dacht, of je kraamt onzin uit.
Dat is al 1 wens.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"ik vind iedereen leuk die mij ook leuk vindt"
Heb geen wensen waar een prijskaartje op gepind kan worden en pff hoe kom je bij dat zachtgekookt ei.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of je bent een nog zachtgekookter ei dan ik al dacht, of je kraamt onzin uit.
We waren al voorbij het 'prijskaartje staat gelijk aan geld'quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:32 schreef DigitalGirl het volgende:
Heb geen wensen waar een prijskaartje op gepind kan worden en pff hoe kom je bij dat zachtgekookt ei.
Omdat je overkomt als een kritiekloos wezen, smachtend naar aandacht van vrouwen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb geen wensen waar een prijskaartje op gepind kan worden en pff hoe kom je bij dat zachtgekookt ei.
Precies.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat je overkomt als een kritiekloos wezen, smachtend naar aandacht van vrouwen.
Denk dat menig vrouw toch heel wat prijskaartjes heeft waar wel degelijk een geldbedrag op te pinnen is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We waren al voorbij het 'prijskaartje staat gelijk aan geld'
Het hebben van kritiek is niet een doel op zich of zo?quote:Omdat je overkomt als een kritiekloos wezen, smachtend naar aandacht van vrouwen.
ligt een beetje aan het onderwerp waar het om gaat denk ik zoquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:04 schreef DigitalGirl het volgende:
Denk dat menig vrouw toch heel wat prijskaartjes heeft waar wel degelijk een geldbedrag op te pinnen is.
Nee, maar dat zegt niemand. Maar geen kritiek hebben is gewoon niet gezond en bovendien onmogelijk. Je gaat me niet vertellen dat je alles maar accepteert. Anders sturen we de volgevreten Trudy's met het gewicht van een kleine olietanker, naamketting en bijstandsuitkering en schulden tot aan het plafond wel door naar jou.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het hebben van kritiek is niet een doel op zich of zo?
Eergister nam ik een wiebertje, en toen kwam deels mijn vulling eruit. Nu bleek dat dat niet voor niets was, want er zat een gaatje onder. Dus de boel opnieuw schoongemaakt, geboord en gevuldquote:
Het viel mee?quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eergister nam ik een wiebertje, en toen kwam deels mijn vulling eruit. Nu bleek dat dat niet voor niets was, want er zat een gaatje onder. Dus de boel opnieuw schoongemaakt, geboord en gevuld
Maar ik ben als de dood voor de tandartsMaar het viel gelukkig mee.
Volgende week halfjaarlijkse controle, dan gaat ze even foto's maken, want dat is weer 3 jaar geleden
De weg er heen is al vol met gevaren..quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Controle overleven .. das niet zo moeilijk
Brrrr tandartsen. Ik ben als de dood voor dat soort mensen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eergister nam ik een wiebertje, en toen kwam deels mijn vulling eruit. Nu bleek dat dat niet voor niets was, want er zat een gaatje onder. Dus de boel opnieuw schoongemaakt, geboord en gevuld
Maar ik ben als de dood voor de tandartsMaar het viel gelukkig mee.
Volgende week halfjaarlijkse controle, dan gaat ze even foto's maken, want dat is weer 3 jaar geleden
Dan kan je beter je huis niet meer uit gaan. Aan de andere kant.. de meeste ongelukken gebeuren binnenshuis.. dus in hoeverre thuis veilig is. Ik weet het nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:30 schreef Murdera het volgende:
De weg er heen is al vol met gevaren..
Oh nee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan je beter je huis niet meer uit gaan. Aan de andere kant.. de meeste ongelukken gebeuren binnenshuis.. dus in hoeverre thuis veilig is. Ik weet het niet![]()
Over 2 maanden 10 uur vliegen, neerstorten = dood
Ik ga steeds meer wennen aan mijn nieuwe (inmiddels zit ik er al 3 jaar) tandarts. Ze is echt een schat die de tijd voor mij neemt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Brrrr tandartsen. Ik ben als de dood voor dat soort mensen.
Over een paar minuutjes de huisarts bellen, eindelijk. Ik zit nu al te trillen.
Dat soort tandartsen zijn wel beter, ik had eerst een toffe vlaamse man, maar dat is nu overgekocht door een turk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga steeds meer wennen aan mijn nieuwe (inmiddels zit ik er al 3 jaar) tandarts. Ze is echt een schat die de tijd voor mij neemt.
Huisarts???
Is pas de eerste keer dat je de dokter belt dan?? Want normaal met medicijnen is een blaasontsteking na 3 dagen weg tochquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort tandartsen zijn wel beter, ik had eerst een toffe vlaamse man, maar dat is nu overgekocht door een turk.Niet cool.
Ja, voor mn blaasontsteking. Het is nu 9 dagen en het word nog alles behalve minder erg.Maar ik kan niet langsrijden, omdat ze nog in hellevoet zitten, dus ik ga vragen of ik gewoon medicijnen kan krijgen.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik het zeg.. krijg ik vast een ban
Ja is de eerste keer. Ik stel het altijd zo lang mogelijk uit in de hoop dat het over gaat. Ik ben echt als de dood om te bellen. Langsgaan zelf vind ik niet eens zo erg, maar 1.5 heen, urine inleveren en weer 1.5 uur terug om iets te bevestigen dat ik allang weet vind ik niet zo chill. Zeker niet omdat ik na 5 minuten moet plassen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is pas de eerste keer dat je de dokter belt dan?? Want normaal met medicijnen is een blaasontsteking na 3 dagen weg toch
Ja dat heb ik dus ook.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het ook best wel vervelend om naar de huisarts te gaan, ik durf nooit zo goed een afspraak te maken
Als ik er dan ben valt het allemaal reuze mee, maar vooraf... Vreselijk
Nou kom op bellen dan! Muts!quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja is de eerste keer. Ik stel het altijd zo lang mogelijk uit in de hoop dat het over gaat. Ik ben echt als de dood om te bellen. Langsgaan zelf vind ik niet eens zo erg, maar 1.5 heen, urine inleveren en weer 1.5 uur terug om iets te bevestigen dat ik allang weet vind ik niet zo chill. Zeker niet omdat ik na 5 minuten moet plassen.
je kunt ook 's avonds naar een huisartsenpostquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:52 schreef Myraela het volgende:
Moet toch langskomen.Achterlijk gedoe. Ik heb meteen geen zin meer, wat mij part trekt het lekker door naar mn nieren ofzo.
Ik had kinkhoest, is gevaarlijk voor kleine kinderen en dat wist ik. Dus ik hield mijn hoest in in de wachtkamer omdat er kinderen zaten. Kom ik bij de huisarts "ja nee, als je kinkhoest had gehad had ik je net al gehoord"quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:52 schreef Cue_ het volgende:
Hebben jullie dan ook dat als je ergens pijn hebt.. dat op het moment dat je daadwerkelijk bij de arts zit.. die pijn ineens foetsie is. Dus lastig aan te wijzen etc etc. Huisarts zegt dat het wel meevalt.
Ga je weg.. is het er weer
Denk dat die je uitleg wel gesnap tzou hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:53 schreef Myraela het volgende:
Ik had kinkhoest, is gevaarlijk voor kleine kinderen en dat wist ik. Dus ik hield mijn hoest in in de wachtkamer omdat er kinderen zaten. Kom ik bij de huisarts "ja nee, als je kinkhoest had gehad had ik je net al gehoord"![]()
In het ziekenhuis toch maar medicijnen gekregen.
Neehoor, dat heb ik er natuurlijk gewoon bij verteld.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat die je uitleg wel gesnap tzou hebben.
Ja, het is niet de tijd. Behalve dan dat ik zo een deadline heb eigenlijk. Maar ik vind de reis gewoon doodeng. Nou wil mijn moeder me gelukkig vanmiddag al brengen, dus dan is het maar een uur in een auto zitten in totaal, dat is beter dan 3 uur in de bus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
je kunt ook 's avonds naar een huisartsenpost
al is dat eigenlijk niet de bedoeling
Nieuwe dokterquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:55 schreef Myraela het volgende:
Neehoor, dat heb ik er natuurlijk gewoon bij verteld.
Ik bedoelde dat dat vast minder ver isquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, het is niet de tijd. Behalve dan dat ik zo een deadline heb eigenlijk. Maar ik vind de reis gewoon doodeng. Nou wil mijn moeder me gelukkig vanmiddag al brengen, dus dan is het maar een uur in een auto zitten in totaal, dat is beter dan 3 uur in de bus.
Daar heb ik enkel nog van gehoord.. geen idee hoe of watquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
ik zou naar de huisartsenpost gaan ook
Oh. Ik dacht dat dat gewoon de huisarts was.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat dat vast minder ver is
Maar waarom vind je het zo eng?quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, het is niet de tijd. Behalve dan dat ik zo een deadline heb eigenlijk. Maar ik vind de reis gewoon doodeng. Nou wil mijn moeder me gelukkig vanmiddag al brengen, dus dan is het maar een uur in een auto zitten in totaal, dat is beter dan 3 uur in de bus.
Hm, de term snol zou ik niet gebruiken. Het geldt voor elke vrouw wel, er zullen maar weinig vrouwen zijn die zeggen och armlastig geen enkel probleem. Terwijl het andersom niet zo'n heel groot probleem is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ligt een beetje aan het onderwerp waar het om gaat denk ik zo
en natuurlijk zijn er altijd snollen
Die zit in/bij het ziekenhuis, voor als je gewone huisarts dicht is en het niet spoed genoeg is voor eerste hulpquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat dat gewoon de huisarts was.Wat is een huisartsenpost dan?
Mbt snol doelde ik op de "zolang hij maar geld heeft ben ik blij" typesquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:58 schreef DigitalGirl het volgende:
Hm, de term snol zou ik niet gebruiken. Het geldt voor elke vrouw wel, er zullen maar weinig vrouwen zijn die zeggen och armlastig geen enkel probleem. Terwijl het andersom niet zo'n heel groot probleem is.
Omdat elke soort trilling het alleen maar erger maakt.quote:
Oh, dat wist ik helemaal niet. Zal even met mijn moeder overleggen als ze weer wakker is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die zit in/bij het ziekenhuis, voor als je gewone huisarts dicht is en het niet spoed genoeg is voor eerste hulpMoet je wel eerst naar toe bellen, beetje overdrijven dat je het écht niet meer vol houdt en je vet pijn hebt en dan mag je daarheen
Aah op die manier. Maar komt er dan ook echt veel uit zeg maar? of is het enkel de drang?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:01 schreef Myraela het volgende:
Omdat elke soort trilling het alleen maar erger maakt.
Eergisteren stond er een machine aan op school op te verkoelen bij de computers en de grond trilde een beetje en ik werd gek. Maar daar kan ik tenminste naar een toilet, onderweg kan ik nergens heen.
In de trein ofzo zitten met het gevoel dat je in je broek gaat zeiken is niet echt leuk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah op die manier. Maar komt er dan ook echt veel uit zeg maar? of is het enkel de drang?
Blijft irritant natuurlijk.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:05 schreef Murdera het volgende:
In de trein ofzo zitten met het gevoel dat je in je broek gaat zeiken is niet echt leuk.
quote:
Enkel drang. Het is 3 druppels en een beetje bloed. Meestal dan. soms is het normaal, maar het verschil tussen normaal of 3 druppels voel je niet van te voren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah op die manier. Maar komt er dan ook echt veel uit zeg maar? of is het enkel de drang?
Blijft irritant natuurlijk.
True datquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
In de trein ofzo zitten met het gevoel dat je in je broek gaat zeiken is niet echt leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |