Schalke en Dortmundquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:57 schreef marco_sire het volgende:
Als ik in februari/maart een wedstrijd in Duitsland -net over de grens met Nederland- wil bezoeken welke club raden jullie me aan?
Rekening houdend met het gemak om aan een kaartje te komen, sfeer, gemoedelijkheid en leuk centrum (om 's avonds te gaan stappen)?
Keulen, Dortmund, Bremen, Hamburg, Dusseldorf?
Toch wel een stuk minder qua uitgaan. Zou ik eerder voor Dusseldorf of Hamburg gaan.quote:
Net over de grens is nogal breed he.... Waar kom je vandaan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:57 schreef marco_sire het volgende:
Als ik in februari/maart een wedstrijd in Duitsland -net over de grens met Nederland- wil bezoeken welke club raden jullie me aan?
Rekening houdend met het gemak om aan een kaartje te komen, sfeer, gemoedelijkheid en leuk centrum (om 's avonds te gaan stappen)?
Keulen, Dortmund, Bremen, Hamburg, Dusseldorf?
Reeperbahnquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel een stuk minder qua uitgaan. Zou ik eerder voor Dusseldorf of Hamburg gaan.
En in elke tent opgelicht worden als je even niet uitkijkt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Reeperbahn
Lekker hoeren snoeren.
Centrum of voetbalstadion gerelateerd?quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:30 schreef Massief het volgende:
In mei waarschijnlijk liverpool - everton bezoeken. Wordt eerste keer dat ik zoiets ga doen dus heb er erg veel zin in. Merseyside derby moet ook wel een mooie wedstrijd opleveren.. Gaan 3 dagen dus met 2 overnachtingen met 4 vrienden. Kan niet wachten.
Ik ben vorige maand naar Lille-Bastia en Valenciennes-PSG geweest.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:51 schreef mister_popcorn het volgende:
Iemand al eens vrijwillig een wedstrijd van de ligue 1 bijgewoond?
Ik moet er binnenkort aan geloven en vraag me af of er gewoon pinten worden gedronken in het stadion.
Het gaat om een thuiswedstrijd van Lille.
Kan je niet gewoon contact opnemen met Man Utd zelf?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:10 schreef teun85 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met kaarten bestellen rechtstreeks bij Manchester United?
Ik kan ze wel bestellen, maar weet iemand of deze worden thuis gestuurd of dat je ze bij Manchester United af moet/kunt afhalen?
Happel,quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:11 schreef Happel het volgende:
Zondag bij O Clasico geweest in Lissabon. Leuke twintig minuten, maar verder was het niet al te best. Beetje jammer dat de speakers daar vrij hard aanstaan en het clublied eroverheen schalt. Werd ook veel reclame voor hun sponsoren gemaakt voor aanvang en in de rust. Beetje apart. Zal er wel bij horen daar.
[..]
Kan je niet gewoon contact opnemen met Man Utd zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |