Hoe wie wat waar?quote:
Kan ook gewoon in word, stel tekstvakken maken, beetje draaien en klaar. Maar ik zou me kapot ergeren als ik zoiets onder ogen kreeg, eigenlijk. Het leest kut (moet je het blaadje papier draaien, da's raar) en het is zooo pretentieus. Nou ja, misschien past het wel bij wat voor werk je zoekt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:27 schreef MisterO het volgende:
Mensen hier die veel ervaring hebben met Photoshop?
Ik wil een nieuwe lay-out hebben voor mijn cv, en vond deze. Zou dit makkelijk te maken zijn?
[ afbeelding ]
Vlarp is goed in hips.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:10 schreef TheVulture het volgende:
Je moet tegenwoordig wel met iets hips komen als je wil opvallen in een sollicitatieprocedure!
True......quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:10 schreef TheVulture het volgende:
Je moet tegenwoordig wel met iets hips komen als je wil opvallen in een sollicitatieprocedure!
Huh? Net als bij Angel kreeg ik de impressie dat het wel koek en ei zat tussen jullie.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:43 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb geen vriend meer, zo maar opeens.
wat is dat met die vriendjes de laatste tijd, is het onbetrouwbarevriendjemaand?quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:43 schreef Keukenkast het volgende:
heb jij een vriendje dan?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:43 schreef Keukenkast het volgende:
Da's ook niet leuk...quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:43 schreef Keukenkast het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in een mooie uitvoering
[ Bericht 30% gewijzigd door TheaterMaMa op 18-01-2012 13:09:57 ]Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
keukenkastje veel sterkte *hug*quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:43 schreef Keukenkast het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
nieuwe karakters die wat mij betrefd moegen blijven
met als grote favoriet Coach Roz Washington Nene Leakes
en een van mijn favoriete liedjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in een mooie uitvoeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
Die gast heeft niet eens ervaring met designquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:27 schreef MisterO het volgende:
Ik wil een nieuwe lay-out hebben voor mijn cv, en vond deze. Zou dit makkelijk te maken zijn?
[ afbeelding ]
Heb jij het nou over mistero? Kom jij hier op hem bitchen terwijl wij je niet eens kennen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:37 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Die gast heeft niet eens ervaring met design
Alleen als cassiere.
Nee over die CV.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heb jij het nou over mistero? Kom jij hier op hem bitchen terwijl wij je niet eens kennen?
Doe dat ergens anders alsjeblieft!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heb jij het nou over mistero? Kom jij hier op hem bitchen terwijl wij je niet eens kennen?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Het is alleen een Vlaamse film.. dusja. Misschien dat TMM er bij kan.quote:
Er zijn nog veel mooiere cv's qua design, maar ik kan beter gewoon simpel en strak beginnenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:37 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Die gast heeft niet eens ervaring met design
Alleen als cassiere.
Maak Zchrijfvouten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:10 schreef TheVulture het volgende:
"Als met de layout van je CV probeert op te vallen, dan zal de inhoud wel weinig voorstellen."quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:27 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
En zorg dat je Linkedin-profiel ook is bijgewerkt, en klopt met je CV.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Er zijn nog veel mooiere cv's qua design, maar ik kan beter gewoon simpel en strak beginnen
Dat soort dingen. En je bent niet werkloos, maar werkzoekend.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:53 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
En zorg dat je Linkedin-profiel ook is bijgewerkt, en klopt met je CV.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:50 schreef Peter het volgende:
3 verschillende geluiden op 2 drumstel-onderdelen.. faal
En dat verrast je?quote:
Nee. Dat niet. Maar ach... Vond het wel even leuk.quote:
Zulke dingen gaan vaker mis.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:12 schreef wonderer het volgende:
Ging ik me inschrijven bij de gemeente, zegt die mevroeuw "En de naam van uw vrouw staat hier vast wel..." *zoekt*
Ik wacht kalm tot ze klaar is met zoeken en zeg dan "Het is niet zo verstandig om er zomaar vanuit te gaan dat ik met een vrouw getrouwd ben..."
Ze leerde er wel van want later vroeg ze heel voorzichtig "ik weet niet of het in Amerika kan, maar heeft u kinderen...?"
Moet ik op mijn huidige werk ook doen. 'Wat is uw achternaam' 'wat is uw adres' blablaquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zulke dingen gaan vaker mis.
Of bij een controle van NAW gegevens "U woont op de <adres> ?"
Als je probeert je als een ander voor te doen is slechts een uhuh murmelen genoeg om je dat persoon te laten zijn. Beter vragen ze ter verificatie 'waar woont u'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |