Ik ga naar Hoedje toe vrijdagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef L-E het volgende:
Wanneer komt je Hoedje weer Miss, vrijdag?
Je hebt 100% gelijk natuurlijk, maar ik kan het niet latenquote:
Uhuh. En hij heeft een ellendig fornuis waar ik al vaker ruzie mee heb gehad, maar ik gok het er toch opquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh god, je gaat daar koken? In de keuken van een ander? Wat dapper!
Hoezo dapper?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh god, je gaat daar koken? In de keuken van een ander? Wat dapper!
Alsof hij nog niet genoeg chicks heeftquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoe laat word ik zaterdag ook alweer verwacht?
Stel dat hij geen olijfolie in huis heeft. Of knoflook. Of een fileermis. Of pesto. Of een braadslede. Of iets anders wat je graag wil gebruiken. Daar sta je dan, met je goede gedrag!quote:
Dus daar zitten alle wijven.... Vandaar dat ik ze niet tegenkomquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof hij nog niet genoeg chicks heeft
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Stel dat hij geen olijfolie in huis heeft. Of knoflook. Of een fileermis. Of pesto. Of een braadslede. Of iets anders wat je graag wil gebruiken. Daar sta je dan, met je goede gedrag!
Je hebt een veilig gerecht uitgekozen, heel wijs!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. En hij heeft een ellendig fornuis waar ik al vaker ruzie mee heb gehad, maar ik gok het er toch opMaar de kroepoek bak ik wel thuis
Dat komt vast niet alleen door het koken van drie sateetjes en wat rijst.quote:
Dat valt eigenlijk wel mee. Ik heb mijn eigen plankje in de badkamer, that helpsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt vast niet alleen door het koken van drie sateetjes en wat rijst.
Ja wat ik ook al eerder dáár heb gemaakt, double safe!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt een veilig gerecht uitgekozen, heel wijs!
Daar staan de schoonmaakspullen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:45 schreef missbehavin het volgende:
Dat valt eigenlijk wel mee. Ik heb mijn eigen plankje in de badkamer, that helps
maar ik kom voor jouw etenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof hij nog niet genoeg chicks heeft
Met leven, werken en alles daartussenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat! Waar ben je zo druk mee?
Met mij wel okePeuter bestaat niet meer, het is inmiddels Kleuter, en het gaat zeer goed met 'm.
Tandenborstel, lenzenvloeistof en shampoo. Of staat je ontharingscreme er ook al?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk wel mee. Ik heb mijn eigen plankje in de badkamer, that helps
Ik heb er welgeteld 1 keer afgewassenquote:
quote:
Uhuhquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Tandenborstel, lenzenvloeistof en shampoo. Of staat je ontharingscreme er ook al?
Vrouwen die slikken in bed.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb er welgeteld 1 keer afgewassenWe zitten nog in die fijne periode he, ik krijg nog ontbijtjes op bed enzo.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Met leven, werken en alles daartussen
nu vooral met kroepoek eten omdat missb daarover begon...dat worden weer extra rondjes rennen
Maar dan wel zijn scheermes gebruiken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:46 schreef L-E het volgende:
Tandenborstel, lenzenvloeistof en shampoo. Of staat je ontharingscreme er ook al?
Nee, dat is niet fijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar dan wel zijn scheermes gebruiken.
Nope, de mijne hangt er ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar dan wel zijn scheermes gebruiken.
kroepoek was zo'n slecht idee nog nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]Sorry, ik had appels moeten zeggen...
Zit vis in en vis is gezond.quote:
vis?quote:
In sommige kroepoek zit garnalen.quote:
mijn bijnaam vroeger was blub, ik weet wel wat een vis is schatquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:50 schreef L-E het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vissen_(dieren)
Dan moet je duidelijke vragen stellen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn bijnaam vroeger was blub, ik weet wel wat een vis is schat
Ik heb nog twee muffins over.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:52 schreef Barbusse het volgende:
Ja, nu heb ik weer honger. Bedankt he?
stukje kroepoek?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:52 schreef Barbusse het volgende:
Ja, nu heb ik weer honger. Bedankt he?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moet je duidelijke vragen stellen.
kijk L-E, mannen hebben aan 1 woord genoeg.quote:
Oh nommquote:
Ja, lekker! Adoe, lekker Indisch eten ja?quote:
Ik snap niet dat je kroepoek eet zonder dat je weet dat er vis in zit. Je verdiept je toch wel in wat je eet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
kijk L-E, mannen hebben aan 1 woord genoeg.
Al zijn garnalen dan weer geen vissen...
Adoe?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh nomm![]()
[..]
Ja, lekker! Adoe, lekker Indisch eten ja?![]()
nee, gewoon eten eten eten!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je kroepoek eet zonder dat je weet dat er vis in zit. Je verdiept je toch wel in wat je eet?
Ik heb Indisch bloed, ik kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Adoe?
ik kom uit de haag, niet den haag
Owquote:
Geeft niet, ik heb een duitse helmquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb Indisch bloed, ik kan er niks aan doen
En dat zorgt voor?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |