Een 13-jarige die het over 12-jarige koters heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
19 Januari gaan we weer de bekerwedstrijd tussen Ajax en AZ doen. Vorige keer een beschaming geworden. Hopelijk dit keer wat beter. Niet met de ouderwetse supporters van Vak410 enz. Maar dit keer met de koters tot 12 jaar! + per 6 kids een begeleider Best apart héa.
De winnaar van deze pot komt een 'trainingspotje' tegen GVVV te staan als we de amateurs niet onderschatten.
Have fun en hou de trolls, baggerplaatjes etc achterwege.
Gr gr
Man, AZ gaat afzwakken. Wernbloom is nu weg. Een v/d sterkhouders. Sowieso geen doelpunten voor AZ meer vanuit cornersquote:
Als je ze beiden kan winnen moet je dat als Ajax-zijnde doen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:05 schreef muzas het volgende:
Als ze in de competitie maar winnen. Zo'n beker zijn ze alleen in enschede blij mee.
Uiteraard, ik bedoelde meer dat wat mij betreft de competitie de hoogste prioriteit heeft. Dus als het donderdag niet loopt, of AZ gaat lekker, hoeven ze van mij niet tot het gaatje alles op alles te spelen. (Nog meer) blessures vermijden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:19 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Als je ze beiden kan winnen moet je dat als Ajax-zijnde doen.
Esteban schopt ze allemaal weg alsof hij Chuck Norris isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:32 schreef DeTolk het volgende:
En dan doet ie een foto van voor de oorlog.
Maar verder: Historische wedstrijd, nu al.
20.000 kinderen die op Esteban afstormen
Elm trapt ze er gewoon rechtstreeks inquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, AZ gaat afzwakken. Wernbloom is nu weg. Een v/d sterkhouders. Sowieso geen doelpunten voor AZ meer vanuit corners
Ik wil er wel 1quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:50 schreef rob1828 het volgende:
Iemand een kijkcode nodig voor Eredivisie live? Heb er nog 3 over.
Gaarnequote:Op donderdag 19 januari 2012 08:50 schreef rob1828 het volgende:
Iemand een kijkcode nodig voor Eredivisie live? Heb er nog 3 over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |