Iets.. en iets.. Nee ben er nog niet echt achter wat ik precies wil en hoe ik het wil inrichten en of ik het uberhaupt wel echt nodig heb.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:28 schreef rival het volgende:
wat heb je nodig? wat wil je ermee doen?
Als je 60+ bent en gekleed bent in de 'I really couldn't care less how I look'-look maar toch een trendy Marlies Dekkers-BH uit het rek trekt, dan wel...quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:06 schreef Ripley het volgende:
is er een leeftijdsgrens aan lingerie dan?
Nou, dan kun je zo'n ding nemen, heb ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets.. en iets.. Nee ben er nog niet echt achter wat ik precies wil en hoe ik het wil inrichten en of ik het uberhaupt wel echt nodig heb.
Merk wel dat ik het irritant vind dat ik momenteel alleen films op m'n laptop kan afspelen. En dat ik geen draadje van laptop naar tv wil.
en wil die films/muziek dan ook weer niet op m'n laptop hebben staan.
en wil geen draadje tussen player en laptop moeten hebben voor dataverkeer.
Zo ver ben ik momenteel
Zit er geheugen op dan? Want dat heb ik nog nergens zien staan. Wel bij de plus versie, maar die is dan weer zonder wifiquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, dan kun je zo'n ding nemen, heb ik ookMijn tv is te oud om er een laptop aan te hangen
Bij deze van WD niet, daar moet je nog een externe schijf aan hangen. Ik heb er eentje van Lacie met intern geheugen, maar die zijn gelijk een stuk duurderquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zit er geheugen op dan? Want dat heb ik nog nergens zien staan. Wel bij de plus versie, maar die is dan weer zonder wifi
Maar dat ziet er dan weer gelijk niet uit, met extra kabel en dat ding dus.. en in het zicht (want kan ik niet wegwerken, want moet op een kast liggen).quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Bij deze van WD niet, daar moet je nog een externe schijf aan hangen. Ik heb er eentje van Lacie met intern geheugen, maar die zijn gelijk een stuk duurder
Ik weet niet of je router een USB-aansluiting hebt? Want ik zie bij de reviews dat je dankzij WiFi ook zo dingen kunt afspelen als je de HDD aan de router hangt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat ziet er dan weer gelijk niet uit, met extra kabel en dat ding dus.. en in het zicht (want kan ik niet wegwerken, want moet op een kast liggen).
Moet nog wat meer op onderzoek uit zo te zien![]()
Denk dat ik maar eerst wacht tot na mijn vakantie.
Nee heeft ie nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet of je router een USB-aansluiting hebt? Want ik zie bij de reviews dat je dankzij WiFi ook zo dingen kunt afspelen als je de HDD aan de router hangt.
klopt que... deze heeft geen hdd... maar er is wel eenzelfde Met hdd.. dat is de wd tv live HUB.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat ziet er dan weer gelijk niet uit, met extra kabel en dat ding dus.. en in het zicht (want kan ik niet wegwerken, want moet op een kast liggen).
Moet nog wat meer op onderzoek uit zo te zien![]()
Denk dat ik maar eerst wacht tot na mijn vakantie.
je kan dan alleen niet verwachten dat je 1080 films goed kan afspelenquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of je router een USB-aansluiting hebt? Want ik zie bij de reviews dat je dankzij WiFi ook zo dingen kunt afspelen als je de HDD aan de router hangt.
Kan m'n LaCie nu ook nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
je kan dan alleen niet verwachten dat je 1080 films goed kan afspelen
que?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
klopt que... deze heeft geen hdd... maar er is wel eenzelfde Met hdd.. dat is de wd tv live HUB.
maar die is meteen een stukkie duurder dan (ook vergelijkbare apparaten)
Mooi figuur is dat, Kapitein Lafbek.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:28 schreef CherryLips het volgende:
Kapitein: Ik ben in reddingsboot gevallen
Die past mooi bij: Kustwacht tegen kapitein Concordia: Ga aan boord, eikel!quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:28 schreef CherryLips het volgende:
Kapitein: Ik ben in reddingsboot gevallen
Ik heb de hele dag in bed gelegen en films en TV-series gekeken.quote:
klinkt goed... dat kan ik weer in het weekend doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag in bed gelegen en films en TV-series gekeken.Nu even koken, dan verder
Lekker badderenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
klinkt goed... dat kan ik weer in het weekend doen
heb net wel ff in bad gelegen... ook lekker
Arme manquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die past mooi bij: Kustwacht tegen kapitein Concordia: Ga aan boord, eikel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |