SPANNENDDDDquote:Zoals ik het nu zie in ons systeem is de fauteuil voorzien om hier in week 3 geleverd te worden. Wij zullen die dan ook asap inplannen om asap te leveren bij u.
dito hier...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus je ligt er al in kim? zou ik ook moeten doen. Maar ja. Niet doen hè.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Mja. Het was blijkbaar weer tijd. Hier een daar werd wat olie op het vuur gegooid zag ik. Nou ja, de tyfus, ze doen maar.
Dus eigenlijk moeten we samen naar bed Trui!quote:
Hear hearquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Mja. Het was blijkbaar weer tijd. Hier een daar werd wat olie op het vuur gegooid zag ik. Nou ja, de tyfus, ze doen maar.
oeeh spannendquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten we samen naar bed Trui!
vind ik wel..quote:Ik kijk Baantjer. Ik snap best dat het een gemis is voor zijn familie, maar voor de rest heb ik niet zoveel met het Piet-verdriet. 83 is een mooie leeftijd toch?
Oei ja!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:13 schreef k_i_m het volgende:
Wat nog veel erger was, is dat we vanochtend nog grapjes maakten over dat de directeur zo laat begon, omdat zijn auto niet op de parkeerplaats stond.
Oei.
Ja, zijn zoon.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:21 schreef Saffier het volgende:
Kim ik mis iets... De directeur was familie van meneer Romer (met puntjes) ?
Dat ja buuf. Een respectabele leeftijd maar over het algemeen voor familie te vroeg om afscheid te nemen.
Altijd voor de lekkere optie gaan! rust je het beste van uit! Bed dus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:20 schreef Saffier het volgende:
Ik hoop op zometeen. Vanmiddag wordt het niets omdatTobias vrij is. Ylana ligt al in bed, nu duimen dat ze ook gaat slapen en dan ga ik ook. Nu nog kiezen tussen bank en bed....
Och ja Taart! dat vond ik ook heel heftig. Gelukkig maakte mijn kleine me dusdanig het leven "zuur" zo op het einde dat we er beide erg aan toe waren toen hij echt ging. De stilte!quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hahah ja ik zit achteraan, een beetje bij de deur toch altijd het beste op m'n gemak![]()
Je moet toch wat kiezen he als tijdbesteding voor de laatste weken dat het kan met het kind. Ik geloof dat het naar school gaan van haar me best zwaar valt
Sorry, mag niet meer van de dokter.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:30 schreef k_i_m het volgende:
Dan zit er maar een ding op. We moeten nieuwe babies maken.
Ik mag niet meer van internist, reumatoloog, cardioloog en fysio.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:30 schreef k_i_m het volgende:
Dan zit er maar een ding op. We moeten nieuwe babies maken.
Omdat ik gisteren na het eten al in mijn bed ben gaan liggenquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Kim, leg je de tt nog even uit? Of moet ik terug gaan lezen?
Welja, ik baar wel uit naam van de OUD SCquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik mag niet meer van internist, reumatoloog, cardioloog en fysio.
Geloof ook niet dat ik er rouwig om benmaar ga jij gerust je gang, ik moedig wel aan
Jahoor, wij bakken op bestelling!quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Mogen we dan ook verzoeknummers indienen(oh dit kan je zó verkeerd opvatten
)
Naamsuggesties, geslachtsvoorkeur?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:43 schreef Ticootje het volgende:
Moet ik ook een kutsmoes hebben om te mogen scheiden?
Een schop onder je hol kan je krijgen!quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:43 schreef Ticootje het volgende:
Moet ik ook een kutsmoes hebben om te mogen scheiden?
Scheiden is echt zo stom!quote:
Nou das verdomme moeilijk missen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Een schop onder je hol kan je krijgen!
Ja? Je hebt toch 2 kinderen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:04 schreef Saffier het volgende:
Moet ik dan een smoes hebben om getrouwd te blijven?
Dus ik heb 2 smoezen om getrouwd te blijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |