Hoe wie wat waar?quote:
Kan ook gewoon in word, stel tekstvakken maken, beetje draaien en klaar. Maar ik zou me kapot ergeren als ik zoiets onder ogen kreeg, eigenlijk. Het leest kut (moet je het blaadje papier draaien, da's raar) en het is zooo pretentieus. Nou ja, misschien past het wel bij wat voor werk je zoekt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:27 schreef MisterO het volgende:
Mensen hier die veel ervaring hebben met Photoshop?
Ik wil een nieuwe lay-out hebben voor mijn cv, en vond deze. Zou dit makkelijk te maken zijn?
[ afbeelding ]
Vlarp is goed in hips.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:10 schreef TheVulture het volgende:
Je moet tegenwoordig wel met iets hips komen als je wil opvallen in een sollicitatieprocedure!
True......quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:10 schreef TheVulture het volgende:
Je moet tegenwoordig wel met iets hips komen als je wil opvallen in een sollicitatieprocedure!
Huh? Net als bij Angel kreeg ik de impressie dat het wel koek en ei zat tussen jullie.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:43 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb geen vriend meer, zo maar opeens.
wat is dat met die vriendjes de laatste tijd, is het onbetrouwbarevriendjemaand?quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:43 schreef Keukenkast het volgende:
heb jij een vriendje dan?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:43 schreef Keukenkast het volgende:
Da's ook niet leuk...quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:43 schreef Keukenkast het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in een mooie uitvoering
[ Bericht 30% gewijzigd door TheaterMaMa op 18-01-2012 13:09:57 ]Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
keukenkastje veel sterkte *hug*quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:43 schreef Keukenkast het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
nieuwe karakters die wat mij betrefd moegen blijven
met als grote favoriet Coach Roz Washington Nene Leakes
en een van mijn favoriete liedjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in een mooie uitvoeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
Die gast heeft niet eens ervaring met designquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:27 schreef MisterO het volgende:
Mensen hier die veel ervaring hebben met Photoshop?
Ik wil een nieuwe lay-out hebben voor mijn cv, en vond deze. Zou dit makkelijk te maken zijn?
[ afbeelding ]
Heb jij het nou over mistero? Kom jij hier op hem bitchen terwijl wij je niet eens kennen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:37 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Die gast heeft niet eens ervaring met design
Alleen als cassiere.
Nee over die CV.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heb jij het nou over mistero? Kom jij hier op hem bitchen terwijl wij je niet eens kennen?
Doe dat ergens anders alsjeblieft!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heb jij het nou over mistero? Kom jij hier op hem bitchen terwijl wij je niet eens kennen?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |