Leuk,quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:50 schreef Paul-89 het volgende:
Voor de liefhebber, goed stuk over de voetbalmethode van Barca.
Barcelona's secret to soccer success.
quote:
die laatstequote:
Het is al bekend dat dat filmpje gemanipuleerd is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
die laatstehoe kan het nou dat hij in de lucht hangt en opeens de andere kant op vliegt
het lijkt misschien dat hij hem niet raakt omdat het filmpje 0,5 FPS is
Alleen als je voor Barcelona bent.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is al bekend dat dat filmpje gemanipuleerd is.
Weet ik maar Alves kon wel gewoon verder, de aansteller.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is gewoon bekend hoor.
Als je dit weet waarom blijf je RM dan op dit punt verdedigenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Weet ik maar Alves kon wel gewoon verder, de aansteller.
Niet te serieus op in gaan, tuurlijk is dat filmpje bewerkt en die overtreding was schandalig.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:58 schreef eight het volgende:
[..]
Als je dit weet waarom blijf je RM dan op dit punt verdedigen![]()
De echte Madrid supporter schaamt zich hier nl. diep voor.
Zal z'n rentree waarschijnlijk binnenkort wel maken.twitter:barcastuff twitterde op maandag 26-03-2012 om 13:32:10Affellay, who doesn't yet have the medical green light, will travel with the team to Milan for the CL game on Wednesday #fcblive reageer retweet
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef psychedelicate het volgende:
Zal z'n rentree waarschijnlijk binnenkort wel maken.twitter:barcastuff twitterde op maandag 26-03-2012 om 13:32:10Affellay, who doesn't yet have the medical green light, will travel with the team to Milan for the CL game on Wednesday #fcblive reageer retweet
hij heeft groen licht nu kennelijk, hopelijk mag hij invallenquote:Trainer Josep Guardiola kreeg van de medische staf van Barça groen licht om Afellay mee te nemen naar San Siro. De Spanjaarden spelen daar woensdag de eerste wedstrijd in de kwartfinale van de Champions League tegen AC Milan. De selectie bestaat uit 21 man en dus moeten er uiteindelijk nog drie namen geschrapt worden.
Afellay scheurde in september de kruisbanden van zijn linkerknie. De 36-voudig Oranje-international hervatte anderhalve week geleden de groepstraining bij Barcelona. De Utrechter kwam in januari 2011 over van PSV en speelde sindsdien in 30 officiële duels mee voor De Blaugranas. Daarin was hij tweemaal trefzeker.
Hij heeft groen licht, maar de verwachting is dat hij op de tribune plaats zal nemen..quote:Op maandag 26 maart 2012 14:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
hij heeft groen licht nu kennelijk, hopelijk mag hij invallen
Wat een duo Alves en Messi. Belachelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:14 schreef Suikeroom het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)duo-vs-granada_sport
5/6 1-2tjes, dwars door de verdediging heenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een duo Alves en Messi. Belachelijk.
Leuke grap!!quote:Op zondag 1 april 2012 22:24 schreef Omnifacer het volgende:
Twee kaarten beschikbaar voor Barca v Milan, PM bij interesse.
Ze raken de bal tegelijkertijd. Dat is ook de reden dat de bal niet de kant opgaat waar de barca speler hem heen schiet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
die laatstehoe kan het nou dat hij in de lucht hangt en opeens de andere kant op vliegt
het lijkt misschien dat hij hem niet raakt omdat het filmpje 0,5 FPS is
Het is geen grap, beetje sneue reactie. Fanclub waar ik lid van ben heeft/had er twee over. Of ze al weg zijn weet ik niet.quote:
Kicken, ik heb alleen de poen er niet voorquote:Op zondag 1 april 2012 22:24 schreef Omnifacer het volgende:
Twee kaarten beschikbaar voor Barca v Milan, PM bij interesse.
Ja, maar ook nog tegen Levante, uit.quote:Op maandag 9 april 2012 10:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En toen waren het nog maar 4 puntjes en een thuiswedstrijd.
http://www.vi.nl/achtergr(...)achten-in-Europa.htmquote:Helmond Sport tussen illustere grootmachten in Europa
09/04/2012 18:21
Helmond Sport beleeft hoogtijdagen. De Jupiler League-club vindt zichzelf momenteel zelfs terug in een rijtje Europese grootmachten.
De Brabanders legden maandag door een 3-0 zege tegen AGOVV Apeldoorn beslag op de vierde periodetitel. Het was de achtste overwinning op rij voor de ploeg van trainer Hans de Koning. Daarmee blijft de winnende reeks van Helmond één wedstrijd achter bij die van Barcelona. De Catalanen zijn in Europa op dit moment de ploeg met de meeste zeges op rij.
Helmond Sport deelt de tweede plek op het lijstje met Ajax en Manchester United. De huidige nummer vier van de Jupiler League is inmiddels vijftien wedstrijden op rij zonder nederlaag. Koploper in Europa is Juventus met een serie van 31. De Schotse First Division-club Ross County volgt met een ongeslagen serie van 29 wedstrijden.
Overigens komt ook de naam van een andere Jupiler League-club voor op een Europees lijstje. Emmen scoorde al acht wedstrijden op rij niet en bezet daarmee de tweede plek op het lijstje niet-scorende Europese clubs. De Drenten achterhalen koploper Diagoras Rodos echter niet. De Griekse tweedeklasser maakte in de laatste 21 wedstrijden geen doelpunt.
Haha prachtigquote:Op maandag 9 april 2012 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/achtergr(...)achten-in-Europa.htm
Dat seizoensrecord gaat eraan van Barcelona.
Ik heb dit wel eens bij Ajax gezien, echt genieten, geweldig om te zien.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:41 schreef MRN89 het volgende:
Iemand ooit dit filmpje al gezien ?
Barcelona U11 vs Arsenal U11
Wat een techniek hebben die gastjes al![]()
Damn hoog niveau. Dan al. Ook al heb ik redelijk hoog gespeeld, hier kwam ik ook niet van in de buurtquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb dit wel eens bij Ajax gezien, echt genieten, geweldig om te zien.
Ik zie gelijk al waarom al die engelse clubs spelers moeten jatten. Jeugd stelt niks voor daarquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:41 schreef MRN89 het volgende:
Iemand ooit dit filmpje al gezien ?
Barcelona U11 vs Arsenal U11
Wat een techniek hebben die gastjes al![]()
Oh dat wist ik niet.. maar alsnog geweldig om te zien dan idd!quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:58 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Zijn gewoon Amerikaanse kids die hun teams zo genoemd hebben. Het is hoog voetbal, maar niet de jeugd van de respectievelijke clubs.
Alsnog geweldig om te zien natuurlijk.
VZquote:11 april 17:40 uur - Afellay krijgt groen licht van medische staf van Barcelona
De medische staf van Barcelona heeft Ibrahim Afellay woensdag fit verklaard. De middenvelder, die ruim zes maanden geleden de voorste kruisband van zijn linkerknie afscheurde, kan in de slotfase van het seizoen weer worden ingezet door trainer Josep Guardiola. De Oranje-international trainde de afgelopen weken al mee met de selectie, maar Guardiola nam hem geen enkele keer op in een wedstrijdselectie.
Welcome back, Ibrahim!quote:
Zeer klein, maar alleen Pep en zijn staf weten exakt hoe hij er voor staat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even een vraagje aan de FCB-kenners van FOK!
Hoe groot is de kans dat Ibimorgen speelt?
Heel groot, want Ibi is een baasquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even een vraagje aan de FCB-kenners van FOK!
Hoe groot is de kans dat Ibimorgen speelt?
"De Vader, De Zoon en de Heilige Geest"quote:
Amenquote:Op woensdag 18 april 2012 09:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
"De Vader, De Zoon en de Heilige Geest"
quote:'Guardiola maakt om 12.00 uur vertrek bij Barça bekend'
27-4-12 - 09:30
FC Barcelona heeft vanmiddag om 12.00 uur een persconferentie ingelast. De Spaanse media gaat er vanuit dat trainer Josep Guardiola daarbij zijn vertrek bekend maakt
Guardiola volgde in juni 2008 Frank Rijkaard op als hoofdtrainer bij Barça op. In vier seizoenen won de Spanjaard dertien prijzen, waaronder tweemaal de Champions League. Dit seizoen grijpt de Catalaanse club belangrijkste Europese trofee en hoogstwaarschijnlijk gaat de landstitel naar aartsrivaal Real Madrid.
Hoe fucking triestquote:‘We doen alles zodat Messi boven Ronaldo eindigt als topscorer’
De landstitel gaat dit seizoen hoogstwaarschijnlijk naar Real Madrid, maar een andere titel is voor Barcelona en in het bijzonder Lionel Messi bestemd. Sergio Busquets roept zijn ploeggenoten althans op om alles in het werk te stellen om de Argentijn boven Cristiano Ronaldo van rivaal Real Madrid op de topscorerslijst te laten eindigen. Ronaldo en Messi staan momenteel samen aan kop met 43 doelpunten.
“Het belangrijkste is het team, maar we moeten er alles aan doen om Leo als topscorer te laten eindigen”, vertelt Busquets in de Spaanse media, voorafgaande het duel van woensdag tegen Málaga. “Hij heeft alle records gebroken, hij is de beste ter wereld.” Zondag was de wereldspeler van 2010 en 2011 tweemaal trefzeker tegen Rayo Vallecano (0-7). Hiervoor stond Messi drie duels droog.
De ploeg van Josep Guardiola, die na dit seizoen vertrekt uit Catalonië, hoeft niet meer aan het kampioenschap te denken. Met nog drie duels is de achterstand op Real Madrid fors: zeven punten. Als de Koninklijke woensdag wint bij Athletic Bilbao, is zij kampioen. Barcelona kan in het duel met Málaga in ieder geval geen beroep doen op Alexis Sánchez, die in de wedstrijd tegen Vallecano een dijbeenblessure opliep.
Snap niet wat je er triest aan vind.. De titel is uit zicht, de 2e plaats is zeker.. Het enige wat in de competitie dus nog te halen is, zijn persoonlijke titels. Ik denk dat bijna alle andere clubs in deze situatie hetzelfde zouden doen..quote:
Geeft maar weer eens aan dat alles daar om Messi draait, teambelang komt daar kennelijk op de tweede plaats.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:25 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Snap niet wat je er triest aan vind.. De titel is uit zicht, de 2e plaats is zeker.. Het enige wat in de competitie dus nog te halen is, zijn persoonlijke titels. Ik denk dat bijna alle andere clubs in deze situatie hetzelfde zouden doen..
En jij denkt dat ze bij bijvoorbeeld Real Madrid niet gaan proberen om Ronaldo topscorer te laten worden?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Geeft maar weer eens aan dat alles daar om Messi draait, teambelang komt daar kennelijk op de tweede plaats.
Neuh, bij Real is het team belangrijker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:46 schreef MMUFC het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze bij bijvoorbeeld Real Madrid niet gaan proberen om Ronaldo topscorer te laten worden?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Neuh, bij Real is het team belangrijker.
En dat geloof je zelf? Ik denk dat ze maar wat blij zijn als na de titel Ronaldo tot topscorer gekroond kan worden..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Neuh, bij Real is het team belangrijker.
Bijzaak.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:56 schreef MMUFC het volgende:
[..]
En dat geloof je zelf? Ik denk dat ze maar wat blij zijn als na de titel Ronaldo tot topscorer gekroond kan worden..
Belangrijkste is dus het team, maar het lijkt me mooi meegenomen als er wederom een record door Messi kan worden gebroken. Mensen die dit triest vinden zijn pas echt triest, pure jaloezie.quote:Het belangrijkste is het team, maar we moeten er alles aan doen om Leo als topscorer te laten eindigen”, vertelt Busquets in de Spaanse media.
Dit dusquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:25 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna alle andere clubs in deze situatie hetzelfde zouden doen..
En ondertussen wordt Real gewoon kampioen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:50 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Belangrijkste is dus het team, maar het lijkt me mooi meegenomen als er wederom een record door Messi kan worden gebroken. Mensen die dit triest vinden zijn pas echt triest, pure jaloezie.
[..]
Dit dus
Lees het nog eens.........quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
En ondertussen wordt Real gewoon kampioen.![]()
Van mij mag Messi de komende 20 keer topscorer worden hoor, als dat betekend dat Real kampioen wordt
Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje een zinloze actie maar dat geldt natuurlijk bij Real met Ronaldo ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
En ondertussen wordt Real gewoon kampioen.![]()
Van mij mag Messi de komende 20 keer topscorer worden hoor, als dat betekend dat Real kampioen wordt
Waarom? Hebben ze bij Real ook deze uitspraak gedaan dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje een zinloze actie maar dat geldt natuurlijk bij Real met Ronaldo ook
Maar is er iemand bij Real naar gevraagd?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom? Hebben ze bij Real ook deze uitspraak gedaan dan?
Nee, Real wordt immers gewoon kampioen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:13 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Maar is er iemand bij Real naar gevraagd?
Dat hoeft toch ook niet, dat zie je toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom? Hebben ze bij Real ook deze uitspraak gedaan dan?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet, dat zie je toch?
Ach jochie toch...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, Real wordt immers gewoon kampioen.
quote:Puyol had zaterdag na afloop van de stadsderby tegen Espanyol (4-0 winst) last van zijn rechterknie. Na medisch onderzoek is besloten dat een kijkoperatie op 12 mei meer duidelijkheid moet verschaffen. Door de medische ingreep staat Puyol zes weken aan de kant. Daardoor mist de veteraan de laatste competitiewedstrijd tegen Real Betis, de finale van de Copa del Rey tegen Athletic Bilbao en het EK.
Daarom speelt Ronaldo ook graag met Higuain want Benzema wil dat Ronaldo scoort en Higuain heeft dat minder.quote:
Goed, hij mag binnenkort het ziekenhuis verlaten, loopt voor op schema.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:12 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Abidal? Na zijn levertransplantatie weinig meer van hem gehoord...
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Goed, hij mag binnenkort het ziekenhuis verlaten, loopt voor op schema.
Nee.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:55 schreef Nober het volgende:
Volgens mij zat Abidal vorige week al op de bank tegen Espanyol.
Dat klopt dan niet, ligt sinds de operatie al in het ziekenhuis. En stond dus ook niet bij het afscheid van Pep.quote:
Deze zomer heeft hij niks toch? Heeft hij eindelijk een lange periode rustquote:Op zondag 13 mei 2012 15:04 schreef FireFox1 het volgende:
Ligt het aan mij of moet Messi voor een maand naar Argentinië gestuurd worden? Was gisteren wederom onzichtbaar.
Als die 1000 sponseren maar een keer uit z'n buurt blijven.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:05 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Deze zomer heeft hij niks toch? Heeft hij eindelijk een lange periode rust
Geen Copa América, Olympische Spelen, alleen een WK kwalifcatiewedstrijd begin juni en pufsessies met zijn vriendin.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:05 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Deze zomer heeft hij niks toch? Heeft hij eindelijk een lange periode rust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |