Wel lekker waterafstotendquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:44 schreef Rewimo het volgende:
Enig idee hoe vet die zooi is en hoe lang het duurt voordat het er allemaal weer af is? Het was nog een grote volle pot ook. Met de nadruk op "was"
Ow, da's niet lekker...quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:44 schreef Bamba het volgende:
Pffffff de endo komt weer opzetten, ik zal blij zijn als het maandag is, kunnen ze het weer verwijderen.
Is maandag de operatie alquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:44 schreef Bamba het volgende:
Pffffff de endo komt weer opzetten, ik zal blij zijn als het maandag is, kunnen ze het weer verwijderen.
O jakkesquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:44 schreef Bamba het volgende:
We kunnen wel een medische slowchat oprichtenquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:45 schreef ElisaB het volgende:
Ow, da's niet lekker...
Wat zijn we toch een stel kneuzen en pechvogels bij elkaar
Eigenlijk wel hè?quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, da's niet lekker...
Wat zijn we toch een stel kneuzen en pechvogels bij elkaar
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Is maandag de operatie al, sterkte alvast
Met twee kinderen die inmiddels "gelukkig" de puberleeftijd hebben, ben ik geheel bekend met dat soort dingen, inclusief vliegtuigstickers op mijn raamquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Enig idee hoe vet die zooi is en hoe lang het duurt voordat het er allemaal weer af is? Het was nog een grote volle pot ook. Met de nadruk op "was"
Oh vervelend, sterktequote:Op woensdag 18 januari 2012 15:44 schreef Bamba het volgende:
Dat is heel lief aangeboden, maar we hebben voor zaterdag twee sterke mannen die de geul in de achtertuin gaan graven. Dus het komt beslist in ordequote:Op woensdag 18 januari 2012 15:46 schreef Bamba het volgende:
Eigenlijk wel hè?. Bij jou is het ook nog niet opgelost las ik? Rich is fitter, kan die nog iets voor je betekenen eventueel?
Nou tisser uit. En meuren, gadverdamme.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat houdt je in bewegingJoh, je hebt amper wat gegeten de laatste dagen, je kunt nooit veel productie hebben
Ranzigheid ten topquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:52 schreef Qwea het volgende:
Ik heb nutidrink voor de eiwitten. Eiwitten waren goed voor mijn voet zei ze. Weet je hoe goor?
Ooohhh dan moet het goedkomenquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is heel lief aangeboden, maar we hebben voor zaterdag twee sterke mannen die de geul in de achtertuin gaan graven. Dus het komt beslist in orde
Ik hou het in gedachtenquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:55 schreef Bamba het volgende:
Ooohhh dan moet het goedkomen. Hij heeft toevallig de laatste tijd veel ervaring opgedaan in de watersanering, dus mocht je er niet aan uitkomen, dan kan ik het hem altijd nog vragen
quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:04 schreef Qwea het volgende:
Boh, mijn oogjes vallen ietwat dicht. Maar ik durf niet ff tukkie te doen.
Breek me de bek niet openquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:03 schreef Bamba het volgende:
![]()
Ik ben al 3 weken aan het zoeken naar een zaal voor onze bruiloft voor onze wensen...Da's nog nie gemakkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |