Luisteren kan ik goed, maar ik ben wel totale chaos weet niet of jij dat aan kan..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je naar mij gaat luisteren
Plannen is een kunstje, je moet er het gemak van inzien.
Try mequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Luisteren kan ik goed, maar ik ben wel totale chaos weet niet of jij dat aan kan..
En plannen is natuurlijk 1 ding, het uitvoeren is 2
Hé, heb je 't over mij?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Plannen is volgens mij jouw probleem niet. Je aan je planning houden wel.
Zelf een planning maken vind ik anders heel heel heel erg moeilijk, ik ga dan te veel op in de details en heb een slecht tijdbesef dus ben zo uren verder en dan nog maar bij klusje 1.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Als iets niet in mijn agenda staat gebeurt 't niet. Plannenquote:
Zuid-spanjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:15 schreef Phaidra het volgende:
Chico, onder andere omstandigheden was ik graag met je naar Istanbul gegaan! Het is echt een leuke stad.
Heeft iemand nog een tip voor mooi weer rond eind maart/ begin april zonder een vliegtuig nodig te hebben?
Ik vind het ook bullshit, maar onze regering denkt daar anders overquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik het bullshit vind.
Alsof Mark jou moet onderhouden
Met de trein of auto? Lijkt me nogal een lange zit... Maar staat nog wel op het lijstje van graag heen willen!quote:
Waar?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het ook bullshit, maar onze regering denkt daar anders over.
En ik zie een spatie te veel in de TT/taalnazi
Auto. Kan in 2 tot 3 dagen rijdenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Met de trein of auto? Lijkt me nogal een lange zit... Maar staat nog wel op het lijstje van graag heen willen!
Nouja, je hebt wel degelijk minder kosten als je een huishouden deelt, maar dat is dan weer niet op het gebied van zorg dus het blijft een beetje onredelijk dat je dat dan ook maar voor elkaar moet betalen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het ook bullshit, maar onze regering denkt daar anders over.
En ik zie een spatie te veel in de TT/taalnazi
Ja, ik betaal slechts de helft van de huur en de helft van andere vaste lasten. Het is gewoon zo dat je niks krijgt als degene met wie je woont 2 keer de bijstandsnorm verdient.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:20 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nouja, je hebt wel degelijk minder kosten als je een huishouden deelt, maar dat is dan weer niet op het gebied van zorg dus het blijft een beetje onredelijk dat je dat dan ook maar voor elkaar moet betalen.
Aan de andere kant, het geld is er, dus de overheid vind het onzin om in dat geval bij te lappen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:20 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nouja, je hebt wel degelijk minder kosten als je een huishouden deelt, maar dat is dan weer niet op het gebied van zorg dus het blijft een beetje onredelijk dat je dat dan ook maar voor elkaar moet betalen.
Ze hebben ze nog steeds, maar 't was er niet meer van gekomen ze de vorige keer mee te nemen. Schema lag ook echt super strak, maar we komen in februari nog een keer die kant op met wat meer ademruimte wrsch! Dus als ik mee kan nemen, roep maar hoeveel!quote:
What about spontaneity?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als iets niet in mijn agenda staat gebeurt 't niet. Plannenmaar eetplanning blijft moeilijk
^^quote:
je kan met de boot naar Engelandquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:15 schreef Phaidra het volgende:
Chico, onder andere omstandigheden was ik graag met je naar Istanbul gegaan! Het is echt een leuke stad.
Heeft iemand nog een tip voor mooi weer rond eind maart/ begin april zonder een vliegtuig nodig te hebben?
Het was geen grapjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:46 schreef Viking84 het volgende:
Waar staat DvD voor dan, behalve dan voor digital versatile disc?. Ik ben vast niet zo scherp
.
Dienst vastgoed defensie?.
Zeg nou gewoon waar het voor staatquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:47 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het was geen grapje
Jij bent Neerlandica
Hiiiihhihihihihiihhihihiihquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon waar het voor staat.
Hij was vandaag anders ook weer even hier!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De zon is er onlangs heenverhuisd!
Dat ja...quote:
Dat gunde ik jullie, want ik moest toch studerenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:51 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hij was vandaag anders ook weer even hier!
[..]
Dat ja...
Sorry Vik.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:51 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Wie maakt we ook planningen voor school/werk terwijl je eigenlijk met je studie/werk bezig hoort te zijn? Een van mijn favoriete sog/wog bezigheden.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:51 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Wie maakt we ook planningen voor school/werk terwijl je eigenlijk met je studie/werk bezig hoort te zijn? Een van mijn favoriete sog/wog bezigheden.
Yep!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:51 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Dat maakt niet uit, het is nog steeds grappig!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:52 schreef Viking84 het volgende:
Als jullie even zouden ophouden met lachen, zouden jullie weten dat ik het raadsel alláng ontrafeld heb!
En nu ga ik mij ter sponde begeven. Nacht!
Oja, dat is ook zo herkenbaar. Dan zit ik een een barstensvol atelier achter stapels halfaffe kostuums lijstjes te makenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:51 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
In jouw defence, ik begreep het ook echt even niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:48 schreef Viking84 het volgende:
Oh, de Dikke van Dale. Hahahaha, ik dacht dat DvD op mijn post over de bijstand sloeg.
En nee, planningwonder staat niet in de DvD, maar daarom moet het nog wel aan elkaar.
Ja, toen ik het had getypt leek het ineens net een biertjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
halfaffe is op de valreep nog 'woord van de dag' geworden!
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:01 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, toen ik het had getypt leek het ineens net een biertjeHalfafflichem!
Ik ook, schaam mij ook diep, daarom heb ik het ook steeds over de C1000quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:39 schreef Perruche het volgende:
Oh uniekje ik vind het altijd erg als ik gemeen ben tegen mensen die het niet verdienen/er niets aan kunnen doen. Ben laatst teruggelopen naar een man omdat ik toch wel iets gemeens zei en sorry gezegd
Trustenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook, schaam mij ook diep, daarom heb ik het ook steeds over de C1000
Volgende keer zeg ik ook sorry
Amsel
Trusten
Geef eens een tipquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:39 schreef Amsel het volgende:
Ja hoi, de eerste module van mijn vandaag gestarte opleiding is Plannen & Organiseren. Roept u maar![]()
En verder ben ik al de hele dag in de wolken en komt er niks zinnigs uit me
Dat heb ik echt precies zoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:29 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben als ik teveel plan heel autistisch en dan moet ik huilen en stampen als m'n plannen ineens om moeten. Dat duurt tien minuten en dan ben ik gewend aan plan B en weer compleet good to go.
Praag? (ik weet niet precies van het weer, maar kan met de trein)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:15 schreef Phaidra het volgende:
Want? Dan boert 'ie meteen goed?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:25 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Phaidra! Veel oud bruin drinken hè!
Goed voor de zoog toch?quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Pas na de geboorte UKS!
Niet nu, dan wordt het kindje dronken en gaat het kotsen in het vruchtwater enzo en dat is helemaal niet goed!
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In jouw defence, ik begreep het ook echt even niet.
Die quoteknop zit er niet voor niets, mensen.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:12 schreef loveli het volgende:
Meh, liet de hele dag al vanalles vallen, dacht net te gaan genieten van kaasje wijntje, stoot ik ook nog eens de fles omGrootste deel gered gelukkig, miniglaasje voor mij vanavond.
^^^quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:25 schreef Goodbye het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag HPKW!!![]()
Zou ik ook doen! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En vriendelijk verzocht uit te stappen.
Dit is nu al een kansloze dag! Ik neem mooi 2 stukken taart vandaag!
it's one of those daysquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:12 schreef loveli het volgende:
Meh, liet de hele dag al vanalles vallen, dacht net te gaan genieten van kaasje wijntje, stoot ik ook nog eens de fles omGrootste deel gered gelukkig, miniglaasje voor mij vanavond.
je bent erg blij met je kaas denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:54 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Henk gefeliciteerd!! Maak er een leuke dag van
Planning:
O: 250ml sojamelk met 5 el 7-korenvlokken en kaneel
T: peer
L: visstoofpotje met aardappels en gemengde groenten, beker optimel
T: appel
B: 2x20 minuten fietsen
D: salade met blauwe kaas, witlof, little gem, tomaatjes en blauwe kaas met yoghurt dressing, met een pompoensoepje denk ik
S: bodypump
T: eiwitshake
Heerlijk!quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:01 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb bijna 9 uur geslapenDat sporten hakt er wel in
quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je bent erg blij met je kaas denk ik
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heerlijk!Wel lekker uitgerust ook nu?
Lekker!quote:
pas maar op, straks kom je thuis en heeft je visite je kaas opgegeten!quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:11 schreef Perruche het volgende:
[..]het is vroeg huhu. Maar hij is inderdaad wel erg lekker
Ja m'n salami was al opquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
pas maar op, straks kom je thuis en heeft je visite je kaas opgegeten!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:10 schreef Perruche het volgende:
Nou ja ik dacht echt dat dit een goed lijstje was! Vis, veel groenten (groentemix, salade, pompoensoep), zuivel (optimel en sojamelk (ok dat is misschien niet zuivelk maar voor mij wel)), ecarbs (aardappels en ontbijt), fruit, en zelfs een extra eiwitshake!
Wanneer doe ik het nou goed?
En viz wat scheelt eraan dat je geen zin hebt?
Ahja, vergeten! Maar gaat door!quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:27 schreef Phaidra het volgende:
Perr, check je telefoon! Hoe verhoudt je lijstje zich tot onze afspraak?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ahja, vergeten! Maar gaat door!
/planningswonder meldt
CPU wsch dood, zat in kleine behuizing, zou zomaar kunnen dat ie geintegreerd is op mobo. Was al aan laptop of tweedehands aan het denken, heb geen zin om veel geld uit te geven. Gaat binnenkort een nerd naar kijken of 'ie echt morsdood is. Tot dan zit ik op een ouwe laptop met windows XPquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
it's one of those days
Is je compu al gefixt?
Een virusje vrees ik.. Heerst geloof ik nogal. Heb nog 'geluk' gehad dat ik niet echt ben gaan overgeven, al had ik dat wel als opluchting ervaren denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:05 schreef anna82 het volgende:
Waar was je zo misselijk van Sunny? Lekker ontbijtje!
Er zit groente in de soepquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:11 schreef V1z0R het volgende:
D mag wel iets meer worden Sunny, anders bang dat je inderdaad geen energie hebt voor Xco.
Vergeet ook de groente niet
Laatste T is
Bedoelde ook niet meer soep, maar iets erbij met meer energiequote:Op woensdag 18 januari 2012 10:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Er zit groente in de soepMisschien niet zo veel als ik normaal gesproken eet, dus morgen een D met extra veel, komt goed
En meer dan 2 kommetjes soep krijg ik echt niet weg hoor
zeker niet voor het sporten, gaat zo klotsen
Nja dat gaat 'em niet worden hoor. Dat vind ik niet fijn voor het sporten (krijg ik kramp van), vandaar dat ik er na wat meer eet dan ik normaal doe 's avondsquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bedoelde ook niet meer soep, maar iets erbij met meer energie
quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ook nog even gefeliciteerd HPKW!
Goedemorgen!
Ben echt té laat gaan slapen (2 uur) omdat ik nog bezig was met de vulling van mijn morgen te bakken kroketten!Was ook helemaal niet moe, om eerlijk te zijn en heb zelfs nog even in bed liggen lezen, maar nu protesteert m'n lichaam wel een beetje...
Nu toch nog 'op tijd' uit bed, zo even wat brood naar binnen werken, kroketten afmaken en dan aan de studie!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
ben zéér benieuwd! Heb ze van wat runderstewvlees gemaakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |