Waar kan je dan, zonder clubkaart, goedkopere kaarten krijgen voor een wedstrijd voor Dortmund?quote:Op zondag 1 september 2013 22:09 schreef XL het volgende:
Teveel betalen doe je via jouw site ook, viagogo als tip voor hoe je aan kaarten voor Dortmund kan komen
60+ Euro voor Bundesligakaarten

Leuke blogquote:Op donderdag 5 september 2013 12:14 schreef yes-yes het volgende:
In mijn vakantie 2x Juventus bezocht, http://voetbalhopper.blogspot.nl/ staan mijn fotos
 . Houd je al deze reisjes het hele jaar door, of heb je je deze vakantie voornamelijk uitgeleefd?
. Houd je al deze reisjes het hele jaar door, of heb je je deze vakantie voornamelijk uitgeleefd?  

Kanker op met je spam.quote:Op zondag 1 september 2013 21:37 schreef wmrc01 het volgende:
Ten eerste maak ik zelf wel uit wat en wie ik promoot.
Ten tweede, betaal jij lekker te veel voor een leuk reisje dan.

In de vrije verkoop kun je voor de kleine verenigingen gewoon via het call centre tickets bestellen. Die kunnen je zelfs engelstalig helpen. Vandaag zijn bijvoorbeeld de kaarten voor Nürnberg in de verkoop.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:57 schreef Droplollie het volgende:
[..]
Waar kan je dan, zonder clubkaart, goedkopere kaarten krijgen voor een wedstrijd voor Dortmund?

Nuttige site inderdaad. Stel ik zou graag naar het tennistoernooi van Sint Petersburg gaan dan krijg ik de volgende informatie/tips:quote:Op zondag 1 september 2013 21:31 schreef wmrc01 het volgende:
Om eerlijk te zijn ben ik wel fan van SportsAround.nl (zie mijn avatar ed.) want zij wijzen je alleen waar je online moet zijn. Je betaalt hun dus niks he.
PS. Hoe kan ik alerts instellen voor dit topic? Krijg namelijk niks binnen.

Dank je.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuke blog. Houd je al deze reisjes het hele jaar door, of heb je je deze vakantie voornamelijk uitgeleefd?

Leuk.. heb je gewoon kaarten bij het stadion gekocht? Ben in Italië twee keer naar een wedstrijd geweest en was nog een heel gedoe.. je moet je daar legitimeren en kaarten zijn op naam.. als er dan opeens een Hollander aan de kassa staat weten ze opeens niet zo goed hoe ze dat moeten doen..quote:Op donderdag 5 september 2013 12:14 schreef yes-yes het volgende:
In mijn vakantie 2x Juventus bezocht, http://voetbalhopper.blogspot.nl/ staan mijn fotos

Ben tijd terug naar Napoli - AS Roma geweest.. kan je verzekeren dat dat ook leuk is. Ze zijn fanatiek in Napels.quote:Op zondag 8 september 2013 21:46 schreef onlogisch het volgende:
Italië lijkt me niet leuk. Behalve Lazio - AS dan... Die weer wel

mag ik mee?quote:Op zondag 8 september 2013 21:38 schreef onlogisch het volgende:
Ik wil naar Millwall, waar kan ik kaartjes halen? En wat kost zoiets?

Via listicket op internet gekocht waren etickets. In Italie staan de kaarten altijd op naam serie A of D ze moeten op naam staan.quote:Op zondag 8 september 2013 21:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Leuk.. heb je gewoon kaarten bij het stadion gekocht? Ben in Italië twee keer naar een wedstrijd geweest en was nog een heel gedoe.. je moet je daar legitimeren en kaarten zijn op naam.. als er dan opeens een Hollander aan de kassa staat weten ze opeens niet zo goed hoe ze dat moeten doen..

Mijn ervaring is juist dat ze er totaal niet moeilijk om doen. Wel legitimeren, maar geen vreemde gezichten. Ben bij Genoa, Inter en Juve geweest.quote:Op zondag 8 september 2013 21:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Leuk.. heb je gewoon kaarten bij het stadion gekocht? Ben in Italië twee keer naar een wedstrijd geweest en was nog een heel gedoe.. je moet je daar legitimeren en kaarten zijn op naam.. als er dan opeens een Hollander aan de kassa staat weten ze opeens niet zo goed hoe ze dat moeten doen..

Nog gegaan? Ik was er wel met m'n voetbalteam. Ondanks de wat saaie wedstrijd toch wel mooi daar, ook buiten het stadion, tifomars enzo.quote:Op zondag 15 september 2013 10:45 schreef chufi het volgende:
Misschien dat ik volgende week zondag kaartjes koop voor Valencia - Sevilla ... Ik zit dan toch in Valencia

Nee uiteidendelijk niet ... Er kwam wat anders tussen ...... Ik had diezelfde ochtend toen ik uit Madrid vertrok nog wel even naast de man van 100 miljoen geredenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Nog gegaan? Ik was er wel met m'n voetbalteam. Ondanks de wat saaie wedstrijd toch wel mooi daar, ook buiten het stadion, tifomars enzo.
Kaartjes kopen ook goed te doen daar. Kwartier voor tijd gewoon bij de kassa gehaald.
 Zie plaatjes in  VBL / Primera División 2013/2014 #21 Met Postiga en Messi
  Zie plaatjes in  VBL / Primera División 2013/2014 #21 Met Postiga en Messi

Ik binnenkort naar Celtic-Ajax. Wel gewoon kaarten via Ajax maar kan wel wat over de sfeer vertellen danquote:Op zondag 15 september 2013 10:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Is iemand hier wel eens naar een wedstrijdje in Glasgow geweest? Celtic of Rangers.. Ben nog nooit naar een wedstrijd aan de overkant van de plas geweest en dat lijkt mij wel eens leuk.. Met Easy Jet ben je ook snel en goedkoop in Glasgow geloof ik..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |