stootkracht, vooral bij poolse vrouwenquote:
Ik ken er hier nog wel een paar voor je?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
stootkracht, vooral bij poolse vrouwen
Nee, sorry.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:59 schreef -Engel- het volgende:
Iemand nog razend veel klustalent over?
Nee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:59 schreef -Engel- het volgende:
ik kom niet met de boot daarheen he...veel te leipquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken er hier nog wel een paar voor je?
Zo'n vraag waar je beter een opportunistisch antwoord dan een eerlijk antwoord kan geven.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:59 schreef -Engel- het volgende:
Veel te leip?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kom niet met de boot daarheen he...veel te leip
schrijf je nog ja?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:02 schreef L-E het volgende:
Ik vind net de eerste tien pagina's van het boek waar ik in 2003 mee begonnen was. En toen kwijt raakte, of dat dacht ik, en inmiddels een heel ander boek af heb geschreven. Maar nu kan ik hier mee verder, als ik wil. Het is mooi.
ja dat verwachtte ik al.... maar ik kan het meeste zelf wel.... en met een beetje mazzel hoef ik de rest niet te doenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n vraag waar je beter een opportunistisch antwoord dan een eerlijk antwoord kan geven.
Nee, sorry.
ik typ tegenwoordigquote:
Ik ben toch veuls te oud voor dergelijk kek taalgebruikquote:
Tot zover de...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:06 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben toch veuls te oud voor dergelijk kek taalgebruik
Ik niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben toch veuls te oud voor dergelijk kek taalgebruik
sollyquote:
Nee, beide posts tezamen reflecteren slechts mijn zelfkennis.quote:
Wat heb je er voor over?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:59 schreef -Engel- het volgende:
Ga je er nu dan ook weer mee verder, met hetzelfde verhaal?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:02 schreef L-E het volgende:
Ik vind net de eerste tien pagina's van het boek waar ik in 2003 mee begonnen was. En toen kwijt raakte, of dat dacht ik, en inmiddels een heel ander boek af heb geschreven. Maar nu kan ik hier mee verder, als ik wil. Het is mooi.
en hoe betaal je?quote:
Jazeker! As we speak.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je er nu dan ook weer mee verder, met hetzelfde verhaal?
komen er piraten in voor?quote:
Goed zo!quote:
ik voel een plotwending aankomen, arrrquote:
Triggerfingerquote:
quote:
quote:
Djeezquote:
Ik hou niet zo van selah suequote:
Dit is toch wel zo´n bazenversie he!quote:
Ik wel...dol op haar stemquote:
ja, zo ff luisteren als ik voor de tweede keer missb's link geluisterd hebquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is toch wel zo´n bazenversie he!
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, zo ff luisteren als ik voor de tweede keer missb's link geluisterd heb
Dan heb je altijd die kerel van Triggerfinger nog. Iedere keer als hij invalt bij het refrein isquote:
Hij maakt een hoop goedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je altijd die kerel van Triggerfinger nog. Iedere keer als hij invalt bij het refrein is
Ik wou dat ik zo´n stem hadquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je altijd die kerel van Triggerfinger nog. Iedere keer als hij invalt bij het refrein is
En dan bij missb onder haar slaapkamerraam gaan zingen.quote:
Euhmquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan bij missb onder haar slaapkamerraam gaan zingen.
op Malta...is popmuziek daar niet het werk van de duivel?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
EuhmNee, dan was ik zelf wel een band hier begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |