Post die andere foto,quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:46 schreef videonatic het volgende:
Je hebt ooit met haar gechilt en nu registreer je je hier puur om een foto te delen. 100% ?
Zo zeg, jullie kwamen haar wel eens tegen. Fantastisch man.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:27 schreef Floppy007 het volgende:
Prachtig om deze topics nog eens na te lezen. Het hele gebeuren is naar mijn weten vanaf 2006 opgenomen en nog steeds zijn er mensen met een obsessie voor Stacey. Ja heren, geef het maar toe, we gaan straks gelijk onderstaande afbeelding door Tineye/reverse image search engines proberen te halen om achter nog meer foto's te komen.
We kwamen haar destijds met de vriendengroep nog wel eens tegen als we gingen stappen. De (eigen gemaakte) compilatie-dvd werd onderling uitgewisseld en er is zelfs nog wel eens een kiekje geschoten van een vriend van mij met Stees in de Chillers. Die laat ik achterwege maar ik zal jullie niet achterlaten zonder 'nieuwe' content (nog terug te vinden op internet). Wat ziet ze er toch lief uit daar en wat is ze netjes gekleed, we hebben het wel eens anders gezien.
[ afbeelding ]
Aangezien ik niks te doen had....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:27 schreef Floppy007 het volgende:
Prachtig om deze topics nog eens na te lezen. Het hele gebeuren is naar mijn weten vanaf 2006 opgenomen en nog steeds zijn er mensen met een obsessie voor Stacey. Ja heren, geef het maar toe, we gaan straks gelijk onderstaande afbeelding door Tineye/reverse image search engines proberen te halen om achter nog meer foto's te komen.
We kwamen haar destijds met de vriendengroep nog wel eens tegen als we gingen stappen. De (eigen gemaakte) compilatie-dvd werd onderling uitgewisseld en er is zelfs nog wel eens een kiekje geschoten van een vriend van mij met Stees in de Chillers. Die laat ik achterwege maar ik zal jullie niet achterlaten zonder 'nieuwe' content (nog terug te vinden op internet). Wat ziet ze er toch lief uit daar en wat is ze netjes gekleed, we hebben het wel eens anders gezien.
[ afbeelding ]
Hoe wat begon, hoe sneue stalkers haar blijven opzoeken?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:17 schreef Rnie het volgende:
[..]
Aangezien ik niks te doen had....
In een oud topique is een klassenfoto van stacey opgedoken uit groep 6. Daar staat ze naast ene Kayleigh de Block. Aangezien meisjes rond die leeftijd vaak naast hun bestie bff willen staan, heb ik kayleigh maar even opgezocht via facebook...en wat blijkt! ja heur!
-weg-
En hierbij loopt mijn zoektocht naar staceys online identiteit spaak.....het lijkt mij namelijk wel leuk om een docu te schieten over haar leventje. Hoe het allemaal begon bij Don en Ad....wat haar motieven waren etc. Eventueel het plaatselijke voetbalteam uitnodigen na afloop van het interview...gewoon voor de leuk.
klacht: Ik wil nieuw materiaal van stacey![]()
![]()
![]()
Mischien weet haar vriendje er niks van?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:53 schreef einzeinz het volgende:
Leuk voor haar man! Zijn vriendin uitgewoond door tientallen kerels, als hij z'n zaakje in haar loost denkt hij waarschijnlijk vaak.
'Verdomme, dat kutje verkocht ze jaren geleden.'
Zal altijd wel iemand in zijn omgeving zijn die aangeeft dat ze zich met regelmaat liet verwennen voor de camera.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Mischien weet haar vriendje er niks van?
wooow wtf..... gast doe normaal.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:17 schreef Rnie het volgende:
[..]
Aangezien ik niks te doen had....
In een oud topique is een klassenfoto van stacey opgedoken uit groep 6. Daar staat ze naast ene Kayleigh de Block. Aangezien meisjes rond die leeftijd vaak naast hun bestie bff willen staan, heb ik kayleigh maar even opgezocht via facebook...en wat blijkt! ja heur!
-weg-
En hierbij loopt mijn zoektocht naar staceys online identiteit spaak.....het lijkt mij namelijk wel leuk om een docu te schieten over haar leventje. Hoe het allemaal begon bij Don en Ad....wat haar motieven waren etc. Eventueel het plaatselijke voetbalteam uitnodigen na afloop van het interview...gewoon voor de leuk.
klacht: Ik wil nieuw materiaal van stacey![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |