SPANNENDDDDquote:Zoals ik het nu zie in ons systeem is de fauteuil voorzien om hier in week 3 geleverd te worden. Wij zullen die dan ook asap inplannen om asap te leveren bij u.
dito hier...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus je ligt er al in kim? zou ik ook moeten doen. Maar ja. Niet doen hè.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Mja. Het was blijkbaar weer tijd. Hier een daar werd wat olie op het vuur gegooid zag ik. Nou ja, de tyfus, ze doen maar.
Dus eigenlijk moeten we samen naar bed Trui!quote:
Hear hearquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Mja. Het was blijkbaar weer tijd. Hier een daar werd wat olie op het vuur gegooid zag ik. Nou ja, de tyfus, ze doen maar.
oeeh spannendquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten we samen naar bed Trui!
vind ik wel..quote:Ik kijk Baantjer. Ik snap best dat het een gemis is voor zijn familie, maar voor de rest heb ik niet zoveel met het Piet-verdriet. 83 is een mooie leeftijd toch?
Oei ja!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:13 schreef k_i_m het volgende:
Wat nog veel erger was, is dat we vanochtend nog grapjes maakten over dat de directeur zo laat begon, omdat zijn auto niet op de parkeerplaats stond.
Oei.
Ja, zijn zoon.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:21 schreef Saffier het volgende:
Kim ik mis iets... De directeur was familie van meneer Romer (met puntjes) ?
Dat ja buuf. Een respectabele leeftijd maar over het algemeen voor familie te vroeg om afscheid te nemen.
Altijd voor de lekkere optie gaan! rust je het beste van uit! Bed dus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:20 schreef Saffier het volgende:
Ik hoop op zometeen. Vanmiddag wordt het niets omdatTobias vrij is. Ylana ligt al in bed, nu duimen dat ze ook gaat slapen en dan ga ik ook. Nu nog kiezen tussen bank en bed....
Och ja Taart! dat vond ik ook heel heftig. Gelukkig maakte mijn kleine me dusdanig het leven "zuur" zo op het einde dat we er beide erg aan toe waren toen hij echt ging. De stilte!quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hahah ja ik zit achteraan, een beetje bij de deur toch altijd het beste op m'n gemak![]()
Je moet toch wat kiezen he als tijdbesteding voor de laatste weken dat het kan met het kind. Ik geloof dat het naar school gaan van haar me best zwaar valt
Sorry, mag niet meer van de dokter.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:30 schreef k_i_m het volgende:
Dan zit er maar een ding op. We moeten nieuwe babies maken.
Ik mag niet meer van internist, reumatoloog, cardioloog en fysio.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:30 schreef k_i_m het volgende:
Dan zit er maar een ding op. We moeten nieuwe babies maken.
Omdat ik gisteren na het eten al in mijn bed ben gaan liggenquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Kim, leg je de tt nog even uit? Of moet ik terug gaan lezen?
Welja, ik baar wel uit naam van de OUD SCquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik mag niet meer van internist, reumatoloog, cardioloog en fysio.
Geloof ook niet dat ik er rouwig om benmaar ga jij gerust je gang, ik moedig wel aan
Jahoor, wij bakken op bestelling!quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Mogen we dan ook verzoeknummers indienen(oh dit kan je zó verkeerd opvatten
)
Naamsuggesties, geslachtsvoorkeur?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:43 schreef Ticootje het volgende:
Moet ik ook een kutsmoes hebben om te mogen scheiden?
Een schop onder je hol kan je krijgen!quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:43 schreef Ticootje het volgende:
Moet ik ook een kutsmoes hebben om te mogen scheiden?
Scheiden is echt zo stom!quote:
Nou das verdomme moeilijk missen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Een schop onder je hol kan je krijgen!
Ja? Je hebt toch 2 kinderen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:04 schreef Saffier het volgende:
Moet ik dan een smoes hebben om getrouwd te blijven?
Dus ik heb 2 smoezen om getrouwd te blijvenquote:
Het is duurder dan trouwen, maar je hebt er wel langer plezier van?quote:
OMG, volgens mijn profiel woon ik daarquote:Op woensdag 18 januari 2012 05:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja hoi. Buum heeft een overleg in *verweg* dus.
Gaap. Ik hoop dat ik zo de slaap nog ff vat.
Wat een kutsmoes!quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, volgens mijn profiel woon ik daar
Kut moes?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:07 schreef debuurvrouw het volgende:
ik lees iedere keer kuts moes.![]()
maar euh, wat ís jouw excuus?
de (s)moes van de kut?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:15 schreef Saffier het volgende:
Kut moes en naakte waarheid. Ik voel een boek aankomen!
wat een kuttitel...quote:
tiet zát! en anders leen ik die van mn kind er bij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
Eh..quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:24 schreef moussy het volgende:
[..]
tiet zát! en anders leen ik die van mn kind er bij!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:24 schreef moussy het volgende:
[..]
tiet zát! en anders leen ik die van mn kind er bij!Nu al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aggos...
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Ja dat dus... Niet tof..quote:
nee, wel van dr striae, dat jeukt en brandt soms, ze draagt dus alleen maar sportbh's, wel stevige, dus duurquote:
om en nabij de 1.64 (en schoenmaat 41quote:
Stom om te vragen... Maar is ze al ongesteld enzo? Dat zorgt er toch voor dat het gedaan is met groeien... Of dat voor memme ook zo is weet ik dan weer niet.. In lengte wel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:35 schreef moussy het volgende:
[..]
om en nabij de 1.64 (en schoenmaat 41!!! dat helpt weer tegen het omvallen
)
ja al ruim een jaar of zo, maar de memmen blijven maar groeienquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Stom om te vragen... Maar is ze al ongesteld enzo? Dat zorgt er toch voor dat het gedaan is met groeien... Of dat voor memme ook zo is weet ik dan weer niet.. In lengte wel.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:40 schreef trui het volgende:
[..]
wie, de auto's?![]()
![]()
en haha moussy, kipfiletjes heeft ze niet meer nodig nee.![]()
![]()
nee. ik ben bang dat dat dan weer een stom fabeltje isquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Stom om te vragen... Maar is ze al ongesteld enzo? Dat zorgt er toch voor dat het gedaan is met groeien... Of dat voor memme ook zo is weet ik dan weer niet.. In lengte wel.
Maar hoe moet dat dan met de borstvoeding... huhhuhhuh...quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:33 schreef moussy het volgende:
12maar ze weet nu al dat ze er een stuk "af laat hakken" als het nodig is
dan heeft ze een goede kutsmoesquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat dan met de borstvoeding... huhhuhhuh...
Hee, hoor ik mezelf?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:28 schreef trui het volgende:
dat gaat hard zeg! (sprak zij die nooit verder kwam dan een matig B-cupje met een zweem van jaloezie)
nja, 'normaal' niet nee, dat zeg ik toch ook niet? maar naar ik begrepen heb van mijn nichtjes is het ook niet meer zo uitzonderlijk om op je 11de een bh nodig te hebben. toen ik 10 was, was dat wel het geval en het was afschuwelijk om er wel eentje te moeten al. maar leuk is anders iddquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:19 schreef moussy het volgende:
[..]
dan heeft ze een goede kutsmoes![]()
simmu een D op deze leeftijd is niet 'normaal'.
niemand had tieten behalve ik?quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, hoor ik mezelf?. Iedereen had altijd tieten, behalve ik
.
rust in huis!quote:
je bent niet langer alleenquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, hoor ik mezelf?. Iedereen had altijd tieten, behalve ik
.
Oja, en dan waren ze eindelijk weer eens 2mm gegroeid en dan leek het weer heel watquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:08 schreef trui het volgende:
[..]
je bent niet langer alleen![]()
(en dan toch maar BH'tjes kopen he. van die AA-cups, die je dan NOG niet goed vol kreeg.
)
Boobs en Bloomers!quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:08 schreef trui het volgende:
[..]
je bent niet langer alleen![]()
(en dan toch maar BH'tjes kopen he. van die AA-cups, die je dan NOG niet goed vol kreeg.
)
die maat heb ik niet eens gehadquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Boobs en Bloomers!Of Boops en Bloomers? daar had ik mijn allereerste 65 AA BHtje van
ja de mijne ook!quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:38 schreef k_i_m het volgende:
Mijn moeder heeft ook een zeer bescheiden cup. Die gaf ik altijd de schuld dat ik niks had.
Ik ook nietquote:
Nouja, niet zozeer veel grotere, maar uberhaupt tetten. En beterschap! 3 dagen in bed liggen wordt je ook goed gaar vanquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:56 schreef miss_sly het volgende:
Wilden jullie echt grotere boobs in de puberteit? Ik vond het juist vreselijk en wilde kleinere.
Zo is het altijd wat, hè! Mensen met stijl haar willen ook altijd krullen terwijl mensen met krullen dan weer graag stijler haar willen.
Trui, thanks. Het is hier ziekenboeg, hoop dat het snel allemaal over is.
Dat zijn mijn nichtjesquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:31 schreef mefke79 het volgende:
moussy, waar woon je? In Breda zit wel een goede zaak, Naron. Maar geen idee of dat in je buurt is. Ik had het geluk toen al op 75 omvang te zitten, dat maakt het iets makkelijker, zus had 70 dat is al veel moeilijker.
Beterschap miss... en om en omquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:51 schreef miss_sly het volgende:
Lekker subtiel, Davinia![]()
Ik vond het helemaal niet geweldig toen we mijn eerste bh gingen kopen, vond het vreselijk.
Vandaag live vanaf de echtelijke bank. Met kind. Ik denk dat we, tot schaap thuiskomt, gewoon om en om met de iPad mogen spelen of tv kijken. Ik mag nu de iPad
Ow dat is echt een fijne maar niet heus ervaring.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Haha, mijn eerste bh was ook een trauma. Mijn ouders waren aan het verbouwen en mijn oom was er om te helpen. Mijn moeder had m al verrassing gekocht. Dus ik passen al licht schamend dat dit blijkbaar al nodig was? Mijn moeder: laat een zien? ik: neeenou ja, ik had niet het gevoel dat ik er onderuit kon, al heb ik het lang volgehouden.maar echt hè, dat gevoel van gene, dat je met je shirtmomhoog staat, voor je ouders en je oom
![]()
Bluh.
Nog erger dan de mevrouw van Livera die het gordijn opentrok en toen door de winkel gilde: nee, zule grote verkopen we niet!!
Subtiel
Moet je ff aan buuf vragen, die was er wel enthousiast over geloof ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:38 schreef Diaan73 het volgende:
Buuv, ik moest even nadenken wat een emoeter was, maar ik snap het nu.
Achteraf kun je er inderdaad wel om lachen... maar op dat moment op die leeftijd niet natuurlijk.
Even een vraagje... wat vinden jullie van een slaapfeestje voor iemand die 10 jaar wordt? Twan heeft bedacht dat hij een slaapfeestje wil houden. Ik heb nog een beetje mn twijfels erover eigenlijk.
Buuf... tell me!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Moet je ff aan buuf vragen, die was er wel enthousiast over geloof ik
Oh ja, wij hebben ook een slaapfeestje gedaan ja, bij 10. You don't wanna know.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:38 schreef Diaan73 het volgende:
Buuv, ik moest even nadenken wat een emoeter was, maar ik snap het nu.
Achteraf kun je er inderdaad wel om lachen... maar op dat moment op die leeftijd niet natuurlijk.
Even een vraagje... wat vinden jullie van een slaapfeestje voor iemand die 10 jaar wordt? Twan heeft bedacht dat hij een slaapfeestje wil houden. Ik heb nog een beetje mn twijfels erover eigenlijk.
Okay. Duidelijke regels stellen dus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, wij hebben ook een slaapfeestje gedaan ja, bij 10. You don't wanna know.
Op zich erg leuk hoor, met Bbq, en marshmellows roosteren op zelfgemaakt vuur, en toen een film (met popcorn) en daarna slapen. Leuk!
Alleen sliepen ze niet, liepen ze te eikelen en te kutten, heb ik tot zeker 4 maanden na die tijd nog overal popcorn gevonden, lusten veel kinderen niks en zijn er sommigen brutaal en onopgevoed!![]()
Nee, dat dacht ik niet. Het was meer een bevestiging voor mij dat je dat moet doen. Ook al helpt het waarschijnlijk niet...quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Jij denkt dat wij geen duidelijke regels hadden gesteld?een beetje puber heeft daar schijt aan . Je wilt niet zo streng zijn dat ze nooit meer willen komen, maar ik ben duidelijk zat hoor.
En gezien die ervaring, dat er dus onverwacht een rotte appel tussen kan zitten zou ik meegaan naar de bioscoop ja.
Okay... aan dat aantal denken wij ook mits als enz. Het is ook maar de vraag of de kinderen mogen blijven slapen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh, 4 zijn er uiteindelijk blijven slapen, 5 uitgenodigd.
Ja, dat is ook een mogelijkheid inderdaad. Maar ik moet eerst eens ouders gaan polsen of de kinderen wel mogen. Ik denk dat het voor Twan lastig kiezen is welke kindjes wel mogen blijven slapen en welke niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:23 schreef Raissa het volgende:
Diaan, je kan ook overwegen om het groepje iets kleiner te maken? Bijvoorbeeld twee vriendjes laten logeren? Denk dat dat minder heftig is dan gelijk een kind of 5 over de vloer te hebben
Ah, je weet al om welke meisjes het specifiek gaat?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Jaja,hier uit het durp ook nogtriest verhaal. Veel kinderen, meisjes duiken met jan en alleman het bed in, dronken, stoned, stelen, het houdt niet op. Deze meisjes ben ik ook al eens tegen gekomen, stomdronken terwijl ze op de grond lag. Die is toen in een ambulance afgevoerd.
Een van die drie, ja. Ongeveer twee weken daarvoor (het is bijna een jaar geleden zie ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:45 schreef trui het volgende:
[..]
Ah, je weet al om welke meisjes het specifiek gaat?
Ik vind karten ook best wel eng. Zou ik zelf ook niet zo snel gaan doen eigenlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:48 schreef trui het volgende:
Willem had gisteren een kart-feestje. allemaal heel leuk en stoer natuurlijk, maar ik vond dat ook wel een beetje eng, er kunnen toch best makkelijk dingen misgaan met dat gerace. maar ik ben dan ook wel een vrij schijterig aangelegde moeder hoor. gelukkig is 't allemaal goed gegaan.
Ik ben met de oudste ook vrij relaxed omgegaan met alcoholgebruik, zodat hij niet stiekem hoefde te drinken, maar kratten bier in huis halen vind ik weer te zot voor woorden, thuis wordt er vrij weinig gedronken, voor hij 16 was sowieso niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:37 schreef snoopy het volgende:
Stond net ook zo'n soort verhaal in de Linda. Vaders die kratten bier voor hun 15-jarige kopen omdat de kinderen het anders toch stiekem doen. Ik las eens de opmerking: 'Je geeft je 15 jarige toch ook de sleutel van je auto niet? Dus kan je ook ze ook verbieden te drinken tot een bepaalde leeftijd.'
Dat vond ik wel een goeie.
ik was ook een innemende persoonlijkheidquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:58 schreef k_i_m het volgende:
Echt stomdronken is bij mij ook nog op 1 hand te tellen. Maar ik kon best aardig zuipen vroeger. Tegenwoordig gaat het me niet meer zo makkelijk af
.
+ 1 echt de hoeveelheden ook die ik toen weg tanktequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:15 schreef k_i_m het volgende:
Ik dronk vroeger altijd whiskey in de kroeg. Daar moet ik nu ook niet meer aan denken, doe mij maar bier!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:01 schreef moussy het volgende:
Ik heb een keer een jongen bijná vol bier gekotst toen we stonden te kopkluiven![]()
kopkluivenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:01 schreef moussy het volgende:
Ik heb een keer een jongen bijná vol bier gekotst toen we stonden te kopkluiven![]()
Slaap lekker Saffier!quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:03 schreef Saffier het volgende:
[..]
En met dit beeld in mijn hoofd ga ik de echtelijke sponde opzoekenHopelijk een lange nacht vól slaap en morgen iets opgeknapt.
ik kende het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |